Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Va salut!

 

Am observat ceva la motorul meu astazi:

 

Sa zicem ca motorul e incalzit vreo 10 min . Porneste cu socul tras la max apoi il inchid dupa 2 sec si il las apoi vreo 3-4 min cu socul 1/4 apoi inchid socul.

Daca dupa cele 10 min de incalzire incep iar sa deschid socul atunci motorul incepe sa piarda din turatie si se opreste treptat treptat atunci cand socul e deschis la maxim. Am obs ca daca trag putin de acceleratie abia atunci isi da motorul seama ca e socul deschis si incepe sa prinda viata.

 

E normal?

 

Ms!

 

PS: Logic ,nu merg cu socul tras, doar ca eram curios de treaba de mai sus.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa nu ai cumva varianta " gatuita " de 24kw . vezi pe admisii , intre cilindru si carburator . daca e gaura mica , inseamna ca e limitata . alta explicatie nu vad .

 

 

manifoldurile le'am schimbat am pus de 35 kw, cu toate ca la astea noi stuturile pe care se pun furtunele cind le sincronizezi, nu etanseaza calumea

adica le infiletezi pina la capat iar acolo se invirt in gol, nu e ok sa traga aer fals, adica fara amestec, dar problema mea era si inainte de ele

ma gindesc sa le pun inapoi pe cele originale si sa la largesc eu pe interior

 

gatuirea poate fi cu bucse si pe evacuari, imediat la iesirile din cilindri. asa a fost la mine (au fost mai multe variante de limitare).

cu toate astea motorul merge limitat cu 140 km/h.

 

inainte sa schimb carburile as incerca o schimbare de pompa de benzina. poate gasesti un voluntar sa te ajute cu un imprumut.

 

iata si alte cauze posibile pt. problema ta. as trece prin toate verificarile.

 

 

 

pe evacuari nu m'am uitat ce'i drept, dar nu cred ca ar fi de acolo, sa nu mearga cu 100 nu cred ca o lasau ei asa, o sa verific totusi

ma gindeam la alta varianta, sa fie cumva din aprindere? din cdi

ar fi super daca as gasi pe cineva dispus sa piarda 2-3 ore(evantual simbaata sau duminica), sa incercam prin eliminare sa vedem de unde beleaua

am fost pe la 5 ateliere de "meseriasi" in motoare (nu auto) si nu i'au dat de cap

apropo sint din bucale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat sunt proaspat posesor de xv250 am cautat prin forum despre uleiul recomandat si am gasit ca majoritatea folosesc motul 10W40, dar in cartea tehnica am vazut ca se recomanda 20W40 headscratch.gif

Rog posesorii mai vechi de virago sa imi recomande un ulei mai bun si rezonabil la pret si ce consistenta.

Stima,

Paste fericit alaturi de cei dragi, lumina invierii sa va lumineze calea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca aici desi e cam scumpa, dupa parerea mea. Editat de gabriel chelaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat sunt proaspat posesor de xv250 am cautat prin forum despre uleiul recomandat si am gasit ca majoritatea folosesc motul 10W40, dar in cartea tehnica am vazut ca se recomanda 20W40 headscratch.gif

Rog posesorii mai vechi de virago sa imi recomande un ulei mai bun si rezonabil la pret si ce consistenta.

Stima,

Paste fericit alaturi de cei dragi, lumina invierii sa va lumineze calea.

 

 

lasa vrajeala aia de motul , baga castrol sau motorex , conform manualului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce vascozitate? sa merg pe 20w40 ca la manual? merge la clima noastra?

 

da . poti incerca si 15w50 , dar nu garantez functionarea in parametri . la 535 merge 15-50 , chiar ma bate gandul la un 20-50 . oricum , cine mai are viroaga de 250 sa ne zica si noua ce ulei a bagat si cum s-a comportat .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

A schimbat careva membranele de la carburator acasa? Este complexa operatiunea sau nu?Nu prea am chef sa desfac carburatorul si dupa aia sa imping mobra pana la service!!Va rog un sfat.Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e deloc complicat, totusi nici cu manusi de box nu se poate face, doar putina atentie

se desfac cele doua capace ale carburatoarelor, cele de pe partea dreapta cum stai pe ea, cite 4 surubele fiecare

se dau capacele jos cu grija sa nu pierzi arcurile, destul de lungi cam 10cm, si se scot membranele cu tot cu sibar

le pui pe cele noi cu atentie sa se aseze bine pe margini pt ca ea tine loc si de garnitura

 

spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e deloc complicat, totusi nici cu manusi de box nu se poate face, doar putina atentie

se desfac cele doua capace ale carburatoarelor, cele de pe partea dreapta cum stai pe ea, cite 4 surubele fiecare

se dau capacele jos cu grija sa nu pierzi arcurile, destul de lungi cam 10cm, si se scot membranele cu tot cu sibar

le pui pe cele noi cu atentie sa se aseze bine pe margini pt ca ea tine loc si de garnitura

 

spor la treaba

Multumesc tare mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok astept, sa imi confirmi daca se potriveste si al meu este :)

la mine nu este nici capac, decat in filtru sport si nu prea vine bine. Dupa cate am citit piesele pana la 535 se cam potrivesc la toate, sper sa mearga.

 

p.s. daca tot verifici la una de 250 te rog mult sa imi faci si mie niste poze cum este montat si sa mi le trimeti (daca ai timp) :)

merci si stima.

 

Din pacate nu se potriveste. Prinderile is altfel. Sorry! Am facut si ceva poze si o sa incerc sa le pun mai tarziu daca am vreme. (Cu timpul stau mai prost, ca lucrez o zi si o zi, iar in ziua libera pregatesc botezul lu' fiica-mea de sambata, asa ca timp mai mult doar de saptamana viitoare.)

 

Toate cele bune, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu se potriveste. Prinderile is altfel. Sorry! Am facut si ceva poze si o sa incerc sa le pun mai tarziu daca am vreme. (Cu timpul stau mai prost, ca lucrez o zi si o zi, iar in ziua libera pregatesc botezul lu' fiica-mea de sambata, asa ca timp mai mult doar de saptamana viitoare.)

 

Toate cele bune, Nick.

 

Oho sa iti traiasca micuta, a mea deja a facut 6,5 ani, parca ieri a fost botezul. :)

Pozele le poti trimite pe adresa marius.i.barbu@gmail.com, daca la dimensiuni este la fel (la capac ma refer, nu prindere) sa sti ca ma bag, astept sa te eliberezi.

stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

si ce vascozitate? sa merg pe 20w40 ca la manual? merge la clima noastra?

 

eu am avut si 20w40, mineral. nu zic ca a fost rau, insa prefer de anul trecut sinteticul 15w50 (motorex) si pot sa-ti spun ca mobra merge foarte bine. cand e frig, il schimb cu mai suPtire, insa doar iarna. cum se incalzeste, revin la 15w50, altfel schimbatorul face figuri (spre exemplu, sare din neutru). oricum, toate uleiurile isi pierd cu timpul proprietatile si desi nu ma dau banii afara din casa, eu schimb uleiul la 3-5 mii de km.

 

da . poti incerca si 15w50 , dar nu garantez functionarea in parametri .

 

merge foarte, foarte bine si la motorul de 250 ! :cheers:

 

o intalnire in Bucuresti cu batranele viroage? ... e cineva interesat?

 

o idee foarte buna si imediat ca detaliile vor fi postate, eu unul am sa particip cu mare placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o idee foarte buna si imediat ca detaliile vor fi postate, eu unul am sa particip cu mare placere.

 

 

in we asta probabil f multa lume pleaca din Buc cu ocazia 1 mai. Prin urmare propun sa ne vedem in we urmator mai exact pe 5 mai. Sunteti ok cu data asta? Daca da propun incet, incet sa stabilim o ora si un loc... asta cat mai repede ca sa aiba cat mai multi acces la informatii

 

va doresc o saptamana faina si evident astfalt uscat

Editat de steliadis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in we asta probabil f multa lume pleaca din Buc cu ocazia 1 mai. Prin urmare propun sa ne vedem in we urmator mai exact pe 5 mai. Sunteti ok cu data asta? Daca da propun incet, incet sa stabilim o ora si un loc... asta cat mai repede ca sa aiba cat mai multi acces la informatii

 

va doresc o saptamana faina si evident astfalt uscat

 

cu cea mai mare placere as participa si eu....insa indata ce imi repar viroaga...carburatoarele naibii :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in we asta probabil f multa lume pleaca din Buc cu ocazia 1 mai. Prin urmare propun sa ne vedem in we urmator mai exact pe 5 mai. Sunteti ok cu data asta? Daca da propun incet, incet sa stabilim o ora si un loc... asta cat mai repede ca sa aiba cat mai multi acces la informatii

 

va doresc o saptamana faina si evident astfalt uscat

 

 

nu mai spune nimeni nimic despre intalnirea cu mobrele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si eu uleiul si filtrul, astfel se aude excelent si sunt foarte multumit. Am bagat pana la urma YACCO 10W40.

Intre timp am schimbat si ghidonul asa ca am de vanzare un ghidon Fehling bar drag

22 mm,

provenit de pe virago. pret 170 de lei. poze mai tarziu.

Pentru

yonick user_popup.png

 

cum a fost botezul? ce se mai aude cu capacul? merci mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Vreau sa-mi iau si eu un virago si am o rugamine. Stiti poate un service sau pe cineva autorizat ca sa o modific dupaia in bobber. de preferabil in zona Sucevei (daca nu e bun oriunde) .Si cu omologarea cum e faza? ca am inteles daca umblii sii scoti suspensia si o faci hardtail sunt probleme la itp. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Vreau sa-mi iau si eu un virago si am o rugamine. Stiti poate un service sau pe cineva autorizat ca sa o modific dupaia in bobber. de preferabil in zona Sucevei (daca nu e bun oriunde) .Si cu omologarea cum e faza? ca am inteles daca umblii sii scoti suspensia si o faci hardtail sunt probleme la itp. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, ma fratilor, Neagra mere brici. Mai trebe lucrat putin la sea, ca in cativa kilometrii mi-o rupt cooroo... Poze mai in w/e. Duminica merg sa o dau pe Meses daca oi fi liber de la scarbici si dupe aia vin cu poze.

Dixtractie faina in w/e si drumuri fara incidente tuturor, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...