Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Vand pt.un prieten Virago 535 din 92,3500km,inmatriculat,verificat/asigurat,ulei&filtru schimbat,cauciucuri f bune,sy=una si functioneaza F bine!pret:1650 eu.neg.Tel:0753461067.post-37568-0-81007400-1344867826_thumb.jpgpost-37568-0-39311200-1344867837_thumb.jpgpost-37568-0-07458100-1344867850_thumb.jpgpost-37568-0-76420000-1344867866_thumb.jpgpost-37568-0-65349800-1344867894_thumb.jpgpost-37568-0-20685800-1344867913_thumb.jpgpost-37568-0-27241900-1344867935_thumb.jpg

 

Nu faci un pustiu de bine sa-l intrebi pe prietenul asta al tau prin ce metoda s-a ales cu ceasurile alea? Ca io unu n-am mai vazut pe virago nici turometru, nici indicator de ulei, sau cel mai important benzina :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ala de benzina e usor de pus cu un senzor luat de pe alta jucarie..dar turometru chiar nu stiu cum, din cutia de viteze, din cuplaj ceva elastic...m-am gandit pentru mobra dar tot la stadiul de idee, dar un raspuns al persoanei ar fi perfect.

Editat de dobreanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.As putea eventual sa-ti dau eu unul, cam la 200 roni, second of course... :cheers:

 

Salut!

 

Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca imi poate aduce cu 50E nou.

Deci speram sa gasesc SH ceva mai ieftin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.As vrea sã stiu de la "tãticii"-n -trale Viroagelor,dacã merge transformat un Virago mic de 125,într-unul mai mare,de 250 cc.Motoreta-n sine,e identicã,dupã câte stiu.Cilindri,pistoane,+segmenti de 250 cc,se gãsesc cu grãmada,si noi si s/h,pe ebay.Si nu-s scumpe.Am posibilitatea sã achizitionez o mobrã de 125,cu 38500 km,din '97,foarte bine-ntretinutã,cu 1000 euro.Doar cã sãraca,la 11 mãgãrusi...Parcã mai mult as vrea sã aibe 20 ponei.biggrinbandit.gif....

 

Salut, drian. Eu am Virago de 125, dar este schimbat motorul cu unul de 250. Iti pot spune ca dimensiuni este identic, la exterior ma refer, in interior nu stiu pentru ca nu am umblat in cel de 125.

Mai bine iei una de 250 pe la 700-800 euro si o pui la punct, mai mult de o segmentare nu cred ca trebuie sa faci.

Eu acum duc tratative cu rar-ul pentru ca depasesc cu 2-3 cai limitele. baldy.gif

 

Nu faci un pustiu de bine sa-l intrebi pe prietenul asta al tau prin ce metoda s-a ales cu ceasurile alea? Ca io unu n-am mai vazut pe virago nici turometru, nici indicator de ulei, sau cel mai important benzina :rolleyes:

 

Turometrul se leaga la bobina de inductie, atat ca trebuie sa fie special pentru 4t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu faci un pustiu de bine sa-l intrebi pe prietenul asta al tau prin ce metoda s-a ales cu ceasurile alea? Ca io unu n-am mai vazut pe virago nici turometru, nici indicator de ulei, sau cel mai important benzina :rolleyes:

Indicator de benzina nu are(nu stiu unde ai vazut)Bordul nu e de Virago cred ca e de la Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de benzina e usor de pus cu un senzor luat de pe alta jucarie..dar turometru chiar nu stiu cum, din cutia de viteze, din cuplaj ceva elastic...m-am gandit pentru mobra dar tot la stadiul de idee, dar un raspuns al persoanei ar fi perfect.

 

Eu zic cã tocmai invers....E mai usor sã pui turometru,decât indicator de benzinã.Existã chiar mai multe modele de turometre digitale,chiar si cu indicator analogic si care se conecteazã la una din bujii.Cicã-s destul de precise.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indicator de benzina nu are(nu stiu unde ai vazut)Bordul nu e de Virago cred ca e de la Louis.

 

Pai am presupus ca e al 4-lea bec. Sau ala ce face? Ca avem neutru, faza lunga, semnalizari, si ala cu canistra. Sau e doar asa, fara sa indice nimic? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am presupus ca e al 4-lea bec. Sau ala ce face? Ca avem neutru, faza lunga, semnalizari, si ala cu canistra. Sau e doar asa, fara sa indice nimic? :scratch:

ULEI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, drian. Eu am Virago de 125, dar este schimbat motorul cu unul de 250. Iti pot spune ca dimensiuni este identic, la exterior ma refer, in interior nu stiu pentru ca nu am umblat in cel de 125.

Mai bine iei una de 250 pe la 700-800 euro si o pui la punct, mai mult de o segmentare nu cred ca trebuie sa faci.

Eu acum duc tratative cu rar-ul pentru ca depasesc cu 2-3 cai limitele. baldy.gif

 

 

 

Turometrul se leaga la bobina de inductie, atat ca trebuie sa fie special pentru 4t.

 

Multzam fain ! Dacã nu-i deranjul prea mare,lasã-mi te rog un nr. de tel. pe PM,sã te mai întreb de niste detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am presupus ca e al 4-lea bec. Sau ala ce face? Ca avem neutru, faza lunga, semnalizari, si ala cu canistra. Sau e doar asa, fara sa indice nimic? :scratch:

 

 

ala rosu se aprinde cand ti se termina benzina.

 

 

(33005 km, nu 3500 km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala rosu se aprinde cand ti se termina benzina.

 

 

(33005 km, nu 3500 km)

.....cel putzin 33005 km parcursi de când are bordul ãsta (dacã a fost cumpãrat de nou,de la Louis,cum zicea e)...Pretzul e foarte atractiv,dar as prefera-o cu bordul ei,original.Ãsta,prea e de vitezanã...Chiar îmi plãcea la vitezometrul VN800-lui cu care m-am dat vreo 2 luni,primãvara asta,cã era-n mile (mobrã adusã din State).Cine nu se uita atent,si vedea cã era gradat pânã la 120...biggrinbounce2.gif

 

...Era sã uit: : rãmân dator lui @M.I.B.,pt. vizitã si pt. link-ul ãla,la forumul Virago beer.gif.....

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari am cateva intrebari:

 

In primul rand as vrea sa stiu daca a incercat cineva de aici sa monteze motor de 1000 (da' motorul de virago de 1000 nu de 1100) pe cadrul de 535?Pt ca am inteles ca sunt diferite cadrele de 535 de cele de 500

Daca a reusit,ce a mai trebuit schimbat/adaptat pt motor?

Si nu in ultimul rand,probleme su deranjuri cauzate de cobinatia asta cadru 535+ motor de 1000 .

 

Daca e cineva carea reusit,pls nu ezitati sa raspundeti,sunt foooooooarte curios :)

 

 

 

Mersi anticipat si sper sa aud de la voi :)Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand masa unui virago de 1100 este muuuult mai mare decat una a unui 535. Implicit vibratiile.De curiozitate,pune-ti mobra langa una de 1100 sa vezi diferenta.Chiar daca motorul s-ar potrivi,desi ma indoiesc,cu siguranta si ciclistica ar avea de suferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari am cateva intrebari:

 

In primul rand as vrea sa stiu daca a incercat cineva de aici sa monteze motor de 1000 (da' motorul de virago de 1000 nu de 1100) pe cadrul de 535?Pt ca am inteles ca sunt diferite cadrele de 535 de cele de 500

Daca a reusit,ce a mai trebuit schimbat/adaptat pt motor?

Si nu in ultimul rand,probleme su deranjuri cauzate de cobinatia asta cadru 535+ motor de 1000 .

 

Daca e cineva carea reusit,pls nu ezitati sa raspundeti,sunt foooooooarte curios :)

 

 

 

Mersi anticipat si sper sa aud de la voi :)Asfalt uscat

 

chiar iti recomand. merge lejer. am pus eu pe un cadru de ij 350 un motor de triumph de 2400. merge de rupe. tine lejer. oricum inginerii japonezi sunt niste prosti. nu stiu ei ce e aia motocicleta. trebuie sa ai chopper furios, cu motor cat mai mare. iti recomand sa pui un motor de 1100 pe un cadru de virago de 125. nu e mare diferenta.

 

Ala rosu se aprinde daca se termina ULEIUL!

 

Ala rosu se aprinde cand se termina tigarile!

 

ar merge si un motor de ARO M461 pe Virago de 535. am auzit ca are cuplu mare si se comporta bine pe doua roti. sigur tine cadrul si nu cred ca i se modifica ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xv1000 are in plus fata de xv535: 40 kg, 30hp, 5grade la v-ul motorului (deci prinderi pe cadru sus mai departate) si un disc in plus pe fata.

 

Asemanari: ambele sunt derivate din motorul de 750, aceleasi dimensiuni la cauciucuri.

 

P.S. eu as face-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea e ca:momentan motorul (blocul) meu e dus,imi trebuie altul,de aia am intrebat daca a incercat cineva sa puna si ce a trebuit sa faca vis-a-vis de modificari,adaptari and so on :)

as dori tare mult sa incerc si daca iasa cu motorul de 1000 nu vad de ce sa nu :) si de aceea in continuare astept sfaturi :)

 

 

o zi faina si numa' bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre xv 750 si xv 1000/1100 am auzit ca se pot schimba motoarele dar cadrul 535 ului este prea mic dupa parerea mea ca sa intre si sa suporte un asmenea motor . Cu siguranta trebuie modificate multe lucruri la cadru ca motorul sa se potriveasca pe prinderi ... si chiar si asa e posibil sa nu se potriveasca marimea cardanului etc ... Treaba este mult mai complicata si nu tine doar de o schimbare de motor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o pompa de benzina sh la un pret cat mai rezonabil pentru un 535. Daca ma poate ajuta cineva, v-as fi recunoscator :rolleyes:

 

Dacã nu gãsesti p-aici,uite-o pe cea mai ieftinã gãsitã pe ebay.E la un englez :

 

http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XV535-XV-535-VIRAGO-FUEL-PUMP-ASSY-/400270575160?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5d31fc4638

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacã nu gãsesti p-aici,uite-o pe cea mai ieftinã gãsitã pe ebay.E la un englez :

 

http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XV535-XV-535-VIRAGO-FUEL-PUMP-ASSY-/400270575160?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5d31fc4638

 

Pfai, acolo m-am uitat prima data. Cea mai ieftina asta e vreo 600 de lei :blink: , caz in care risc sa-mi inchei acum sezonul. De-aia am zis sa incerc una second hand, pe care poate mi-as permite-o acum :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,o adresa,sursa etc pentru distributie virago 535 -3BR (de preferat daca nu are cineva ,,in plus" ar fi site-uri de afara,nu vreau pravalii din tara sa platesc de 3 ori))? Supape,ghiduri? Nu de alta dar sunt din ce in ce mai dese rateurile in carburator de la cilindrul din fata in ture mici si medii si se para ca cere,,bani".Sfaturi ,pareri de la ,,patiti"?Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala rosu se aprinde daca se termina ULEIUL!

 

 

ookk.

-la mine se aprinde cand se termina benzina,

-trec pe rezerva si se stinge.

da', mnoh.....asta se intampla la mine, la alte modele poate ca-i diferit.

 

bafta, man.

 

P.S.: -fara ULEI n-am ramas niciodata.

-am mers cu becul rosu aprins si mi-o murit motorul, nu a mai vrut sa porneasca,

-am schimbat pe FUEL - REZ (rezerva)si a pornit iar.

-culmea e ca dupa ce bag BENZINA nu se mai aprinde becul rosu.

 

THX.

Editat de prflorin2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...