Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

donez o pereche de saboti spate folositi, pt xv250 , poate are nevoie cineva care nu isi permite un set nou, mai au ceva ferodo pe ei (cam la jumatate estimez uzura + ceva santuri in ei)

atentie, sunt 2 modele pt xv250, eu am modelul asta http://thumbs4.ebaystatic.com/d/w225/m/mFcOrTKBMTmPH_ZzjkVcuIA.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am tot săpat prin zona si am găsit o idee foarte interesantă a unui coleg chiar pe acest topic

/index.php?/topic/226019-yamaha-virago-zone/page-248

Merita de luat in consideratie, minunata după mine.

Bravo @Serghei42, felicitari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu bara am incercat-o prima,insa mi s-a parut foarte instabila, de acolo m-am inspirat cu chitucul, scandurica e opera mea :D ,prea statea intr-o rana.

O imbunatatire majora la tehnica cu bara se obtine daca in capatul dinspre suport pe semiluna aia se sudeaza o teava taiata longitudinal pe1/2 si cam de 10-15cm formand cu bara de sprijin un T-eu, sper ca s-a inteles ce vreau sa spun.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mai simplu sa folositi o capra auto? In momentul asta asa sta mobra mea, fara roata spate. Pe stanga cricul lateral cu lemn sub el, pe dreapta capra pusa sub bascula, chiar in spatele tobei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, dar e mai stabila capra si mai sigura (bradul nu e tocmai rezistent) :) si astea pe care le-am luat de la Lidl sunt micute, nu stiu daca depasesc 20 cm lungime stranse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema asta mi-am pus-o si eu candva si am purtat cu mine multi ani o macara formata din scripeti combinati cu care poti ridica cu usurinta 3-400 kg. Trebuia doar sa gasesti ceva de care te puteai agata… Stransa nu ocupa spatiu si mi sa parut solutia ideala. Dupa cativa ani mi-am dat seama ca este inutila pentru ca in ultimii 10 ani nu am avut pana la motor. Singura pana a fost cu multi ani in urma la masina cand am luat o groapa in asfalt, dar atunci a trebuit sa inlocuiesc roata cu totul.

 

Tehnic, cricul central nu te ajuta... pentru a scoate roata spate ai nevoie de mai mult spatiu liber decat poate sa ofere acesta, iar daca nu ai o bordura inalta in apropiere singura posibilitate ramasa este inclinarea motorului pe cricul lateral... dar mai ai nevoie de un prieten.

 

Apoi adevarata problema apare la demontat/montat anvelopa care este aproape imposibil de facut in mislocul drumului(ma refer la roata spate), mai ales cand cauciucul este mai vechi de 5-6 ani. Acum doi ani am vrut sa inlocuiesc acasa anvelopa cu un arsenal de leviere langa mine, crezand ca-i simplu, apoi dupa vre-o ora am am reusit sa bulesc camera asa ca am renuntat... am aruncat-o in masina si am rezolvat-o in cateva minute la o vulcanizare pe utilajul lor de dejantat.

Pe langa asta, faza cu dat roata jos este poezie si cu si fara cric...

 

 

@ytu60 - daca vrei cric cental asta este, are si alte utilitati. Punct.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimați prieteni, in decursul timpului am avut multe mobre si cam toate cu cric central. De curând am luat Viroaga pentru fiul meu care are aproape 20 de ani si a trecut la A2. Experienta lui este "maxima" si pentru el încercam sa găsesc o soluție mai ușoară in caz de pana. La varsta lui important este sa aibă rezervorul plin, ceva bani de buzunar, "pasagera" si.....asfalt uscat. Cu mecanica.......rezolva tata, doar avem telefoane mobile si in plus tata are si o mașina cu platforma.

Pentru asta v-am intrebat pe voi cei cu vechime intr-ale Viroagelor, cum ați rezolvat situația. Toate sunt viabile si daca nu apare si altceva, rămâne sa aleg una din posibilități.

Si apropo @Geo_ZGA, Mobra nu are sistemul de prindere pentru central, deci exclus suduri si alte modificări.

Salutari maxime si respect vouă la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este solutia daca faci pana pe la mama naibii pe undeva? ca am inteles ca la camera nu functioneaza spray-ul acela de urgenta cu spuma, sau ce-o fi

 

Petice rapide sau, in caz de nevoie, paie. Da, paie, fan, iarba... indesate in anvelopa, sa stea cat de cat "umflata".

Bine, pt petice mai ai nevoie si de vreo 2 leviere si o pompa. Si daca e anvelopa veche si tare, ai de munca. Dar decat sa mergi pe janta...

 

Va puneti niste probleme, pe care eu nu le inteleg. Am moto de 4 ani si nu am facut nicio pana, iar auto de... si nu imi aduc aminte sa am pana. Bafta tuturor si asfalt uscat.

 

Asa am zis si eu, pana am facut vreo 3 pene in 2 luni. La masina, ca la moto doar pierd presiune usor, usor :)) Pompa nu mi-am luat (dar am reparat un compresor iarna asta), dar niste petice rapide am luat, sunt cativa lei la "rusi" in piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, dar intrebarea este, cum dumnezeu dai cauciucu jos? eu am incercat sa dau guma de pe fata jos si am zis ca imi blestem zilele...nici cu leviere de 1 m nu am reusit, stricam janta...ca daca ar fi simplu...iei petece, si termini povestea rapid...aia o stiam si eu.

intrebam in ideea in care poate sa inventat ceva intre timp de care nu stiu eu si eviti sa mai umbli cu petece, leviere, pompa si alte d'astea dupa tine cand si asa abia ai loc sa pui o haina...

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, dar intrebarea este, cum dumnezeu dai cauciucu jos? eu am incercat sa dau guma de pe fata jos si am zis ca imi blestem zilele...nici cu leviere de 1 m nu am reusit, stricam janta...ca daca ar fi simplu...iei petece, si termini povestea rapid...aia o stiam si eu.

intrebam in ideea in care poate sa inventat ceva intre timp de care nu stiu eu si eviti sa mai umbli cu petece, leviere, pompa si alte d'astea dupa tine cand si asa abia ai loc sa pui o haina...

Nu ai tehnica poate si nici leviere corespunzatoare. Mi-a luat max 3min sa dau jos cauciucul fata (se dezumfla in timp si vroiam sa vad daca nu are vreun por)

Daca mobra a stat in stoc din 2008 pana in 2014 se pune ca e cauciucul vechi si nu poate fi fat jos?

Ca sa nu cari scule dupa tine s-a inventat platforma :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca este cineva interesat, 70 euro


» Post actualizat in 07 Mar 2015 05:25

Daca este cineva interesat, 70 euro


Pret nou 250 lei
» Post actualizat in 16 Mar 2015 06:19
Pret nou 200 lei, aștept propuneri

post-68805-0-14088700-1425472849_thumb.jpg

post-68805-0-06061900-1425472892_thumb.jpg

post-68805-0-15871700-1425472952_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Care este solutia daca faci pana pe la mama naibii pe undeva? ca am inteles ca la camera nu functioneaza spray-ul acela de urgenta cu spuma, sau ce-o fi

ei bine se pare ca functioneaza daca nu ai in cauciuc ditamai ''fierul'' si binenteles daca aplici sprayul corect (gasit buba, scos buba din cauciuc, pus roata cu buba in jos, aplicat spray agitat in prealabil, roata tine cam 30 min, umflat rapid la cea mai apropiata vulcanizare sau peco, aplicat spray din nou si umflat din nou)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei bine se pare ca functioneaza daca nu ai in cauciuc ditamai ''fierul'' si binenteles daca aplici sprayul corect (gasit buba, scos buba din cauciuc, pus roata cu buba in jos, aplicat spray agitat in prealabil, roata tine cam 30 min, umflat rapid la cea mai apropiata vulcanizare sau peco, aplicat spray din nou si umflat din nou)

Ce contine un spray? M-as indoi ca e de durata reparatia, dar daca zici ca merge, bine de retinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spray-ul respectiv e pt anvelope tubeless, are o solutie lichida in interior care se intareste, se face cauciucata.

La anvelope cu camera nu functioneaza si poti sa arunci camera dupa.

Se gasesc si prin benzinarii, si in magazinele gen Brico, Dedeman etc sau pe la piese si accesorii auto.

 

Pt camera se gasesc petice rapide (eu am luat din piata, de la "rusi", cu 7-8 lei cutia) si pt umflare ori pompa, ori compresor, ori butelii micute cu aer comprimat, se gasesc pe net. Problema e cu demontatul rotii si a anvelopei de pe janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt camera se gasesc petice rapide (eu am luat din piata, de la "rusi", cu 7-8 lei cutia) si pt umflare ori pompa, ori compresor, ori butelii micute cu aer comprimat, se gasesc pe net. Problema e cu demontatul rotii si a anvelopei de pe janta.

Eu am luat ceva petice cred ca de bicicleta cu un tub de solutie, la alea te referi? Nu am avut incredere in prenandezul ala si cand am facut singura pana in ultimii 7ani am lipit peticul cu bison gel parca. Partea proasta a fost ca dupa 2k pana din nou. Se fisurase camera, cred ca de la adeziv, pe langa petic. Cu demontatul de pe mobra si janta nicio problema mi-am perfectionat tehnica. Ca pompa am gasit una micuta in dragon acu 5 ani. E tubulara lunga de 33cm, am bagat si 3 atm cu ea.

Apropo s-a asezat cauciucul ala pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu... Spre surprinderea mea, roata nu s-a montat singura :P Am fost plecat din Bucuresti, nu am apucat sa o montez inca. Mai am sa-i refac furca fata dupa aceea, cateva maruntisuri si o scot la aer.

 

N-am probat peticele alea, nu stiu cum sunt. E o cutie de carton cu aspect "vechi" si da, are si un tubulet de adeziv.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am probat peticele alea, nu stiu cum sunt. E o cutie de carton cu aspect "vechi" si da, are si un tubulet de adeziv.

 

Peticele alea sunt pentru biciclete, daca vrei petice la rece, folosește ceva de genul Tip Top. Alt material, alt pret, dar si alta calitate, atat la petic cat si la adeziv. Toti vulcanizatorii folosesc petice reci de acest tip, inclusiv la anvelope, in loc de șnur ( bineînțeles numai la tubeless). Dar la camere funcționează perfect.

Editat de ytu60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot de un vulcanizator mi-au fost recomandate si astea, cu "recomandare" m-am dus in piata :)) Pana la proba contrarie, l-am crezut pe cuvant pe om.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve baietii!Aveti cumva o volanta de pornire intreaga,functionala,etc,etc ce va incurca?

Sunt satul de tepe,am luat 2 pana acum...daca ma puteti ajuta,as aprecia mult! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve baietii!Aveti cumva o volanta de pornire intreaga,functionala,etc,etc ce va incurca?

Sunt satul de tepe,am luat 2 pana acum...daca ma puteti ajuta,as aprecia mult! :)

Vrei sa zici rulment unisens? ebay sau dezmembrari.

Detaileaza ce nu-ti merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...