augustin31 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 scuze ca deranjez cu o intrebare prosteasca poate .... ma uitam pe e-bay ...si tot vad OEM REAR FENDER BRACKET oare sa aiba din fabricatie virago de 250 o sub aripa? sau cum sa zic o alta bucata sub aripa spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 da, are. e de fapt o dublura solida, care sustine aripa si saua pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 sa`mi bag ... stiam eu ca ceva lipseste ... mersi mult..sper sa o gasesc pe undeva plus de asta daca are cineva amortizoare moto spate duble 280 mm caut pentru urmatorul upgrade la motoru meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 asa arata http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/$%28KGrHqZ,!ioE6-eT%28mqTBPB,JYYgOQ~~60_35.JPG e sub aripa, deci nu e vizibila din exterior. daca iti lipseste, caut-o la dezmembrari, pe orice xv250 sau xv125 o gasesti si sigur nu e scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 mersi mult de sfat ...asta caut acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calminante Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 multam de sfaturi. ma apuc de cautat si de surubarit. Stie cineva un service ok sau un nene dibaci in bucuresti, prin miltari? Trebuie sa ii fac ITP-ul si as vrea sa o gadile cineva inainte. (curatat carburatoare, bujii .. ce o mai trebui pe la motorul omului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Nu te duce la SKR. Eu iti pot recomanda doar Ambulanta Moto, dar e in Fundeni. In zona Militari mai e Metric Motion, nu am mai vorbit de mult, dar stiu ca avea in plan si un service... vorbeste cu Razvan si vezi daca e service-ul deschis si daca te poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calminante Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) dami un nr de telefon sau un contact ceva.parca ca era unul parca prin crangasi dar nu stiu concret .. multam Editat Mai 4, 2015 de calminante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 www.metricmotion.ro031.428.67.69 / 0727.355.295 / office@metricmotion.ro » Post actualizat in 04 May 2015 10:45Sau Ambulanta Moto, Patrick - 0724228200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salut! Din posesor de 535 ma bate gandul tot mai mult sa trec pe un virago de 750 sau 1100, in functie de ce gasesc si cum si bani si etc. Intrebarea mi adresata posesorilor sau fostilor posesori de xv750/1100....ce imi puteti spune de modelul asta? Merita ? puncte rele, puncte bune? diferente mari / mici fata de 535... Ideea e ca vreau sa trec pe ceva mai mare ca si spatiu sofer / pasager / bagaje, comfort, in special la pasager / autonomie mai mare cu un plin, adica sa compensez toate lipsurile unui 535 pentru ca ma intereseaza sa merg drumuri lungi.... Mersi si astept pareri detaliate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 intrucat am achimbat categoria,vand motorul din imagini,stare foarte buna,consumabile schimbate,cauciucuri foarte bune,multiple accesorii.detalii la 0740186608 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stopy Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Vand Virago 535 stare buna, Primul propietar in tara, Cauciucuri noi Metzeler si Continental, scaune retapitate cu piele naturala , bujii noi, ulei schimbat .... 0746703259 . Moto se poate vedea in Bacau sau in Iasi. Pentru mai multe detalii sunati. http://postimg.org/gallery/e4efkupa/b1f3f111/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salut, Scurt si la subiect. Motorul nu incarca mai mult de 12.5V Regulatorul este nou nout. Bateria este nou nouta. Firele galbene de la magnetou masurate intre ele cu motorul pornit arata toate 0. Este magnetoul stricat ? Poate exista si o alta problema ? Se poate repara ? Se recomanda repararea, schimbarea cu unu SH sau schimbarea cu unul nou ? Multumesc mult ! Incerc si eu sa pun motorul la punct si sa fac macar niste km cu el anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Problema clasica. Si la relanti si in ture, tot 12.5? inseamna ca practic tie iti arata multimetrul voltajul bateriei, pentru ca tu nu ai incarcare. De ce ai schimbat regulatorul? Ai verificat conexiunile mangetou - regulator - baterie, inclusiv masa regulatorului? Pentru ca tind sa cred ca a fost un concurs de eventimente la tine....a apraut clasica problema de conectica pe traseul de mai sus, regulatorul sa supraincalzit = prajit la un moment dat ca apoi ca si consecinta ti-a f***t magnetoul. Totul a plecat de la conexiuni proaste, lucru stiut , discutat si dezbatut larg la modelul asta. Daca am dreptate (sper sa nu), ai ajuns la cel mai mare nivel de stricaciune care se poate avea pe instalatia electrica, pentru ca, ca sa schimbi un magnetou, defapt doar statorul e nevoie de ceva munca si bani. Si bineinteles, recomandarea oricui este sa te duci pe unul nou, care e scump ca dracu sau sa incerci rebobinare sau sh din dezmembrari....Depinde daca tragi batzul mic sau nu... Imi pare rau daca am parut prapastios si pesimist, dar exact de asta imi era si mie frica cat am avut virago, drept urmare verificam starea incarcarii si releul periodic (plus ca am refacut conexiunile cu lipire direct, am eliminat mufele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salut, Sa ma corectez : La relanti nu trece de 12.5 V. Dar in turatii urca usor pana la 12.8V si de aici nu trece. Am pus regulator nou pentru ca aveam unul de rezerva si am sperat ca el sa fie problema. Regulatorul - masa = in parametri Motorul a stat un an de zile pe tusa cat eu am cautat un carburator SH. Tot sper sa termin cu problemele si sa apuc sa-l tin din scurt cu mentenanta in timp ce ma bucur de el. Deci magnetoul e clar dus ? Alte pareri ? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Incearca sa masori cele 3 fire galbene intre ele cu aparatul pus pe alternativ, cred ca l-ai pus pe continuu sau cine stie ce ai masurat altfel e imposibil ca in turatii sa-ti creasca cat de cat tensiunea cu 0 intre galbene (regulator decuplat), mai masoara si izolatia statorului fata de motor adica apartul pus pe Kohmi sau Mohmi( ce ai mai mult) intre un galben si cadru. Masoara tensiune la iesirea din regulator adica firul rosu si cadru (bineinteles motor pornit si regulator cuplat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Hai ca am scris prostii. Se vede ca nu am facut eu masuratorile. Inteleg ca defapt nu e 0 intre cele galbene ci scurt circuit. Are asta mai multa logica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Totusi ca sa vezi daca statorul e buba trebuie sa-l masori, daca esti din Bucuresti ca in profil da-mi PM daca vrei sa ti-o diagnostichez, nu te costa nimic. Ar avea logica daca as stii niste valori de tensiune. Editat Mai 27, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Anghel Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Salutari,exista vreo posibilitate de a monta un rezervor principal mai mare,din punct de vedere al capacitatii de stocare,pe un Yamaha Virago XV 535??mersi!!in plus am urmatoarele piese pe care as dorii sa le achizionez in viitorul apropiat: -Ghidon-highbar,Z-bar, -semnalizari originale fata-spate -instalatie electrica completa -stop custom\original -carene laterale din plastic (cele mici de sub sea) -revin cu alte detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 salut, caut si eu un releu de semnalizare pt xv 250 cu 3 pini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Iti pot da unul de Dacia, parca tot cu 3 pini. Il luasem tot pt viroguta, la indicatiile lui Cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salut, a mai schimbat cineva bendixul la virago 535 *1996 ? Trebe ceva presa speciala?, ii operatie complicata ? Orice sfat ii binevenit! Multuemsc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salut, a mai schimbat cineva bendixul la virago 535 *1996 ? Trebe ceva presa speciala?, ii operatie complicata ? Orice sfat ii binevenit! Multuemsc Iti trebuie pentru volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salut Vlad, mersi. Am mai citit una alta pe net si am vazut ca se poate cumpara ceva kit de reparatie care include arc si mai multe componente... la modele mai vechi am vazut ca bendizul se da jos para sa ai treaba cu volanda, dar la al meu nu cred ca ii asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Daca vrei sa schimbi rulmentul unisens, cred ca la el te referi nu ai cum sa nu dai jos volanta pentru ca e in spatele ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.