Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Excursie Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea - Sibiu - Fagaras - Brasov - Siriu - Buzau

 

 

O motocicleta excelenta. Nu am avut niciun fel de problema. Am plecat din Bucuresti, pe autostrada, apoi am trecut prin Ramnicu Valcea si m-am oprit in Sibiu. Pana la destinatie am oprit o singura data sa alimentez - pe autostrada a consumat mult, insa am mers destul de tare - tinuta constant la 120 - 130, in unele portiuni mergeam cu 150 - 160 kmh. Cand am intrat pe serpentine a inceput sa consume foarte putin, insa oboseala a inceput sa se aseze (aveam in spate un rucsac destul de greu si m-a prins si noaptea). In alta zi am fost la Paltinis si in ultima zi am plecat din Sibiu spre Buzau via Siriu. Cu 10 litri de benzina am facut cam 220 km si nu a intrat inca pe rezerva. Intr-adevar, am mers ceva mai incet si mai relaxat. Am alimenat o singura data in Fagaras.

post-14270-0-36680900-1346488159_thumb.jpg

post-14270-0-73642200-1346488208_thumb.jpg

post-14270-0-11940300-1346488225_thumb.jpg

post-14270-0-01045100-1346488277_thumb.jpg

post-14270-0-15049000-1346489980_thumb.jpg

post-14270-0-95992400-1346490004_thumb.jpg

post-14270-0-07822800-1346490069_thumb.jpg

post-14270-0-76320300-1346490617_thumb.jpg

post-14270-0-40470500-1346490627_thumb.jpg

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand pt.un prieten Virago 535 din 92,3500km,inmatriculat,verificat/asigurat,ulei&filtru schimbat,cauciucuri f bune,sy=una si functioneaza F bine!pret:1650 eu.neg.Tel:0753461067.post-37568-0-81007400-1344867826_thumb.jpgpost-37568-0-39311200-1344867837_thumb.jpgpost-37568-0-07458100-1344867850_thumb.jpgpost-37568-0-76420000-1344867866_thumb.jpgpost-37568-0-65349800-1344867894_thumb.jpgpost-37568-0-20685800-1344867913_thumb.jpgpost-37568-0-27241900-1344867935_thumb.jpg

Valabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...care acum s-a agravat,adica ..porneste normal cu amandoi cilindrii iar dupa ce se incalzeste mai merge doar cel din spate,iar cel din fatza cu intreruperi,sau deloc...

Descrierea este evaziva, vreau detalii(comportament la rece/cald, sarcina... culoarea bujiilor - de cand face asa?)apoi sunt curios ce se intampla daca inlocuiesti bobinele intre ele. Unde apar rateuri admisie sau evacuare si in ce conditii? Aparent ar fi un amestec prea bogat :what: ce-si spune cuvantul dupa incalzirea motorului...!!! Rateuri de aprindere - acumulare de gaze in esapament ce se aprind ulterior. In sarcina ce se intampla si ce culoarea are iesirea esapamentului - banuesc ca-i foarte afumat.

 

...pe autostrada a consumat mult, insa am mers destul de tare - tinuta constant la 120 - 130...

Saptamana trecuta circuit: buc - valcea - transalpina - sebes - sibiu - transfagarasean - pitesti - buc 860km. Am mai facut si ceva km suplimentari prin munti, fix 30 litri - cca 4,66%

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descrierea este evaziva, vreau detalii(comportament la rece/cald, sarcina... culoarea bujiilor - de cand face asa?)apoi sunt curios ce se intampla daca inlocuiesti bobinele intre ele. Unde apar rateuri admisie sau evacuare si in ce conditii? Aparent ar fi un amestec prea bogat :what: ce-si spune cuvantul dupa incalzirea motorului...!!! Rateuri de aprindere - acumulare de gaze in esapament ce se aprind ulterior. In sarcina ce se intampla si ce culoarea are iesirea esapamentului - banuesc ca-i foarte afumat.

 

 

Saptamana trecuta circuit: buc - valcea - transalpina - sebes - sibiu - transfagarasean - pitesti - buc 860km. Am mai facut si ceva km suplimentari prin munti, fix 30 litri - cca 4,66%

 

mie imi ia cam 4% sau chiar si mai putin pe serpentine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am o virago de 250. Saptamana trecuta am constatat ca motocicleta pornea greu si mi-a ars si becul la far. Astfel, am constatat ca regulatorul era dus si mi-a incarcat 18 v la turatie. Din fericire am reusit sa gasesc o alternativa si am achizitionat, cu 60 de lei un regulator italian pentru scuter yamaha majesty, care functioneaza excelent. Bateria fiind incarcata la 18 v a cam fiert, nu mai avea aproape deloc electrolit, am completat cu apa distilata, pusa pe redresor, insa este moarta, adica tine cateva ore.

Din lipsa de fonduri, am rugamintea daca are cineva pe acasa o baterie aruncata prin garaj care sa mai tina cat de cat si se poate dispensa de ea.

Eu am pe moto YB10L-A2, plusul pe dreapta scurgerea pe stanga, dar merge orice baterie care sa nu depaseasca 160 imaltime.0L-A2

Merci, o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Excursie Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea - Sibiu - Fagaras - Brasov - Siriu - Buzau

 

 

O motocicleta excelenta. Nu am avut niciun fel de problema. Am plecat din Bucuresti, pe autostrada, apoi am trecut prin Ramnicu Valcea si m-am oprit in Sibiu. Pana la destinatie am oprit o singura data sa alimentez - pe autostrada a consumat mult, insa am mers destul de tare - tinuta constant la 120 - 130, in unele portiuni mergeam cu 150 - 160 kmh. Cand am intrat pe serpentine a inceput sa consume foarte putin, insa oboseala a inceput sa se aseze (aveam in spate un rucsac destul de greu si m-a prins si noaptea). In alta zi am fost la Paltinis si in ultima zi am plecat din Sibiu spre Buzau via Siriu. Cu 10 litri de benzina am facut cam 220 km si nu a intrat inca pe rezerva. Intr-adevar, am mers ceva mai incet si mai relaxat. Am alimenat o singura data in Fagaras.

 

Te cam bate vantul la sosete... in rest, frumos traseul. La mai multe!

 

Si eu am o problema. De vreo 2 saptamani nu mai porneste dimineata, seara insa o ia la prima cheie. Benzina am, bateria duce, socul l-am tras.

In ultimele zile nici seara nu mai vrea sa porneasca decat impinsa. Incep sa cred ca a cam obosit si bateria de la atatea incercari de pornire.

 

O idee careva?

Editat de Elmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am cumparat online un manual service pt virago 535 (mai multe tipuri..ani fabricatie) .Nu este Haynes ..Climer .....este mult mai documentat ,cu mult mai bun .

Unde sa urc cei 50 de mega ,ca-l ofer gratis(m-a costat cred ..7 dolari)..??

 

Inca ceva ;cand reglati deschiderea supapelor la 535 ,mare grija.In cazul meu a trebuit sa invartesc in sensul acelor de ceasornic inca 180 grade ca sa ajung cu supapele inchise si culbutorii liberi.Daca respecti ,,semnul" si reglezi ca ,,la carte" vei avea ,,batai" mult mai mari.IN manual se spune sa rotesti inca 380 grade daca nu ai pistonul sus.Nu vad care este spilul pt ca 180 grade inseamna o tura completa si pistonul in aceeasi pozitie.Reglat dupa manual batea de ziceai ca este capiata ...reglat dupa mintea mea ( culbutori la liber ,supape inchise ) merge frumos.

 

PS-surubul de amestec de la cilindrul fata am reusit sa-l ,,desurubez"1 1/2 ture si ATAT...(cu vibratii,etc ...).urmatoarea scula care va face treaba cu el va fi un ,,spiral".Bine ca motorul merge frumos si ma mai pot bucura de el pana la iarna.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tovarăși, am un Virago XV 400 accidentat. Asiguratorul îmi cere pe lângă celelalte, prețul de catalog al modelului. Fiind model piața japoneză ar fi compatibilitate cu modelul 535 fabricat până în 2003/2004.

Puteți să-mi dați o idee unde aș putea găsi într-o formă oficială prețul de catalog din acea perioadă, sau variante?

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se spune sa rotesti inca 380 grade daca nu ai pistonul sus.Nu vad care este spilul pt ca 180 grade inseamna o tura completa...

Sefu', vad cate-ai incurcat in explicatii si n-a iesit nimic... reformuleza ce ai vrut sa spui, eu nu inteleg nimic!

Adica: o tura intreaga inseana 360 gr; 180 gr inseamna 1/2 ture(tu ai scris altceva)! Apoi dupa ce faci primul cilindru, rotesti 360 gr si opresti la al doilea semn(probabil ca de aici reiese cele 380 gr)..

=================

Daca manualul este "destept" cum spui merita sa-l scanezi si sa-l transformi in pdf...

=================

Daca ai reusit sa misti un surub, atunci sigur ai sa reusesti sa-l dai afara fara spiral. Kitul de reparatie carburatoare, nu cred ca are inclus si surubul de relanti. Daca-l gasesti undeva, ma intereseaza si pe mine cu tot cu oringurile din capete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu', vad cate-ai incurcat in explicatii si n-a iesit nimic... reformuleza ce ai vrut sa spui, eu nu inteleg nimic!

Adica: o tura intreaga inseana 360 gr; 180 gr inseamna 1/2 ture(tu ai scris altceva)! Apoi dupa ce faci primul cilindru, rotesti 360 gr si opresti la al doilea semn(probabil ca de aici reiese cele 380 gr)..

=================

Daca manualul este "destept" cum spui merita sa-l scanezi si sa-l transformi in pdf...

=================

Daca ai reusit sa misti un surub, atunci sigur ai sa reusesti sa-l dai afara fara spiral. Kitul de reparatie carburatoare, nu cred ca are inclus si surubul de relanti. Daca-l gasesti undeva, ma intereseaza si pe mine cu tot cu oringurile din capete.

 

Scuze..,nu am cascat ochii.360 am vrut sa scriu.Chestia asta este explicata in manual pt cilindrul fata de exemplu.La mine cand este pe semn ,,I" am pistonul sus si culbutorii fara pic de joc.Daca fac jocul ca la carte am batai de se aud din capul strazii.Daca mai invart 1/2 de tura adic 180 grade ,pistonul coboara supapele sunt inchise si culbutorii liberi,fara tendinta de miscare daca dau in fata sau in spate cu 1/3 ture .Daca fac jocul in aceasta pozitie totul merge struna si frumos ,fara batai etc !!!! .Adica imi ieseau alea in 5 cilindri,in 8 cilindri si nu stiu sa respect niste instructiuni pentru doi cilindri parliti,da-o dreacu.Volanta nu are cum sa fie sucita cu 180grade,asa ca nu inteleg de ce daca este pe semn ,piston sus ..ambele supape supapele sunt atacate?!!! OK,sa spunem ca sunt ,,reglate fara joc",atunci de ce cand le fac jocul am batai de zici ca sar de acolo,am pozitie a culbutorilor in care pur si simplu balangane.Undeva trebuie sa fie o greseala: in manual tind sa cred ca este corect pt ca nu am mai auzit pe nimeni sa planga ,la mine ...posibil dar uite ca treaba functioneaza ok cu metoda mea.Poate gresesc undeva?Ideea este ca asa cum reglez eu merge bine ,nu are zgomot (exagerat .....ca de viroaga de 22 de ani).

=============

Nu inteleg ce vrei sa spui cu surubul de relanti ? Surubul meu de amestec nu va iesi pt ca nu mai am de ce sa ma agat cu surubelnita si cum am mai spus este situat intr-o ,,gaura"

 

 

Cu manualul este o problema ..este destept...mult mai destept,un adevarat manual de ,,reparatie".cote,jocuri,strangeri ...totul detaliat ca ,,la carte "..DAR ..este ,,protejat"..,,codat " dracu sa-l ia ca nu urca mai mult de 80% pe nici un siteb de gazduire apoi revine singur la pagina de start (este PDF).Manualul este PDF,asa l-am cumparat de pe net .O sa mai incerc sa vad poate il pot pacali.

 

Este cumparat de aici:http://www.servicerepairmanualonline.com/3611/yamaha-xv535-virago-535-service-repair-workshop-manual/

sau mai poate fi cumparat pe suport CD de aici :http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-XV535-Virago-Service-Repair-Manual-XV-535-1987-2000-/261080362635?pt=Motors_Manuals_Literature&hash=item3cc99a2e8b

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[/color]

 

Cu manualul este o problema ..este destept...mult mai destept,un adevarat manual de ,,reparatie".cote,jocuri,strangeri ...totul detaliat ca ,,la carte "..DAR ..este ,,protejat"..,,codat " dracu sa-l ia ca nu urca mai mult de 80% pe nici un siteb de gazduire apoi revine singur la pagina de start (este PDF).Manualul este PDF,asa l-am cumparat de pe net .O sa mai incerc sa vad poate il pot pacali.

 

 

Fa o arhiva cu o alta denumire si va merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[/color]

 

Scuze..,nu am cascat ochii.360 am vrut sa scriu.Chestia asta este explicata in manual pt cilindrul fata de exemplu.La mine cand este pe semn ,,I" am pistonul sus si culbutorii fara pic de joc.Daca fac jocul ca la carte am batai de se aud din capul strazii.Daca mai invart 1/2 de tura adic 180 grade ,pistonul coboara supapele sunt inchise si culbutorii liberi,fara tendinta de miscare daca dau in fata sau in spate cu 1/3 ture .Daca fac jocul in aceasta pozitie totul merge struna si frumos ,fara batai etc !!!! .Adica imi ieseau alea in 5 cilindri,in 8 cilindri si nu stiu sa respect niste instructiuni pentru doi cilindri parliti,da-o dreacu.Volanta nu are cum sa fie sucita cu 180grade,asa ca nu inteleg de ce daca este pe semn ,piston sus ..ambele supape supapele sunt atacate?!!! OK,sa spunem ca sunt ,,reglate fara joc",atunci de ce cand le fac jocul am batai de zici ca sar de acolo,am pozitie a culbutorilor in care pur si simplu balangane.Undeva trebuie sa fie o greseala: in manual tind sa cred ca este corect pt ca nu am mai auzit pe nimeni sa planga ,la mine ...posibil dar uite ca treaba functioneaza ok cu metoda mea.Poate gresesc undeva?Ideea este ca asa cum reglez eu merge bine ,nu are zgomot (exagerat .....ca de viroaga de 22 de ani).

=============

Nu inteleg ce vrei sa spui cu surubul de relanti ? Surubul meu de amestec nu va iesi pt ca nu mai am de ce sa ma agat cu surubelnita si cum am mai spus este situat intr-o ,,gaura"

 

 

Cu manualul este o problema ..este destept...mult mai destept,un adevarat manual de ,,reparatie".cote,jocuri,strangeri ...totul detaliat ca ,,la carte "..DAR ..este ,,protejat"..,,codat " dracu sa-l ia ca nu urca mai mult de 80% pe nici un siteb de gazduire apoi revine singur la pagina de start (este PDF).Manualul este PDF,asa l-am cumparat de pe net .O sa mai incerc sa vad poate il pot pacali.

 

Este cumparat de aici:http://www.servicerepairmanualonline.com/3611/yamaha-xv535-virago-535-service- repair-workshop-manual/

sau mai poate fi cumparat pe suport CD de aici :http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-XV535-Virago-Service-Repair-Manual-XV-535-1987- 2000-/261080362635?pt=Motors_Manuals_Literature&hash=item3cc99a2e8b

 

 

Ca sa nu induc in eroare posesorii de virago vreau sa fac o ,,corctura": Manualul explica foart corect cum s regleaza culbutorii.Greseala a fost la mine ,dadeam 1/2 de tura in mintea mea ,cu mana dadeam 1 tura (360 graqde) .:baldy:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vand 2 cauciucuri pentru Yamaha Virago 535 : fata - Bridgestone 3.00-19 49S - 40 ron si spate - Continental S 140/90 - 15 - 60 ron, amandoua fabricate in 2007, folosite dar inca in stare buna.Daca cineva are nevoie astept mesaj pe PM.friday.gif

post-68904-0-92327900-1346784266_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu inteleg de ce daca este pe semn ,piston sus ..ambele supape supapele sunt atacate?!!!...

In acel moment te afli la incrucisare, daca era motor in linie reglai supapele la celalalt piston. Fiind un "V", ori te duci la al doilea semn si reglezi cilindrul opus ori rotesti inca o tura(360 gr) si reglezi pistonul respectiv.

========

Canda am scris de surubul de relanti, m-am referit la cel de amestec(termen incorect - se poarta intre mecanici). Ramane valabila cererea daca gasesti asa ceva separat.

========

Pdf-ul probabil ca-i protejat asa cum zici, poti face imagini(spre exemplu), dar sunt multe metode de convertire... apeleaza la un prieten mai priceput.

 

 

PS. Vad ca te-ai prins in legatura cu tachetii... Mult noroc in continuare! Vineri/sambata/duminica este intrunire moto la boboci(mizil), eu merg sambata si ma intorc duminica... daca vrei vino si stam de vorba(te poti intoarce sau ramane peste noapte - loc de cort sunt si camere; foc de tabara, pastrama, o tuica cu slana, bere, etc...)

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vand 2 cauciucuri pentru Yamaha Virago 535 : fata - Bridgestone 3.00-19 49S - 40 ron si spate - Continental S 140/90 - 15 - 60 ron, amandoua fabricate in 2007, folosite dar inca in stare buna.Daca cineva are nevoie astept mesaj pe PM.friday.gif

post-68904-0-92327900-1346784266_thumb.jpg

 

 

Cauciucul de pe spate si-a gasit o motocicleta.Mai ramane valabil cel de pe fata pentru cei interesati.

 

Cauciucul de pe spate si-a gasit o motocicleta.Mai ramane valabil cel de pe fata pentru cei interesati.

Anuntul nu mai este valabil.S-au dat amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am o problema cu virago 535 model '94.

 

1. bateria da 12.7, 12.8 volti .

2. pornesc motorul, las sa se incalzeasca 5 min , si cu socul scos (netras) imi da 13.6, 13.5, 13.7 volti maxim.

3. Cand turez motorul voltajul tinde sa scada pana la 13.0, 13.1 volti. Eu stiam ca tre' sa creasca cand turezi motorul , nu-i asa?

4. I-am scos aripa din partea stanga si am desfacut acel conector cu cele 3 fire albe ce din cate am inteles iese din stator.

4a . Aici am masurat odata rezistentele cu motorul oprit : la un interval de 200ohmi pe aparat mie imi citea 1.1 sau 1.0 pentru toate cele 3 combinatii de fire albe.

4b. Am masurat apoi voltajul AC, cu motorul pornit desigur si imi citea aparatul 13, 14 volti . Alterna ca nu puteam tine bine acele pe conector din cauza ca imi alunecau degetele pline de unsoare.

 

In fine din cate am citit eu nici cei 13 14 volti AC de la firele de la alternator nu-s buni , dar nici rezistentele de 1 ohmi nu se incadreaza in intervalul de 0.32 - 0.42 din manual. Aparent sunt duse si statorul si redresorul.

Ce-mi recomandati sa fac? M-am saturat sa merg cu moto fara sa pot claxona (nu merge claxonul , corect) . Saptamana trecuta am mers cu farul aprins mai toate deplasarile si mi-a murit bateria dupa o saptamana de mers. A trebuit sa o bag la incarcat. Acu merg cu farul oprit si tot nu mi merge claxonul.

 

Multam.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te cam bate vantul la sosete... in rest, frumos traseul. La mai multe!

 

Si eu am o problema. De vreo 2 saptamani nu mai porneste dimineata, seara insa o ia la prima cheie. Benzina am, bateria duce, socul l-am tras.

In ultimele zile nici seara nu mai vrea sa porneasca decat impinsa. Incep sa cred ca a cam obosit si bateria de la atatea incercari de pornire.

 

O idee careva?

Man, eu am cumparat o baterie noua si acum merge perfect.

am comandat-o pe la cluj parca, 150 ron si n-am treaba

 

Va salut, am o virago de 250. Saptamana trecuta am constatat ca motocicleta pornea greu si mi-a ars si becul la far. Astfel, am constatat ca regulatorul era dus si mi-a incarcat 18 v la turatie. Din fericire am reusit sa gasesc o alternativa si am achizitionat, cu 60 de lei un regulator italian pentru scuter yamaha majesty, care functioneaza excelent. Bateria fiind incarcata la 18 v a cam fiert, nu mai avea aproape deloc electrolit, am completat cu apa distilata, pusa pe redresor, insa este moarta, adica tine cateva ore.

Din lipsa de fonduri, am rugamintea daca are cineva pe acasa o baterie aruncata prin garaj care sa mai tina cat de cat si se poate dispensa de ea.

Eu am pe moto YB10L-A2, plusul pe dreapta scurgerea pe stanga, dar merge orice baterie care sa nu depaseasca 160 imaltime.0L-A2

Merci, o zi buna.

cred ca te pot ajuta eu cu ceva, adica o baterie ce merge dar dimineata daca nu e mai cald nu ai nicio sansa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am o problema cu virago 535 model '94.

 

1. bateria da 12.7, 12.8 volti .

2. pornesc motorul, las sa se incalzeasca 5 min , si cu socul scos (netras) imi da 13.6, 13.5, 13.7 volti maxim.

3. Cand turez motorul voltajul tinde sa scada pana la 13.0, 13.1 volti. Eu stiam ca tre' sa creasca cand turezi motorul , nu-i asa?

4. I-am scos aripa din partea stanga si am desfacut acel conector cu cele 3 fire albe ce din cate am inteles iese din stator.

4a . Aici am masurat odata rezistentele cu motorul oprit : la un interval de 200ohmi pe aparat mie imi citea 1.1 sau 1.0 pentru toate cele 3 combinatii de fire albe.

4b. Am masurat apoi voltajul AC, cu motorul pornit desigur si imi citea aparatul 13, 14 volti . Alterna ca nu puteam tine bine acele pe conector din cauza ca imi alunecau degetele pline de unsoare.

 

In fine din cate am citit eu nici cei 13 14 volti AC de la firele de la alternator nu-s buni , dar nici rezistentele de 1 ohmi nu se incadreaza in intervalul de 0.32 - 0.42 din manual. Aparent sunt duse si statorul si redresorul.

Ce-mi recomandati sa fac? M-am saturat sa merg cu moto fara sa pot claxona (nu merge claxonul , corect) . Saptamana trecuta am mers cu farul aprins mai toate deplasarile si mi-a murit bateria dupa o saptamana de mers. A trebuit sa o bag la incarcat. Acu merg cu farul oprit si tot nu mi merge claxonul.

 

Multam.

Am un post in urma, in care sunt doua schite cu metode de depistare( in engleza) a acestor anomalii. Eu am cumparat un releu de incarcare degeaba, nu chiar pentru ca il am de schimb, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa pui un fir direct de la releul de incarcare la baterie, asta dupa ce il deconectezi pe cel ce duce prin contactul cu cheie. Masoara din nou dupa ce faci acest lucru. In cazul in care nu incarca pana pe la 15v continua sa te uiti pe schitele respective.

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un post in urma, in care sunt doua schite cu metode de depistare( in engleza) a acestor anomalii. Eu am cumparat un releu de incarcare degeaba, nu chiar pentru ca il am de schimb, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa pui un fir direct de la releul de incarcare la baterie, asta dupa ce il deconectezi pe cel ce duce prin contactul cu cheie. Masoara din nou dupa ce faci acest lucru. In cazul in care nu incarca pana pe la 15v continua sa te uiti pe schitele respective.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am o problema cu virago 535 model '94.

..

4b. Am masurat apoi voltajul AC, cu motorul pornit desigur si imi citea aparatul 13, 14 volti .

Acu merg cu farul oprit si tot nu mi merge claxonul.

...

Salutare,

daca ”alternatorul” nu scoate mai mult de 13-14 V aici este problema. Trebuie sa se duca pana in 60V la turatie, daca nu se duce ai o problema.

”alternatorul” de la moto nu este ca la masina. Bobinele sunt in interior si cunt fixe - stator, iar partea exterioara cu magnetii se invarte - rotor

in cartea tehnica se specifica

 

Charging system Statorcoil resistance 0.34 to 0.42 ohms

Charging system output 14 to 15 volts at 5,000 rpm

din pacate nu se specifica in carte voltajul la iesire pe ”alternator”. Cei mai experimentati sa ma corecteze, dar eu stiu ca pe cele trei faze trebuie sa scoata la turatie de 5000 aproximativ 60V.

oricum nu te arunca sa schimbi ceva pana nu esti sigur.

bafta.

A, am uitat, cu claxonul verifica-l, pe el si legaturile, pentru ca chiar daca ai tensiune mica el ar trebui sa scoata ceva sunete.

 

 

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

daca ”alternatorul” nu scoate mai mult de 13-14 V aici este problema. Trebuie sa se duca pana in 60V la turatie, daca nu se duce ai o problema.

”alternatorul” de la moto nu este ca la masina. Bobinele sunt in interior si cunt fixe - stator, iar partea exterioara cu magnetii se invarte - rotor

in cartea tehnica se specifica

 

Charging system Statorcoil resistance 0.34 to 0.42 ohms

Charging system output 14 to 15 volts at 5,000 rpm

din pacate nu se specifica in carte voltajul la iesire pe ”alternator”. Cei mai experimentati sa ma corecteze, dar eu stiu ca pe cele trei faze trebuie sa scoata la turatie de 5000 aproximativ 60V.

oricum nu te arunca sa schimbi ceva pana nu esti sigur.

bafta.

A, am uitat, cu claxonul verifica-l, pe el si legaturile, pentru ca chiar daca ai tensiune mica el ar trebui sa scoata ceva sunete.

 

Gasiti la pagina 604, postarea #6037 din 16 iulie 2011, doua metode de identificare, in engleza, a problemelor din instalatia alternator-releu incarcare-acumulator.

 

In speranta ca veti identifica problemele si le veti rezolva, va urez asfalt uscat si sa ne vedem cu bine pe drumurile Romaniei.

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...