Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 donez o pereche de saboti spate folositi, pt xv250 , poate are nevoie cineva care nu isi permite un set nou, mai au ceva ferodo pe ei (cam la jumatate estimez uzura + ceva santuri in ei) atentie, sunt 2 modele pt xv250, eu am modelul asta http://thumbs4.ebaystatic.com/d/w225/m/mFcOrTKBMTmPH_ZzjkVcuIA.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Am tot săpat prin zona si am găsit o idee foarte interesantă a unui coleg chiar pe acest topic /index.php?/topic/226019-yamaha-virago-zone/page-248 Merita de luat in consideratie, minunata după mine. Bravo @Serghei42, felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 (editat) Chestia cu bara am incercat-o prima,insa mi s-a parut foarte instabila, de acolo m-am inspirat cu chitucul, scandurica e opera mea ,prea statea intr-o rana. O imbunatatire majora la tehnica cu bara se obtine daca in capatul dinspre suport pe semiluna aia se sudeaza o teava taiata longitudinal pe1/2 si cam de 10-15cm formand cu bara de sprijin un T-eu, sper ca s-a inteles ce vreau sa spun. Editat Februarie 21, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Nu e mai simplu sa folositi o capra auto? In momentul asta asa sta mobra mea, fara roata spate. Pe stanga cricul lateral cu lemn sub el, pe dreapta capra pusa sub bascula, chiar in spatele tobei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 In primul rand habar nu am cui i-am dat caprele si am ramas fara ele, si tura 2 nu crezi ca un lemn de 10X10X18 cm din brad ar fi mai usor de carat decat fieratania aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Ba da, dar e mai stabila capra si mai sigura (bradul nu e tocmai rezistent) si astea pe care le-am luat de la Lidl sunt micute, nu stiu daca depasesc 20 cm lungime stranse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 (editat) Problema asta mi-am pus-o si eu candva si am purtat cu mine multi ani o macara formata din scripeti combinati cu care poti ridica cu usurinta 3-400 kg. Trebuia doar sa gasesti ceva de care te puteai agata… Stransa nu ocupa spatiu si mi sa parut solutia ideala. Dupa cativa ani mi-am dat seama ca este inutila pentru ca in ultimii 10 ani nu am avut pana la motor. Singura pana a fost cu multi ani in urma la masina cand am luat o groapa in asfalt, dar atunci a trebuit sa inlocuiesc roata cu totul. Tehnic, cricul central nu te ajuta... pentru a scoate roata spate ai nevoie de mai mult spatiu liber decat poate sa ofere acesta, iar daca nu ai o bordura inalta in apropiere singura posibilitate ramasa este inclinarea motorului pe cricul lateral... dar mai ai nevoie de un prieten. Apoi adevarata problema apare la demontat/montat anvelopa care este aproape imposibil de facut in mislocul drumului(ma refer la roata spate), mai ales cand cauciucul este mai vechi de 5-6 ani. Acum doi ani am vrut sa inlocuiesc acasa anvelopa cu un arsenal de leviere langa mine, crezand ca-i simplu, apoi dupa vre-o ora am am reusit sa bulesc camera asa ca am renuntat... am aruncat-o in masina si am rezolvat-o in cateva minute la o vulcanizare pe utilajul lor de dejantat. Pe langa asta, faza cu dat roata jos este poezie si cu si fara cric... @ytu60 - daca vrei cric cental asta este, are si alte utilitati. Punct. Editat Februarie 21, 2015 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Stimați prieteni, in decursul timpului am avut multe mobre si cam toate cu cric central. De curând am luat Viroaga pentru fiul meu care are aproape 20 de ani si a trecut la A2. Experienta lui este "maxima" si pentru el încercam sa găsesc o soluție mai ușoară in caz de pana. La varsta lui important este sa aibă rezervorul plin, ceva bani de buzunar, "pasagera" si.....asfalt uscat. Cu mecanica.......rezolva tata, doar avem telefoane mobile si in plus tata are si o mașina cu platforma. Pentru asta v-am intrebat pe voi cei cu vechime intr-ale Viroagelor, cum ați rezolvat situația. Toate sunt viabile si daca nu apare si altceva, rămâne sa aleg una din posibilități. Si apropo @Geo_ZGA, Mobra nu are sistemul de prindere pentru central, deci exclus suduri si alte modificări. Salutari maxime si respect vouă la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 In cazul asta, cred ca cel mai simplu e un cric moto... in genul astuia din link, e pt bascula spate http://www.getgeared.co.uk/core/media/media.nl?id=14586&c=731612&h=dca78afaaa5a78ac7661 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Care este solutia daca faci pana pe la mama naibii pe undeva? ca am inteles ca la camera nu functioneaza spray-ul acela de urgenta cu spuma, sau ce-o fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Va puneti niste probleme, pe care eu nu le inteleg. Am moto de 4 ani si nu am facut nicio pana, iar auto de... si nu imi aduc aminte sa am pana. Bafta tuturor si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Care este solutia daca faci pana pe la mama naibii pe undeva? ca am inteles ca la camera nu functioneaza spray-ul acela de urgenta cu spuma, sau ce-o fi Petice rapide sau, in caz de nevoie, paie. Da, paie, fan, iarba... indesate in anvelopa, sa stea cat de cat "umflata". Bine, pt petice mai ai nevoie si de vreo 2 leviere si o pompa. Si daca e anvelopa veche si tare, ai de munca. Dar decat sa mergi pe janta... Va puneti niste probleme, pe care eu nu le inteleg. Am moto de 4 ani si nu am facut nicio pana, iar auto de... si nu imi aduc aminte sa am pana. Bafta tuturor si asfalt uscat. Asa am zis si eu, pana am facut vreo 3 pene in 2 luni. La masina, ca la moto doar pierd presiune usor, usor ) Pompa nu mi-am luat (dar am reparat un compresor iarna asta), dar niste petice rapide am luat, sunt cativa lei la "rusi" in piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) bun, dar intrebarea este, cum dumnezeu dai cauciucu jos? eu am incercat sa dau guma de pe fata jos si am zis ca imi blestem zilele...nici cu leviere de 1 m nu am reusit, stricam janta...ca daca ar fi simplu...iei petece, si termini povestea rapid...aia o stiam si eu. intrebam in ideea in care poate sa inventat ceva intre timp de care nu stiu eu si eviti sa mai umbli cu petece, leviere, pompa si alte d'astea dupa tine cand si asa abia ai loc sa pui o haina... Editat Februarie 23, 2015 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 bun, dar intrebarea este, cum dumnezeu dai cauciucu jos? eu am incercat sa dau guma de pe fata jos si am zis ca imi blestem zilele...nici cu leviere de 1 m nu am reusit, stricam janta...ca daca ar fi simplu...iei petece, si termini povestea rapid...aia o stiam si eu. intrebam in ideea in care poate sa inventat ceva intre timp de care nu stiu eu si eviti sa mai umbli cu petece, leviere, pompa si alte d'astea dupa tine cand si asa abia ai loc sa pui o haina... Nu ai tehnica poate si nici leviere corespunzatoare. Mi-a luat max 3min sa dau jos cauciucul fata (se dezumfla in timp si vroiam sa vad daca nu are vreun por) Daca mobra a stat in stoc din 2008 pana in 2014 se pune ca e cauciucul vechi si nu poate fi fat jos? Ca sa nu cari scule dupa tine s-a inventat platforma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Daca este cineva interesat, 70 euro » Post actualizat in 07 Mar 2015 05:25Daca este cineva interesat, 70 euro Pret nou 250 lei» Post actualizat in 16 Mar 2015 06:19Pret nou 200 lei, aștept propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Care este solutia daca faci pana pe la mama naibii pe undeva? ca am inteles ca la camera nu functioneaza spray-ul acela de urgenta cu spuma, sau ce-o fi ei bine se pare ca functioneaza daca nu ai in cauciuc ditamai ''fierul'' si binenteles daca aplici sprayul corect (gasit buba, scos buba din cauciuc, pus roata cu buba in jos, aplicat spray agitat in prealabil, roata tine cam 30 min, umflat rapid la cea mai apropiata vulcanizare sau peco, aplicat spray din nou si umflat din nou) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 ei bine se pare ca functioneaza daca nu ai in cauciuc ditamai ''fierul'' si binenteles daca aplici sprayul corect (gasit buba, scos buba din cauciuc, pus roata cu buba in jos, aplicat spray agitat in prealabil, roata tine cam 30 min, umflat rapid la cea mai apropiata vulcanizare sau peco, aplicat spray din nou si umflat din nou) Ce contine un spray? M-as indoi ca e de durata reparatia, dar daca zici ca merge, bine de retinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Spray-ul respectiv e pt anvelope tubeless, are o solutie lichida in interior care se intareste, se face cauciucata. La anvelope cu camera nu functioneaza si poti sa arunci camera dupa. Se gasesc si prin benzinarii, si in magazinele gen Brico, Dedeman etc sau pe la piese si accesorii auto. Pt camera se gasesc petice rapide (eu am luat din piata, de la "rusi", cu 7-8 lei cutia) si pt umflare ori pompa, ori compresor, ori butelii micute cu aer comprimat, se gasesc pe net. Problema e cu demontatul rotii si a anvelopei de pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Pt camera se gasesc petice rapide (eu am luat din piata, de la "rusi", cu 7-8 lei cutia) si pt umflare ori pompa, ori compresor, ori butelii micute cu aer comprimat, se gasesc pe net. Problema e cu demontatul rotii si a anvelopei de pe janta. Eu am luat ceva petice cred ca de bicicleta cu un tub de solutie, la alea te referi? Nu am avut incredere in prenandezul ala si cand am facut singura pana in ultimii 7ani am lipit peticul cu bison gel parca. Partea proasta a fost ca dupa 2k pana din nou. Se fisurase camera, cred ca de la adeziv, pe langa petic. Cu demontatul de pe mobra si janta nicio problema mi-am perfectionat tehnica. Ca pompa am gasit una micuta in dragon acu 5 ani. E tubulara lunga de 33cm, am bagat si 3 atm cu ea. Apropo s-a asezat cauciucul ala pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Nu stiu... Spre surprinderea mea, roata nu s-a montat singura Am fost plecat din Bucuresti, nu am apucat sa o montez inca. Mai am sa-i refac furca fata dupa aceea, cateva maruntisuri si o scot la aer. N-am probat peticele alea, nu stiu cum sunt. E o cutie de carton cu aspect "vechi" si da, are si un tubulet de adeziv. Editat Martie 25, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) N-am probat peticele alea, nu stiu cum sunt. E o cutie de carton cu aspect "vechi" si da, are si un tubulet de adeziv. Peticele alea sunt pentru biciclete, daca vrei petice la rece, folosește ceva de genul Tip Top. Alt material, alt pret, dar si alta calitate, atat la petic cat si la adeziv. Toti vulcanizatorii folosesc petice reci de acest tip, inclusiv la anvelope, in loc de șnur ( bineînțeles numai la tubeless). Dar la camere funcționează perfect. Editat Martie 25, 2015 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Tot de un vulcanizator mi-au fost recomandate si astea, cu "recomandare" m-am dus in piata ) Pana la proba contrarie, l-am crezut pe cuvant pe om. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Salve baietii!Aveti cumva o volanta de pornire intreaga,functionala,etc,etc ce va incurca? Sunt satul de tepe,am luat 2 pana acum...daca ma puteti ajuta,as aprecia mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Salve baietii!Aveti cumva o volanta de pornire intreaga,functionala,etc,etc ce va incurca? Sunt satul de tepe,am luat 2 pana acum...daca ma puteti ajuta,as aprecia mult! Vrei sa zici rulment unisens? ebay sau dezmembrari. Detaileaza ce nu-ti merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voodoo_is Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Salut! Stiti vreo sursa de unde se poate achizitiona un releu de incarcare mai ieftin pentru virago 125 (cred ca e acelasi si pe 250) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.