Geo_ZGA Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Top speed la asta mica, 145 km/h pe ceas, dupa ultima gradatie. Dar vibra din toate incheieturile si uleiul a ajuns de la normal la minim in forja aia. Nu e de repetat ) La plecarile astea cu a 2a omori ambreiajul. E chestie de obsinuinta, poti sa "amesteci" in viteze fara probleme, instinctiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Stiu ca se gata mai repede ambreiajul, dar imi asum asta. D'aia ziceam ca nu tre' sa faca si altii ca mine, e doar alegerea mea. Tocmai ca-i chestie de obisnuinta... m-am invatat asa si mi-e mai usor. La fel m-am invatat si sa franez numai cu fata dupa ce mi-am indoit pedala de frana si nu mai ajungeam la ea. La chestia cu frana inca lucrez. La aia cu plecatul cu a doua, imi place asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salut. Din categoria "cel lung", "cel mediu" si "cel scurt", caut surub capac filtru de ulei. La mine, a facut cineva o manareala si a pus unul lung, taiat, cu cap hexagonal. Mi am rugat moartea pana l am scos fiindca deh, tubulara intra greu in carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Fa-i un slit pentru surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Fa-i un slit pentru surubelnita. As prefera un original cu cap imbus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Pai gasesti suruburi la magazinele de bricolaje... eu am inlocuit toate suruburile astea (original erau cu cap cruce) cu imbus, luate de la Dedeman. Sunt M6, daca nu ma insel, lungimea o masori tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , dar am inceput sa gust tot mai mult din placerea plimbarii cu motocicleta. Am doar cateva sute de km facuti,ma bucur din plin de orice plimbare,merg cu 70 km/h, dar intampin ceva dificultati la coborarile virajate. Puteti sa imi dati cateva sfaturi practice de abordare a virajelor pe coborare? Multumesc. » Post actualizat in 22 May 2016 04:19 Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , dar am inceput sa gust tot mai mult din placerea plimbarii cu motocicleta. Am doar cateva sute de km facuti,ma bucur din plin de orice plimbare,merg cu 70 km/h, dar intampin ceva dificultati la coborarile virajate. Puteti sa imi dati cateva sfaturi practice de abordare a virajelor pe coborare? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , ..... Salutare, in primul rand ca incepator trebuie sa citesti tot topicul /index.php?/topic/91453-pt-incepatori-de-la-a-la-z/ si si este normal sa incepi cu randurile scrise de regretatul ”Old School”. Trebuie sa fii mai explicit. Ce este dificil in curbe? In primul rand in curba nu pui niciodata frana, folosesti frana de motor (cred ca stii ce este), eventual daca viteza este prea mare poti intra in curba pe frana (nu trasa la maxim cu scartait de roti) si slabestii din ce in ce. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Multumesc. Am citit topicul inca de cand am luat motocicleta. E fff interesant si bine argumentat. Acum, sa fiu mai explicit: la virajele pe coborare, mai ales pe un drum pe care nu il cunosti, este ok ( suficient ) sa intri cu viteza recomandata pe sectorul de drum? Adica 30/h, sau 50/h etc . stiu ca nu tb sa franez in curba si ca e mai indicat sa intri mai bine cu o viteza mai mica, dar nu cred ca trebuie sa exagerez " de teama" si sa cobor cu treapta 2, facand coloana de masini in spate... Oricum, ai spus ceva interesant: pot sa intru in curba usor pe frana si sa eliberez constant, apoi sa accelerez usor? Presupun ca te referi la frana spate... Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Mai bine mergi incet si faci coloana de masini in spate, dar ajungi cu bine acasa, decat sa ratezi curba si sa zbori in afara drumului. In timp, o sa te obisnuiesti, o sa prinzi experienta, si o sa apreciezi singur distanta cu care sa iei curbele. Totusi, in special curbele pe care nu le cunosti si nu le vezi complet, e mai bine sa le iei cu o viteza care sa-ti permita sa franezi/eviti in caz de pericol. La noi dai peste tot ce vrei pe drumuri... balegi, ulei, nisip, denivelari, gropi, animale, carute, masini oprite, betivi pe biciclete, pietoni etc. Deci... exagereaza si mergi cat sa fii tu sigur ca nu ai probleme. Ca exemplu: prima mea iesire cu mobra (viroaga), am luat o curba (la Ciurel, spre Crangasi, pt cine stie) si m-am panicat de ea, am luat-o pe ambele benzi, larg, cu greu, cu 50 km/h. Acum o iau lejer cu 80 km/h. Ideal e sa nu franezi in curba, pt ca dezechilibrezi motocicleta. Daca totusi o faci, fa-o f usor cu spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 (editat) Oricum, ai spus ceva interesant: pot sa intru in curba usor pe frana si sa eliberez constant, apoi sa accelerez usor? Nu, cel mai usor sa tii trasa ideala e sa accelerezi, atunci o controlezi cel mai bine. Frica...greu treci peste. Poate cu timpul inveti sa anticipezi. Eu inca sunt paranoic dupa 10 ani de B si vreo 6 de A. Dovada ca Geo are dreptate si mai dai peste cate un idiot dupa curba: Editat Mai 24, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 (editat) "Ma numesc Xulescu si am morcov". Asa incepe orice poveste de succes pe care o zici cand ajungi acasa cu fizicul si fierul intacte. In curba intri cu viteza care consideri tu ca ti e confortabilă in asa fel incat sa si iesi din ea. Ca ai tiru' n spate...e partea a doua. Tragi pe dreapta, respirezi, fumezi o tigara, admiri orizontul...traficul se duce si tu mergi in drumul tau cu viteza de care ziceam mai sus. Alaltaieri eram cu frana de motor in a 1 a, pe drum dezastru la Colibita in BN, cu pasager in spate. In spate, vreo 2 fericiti cu masina, mac mac si liru liru. Am zis ca i treaba lor. La curba spre dreapta fara vizibilitate, trag dreapta tarisor sa evit un gropan si de dupa curba apare varu' de Bistrita cu BMW ul, depășind un Logan, pe drum de nici 4 metri latime. Din spate s a lasat linistea, ma gandssc cum era daca coboram intr a doua cu frana de motor sau daca ocoleam gropanul prin stanga. Case closed. Editat Mai 24, 2016 de clujraider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Anvelopele. Daca sunt vechi si reci nu cred ca poti sa iei curba in panta, coborare, accelerand. Preferabil ce a zis geo. Mai bine precaut. Daca anvelopele sun bune si calde o simti ca este stabila si poti sa iei curbe pastrand traiectoria, fara sa franezi. Motocicleta o sa o simti in timp. La inceput mergi mai timid, dar in timp o sa vezi ca fara sa iti dai seama cresti si viteza si manevrele sunt mai riscante. Am cunostinte care in momentul cand se obisnuieste cu motorul il schimba, pentru ca devine prea sigur pe el si incepe sa faca prostii, adica sa mearga cu viteza, deoasiri riscante, mers printre masini etc. Bafta multa si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Multumesc pentru sfaturi. Ps: pe urcare mi se pare destul de facil ca controlezi in curba, dar pe coborare apare tot timpul un sentiment de panica, " morcovul", mai pe inteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 In coborare mergi mult in frana de motor sau ceva mai turata, indiferent ca e cu a 1a, a 2a, a 3a... te ajuta sa-ti pastrezi o viteza constanta si sa controlezi mai usor motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Din categoria "nu caut nimic, numa` ma laud", pentru cei interesati: reconstruit din burete mai tare de 3cm, pus in straturi ca sa faca forma, imbracat cu materialul tapiterului, termen de executie 2 zile, 160 de lei. Locatie; langa Bistrita, in Unirea, la un atelier de tapiterie care de regula face canapele. Deci, nu i mare filozofeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Materialul mi se pare kitsch, nu imi place deloc... si pare lucios, alunecos. Vezi ca buretele ala, la seile refacute profi, se pune pe straturi in diferite densitati, ca sa fie confortabil. Nu e chiar asa de simplu, dar depinde ce vrei de la saua respectiva si cati km stai cu fundul pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Materialul mi se pare kitsch, nu imi place deloc... si pare lucios, alunecos. Vezi ca buretele ala, la seile refacute profi, se pune pe straturi in diferite densitati, ca sa fie confortabil. Nu e chiar asa de simplu, dar depinde ce vrei de la saua respectiva si cati km stai cu fundul pe ea. Materialu` e gros, moale si nu se aluneca deloc pe el. Fix asta mi a trebuit, cu blugii alunecam in seaua veche, in asta stau lipit. Chiar ma gandeam c-o sa ramana apa pe el sau in ridurile alea dar surpriza, se usuca mai repede ca ala original. Fac drumuri in medie de 50~100 de kilometri in functie de ce treaba am si in week end uri intentionez sa fac iesiri mai lungi. Mi a trebuit burete mai dur ca sa stea saua mai teapana, cum am 177 cm varianta era comenzile avansate sau schimbarea pozitiei cativa centimetri mai sus. Pusca perfect, ajung la ghidon si nu mai arat ca o maimuta pe scuter. Confortul la drumuri peste 200 de kilometri...e discutabil. Cam la 50 ma dau jos ca sa fumez o tigara...deci sa fim seriosi. » Post actualizat in 25 May 2016 12:07 Daca vii la Eldorado sambata, te las sa vezi cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Materialu` e gros, moale si nu se aluneca deloc Mi a trebuit burete mai dur ca sa stea saua mai teapana, cum am 177 cm varianta era comenzile avansate sau schimbarea pozitiei cativa centimetri mai sus. Pusca perfect, ajung la ghidon si nu mai arat ca o maimuta pe scuter. Cam la 50 ma dau jos ca sa fumez o tigara...deci sa fim seriosi. Cam asta era si parerea mea ca are aderenta dar ca textura nexam nici mie nu-mi place insa nu e mobra mea. La 177 comenzi avansate? eu m-am obisnuit la 183 cu ea si nu simt nevoia, acum depinde ce ghidon ai si cum e reglat Cum arata o maimuta pe scuter? Stateai spanzurat de ghidon? 50? Fumezi cam des, eu suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Cam asta era si parerea mea ca are aderenta dar ca textura nexam nici mie nu-mi place insa nu e mobra mea. La 177 comenzi avansate? eu m-am obisnuit la 183 cu ea si nu simt nevoia, acum depinde ce ghidon ai si cum e reglat Cum arata o maimuta pe scuter? Stateai spanzurat de ghidon? 50? Fumezi cam des, eu suta Eu am 177-178 si nu am simtit nevoia de comenzi avansate in 5 ani de cand o am. Un drum Bucuresti-Buzau il fac fara oprire si nu intepenesc. De la Bucuresti pana la Sibiu am oprit o singura data sa pun benzina dupa ce s-a terminat autostrada, deci se poate merge destul de mult fara oprire cu saua nemodificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 , deci se poate merge destul de mult fara oprire cu saua nemodificata. Si nu esti fumator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Si nu esti fumator Exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Salutare colegi posesori de virago. La rugamintea unei cunostinte m-am ocupat zilele acestea de pornirea unei yamaha virago de 125 statuta mult timp nepornita si probabil si expusa la intemperii. Intrucat bateria era moarta, am pornit motorul cu un redresor care este de fapt si robot de pornire. Mobra porneste, se accelereaza, sta la relanti dar in momentul in care decuplez redresorul se opreste. Am montat o baterie buna dar dupa pornire , la cateva secunde motorul incepe sa se balbaie dupa care se opreste. Functioneaza bine numai cu redresorul pus. Cu bateria nu vrea nici chip sa se accelereze sau macar sa stea pornita. Fie ca pastrez bateria in circuit fie ca o dau la o parte , motorul functioneaza doar cu redresorul legat la bornele instalatiei electrice a motocicletei. Masurata, tensiunea din circuit cand redresorul este legat e undeva la 15-16v. Repet ca motocicleta porneste cu baterie fara ca redresorul sa fie in circuit dar nu sta pornita decat cateva secunde . Exclud o problema de carburatie devreme ce motorul merge f bine cu redresorul pus. daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sau are o idee despre ce se intampla il rog sa posteze . In ultima instanta o sa iau instalatia la puricat dar fiind primul contact cu acest tip de motocicleta probabil ca o sa bezmeticesc un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Bateria incarcata complet, o pornesti si masori rapid incarcarea la borne. Daca apuci, poti sa verifici si statorul. Se scoate mufa care intra in regulator si se masoara, pe curent alternativ, perechi din cele 3 fire albe/galbene. Pare o problema de incarcare, lipsa curent pt aprindere. Desi cele cateva secunde sunt f putine... ar trebui sa tina macar cateva minute, dar asta conteaza si cat de incarcata si buna e bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 @Dragomir Ionut. Daca motorul mergea ok inainte de stationarea asta indelungata ar trebui luat la mana circuitul de incarcare adica verificate mufele si niscaiva tensiuni si continuitati. Atunci cand ai pus robotul avand 15-16V s-ar putea sa fii prajit si bateria cea buna plus ca regulatorul de tensiune practic neavand sarcina tot curentul de la generator l-a suntat, cea mai rea situatie pentru el, si apare posibilitatea defectarii lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.