Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

vlad58, on 22 Mar 2014 - 13:28, said:

...cu doua pagini mai inainte cerusem niste opinii la care nu am niciun primit raspuns...

Pai intrebarile tale erau goale, lipsite de fond... acum este altceva!

- La peste 60km in acest anotimp racirea motorului nu creeaza probleme. Chiar si pe ca nicula, cu o carburatie corecta este ok. Suprafata radianta la cilindrii/chiulase este calculata sa poata disipa caldura la o utilizare corecta in orice conditie.

- Vibratia de ce este generata? Fiind legata de viteza tind sa cred ca provine din roti prost centrate/echilibrate. Daca era vibratie de motor se produce in orice treapta de viteza dar la o turatie anumita - motor dezechilibrat(reparatie defectuasa).

- Chopper-ul este un motor de agrement, plimbari de placere... nu-i place viteza si drumurile lungi(alegerea ta nu a fost buna). Dinamica si pozitia corpului este pentru 70-90km. Viteze mai mari creeaza disconfort, nesiguranta si instabilitate(situatii care pot genera accidente).

Sfatul meu este sa-ti iei un naked care la 120 -150km iti poate oferi siguranta de care ai nevoie si cu care poti parcurge distante mult mai mari. Chopper-ul asigura puterea si viteza necesara pentru o depasire rapida sau alta situatie ivita in trafic... te ti bine de ea si accelerezi cu tot disconfortul pana poti reveni la starea anterioara. Pentru viteze mai mari sunt S-urile sau SS-urile care au o dinamica specifica!

- 4,5% cand rulezi cu 100km este un consum bun.

======

Motoreala placuta in continuare si sa ne vedem sanatosi pe sosea!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incarca bateria sau pune una noua. Asa se aude releul de pornire cand bateria e terminata.

exact...cat mai repede sa-ti schimbi bateria...zic eu...tot asa era si la mine...si la un amic..ghinionul lui in schimb a fost ca din cauza bateriei moarte sau cu probleme(poate sa aiba deja si un scurt intre lamele) poate sa-ti omoare si releul de incarcare....ce-i scump...mai bine schimbati bateria, decat sa-ti para rau dupa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi merci pentru raspuns , daca era sa merg cu 70 -90 km ramaneam la cel de 150 care are si motor balansat si la viteza asta consuma 2,5%, problema apare atunci cand te deplasezi pe o sosea si vrei sa fii in siguranta trebuie sa mergi cu "sirul" se merge cu 100 mergi cu 100 se merge cu 130 mergi cu 130. Eu fac drumuri lungi si iti garantez ca pentru mine este mult mai comod si placut stilul chopper-cruiser (de gusturi nu se discuta).Vibratia vine de la motor si ca la batrana Dacie 1300 are rezonante in cadru la anumite viteze, turatii, sarcina, exclus un dezechilibru al rotilor.Pe mine ma interesa daca se simte si la voi motorul vibrand, totusi e un V2, pentru ca la mine vibratia e comparabila cu cea de la cruiserul de 150, monocilindru motor balansat, m-as fi asteptat ca la asta de 400 fiind mai masiva sa nu pre am (nu am mers pe 535 sau alt V2 pana acum).

Intrebarea cu roata din spate care se invarte greu nu prea era goala pentru ca am avut un defect de fabricatie-montaj la cardan.

Numai bine si asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi merci pentru raspuns , daca era sa merg cu 70 -90 km ramaneam la cel de 150 care are si motor balansat si la viteza asta consuma 2,5%, problema apare atunci cand te deplasezi pe o sosea si vrei sa fii in siguranta trebuie sa mergi cu "sirul" se merge cu 100 mergi cu 100 se merge cu 130 mergi cu 130. Eu fac drumuri lungi si iti garantez ca pentru mine este mult mai comod si placut stilul chopper-cruiser (de gusturi nu se discuta).Vibratia vine de la motor si ca la batrana Dacie 1300 are rezonante in cadru la anumite viteze, turatii, sarcina, exclus un dezechilibru al rotilor.Pe mine ma interesa daca se simte si la voi motorul vibrand, totusi e un V2, pentru ca la mine vibratia e comparabila cu cea de la cruiserul de 150, monocilindru motor balansat, m-as fi asteptat ca la asta de 400 fiind mai masiva sa nu pre am (nu am mers pe 535 sau alt V2 pana acum).

Intrebarea cu roata din spate care se invarte greu nu prea era goala pentru ca am avut un defect de fabricatie-montaj la cardan.

Numai bine si asfalt curat!

Sal.

Vibratiile se simt si la 535...mai ales la turatii mai mari, cand mergi cu 80-100 deja se simte bine, dar sincer nu asa de tare totusi ca sa deranjeze la viteza asta... dar ma gandesc ca la unul de 1100 de ex...nu se mai simte ...cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsul punctual,si nu, vibratiile nu deranjeaza dar apar mai pregnant si daca tot ai fost amabil sa-mi raspunzi as mai avea o intrebare, la ce viteza esti obsnuit sa mergi, unde se simte 535ul cel mai bine? daca nu ai parbriz raspunsul tau ar putea fi distorsionat pentru ca nici nu as concepe sa merg fara si face diferenta.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parbriz, intradevar nu inalt de tot, dar ajuta mult... 535-ul sincer se simte bine in jur de 90km/h ...peste...pai se poate, hai sa zicem la o depasire mai mergi pana la 120-130 cu ea... dar viteza asta nu este pentru ea s-o fortezi pe drum intins...pana la 100 max, din experienta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se merge cu 100 mergi cu 100 se merge cu 130 mergi cu 130...

...Intrebarea cu roata din spate care se invarte greu nu prea era goala pentru ca am avut un defect de fabricatie-montaj la cardan...

Acum nu am timp sa dezvolt subiectul... o voi face pe viitor... si nu neaparat pentru tine ci si pentru alti posibili interesati. La pete 70 km ai nevoie de parbriz... se schimba total datele problemei.

Vreau insa sa subliniez sunt doua aspecte:

- merg de peste 40 de ani pe doua roti. In acest timp am avut in posesie mai multe genuri de motoare, apoi am avut ocazia sa merg si pe genurile cu care nu m-am impacat(teste facute pe la intruniri cu motoare imprumutate). Varsta si experienta m-au invatat sa stiu sa-mi aleg exact motorul care ma satisface din toate punctele de vedere. Citeste sectiunea "accidente" si ai sa vezi ce inseamna sa nu sti sa-ti alegi singur motorul... in prea multe cazuri a doua sansa nu mai exista!

- repet chopper-ul nu-i "racheta" chiar daca are 1600 cmc. Am XV-535 cu care merg zilnic(drumuri de oras) dar am facut si drumuri lungi de cca 600 km(dintr-o bucata cu opriri scurte pentru necesitati sau o tigara). Atunci cand a fost nevoie am fugit cu peste 150 km pe distante apreciabile fiindca motorul poate, dar stabilitatea si siguranta mea erau sub orice critica ca sa nu pomenesc si de disconfortul creat la aceasta viteza, care in scurt timp te obosea si te obliga sa reduci viteza. Povestea cu trebuia musai sa mergi cu 130 poti sa i-o spui lui "mutulica" de la gradinita... daca iesi pe autostrada unde se merge "tare" ai sa constati ca tu mergand cu doar 100 ai sa depasesti multe masini conduse de soferi ce nu au logica ta. In plus fata de auto, o moto nu are "dileme" in a depasii sau a fi depasit... ca am dreptate? Ai sa te convingi singur!

 

 

PS. La mine nu apar vibratii la cresterea vitezei, in schimb curentul de aer parca te desprinde de ea incepi sa nu o mai simti, moment in care incepe sa apara nesiguranta, disconfortul de care am pomenit... picioarele in fata si bustul drept este pozitia cu cea mai proasta dinamica.

Roata din spate nu trebuie sa se roteasca greu, apeleaza la un mecanic. Centreaza si echilibreaza rotile, presiunea in pneuri, dau vibratii la anume viteza in furca dar si in cadru... daca maresti viteza vibratiile se diminueaza sau chiar dispar.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru raspunsuri. intr-adevar era bateria, dupa o incarcare sanatoasa nu mi-a mai facut probleme. ce mai imi ramane de facut acuma e sa schimb uleiul si sa-i reglez carburatoarele pt ca mi se pare ca merge putin in "suturi" mai ales la turatii mici ( cel putin asta cred eu ca trebuie sa fac...). ride safe \m/



multumesc tuturor pentru raspunsuri. intr-adevar era bateria, dupa o incarcare sanatoasa nu mi-a mai facut probleme. ce mai imi ramane de facut acuma e sa schimb uleiul si sa-i reglez carburatoarele pt ca mi se pare ca merge putin in "suturi" mai ales la turatii mici ( cel putin asta cred eu ca trebuie sa fac...). ride safe \m/

Este cineva care cunoste bine Virago, posesor sau nu, prin Constanta? mi-ar prinde bine cineva care sa ma ajute cu unele nelamuriri si intrebari si una e sa vorbesti pe net si alta e sa vorbesti fata in fata. Daca este cineva pe forum sau cunoasteti pe cineva astept mesaj pe privat. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi am permis din '76 ca si tine am avut si am condus multe tipuri de comuniste, am facut pauza din '87 pana in '08 cand mi-am luat inima in dinti si mi-am luat din nou motor.

Fiecare are stilul lui de condus si da ca sa fii in siguranta atunci cand sirul merge cu 130 cu 130 mergi si tu.

Personal ma simt mai sigur pe motor (stiu ca este o aparenta dar asa simt eu), acum umblu cu masina doar daca este musai, nu sunt atehnic si ma descurc cu orice, mecanica, electronica, calculatoare, constructii (asta este si meseria mea), stiu cand o vibratie este data de o roata (imi centram singur rotile) si cum s-o umflu, la vremea respectiva Intrebasem de roata din spate pentru ca era posibil sa se invarteasca mai greu din cauza semeringurilor noi si a "valvolinei" dar nu eram sigur.

Cauza a fost axul cardanic care la partea dinspre motor nu intra pana la siguranta in mufa cu vreo 2 mm iar inspre reductor axul avea sanfrenul prea lung,practic se fortau la montarea reductorului pe bascula vreo 3mm. Treaba asta ducea la fortarea rulmentilor de la reductor, motor si bascula, plus deplasarea spre dreapta a rotii spate cu vreo 2 cm (dar asa era aliniata). Iti dai seama ce effort era in cadru.Am rezolvat-o prin lungirea canelurilor de pe axul cardanic si scurtarea axului in dreptul sanfrenului. Pentru ca roata spate nu se mai alinia am rectificat gaura de pe bascula si acuma totul este brici. Sper ca-ti dai seama ca nu am nevoie de mecanic ceea ce doream si adresasem rugamintea, eu era o simpla informatie de normalitate ca sa stiu daca trebuie sa iau sau nu masuri.

Cu stima asfalt curat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Fiecare are stilul lui de condus si da ca sa fii in siguranta atunci cand sirul merge cu 130 cu 130 mergi si tu....

Eu nu merg niciodata intr-un sir de masini, ori le depasesc, ori ma las depasit... dintr-un milion de motive. Ai sa le descoperi pe pielea ta atunci cand ve-i merge pe motor...

Ok, ai dreptate fiecare are propia parere... eu consider ca nici un cruiser(am testat mai multe modele) la 130 nu iti confera siguranta si confort in conducere! Pilotarea la aceasta viteza este obositoare, conduci crispat iar dupa un drum de cateva ore esti deja epuizat. Spun asta facand comparatie cu un naked care la 150 nu-ti creaza decat placere. Configuratia unei motociclete este facuta din proictare cu o destinatie precisa, unde printre mult alte date tehnice se staileste pozitia pilotului functie de viteza(una din cele mai importante criterii). Dupa cca 4-5 ore de stat in sa incepi sa-ti plimbi bucile in toate pozitiile posibile... asta-i "reversul" la mersul lindelungat pe un motor de agrement! Masele sunt altfel repartizate... Pana si distanta de franare este diferita...

Din acest motiv nu ve-i merge niciodata cu un grup format din naked-uri sau "S"-uri, ve-i cauta cruisere sau chiar comuniste... restul sunt vorbe! Cu asta am incheiat acest subiect.

====

Cu ce viteza circul eu? Ti-am raspuns anterior! Hai sa revin mai detaliat: De regula in hoinarelile mele strabat intre 500 si 1600 km evident facuti in cateva zile. Fiind plimbari de placere nu sunt legat de termene precise de a ajunge la destinatie, opresc unde am chef si unde gasesc o locatie mai izolata cu apa, lemne de foc, iarba pentru cort si multa liniste... Evident viteza de "croaziera" este 40-50-60 prin munti, 70-90-100 pe sosele ce nu au nimic de admirat, dar am mers si cu peste 150 aunci cand am fost presat de o urgenta in urma unui telefon(constanta-bucuresti in mai putin de 2 ore), in nici un caz presat de trafic! La peste 300km pe zi apare disconfortul, se simte avantajul nakedului, iar placerea mersului pe doua roti dispare.

 

De ce am XV535? Fiindca nu circul pe distante mari(99% din drumuri inseamna mersul zilnic la servici), fiindca imi place aspectul si sunetul ei, fiindca are puterea de care am nevoie atunci cand este cazul si este foarte facila la mersul de oras si foarte usoara, fiindca atunci cand plec la drumuri lungi o fac din placerea de a merge pe doua roti, fara a fii constrans sa parcurg distante mari intr-o singura etapa... Am si nipru care este greoi in traficul din bucuresti, aproape imposibil. Vreau sa spun ca un drum de 500 de km dintr-o bucata facuti pe nipra ma simt mai putin "daramat" decat pe virago - si asta doar din cauza pozitiei din sa unde nu am probleme cu sezutul sau coloana. La amandoua imi plac motoarele - singurul lucru comun.

 

Daca ai gasit probleme tehnice la transmisie este normal ca aceasta sa functioneze defectuos. Ai scris ca nu esti atehnic, ca te pricepi un pic la toate... Indiferent ca este rulment, lagar sau balama, cablu sau alt mecanism nu trebuie sa culiseze impanat, agatat, gripat sau rontait!

 

PS. Daca te pasioneaza hoinareala te pot invita prin iunie-iulie(depinde de vreme) la un circuit care cuprinde transalpina, tranfagaraseanul si o noapte prin apuseni... cu conditia sa vi calare pe virago :cheers: :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru invitatie dar luna mea de hoinareala maxima este august, cand imi vine un var din Spania si ma duc pana in judetul SM la Carei.Avem diferente de stil de condus eu conduc la limita atat cat sa fiu in siguranta, sa nu simt discomfort si sa fiu un pic stresat ca sa nu ma plictisesc sau sa intru in "transa" , cu alte vorbe sa am activitate.Imi placea si imi place foarte mult sa merg pe motor fac cam 6k pe an (si cumasina 3k) iar drumul susmentionat (cam 650km) cu opriri cam la 100km pauza de cafea, masa etc. imi ia cam 10 ore.Ca sa-ti dai seama ce ahtiat am fost si sunt de mersul pe motor cand eram pusti si aveam Mobra50 faceam anual acelasi drum tot dintr-o bucata in 14-15 ore, asa ca stiu foarte bine cum sta treaba cu bucile. Am strabatut pe motor ca si in masina cam toata tara stiu sa ma feresc si sa nu-mi pun mintea cu toti necoptii sau ca pe carosabil alunecos nu trebuie nici macar sa tusesti s.a.m.d.Din experienta mea maximul de vara in ruta pe care ai mentionat-o este in luna august (in iunie s-ar putea sa si ninga).Da si eu sunt mort dupa cum arata si suna viroaga, pentru mine e ok desi am 1,83 as merge cu ea 24/24 daca s-ar putea.Cand o sa ne cunoastem vreodata personal o sa-ti dai singur seama ca, fara sa ma laud, "un pic din toate" e putin spus.

Dar ca sa ne intoarcem la subiectul acestui topic as mai avea o intrebare-constatare nici nu stiu cum sa-i spun adica :

am curatat si regalat carburatoarele ca la carte, nu-mi trage aer fals, la relanti de 1200 acceleratia raspunde ok dar daca accelerez sa zicem un pic mai tare si las brusc gazul cand se intoarce la relanti, dupa scadera turatiei, are o mica ezitare dupa care intra in mers normal si stabil la 1200.As fi vrut un relanti la 1000 pentru ca-mi suna mai bine dar ezitarea se transforma in oprirea motorului.In mers cu relantiul la 1200 chiar daca rulez mai tare si opresc brusc nu mi se opreste motorul ezitarea nu am cum s-o sezizez.Vreo sugestie ceva?

 

PS. Turatia de relanti se poate masura cu o aplicatie pentru telefoane si tablete android de pe Google Play

si clipul care m-a imbolnavit de cum merge si suna aceasta mobra, care cam reprezinta si stilul meu de mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul tau amestec prea bogat. O revenire prea lenta a turatiei denota un amestec sarac. Recomand sincronizare si reglajul carburaiei. Relantiul placut e pe la 900 sau sub, dar devine mai lenta la pornirile de pe loc, iar acceleratul in gol urmat de demaraj nu da bine ca imagine per ansamblu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul suruburilor de amestec este la minim adica daca le mai inchid cu 1/8 intradevar turatia descreste mai greu parca incepe sa nu mai aiba ezitarea, la 1/2 chiar dispare dar relantiul se restabileste la inceput ok dar cu timpul incepe sa cada, asa cum am reglat-o sta stabil la relanti oricat.Peste 1 tura strans incepe sa aiba ezitari la acceleratie.Actionarea suruburilor de amestec am facut-o cu pasi mici unul cate unu.Nu stiu dar cred ca ar trebui sa fac rost de jiglere cu diametru mai mare pentru ca la ele optimul care l-am obtinut este de 4 1/2 spate 4 fata iar in carte scrie ca ar trebui sa fie cam 2 1/2.Dupa fiecare operatie de stabilire a unei setari am verificat sincronizarea dar cum este si normal nu au fost diferente ca doar actionam un reglaj pentru benzina.Mi-ar placea foarte mult sa-l am la 900.In carte recomanda intradevar 1200 eu as vrea barem 1000.Nu demarez in tromba dar trag constant de ea cam 1/4 acceleratie.

Chinezu le lasase 5 1/2 spate si 4 1/2 fata

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuiesc demontate carburatoarele si curatate(decarbusolv, jeturi date cu o seringa, scobitori si aer comprimat fara sa folosesti corpuri metalice). Ce este important? Verifici nivelul in camera de nivel constant, inchiderea precisa a cuielor ponou si mecanismul de la socuri(dispozitivul de pornire la rece). La mine setarile suruburilor de amestec sunt in jur de 2 ture(acum dupa aproape doi ani de la ultima curatare) dar am avut si situatii cand la unul din carburatoare mergea cu el inchis de tot. Cred ca-si lua benzina pe la mecanismul socului... vezi sa nu incurci cuiele dozatoare si jiglerele intre ele - sunt diferite la cele doua carburatoare! Verifica aspectul bujiei, este cel mai bun tester de buna functionae a motorului, schimbale intre ele apoi verifici iar.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne poti spune si noua numele aplicatiei?

Acoustic Tachometer (RPM) sau RPM Tachometer & Shift Light, aplicatiile nu mi-au mers de la inceput dar insistand (restart) au demarat, nu trebuie sa stai cu microfonul langa teava ci mai la distanta si mi se pare ca am lasat-o pe 4 cilindrii caci daca o setam pe 2 imi indica dublu.Cel mai bine m-am descurcat cu prima dar acum nu stiu care are merge mai bine la tine pentru ca eu am Android 2.3

 

Cristi operatia de curatare si verificare am facut-o de 2 ori pentru ca desi mobra e noua a fost produsa in '08 avand ceva rugina in rezervor si pana m-am prins ca filtrul are si el un defect de fabricatie (sita lipita aiurea ) permitand trecerea benzinei nefiltrate a trebuit sa muncesc dublu.O sa incerc sa fac rost de 2 jiglere de relanti ca sa le ajustez pentru ca daca chinezul le lasase cu 5 1/2 si 4 1/2 deschise inseamna din start ca sunt prea mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acoustic Tachometer (RPM) sau RPM Tachometer & Shift Light, aplicatiile nu mi-au mers de la inceput dar insistand (restart) au demarat, nu trebuie sa stai cu microfonul langa teava ci mai la distanta si mi se pare ca am lasat-o pe 4 cilindrii caci daca o setam pe 2 imi indica dublu.Cel mai bine m-am descurcat cu prima dar acum nu stiu care are merge mai bine la tine pentru ca eu am Android 2.3

 

Cristi operatia de curatare si verificare am facut-o de 2 ori pentru ca desi mobra e noua a fost produsa in '08 avand ceva rugina in rezervor si pana m-am prins ca filtrul are si el un defect de fabricatie (sita lipita aiurea ) permitand trecerea benzinei nefiltrate a trebuit sa muncesc dublu.O sa incerc sa fac rost de 2 jiglere de relanti ca sa le ajustez pentru ca daca chinezul le lasase cu 5 1/2 si 4 1/2 deschise inseamna din start ca sunt prea mici.

Salutam camarazii!!!

 

Chestia cu citirea turației prin aplicații pe telefon în android, sunt glumite, nu contest ca existe aparatura care poate citi prin fel și chip turația, wireless, dar de acolo pana la a citi cu telefonul smart este cale lunga.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nicio glumita aplicatia foloseste niste filtre pe anumite frecvente si masoara distanta intre pulsuri, captarea sunetului facandu-se cu microfonul tabletei/telefonului

Acum 4 ani cand nu aveam tableta faceam aceeasi operatie manual inregistrand cu laptopul o bucata de relanti si o analizam cu Soundforge (un editor de muzica).

Crezi ca electronicele nu pot sa aiba o ureche muzicala ca sa masoare turatia, fata de tine care o aproximezi ca asa trebuie sa sune?

In incheiere repet la mine a mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare 1: mi-am luat un ghidon de la Lucas doar ca nu are striatiile alea la prinderi si nu se fixeaza nici de-al dracu! Ce as putea sa-i fac? Ceva garnitura tip cuzinet? Sudura? Poxipol? Altu? Ajutati-ma, va rog, cu un sfat ca trece inceputul de sezon si io tot pe 4 roti!

Problema mai putin mare 2 dar rezultata din 1: ghidonul respectiv e mai inalt ca ala original asa ca imi traba si un furtun de frana ceva mai lung (ochiometric cam 10 cm mai lung). Sa-l fac din furtun sau sa-l iau gata sertizat de la dezmembrari?

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nicio glumita aplicatia foloseste niste filtre pe anumite frecvente si masoara distanta intre pulsuri, captarea sunetului facandu-se cu microfonul tabletei/telefonului

Acum 4 ani cand nu aveam tableta faceam aceeasi operatie manual inregistrand cu laptopul o bucata de relanti si o analizam cu Soundforge (un editor de muzica).

Crezi ca electronicele nu pot sa aiba o ureche muzicala ca sa masoare turatia, fata de tine care o aproximezi ca asa trebuie sa sune?

In incheiere repet la mine a mers

Salut Vlade,

 

Eu am turometru de ala cu fire asa legat la cutia electronica pentru aprindere si celelalte chestii pe care le mai face ea, si citeste direct asa, nu stiu o fi bine, acum si si ala poate sa dea erori.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si turometrele electronice sunt de 2 tipuri , cele analogice la care pulsul este integrat si reprezentat anlogic pe un aparat cu ac sau pe leduri gen VUmetru si cele digitale cu afisaj numeric.Primele se etaloneaza la producator dar mai trebuie verificate din timp in timp pentru ca "pot pleca la plimbare" din cauza imbatranirii componentelor cele digitale deobicei ori merg ori nu. Aplicatia este de tip digital dar la mine cred ca o baga in ceata V2ul care are un sunet atipic asa ca mi-a mers corect setata pe 4 cilindrii, chiar! nu mi-a dat prin cap s-o incerc si la masina dar o s-o fac maine.

Ai incercat aceasta aplicatie si nu ti-a mers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare 1: mi-am luat un ghidon de la Lucas doar ca nu are striatiile alea la prinderi si nu se fixeaza nici de-al dracu! Ce as putea sa-i fac? Ceva garnitura tip cuzinet? Sudura? Poxipol? Altu? Ajutati-ma, va rog, cu un sfat ca trece inceputul de sezon si io tot pe 4 roti!Problema mai putin mare 2 dar rezultata din 1: ghidonul respectiv e mai inalt ca ala original asa ca imi traba si un furtun de frana ceva mai lung (ochiometric cam 10 cm mai lung). Sa-l fac din furtun sau sa-l iau gata sertizat de la dezmembrari?Multam!

Încearcă dublu adeziv(din ăla mai gros, are în jur de 1mm), la mine a tinut

Cu frâna nu-i de joaca, eu îți recomand furtun de frână nou dar mai lung

Baftă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sau schimb ... yamaha virago an 1989 km 64000 kit lant +pinioane noi (200km) ulei filtru schimbat la inceput de sezon,vopsea deosebita,acte la zi,comenzi avansate,semnalizarisi stop led,80%custom, sei reconditionate ,mecanic si estetic ireprosabil,sunet frumos...

Scuze nu stiu cum sa adaug pozele deaceea am pus link





http://mercador.ro/o...html#4ad0226fb1

Editat de augustin31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de dublu adeziv? Eu am incercat sa dau de doua ture cu banda din aia de aluminiu da' tot degeaba. Nu tine. Alta varianta era sa folosesc banda de alama (tot adeziva si aia da' probabil mai redeschida) sau, o idee care mi-a venit azi, sa lipesc banda pe prinderi in loc sa o lipesc pe ghidon. Cum se numesc striatiile alea de pe ghidon unde se prinde de restul motocicletei?

Editat de kinzo_2004
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de dublu adeziv? Eu am incercat sa dau de doua ture cu banda din aia de aluminiu da' tot degeaba. Nu tine. Alta varianta era sa folosesc banda de alama (tot adeziva si aia da' probabil mai redeschida) sau, o idee care mi-a venit azi, sa lipesc banda pe prinderi in loc sa o lipesc pe ghidon. Cum se numesc striatiile alea de pe ghidon unde se prinde de restul motocicletei?

Salve, se refera la banda adeziva dublu, adica are pe ambele parti adeziv. ceva in genul (nu este reclama) http://www.dedeman.ro/ro/catalogsearch/result/?q=banda+dublu+adeziva&cat= gasesti pe marimi diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...