bucsaadi Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Daca intereseaza pe cineva si la a mea copie dupa xv400 (luata la 0km) se aude la rece si are rezonanta in rezervorrul de sus, daca trag ambreiajul nu se mai aude nimic, de asemenea dipa ce se incalzeste troncanitul se estompeaza forte mult.Cand o pornesc prima oara si e rece se sezizeaza dar devine mai pregnant dupa primul ambreiaj tras. Din ce am mai citit si pe alte forumuri este o manifestare comuna multor virogi. Pai si, concluzia....se poate trai cu problema asta sau ne trezim in pana la 500 km de casa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Personal m-am impacat cu ideea ca asa-i fisa postului.Poate la viitorul schimb de ulei o s-o desfac pe dreapta si o sa ma uit sa vad daca se poate face ceva. La cea de 125 cand am desfacut-o sa-i curat filtru de ulei centrifugal am observat aceeasi problema, oala juca (dar nu se auzea troncanitul), m-am speriat (desi nu se vedea nicio urma de uzura) si m-am dus fuguta la un chinez care are sevice in AXA si i-am cinstit pe baieti ca sa-mi arate si sa-mi spuna cum sta treaba.Concluzia: era normal jocul. Din ce am mai citit treaba asta se intampla la multe tipuri de mobre si baietii se intreaba de unde o fi zgomotul, raspunsul care-l primesc prompt este ca e din oala si s-o lase asa. Pe mine ma deranjeaza cel mai tare ca daca asculti in dreptul motorului nu se pre aude in schimb in rezervorul superior parca am ceva ce se balabane in el ca si cum ar vibra ceva si s-ar atinge Editat Iunie 3, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Pai si, concluzia....se poate trai cu problema asta sau ne trezim in pana la 500 km de casa? troncanitul asta nu face bine motocicletei.....daca este oala de ambreiaj trebuie schimbata sau pus un ulei mai vascos ca sa mai lungesti pana faci rost de oala...un 20/50 e cel mai bun....zic si eu...uitasem ulei sintetic Editat Iunie 3, 2014 de raisa creata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 troncanitul asta nu face bine motocicletei.....daca este oala de ambreiaj trebuie schimbata sau pus un ulei mai vascos ca sa mai lungesti pana faci rost de oala...un 20/50 e cel mai bun....zic si eu...uitasem ulei sintetic Acum nu te gandi ca bate de asurzesti dac nu ai urechea formata nici nu-ti dai seama (un var de-al meu zicea ca el nu aude nimic dar nu era el calare pe ea), sa schimbi doar oala s-ar putea sa nu rezolve nimic pentru ca la un lagar ai doua parti ce se uzeaza, cat despre uleiul recomandat de tine ma abtin, nu e nici pentru clima noastra si sintetic? s-ar putea sa ai surpriza sa-ti patineze ambreiajul, motorul asta la mama lui a fost facut pentru ulei mineral.In manualul de reparatie (adevarat ca Haynes nu cel original) la capitolul ambreiaj nu se puncteaza o masurare a jocului oalei de ambreiaj deci concluzia ar fi ca nu e critic. Cel mai mult ne-ar ajuta daca este cineva de pe forum care a fost nevoit sa schimbe oala de ambreiaj din cauza uzurii. Apropo acelasi joc mai mare sau mai mic ai de exemplu la 250 la pinionul de atac al transmisiei cu lant (si la multe altele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Pai si, concluzia....se poate trai cu problema asta sau ne trezim in pana la 500 km de casa? asa e la virago,toate,nu este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Acum nu te gandi ca bate de asurzesti dac nu ai urechea formata nici nu-ti dai seama (un var de-al meu zicea ca el nu aude nimic dar nu era el calare pe ea), sa schimbi doar oala s-ar putea sa nu rezolve nimic pentru ca la un lagar ai doua parti ce se uzeaza, cat despre uleiul recomandat de tine ma abtin, nu e nici pentru clima noastra si sintetic? s-ar putea sa ai surpriza sa-ti patineze ambreiajul, motorul asta la mama lui a fost facut pentru ulei mineral.In manualul de reparatie (adevarat ca Haynes nu cel original) la capitolul ambreiaj nu se puncteaza o masurare a jocului oalei de ambreiaj deci concluzia ar fi ca nu e critic. Cel mai mult ne-ar ajuta daca este cineva de pe forum care a fost nevoit sa schimbe oala de ambreiaj din cauza uzurii. Apropo acelasi joc mai mare sau mai mic ai de exemplu la 250 la pinionul de atac al transmisiei cu lant (si la multe altele) a mea chiar troncane.... pai eu stiam ca uleiul mineral la temperaturi inalte nu prea e bun ...si chiar se incinge avand racirea cu aer.....in oras e jale..... da, eu tot caut dar nu gasesc pe nimeni cu aceeasi problema a mea este de 535 si e din 1993. asa e la virago,toate,nu este problema. ar fi bine ca mi-e cam teama sa plec la drum cu ea troncanind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 a mea chiar troncane.... da, eu tot caut dar nu gasesc pe nimeni cu aceeasi problema Pai uite ca tocmai ne-ai gasit, Stai linistita.Specific inca odata acest zgomot se aude numai la ralanti si dispare indata ce se trage ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Diferenta intre mineral-semisintetic-sintetic este de rezistenta in timp. Incalzire-racire, in timp uleiul isi pierde proprietatile... mineralul intr-un timp mai scurt, sinteticul mai lung. E foarte bun si mineralul sau semisintetic, atata timp cat se respecta schimbarea lui la timp. Manualele indica uleiuri minerale pt ca asta exista la vremea aia. Tehnologia a mai avansat in 20-25 ani. @Raisa: daca ti-e frica, du-o la un mecanic (bun) sa o "asculte". Poti sa te duci la Patrick - Ambulanta Moto in Fundeni, Cesar - GRG in Crangasi/Regie, TNG in Ciolpani. Pt o simpla constatare banuiesc ca nu o sa iti ia prea multi bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Salutari .... oare are cineva un carburator de yamaha virago 250 de vanzare ? si la ce pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) ....ce sfaturi imi puteti da? virago meu troncane ca un tractor si se pare ca de la oala i se trage.... s...si pe mijloc unde se monteza direct este problema ca nu are rulment si se freaca... ...rebuie schimbata sau pus un ulei mai vascos ca sa mai lungesti... Poti agrava stricaciunea. O bataie inseamna o uzura, o piesa defecta, etc... niciodata uleiul nu rezolva o astfel de problema ...mi-e cam teama sa plec la drum cu ea troncanind Daca nu cunosti cauza, ai mare dreptate! da, si la mine se aude ceva, o bataie la ambreaj la relanti, iar cand apas ambreajul, nu se mai aude sau se diminueaza bataia foarte mult. Interesant este ca nu se aude tot timpul, ... Se aude tot timpul dar nu ai remarcat tu, nu ai dat importanta... si la mine se aude mereu (imperceptibil, dar se aude!) ================================= Acum nu stiu daca am inteles corect la ce va referiti... Zgomotul pe care il descrieti este cauzat de jocul de angrenare a doua pinioane(1 si 6). Este vorba de pinonul de atac al vilbrochenului care cupleaza direct cu carcasa ambreajului(oala de care ati pomenit) si prezentata in schita atasata. Din ce cauza apare si cand? De ce dispare la actionare manetei de ambreiaj? Cat de grava este acest zgomot? ...incerc sa va raspund. 1. La relanti vilbrochenul nu se roteste constant, in timpul ciclului III(ardere) viteza lui creste inducand o forta inertiala volantei, care apoi este eliberata in timpul compresiei(ciclul II) cu pierderea vitezei de rotatie. Asta inseamna ca vilbrochenul se roteste sacadat. Aceasta rotatie neuniforma face ca si carcasa ambreiajului sa se roteasca identic. Atfel in prima faza vilbrochenul actioneaza asupra ansamblului ambreiaj(care are o masa apreciabila) ca in faza urmatoare actiunea sa fie inversa. Acest fenomen face ca dantura celor doua pinioane(datorita jocului functional) sa produca zgomotul sesizat - zgmot normal de altfel. Pinioanele au dantura dreapta(dantura zgomotoasa). O dantura inclinata era mult mai silentioasa... 2. O data cu cresterea turatiei, creste si inertia motorului, astfel miscarea de rotatie devine mai uniforma, motorul merge mai "rotund" iar fenomenul descris mai sus se diminueaza pana la disparitie. 3. Actionarea manetei de ambreiaj separa placile, iar monolitul asnamblului, se divide in doua mase ce se pot roti cu viteze diferite astfel zgomotul devine insesizabil. 4. Acum, in mod normal acest zgomot nu trebuie sa fie foarte relevant, insa amplificarea lui indica jocuri marite excesiv - uzuri avansate! Oala este lagaruita, nu are rulment, o uzura aici produce mai degraba o rontaiala decat bataie. Trebuie facut un control vizual cat mai urgent pentru a evita stricaciuni mai mari. El poate fi cauzat de uzura danturii sau de slabirea piulitei de la pinionul de atac care incepe sa joace in pana - o cauza probabila(1 si 2). Fara acest control nu poti sti cat de grava este situatia! Sa nu uit: Utilizarea unui alt tip ulei nu rezolva problema! Va creste consumul si uzura inutil, apoi poate influenta cuplarea ambreiajului. Editat Iunie 3, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Salutari .... oare are cineva un carburator de yamaha virago 250 de vanzare ? si la ce pret ? M-as abona si eu la o singura piesa, daca o are cineva... burduful asta din poza, al meu e rupt si scapa benzina. Sau o idee de inlocuitor, ca separat de pompa aia nu vine, si e destul de scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 @cristi 57 Ce zici tu e logic corect dar eu tind sa cred ca ce se aude este faptul ca joca oala in lagar pentru ca de exemplu cand pornesc la rece nu se prea aude dar dac trag ambreiajul si-l las devine pregnant explicatia me logica este ca la pornire lagarul ete invadat de ulei rece si ambreiajul nefiind tras se invarte solidar cu arborele primar din cutia de viteze( pe care ea are lagarul) tragand ambreiajul apare miscare intre arbore si oala ceea ce face ca acel ulei sa se subtieze si apare jocul. Oricum intrebarea mea este, pentru ca stiu ca ai umblat in zona aia, daca ai observat joc la lagarul de la oala. Asa cum am spus mai sus la cea de 125 era marisor dupa mine si chiar ma speriasem. M-as abona si eu la o singura piesa, daca o are cineva... burduful asta din poza, al meu e rupt si scapa benzina. Sau o idee de inlocuitor, ca separat de pompa aia nu vine, si e destul de scump. O protectie de la un cablu de ambreiaj sau frana ar merge oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 O protectie de la un cablu de ambreiaj sau frana ar merge oare? Nu cred, e mai subtire "in carne", e atipic... m-am tot uitat prin magazinele de piese auto, nimic. Si sa-l lipesc cu super glue, nu cred ca tine. Azi mi-am dat seama si de ce nu mai "urla" deloc evacuarea mea... sudorul mi-a astupat si gaura din toba, desi nu-i cerusem Acum trebuie sa bag bormasina in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Eu cu superglue (gel) am lipit o garnitura de cauciuc a uniu robinet de benzina si a tinut (imi comunica rezerva cu principalul) Cand ai facut-o pana la urma? Si ca tot a venit vorba de zgomote extraterestre vad ca nimeni nu a intrebat de ce fluiera asa in frana de motor. Am plimbat-o pe fata mea saptamana trecuta pentru prima oara, i-a placut dar mi-a zis ca o deranjeaza fluieratul, mie imi place. Editat Iunie 3, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Incearca sa o lipesti cu silicon de parbriz ...este mai maleabil si mai rezistent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) /index.php?/topic/385594-aripi-custom/page-5&do=findComment&comment=3732444 o Viraga cu fustite la comanda. transformareai gata! cei curiosi pot vedea intreaga transformare in linkul de mai jos, sau linkul din semnatura. fericitul Posesor este user-ul M.I.B https://www.facebook.com/oyamas.garage/media_set?set=a.1449348031969676&type=1 Editat Iunie 4, 2014 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 transformareai gata! cei curiosi pot vedea intreaga transformare in linkul de mai jos, sau linkul din semnatura. fericitul Posesor este user-ul M.I.B https://www.facebook.com/oyamas.garage/media_set?set=a.1449348031969676&type=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Salut am nevoie de niste sfaturi si pareri din partea dvs daca se potriveste asta: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Yamaha-Virago-XV535-XV-535-One-Way-starter-clutch-Gear-1997-2000-Freewheel-/111279830814?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item19e8cb771e in locul la asta: http://www.ebay.co.uk/itm/One-Way-Starter-Clutch-Gear-Free-wheel-Yamaha-Virago-XV-535-XV535-83-96-/111297046484?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item19e9d227d4 toate parerile sunt binevenite si va dati seama ca se rezolva multe cu rulmentul acela unisens de virago de dupa 97 daca s-ar potrivi....toata chestia este de prindere al rotorului de la alternator iar al meu are tot 6 gauri Editat Iunie 5, 2014 de tmdmitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salut ! Revin cu problema de incarcare. Am dus Viroaga la mester. Desfacut si depistata bobina statorului "ciobita". Unul din suruburile de la starter clutch s-a slabit, i s-a forfecat capul si a lovit bobina statorului, se vad clar urmele de pe bobina. Am schimbat si stator si regulator, acum alta problema. Cu motorul oprit am 12.8V, pornit la relanti 13.7V, iar daca il turez ajunge 15.8-16V. Ce naiba mai inseamna si asta ? Si inca o intrebare, statorul poate fi rebobinat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 @moromete Tensiune pe baterie cu motor oprit e ok, la ralanti ok in ture prea mare,iti prajeste bateria, Daca regulatorul e legat la masa perfect atunci este defect pentru ca el stabilizeaza tensiunea dintre masa lui si firul de + ce se duce la baterie .Daca ar aparea o diferenta de tensiune intre masa lui si sasiu (din cauza contactului imperfect) asta s-ar regasi pe baterie. Masoara tensiune de la +regulator sau + baterie si corpul regulatorului si daca nu este egala cu tensiunea de pe baterie ai un contact imperfect.Daca sunt sensibil egale ai regulatorul defect. Statorul se poate bobina si normal ca doar de om a fost facut ideea e ca trebuie sa gasesti pe cineva care sa-l faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varanu Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salut. Sunt interesat de o Virago 535 de preferat din Bucuresti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Salut am nevoie de niste sfaturi si pareri... Pinionul aparent este ok, dar la frai sunt diferente de prindere vizibile(asta in afara de faptul ca unul are 9 role iar altul doar 3). Acolo mai scrie ceva de model, an de fabricatie... Demonteaza, priveste si cumpara exact ce-ti trebuie! Editat Iunie 5, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 @cristi 57 mersi de atentionare dar era o chestie de viitor pt ca am rezolvat cu starterul meu si am si facut un topic cum am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salut. Sunt interesat de o Virago 535 de preferat din Bucuresti. Multumesc. Am eu una care este înmatriculată în Belgia pe numele tatălui meu cu toate actele la zi, dacă doriți să o vedeţi sunt disponibil în acest sfârșit de săptămână în București. Pentru mai multe detalii numărul meu de telefon este 0743455178. Poze cu motocicleta sunt postate cu câteva pagini în urmă. O zi bună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 pentru @cristi57 cum nu ma pricep la motoare, eram cu socialistele, astea de acum is mai "grele", m-am luat dupa mester, daca el a zis ca trebe si regulator am luat si regulator. azi vreau sa-l pun inapoi pe cel vechi. sper ca daca cel vechi e ars sa nu-mi prajeasca statorul cel nou. oricum inainte de al schimba pe cel nou o sa verific si contactele sa nu fie ce a spus @vlad58. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.