Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salut!

 

Am gasit o problema la 535-ul meu:)) Daca il pornesc, il las la relanti si pun mana in spate la tobe, la toba de la cilindrul din fata abia pot sa o tin de tare ce sufla si la aia din spate abia adie ca un vant cald de vara... Plus ca si capatul de toba de la cilindru din spate e negru si la cilindru din fata e curat ca lacrima. Si cand il pornesc dimineata pe racoare iese fum numa de la cilindu din spate. Mentionez ca tobele sunt schimbate, nu sunt originale. Stie cineva ce problema ar putea avea, a mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc anticipat :huh:

 

Posibil daca ai evacuare pe fiecare cilindru in parte (fara toba de foc ..intermediara) sa descoperi ca un cilindru nu lucreaza...Cauze..pot fi destule..:merge inecat...posibil reglaj carburatie,bujie nashpa..conexiuni bobina inductie proaste si ba merge ba nu merge..etc .verifica si tu pe rand,vezi cum este bujia..ai scanteie tot timpul pe cilindru..ai prea multa benzina in el..etc...

 

Masina de brodat (Brother, Juki, ce o fi), vrei sa zici, nu?

 

@Dexter

 

Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare viragisti,

 

Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii..

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus buji noi, am facut 200 km cu ele. Motoru merge foarte bine, trage nu am treaba. Eu m-am gandit ca probabil e compresia mai mica pe cilindru din spate, ma gandeam ca e mai uzat ca nu are racire asa buna... nu am ideie, scanteie ii da, am sa incerc sa sincronizez si carburatoarele si sa verific compresia cu un manometru ceva. Poate, poate gasesc problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viragisti,

 

Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii..

 

Numai bine

este greu sa schimbi semeringurile si uleiul la furca ? trebuie ceva anume ? semeringuri pt o furca de virago 250 , ai idee unde gasesc ? merci , numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este greu sa schimbi semeringurile si uleiul la furca ? trebuie ceva anume ? semeringuri pt o furca de virago 250 , ai idee unde gasesc ? merci , numai bine

 

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

Legat de suspendare, eu am prins un carlig in tavanul garajului. Carligul l-am prins prin tavan intr-o bara de fier care traverseaza toate grinzile.

Cu un troliu home-made si cu o chinga de camion am suspendat motorul:

 

526924ef.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

daca te referi la postarea ta , am gasit-o , merci mult...inca ceva , daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ?...si inca ceva...la o mica cazatura , aproape de pe loc , pe partea dreapta , s-a strambat putin ghidonul si nici nu-mi dau seama de unde , cum se poate indrepta (la bicicleta tinea-i roata intre picioare...si gata) :huh: ? la motor cum fac ? merci mult si scuze pt atatea nelamuriri... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!!

Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini.

 

Just my 2 cents,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu cateva posturi in urma !

 

daca te referi la postarea ta , am gasit-o , merci mult...inca ceva , daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ?...si inca ceva...la o mica cazatura , aproape de pe loc , pe partea dreapta , s-a strambat putin ghidonul si nici nu-mi dau seama de unde , cum se poate indrepta (la bicicleta tinea-i roata intre picioare...si gata) :huh: ? la motor cum fac ? merci mult si scuze pt atatea nelamuriri... :crack:

 

salut !

 

strimbatura am avut si eu, mi-a cazut motorul pe o parte, si m-am trezit cu ghidonul strimb.

eu am inaltatoare pentru ghidon.

a trebuit sa dau ghidonul jos, am desfacut inaltatoarele de pe jugul superior, am scos prezoanele din inaltatoare si le-am indreptat.

asta a fost una din dati.

inca una de la un accident, tamponat cu frontal cu o masina.

aia a fost mai trista, am avut tevile si jugurile strimbe, au trebuit schimbate.

daca nu ai inaltatoare este o posibilitate sa se fi deplasat jugurile, slabesti surubul de prindere a jugurilor, inclusiv

cele de prindere a tevilor in juguri si incerci sa le aduci inapoi pe pozitie.

 

sper sa nu ai jugurile sau tevile strimbe.

bafta.

 

asfalt fara gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini.

 

Just my 2 cents,

@Dexter

Omule sunt de acord cu tine ,lucrarea (broderia) e facuta cu o masina,dar eu nu la calitatea broderiei in sine am facut referire,ci la lucrare in ansamblu.Saua arata ca si cand a iesit de pe poarta fabricii si ma indoiesc ca Darian este utilat ca intr-o fabrica.Unele operatiuni cred ca le-a executat manual.

Iar in opinia mea daca a facut totul de la un capat la altul cu un minim de utilaje iar rezultatul este foarte profesionist atunci da-mi voie sa-mi sustin parerea ca este un tip indemanatic tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini.

 

Just my 2 cents,

@Dexter

 

OK ..si daca iti pun in fata o masina de ,,brodat" imi faci ceva la fel ..dupa desenul meu ??!!

 

Mane..chiar daca sunt bijutier si stiui sa imi repar singur de la A la Z masina ..stiu sa cos la masina (panza sau piele) ..crede-ma ca tot la cineva gen Darian sau x sau y apelez..Vezi ,asa suntem noi romanii ,stim sa facem de toate dar nimic perfect .iar cand cineva face ceva de calitate ii stergem meritele si laudam inventatorul acului de cusut.Masina aia este un simplu fier care fara talentul unui om ,,RAMANE UN SIMPLU FIER".

 

Omule,de cand ai trecut la HD ai devenit ,,rau"..:huh:) Comentariu gratuit ..fara suparare.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK ..si daca iti pun in fata o masina de ,,brodat" imi faci ceva la fel ..dupa desenul meu ??!!

Da. Ultimele modele de Brother inteleg chiar JPEG (stiu sa traseze singure) asa ca ar fi suficient sa vii cu poza sau sa-ti scanez schita si sa retusez nitel scanarea ca sa evidentiez contururile si sa filtrez tonurile de culoare (dithering de la numarul de culori din scanare la numarul de culori din papiote).

 

E treaba de 1/2h pentru mine si de pana intr-o ora pentru masina (depinde de material, de ata, de setari etc.)

 

Mane..chiar daca sunt bijutier si stiui sa imi repar singur de la A la Z masina ..stiu sa cos la masina (panza sau piele) ..crede-ma ca tot la cineva gen Darian sau x sau y apelez..Vezi ,asa suntem noi romanii ,stim sa facem de toate dar nimic perfect .iar cand cineva face ceva de calitate ii stergem meritele si laudam inventatorul acului de cusut.Masina aia este un simplu fier care fara talentul unui om ,,RAMANE UN SIMPLU FIER".

Ma repet, ma refeream strict la broderie si intentia replicii mele era "Sa dam Cezarului ce e al Cezarului". Am vazut lucrarile lui Darian si pe aici pe forum, si in realitate, si nu am nici un repros de facut. Daca mai ramaneam in tara (si, deci, continuam sa calaresc pe Virago in 2), fix la el m-as fi dus sa-mi faca saua pasagerului mai comfortabila. Nu vroiam sa sterg meritul pe drept al nimanui, cu atat mai putin la capitolul tapiterie de care nu m-am legat :-)

 

Omule,de cand ai trecut la HD ai devenit ,,rau"..:huh:) Comentariu gratuit ..fara suparare.

Mi-as fi dorit tare mult sa trec la Kawasaki Vulcan VN900 Classic Light Tourer, dar intrucat nu se vinde pe aici (iar reprezentantele Yamaha si Suzuki n-au fost nici macar in stare sa-mi faca o cotatie in timp util), singura alternativa ramasa a fost H-D. Restul e istorie ...

Nici o suparare ;-)

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

 

strimbatura am avut si eu, mi-a cazut motorul pe o parte, si m-am trezit cu ghidonul strimb.

eu am inaltatoare pentru ghidon.

a trebuit sa dau ghidonul jos, am desfacut inaltatoarele de pe jugul superior, am scos prezoanele din inaltatoare si le-am indreptat.

asta a fost una din dati.

inca una de la un accident, tamponat cu frontal cu o masina.

aia a fost mai trista, am avut tevile si jugurile strimbe, au trebuit schimbate.

daca nu ai inaltatoare este o posibilitate sa se fi deplasat jugurile, slabesti surubul de prindere a jugurilor, inclusiv

cele de prindere a tevilor in juguri si incerci sa le aduci inapoi pe pozitie.

 

sper sa nu ai jugurile sau tevile strimbe.

bafta.

 

asfalt fara gropi.

am inaltatoare la ghidon si cred ca una dintre ele a cedat un pic...insesizabil...tot ce ai zis tu , cu datul ghidonului jos si mai departe , este complicat , trebuie sa fiu atent la ceva anume ? si mai reusesc sa le pun la loc , cum trebuie ? si cum le indrept , inaltatoarele...asa pur si simplu prin fortare , sau...?

 

merci , asfalt uscat si numai bine...eventual da-mi un raspuns pe pm , sa nu suparam pe cineva , ca ocupam prea mult spatiu...multam fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am ceva probleme cu electromotorul, mi s-au dus periile de tot, s-au macinat acolo..... si nu am gasit nicaieri, am gasit ceva dar is <b>88 lei/buc.</b> si mie-mi trebuie 4....f. scumpe, puteti sa ma ajutati careva, ceva sfaturi.....incerc sa rezolv problema pe plan local, dar nu stiu daca o sa reusesc; daca ati mai schimbat careva perii, spuneti-mi si mie de unde le-ati luat, pls.

 

model electromotor: MITSUBA SM-8219 12V 0,6KW

Yamaha Virago XV 535 1987/1991 2GV/2YL

 

periile care le-am gasit eu la <b>88 lei/buc.</b> au urmatoarea dimensiune: 13,2 x 9,9 x 5,9

s-ar putea sa fie compatibile perii SM-13, dar nu sunt sigur.

 

THX.

 

P.S.:cand termina de "Initializing Attachments..." o sa pun si poza cu suportul pt. perii.

 

 

am rezolvat problema, thx 4 support.............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve lume!!!

Am si yo o intrebare mai ciudata/stupida/interesanta... etc.

Se da problema: Mi-am schimbat gumele pe Neagra cu unele noi. Cele vechi erau slik de tocite si plastic de vechi. Acum, noi fiind, diametrul exterior a rotii (fata, ca aia cred ca intereseaza mai mult) a crescut cu cel putin 15mm.(poate 20mm sau mai mult, nu am masurat roata inainte si dupa, dar dupa profilul gumei noi fata de cea veche, care era inexistent... intelegeti voi.)

Si acum vine intrebarea: Cat de mult poate influenta diferenta de diametru exterior al rotii fata, chestii banale cum ar fi viteza indicata de vitezometru, sau distanta parcursa inregistrata de tripu' kilometrajului?!? Intreb asta, pentru ca anul trecut faceam 200km cu un plin(ma rog... intram la pompa la 200km si eram sigur ca e bine asa) iar anul asta la prima plimbare ceva mai lunga, a trebuit sa pun rezerva la 174km. Cam pe la 180 am inceput sa o imping spre peco.

Multzam fain de pareri, idei si raspunsuri documentate, Nick.

 

@iceflo:

Am dat si eu cu Neagra jos si s-a "strambat" ghidonul, dar am rezolvat-o elegant: am sprijinit roata fata intr-un pom si am tras de ghidon pana l-am oblit. Am intrebat si eu in stanga si-n dreapta ce suruburi sa strang si dupa ce m-am chinuit ca prostu' sa strang suruburile de la jug, mi-am dat seama ca deplasarea respectiva era din inaltatoare. Parca spunea si Moromete ceva de inaltatoare mai sus. Asa ca eu zic sa vezi daca nu mai merg stranse ina;ltatoarele inainte sa le desfaci. Poate sunt doar deplasate, nu indoite. Bafta maxima, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve lume!!!

Am si yo o intrebare mai ciudata/stupida/interesanta... etc.

Se da problema: Mi-am schimbat gumele pe Neagra cu unele noi. Cele vechi erau slik de tocite si plastic de vechi. Acum, noi fiind, diametrul exterior a rotii (fata, ca aia cred ca intereseaza mai mult) a crescut cu cel putin 15mm.(poate 20mm sau mai mult, nu am masurat roata inainte si dupa, dar dupa profilul gumei noi fata de cea veche, care era inexistent... intelegeti voi.)

Si acum vine intrebarea: Cat de mult poate influenta diferenta de diametru exterior al rotii fata, chestii banale cum ar fi viteza indicata de vitezometru, sau distanta parcursa inregistrata de tripu' kilometrajului?!? Intreb asta, pentru ca anul trecut faceam 200km cu un plin(ma rog... intram la pompa la 200km si eram sigur ca e bine asa) iar anul asta la prima plimbare ceva mai lunga, a trebuit sa pun rezerva la 174km. Cam pe la 180 am inceput sa o imping spre peco.

Multzam fain de pareri, idei si raspunsuri documentate, Nick.

 

@iceflo:

Am dat si eu cu Neagra jos si s-a "strambat" ghidonul, dar am rezolvat-o elegant: am sprijinit roata fata intr-un pom si am tras de ghidon pana l-am oblit. Am intrebat si eu in stanga si-n dreapta ce suruburi sa strang si dupa ce m-am chinuit ca prostu' sa strang suruburile de la jug, mi-am dat seama ca deplasarea respectiva era din inaltatoare. Parca spunea si Moromete ceva de inaltatoare mai sus. Asa ca eu zic sa vezi daca nu mai merg stranse ina;ltatoarele inainte sa le desfaci. Poate sunt doar deplasate, nu indoite. Bafta maxima, Nick.

 

multam fain , am sa studiez inaltatoarele alea...bafta si tie si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!!

 

 

 

doar ironie, la domnu stie tot !

expert mecanic si acum expert croitorie & brodat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Yamaha Virago 535 1995, 40500 km, 2200 euro!

Detalii pe messenger IceLordHellFire sau telefon 0744475352

post-25613-0-64180200-1304850507_thumb.jpg

post-25613-0-84650500-1304850511_thumb.jpg

post-25613-0-86763200-1304850515_thumb.jpg

post-25613-0-54055400-1304850519_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , mai spuneti-mi ceva , va rog...daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ? la schimbarea filtrului de aer (virago 250), trebuie neaparat spray de pe louis sau merge si cu putin ulei de motor ???

 

merci , asfalt numai uscat , salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , mai spuneti-mi ceva , va rog...daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ? la schimbarea filtrului de aer (virago 250), trebuie neaparat spray de pe louis sau merge si cu putin ulei de motor ???

merci , asfalt numai uscat , salut

 

 

Aham...care este treaba cu ,,spray"...ca parca simt ca obtin raspunsul la intrebarea mea de acum cateva pagini?? Se foloseste pt compartimentul unde vine carcasa filtrului de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume.Tocmai ce mi-am luat si eu o viroaga si hop la treburi mari.As vrea sa ii pun un sissy bar si nu vreau unu'de serie ca am si ghidon custom pe 12 rasucit si as vrea un sissy tot asa,acum intrebarea e cine face asa ceva si de unde ii iau?Multumesc pentru orice sfat.Numa' bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume.Tocmai ce mi-am luat si eu o viroaga si hop la treburi mari.As vrea sa ii pun un sissy bar si nu vreau unu'de serie ca am si ghidon custom pe 12 rasucit si as vrea un sissy tot asa,acum intrebarea e cine face asa ceva si de unde ii iau?Multumesc pentru orice sfat.Numa' bine :cheers:

 

Cauta userul ,,rados"...el face chestii din astea si nu numai .Este din Drumul Taberei ..deci ,,vecini"..:)

 

vezi pe aici si discuta cu el./index.php?/topic/655642-montaj-kit-furca-ame-si-kit-roata-200-mm-pentru-honda-shadow-vt-600c/

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutor ; mi-as schimba semnalele pe spate. de care sa-mi pun ???? care credeti ca se potrivesc mai bine pe o virago clasica (adica originala )??multam !!ps. nu-mi plac deloc alea originale !!

Editat de valitaz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume.Tocmai ce mi-am luat si eu o viroaga si hop la treburi mari.As vrea sa ii pun un sissy bar si nu vreau unu'de serie ca am si ghidon custom pe 12 rasucit si as vrea un sissy tot asa,acum intrebarea e cine face asa ceva si de unde ii iau?Multumesc pentru orice sfat.Numa' bine :cheers:

 

Salutare! Te-am vazut ca ai parcat la intrarea in scara blocului... Se pare ca suntem vecini! Poate ne vedem la o bere sa povestim cum e cu Virago!! :))

 

Mihneanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutor ; mi-as schimba semnalele pe spate. de care sa-mi pun ???? care credeti ca se potrivesc mai bine pe o virago clasica (adica originala )??multam !!ps. nu-mi plac deloc alea originale !!

Poti sa le schimbi cu ceva care sa fie usor vizibile dar in acelasi timp sa se potriveasca cu cele din fata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Te-am vazut ca ai parcat la intrarea in scara blocului... Se pare ca suntem vecini! Poate ne vedem la o bere sa povestim cum e cu Virago!! :))

 

Mihneanu

Foarte tare,acum e pe la centrat si vreu un pic sa o pregatesc de vara.Cand vrei sa iesim suna: 0752663873.Abia astept.Cred ca aia cu husa de langa gard la petrom e a ta ,se vede bine o roata cunoscuta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...