Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

Are cineva de vanzare carburatoare de virago 535? sau imi spune cineva de unde sa cumpar? Sau macar membrane, ca ale mele s-au subtiat rau! Multumesc si asfalt uscat cat ne mai permite vremea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

carburatoarele sunt scumpe in general , iar la mana a doua nu renteaza sa iei , pentru ca nu stii exact ce iei . membrane gasesti pe ebay de la 30-40 euro in sus , sau daca te grabesti , de la 300 si ceva de lei in sus , per bucata . pe ebay de germania sunt ceva mai ieftine . sa ai spor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ! Am cumparat recent un Virago de la o persoana din alt Judet.

 

Am fost azi la autentificari RAR in Voluntari pentru a-mi lua certificatul de autenticitate!

 

Vine un domn de treaba la mine si se uita pe carte identitate , pe cadrul si motorul Viragoului meu de 535 , la marimea cauciucurilor si, ce sa vezi, si la sitele scoase pe care cel de la care am cumparat motorul le-a scos dupa ce si-a facut ITP ul valabil pana in 2013. Desi eu am venit doar pentru autentificare, nu pentru ITP, zice ca in mod normal ar trebui anulat ITP-ul si mi-a zis sa vin din nou can pun sitele la loc (NICI MACAR N-A PORNIT MOTORUL). Mi-a zis prieteneste ca ma lasa in pace si mi-a dat cartea de identitate inapoi si m-a atentionat sa revin cand rezolv treaba asta!

 

Ce ma sfatuiti sa fac ???

 

Sa ma duc si in Grivita si poate am noroc acolo? Sa-mi pun site false pe teava pentru ca nenea sa le vada acolo, sa-mi schimb tobele? Deja am cheltuit destul pe motor, echipament, antifurturi si orice ban in plus ma arde la buzunar!

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

S-a cam intzepenit cablul de soc. Merge foarte, foarte greu si mi-e sa nu-l rup. Am uns mecanismul de sus -"tragaciul", ca sa zic asa - am bagat si pe mansonul de protectie a cablului, asa cum am putut putin ulei, dar cred ca e ancrasat undeva la celalalt capat, cel de jos, dinspre carburator.

 

Intrebari: Are cineva va rog frumos o poza sau un desen cu ansamblul in care intra socul? Trebuie demontat carburatorul pentru remediere, sau ce e de facut? E o operatiune ce merge facuta acasa sau trebuie mers la mecanic?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mobra e Virago de 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva unde gasesc si eu niste silencere pentru Virago 535 din 94! Am picat autentificarea la RAR Voluntari pe motiv ca am sitele scoase (inginerul nu mi-a pornit motorul, doar a constatat lipsa sitelor ) si vreau sa rezolv treaba!

 

Multumesc!

 

 

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Membrane aproape praf, dar nu asta e important ca membrane se gasesc, dar sunt cateva suruburi intepenite plus jiglerul de relanti intepenit. Eu unul ma pricep mai putin la partea mecanica, dar asta am auzit de la un specialist si mi-a recomandat cu caldura altul.:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ! Am cumparat recent un Virago de la o persoana din alt Judet.

 

Am fost azi la autentificari RAR in Voluntari pentru a-mi lua certificatul de autenticitate!

 

Vine un domn de treaba la mine si se uita pe carte identitate , pe cadrul si motorul Viragoului meu de 535 , la marimea cauciucurilor si, ce sa vezi, si la sitele scoase pe care cel de la care am cumparat motorul le-a scos dupa ce si-a facut ITP ul valabil pana in 2013. Desi eu am venit doar pentru autentificare, nu pentru ITP, zice ca in mod normal ar trebui anulat ITP-ul si mi-a zis sa vin din nou can pun sitele la loc (NICI MACAR N-A PORNIT MOTORUL). Mi-a zis prieteneste ca ma lasa in pace si mi-a dat cartea de identitate inapoi si m-a atentionat sa revin cand rezolv treaba asta!

 

Ce ma sfatuiti sa fac ???

 

Sa ma duc si in Grivita si poate am noroc acolo? Sa-mi pun site false pe teava pentru ca nenea sa le vada acolo, sa-mi schimb tobele? Deja am cheltuit destul pe motor, echipament, antifurturi si orice ban in plus ma arde la buzunar!

 

Mersi anticipat!

 

Fosta mea mobra avea site demontabile. Desfaci doua suruburi si, gata!, ai mobra cu evacuare stas!

Daca te avantajeaza, da-mi un pm sa vedem cum putem rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Membrane aproape praf, dar nu asta e important ca membrane se gasesc, dar sunt cateva suruburi intepenite plus jiglerul de relanti intepenit. Eu unul ma pricep mai putin la partea mecanica, dar asta am auzit de la un specialist si mi-a recomandat cu caldura altul.:what:

 

 

schimba meseriasul, n-are nici scule, nici know-how. crede-ma! mai ales la virago unde sunt unele dintre cele mai simple carburatoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a cam intzepenit cablul de soc. Merge foarte, foarte greu si mi-e sa nu-l rup. Am uns mecanismul de sus -"tragaciul", ca sa zic asa - am bagat si pe mansonul de protectie a cablului, asa cum am putut putin ulei, dar cred ca e ancrasat undeva la celalalt capat, cel de jos, dinspre carburator.

 

Intrebari: Are cineva va rog frumos o poza sau un desen cu ansamblul in care intra socul? Trebuie demontat carburatorul pentru remediere, sau ce e de facut? E o operatiune ce merge facuta acasa sau trebuie mers la mecanic?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mobra e Virago de 250.

 

Salut, daca nu-i prea tarziu: am avut aceeasi problema, tot la 250, anu' trecut, cablul de soc intepenit in capatul de jos (era ceva rugina). A trebuit demontat carburatorul si inlocuit cablul, treaba a facut-o mecanicul pt. mine, din pacate nu-ti pot da amanunte. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Salut, daca nu-i prea tarziu: am avut aceeasi problema, tot la 250, anu' trecut, cablul de soc intepenit in capatul de jos (era ceva rugina). A trebuit demontat carburatorul si inlocuit cablul, treaba a facut-o mecanicul pt. mine, din pacate nu-ti pot da amanunte. Bafta!

 

Eu as vrea sa incerc sa rezolv singur, doar daca demontarea carburatorului nu presupune si refacerea unor reglaje si daca intreaga operatiune e posibil a fi facuta si de catre un ne-mecanic si cu scule uzuale, ca alde mine...:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu cu identificarea....mergi la seful cel mare si fa o reclamatie.IDENTIFICAREA nu are legatura cu starea mobrei..Astea sunt magarii facute de ,,ingineri"..Eu am cumparat masina ..rupta,ruginita..vai steaua ei (fara evacuare si cu motorul fara chiuloasa)..L-am dus pe platforma la RAR si ei au facut identificarea ,lucru care certifica : corectitudinea seriilor sasiu,motor..culoare si tip. Este adevarat ca te poate trimite in boxa pt ITP daca la prima vedere descopera probleme grave iar tu evident ai venit pe ea sau la volanul ei cu ITP valabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seringa, otet sau lichid de frana, baga cu acul pe langa camasa pe sus, lasa sa se scurga, dupa 2 zile merge din nou cablul! :)

 

Nu stiu cum e cu lichidul de frana (banuiesc ca si ala corodeaza) dar otetul rugineste rau. Probabil ar ajuta ceva lubrifiant dupa tratamentul cu otet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ?

Desfaci comenzile din suruburi,apoi prin rotire,te-ar ajuta si ceva solutie facuta cu "detergent".La mine stanga era destul de bine lipita,dar astfel am reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are idee cineva cum se scot capetele de ghidon de la viroaga ?

Te referi la manere? Daca da atunci pot sa-ti spun cum am facut eu.

Am demontat comenzile (lumini,pornire) si am tras de ele in exterior (mai tare).La mine nu au fost cu nicio siguranta(surub de fixare sau ceva de alt gen)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schema de piese , nu arata nici un surub , deci banuiesc ca e prin presare , pemtru ca nu am vazut filet pe capetele de ghidon . In principiu o sa schimb ghidonul original cu un aftermarket , pentru o pozitie mai comoda , plus manere noi . Am inceput sa desfac motorul bucatele pentru o servisare comleta , si cine stie , poate ii fac si niste comenzi avansate .

 

Si-a pus cineva pe virago cutii laterale din aluminiu pana acuma ? Nu de alta , dar nu prea sunt multumit de coburi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

SCOATEREA MANSOANELOR DE PE GHIDON: in cazul celor de cauciuc, daca nu ies si nu ies, incearca cu un pistol cu aer sa introduci aer comprimat intre manson si ghidon. uneori mansoanele sunt intepenite pe ghidon iar aerul comprimat le dezlipeste cu usurinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCOATEREA MANSOANELOR DE PE GHIDON: in cazul celor de cauciuc, daca nu ies si nu ies, incearca cu un pistol cu aer sa introduci aer comprimat intre manson si ghidon. uneori mansoanele sunt intepenite pe ghidon iar aerul comprimat le dezlipeste cu usurinta.

 

 

Corect ce ai zis tu , dar ma refeream la capetele de ghidon , si a manerului cu totul in principiu , nu doar a mansoanelor de cauciuc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...