MotoRocker Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 in cartea tehnica scrie ca pot folosi si NGK BPR6ES si NGK BPR7ES care-i diferenta, e vb de temperatura? daca da...care-i pt temp mare si care pt temp mica? daca vreti distantele le reglarea supapelor (la rece) 0,07-0,12 MM 0,12-0,17 MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 ...care-i diferenta, e vb de temperatura? ... Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Da. bun...si care-i pe frig, care-i pe cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 azi am parcat langa un virago in curtea unei biserici de pe calea victoriei, de pe strada george enescu. tot speram sa apara posesoru, m-am gandit ca pe acolo lucreaza sau ceva si iesim la o plimbare dupa. eu acolo o sa-mi las acuma moto cand ma duc la facultate. numaru era b 86 hak sau ceva de genu. cunoaste cineva? scuze pt ca sunt putin offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 salut. am si eu un 535 din `94 cu motor 2yl(daca conteaza). imi poate spune careva de unde imi pot lua (daca sunt in cj) sau de unde imi pot comanda o pereche de segmenti? daca stie careva se poate si un pret? mersi mult si cinste mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 bun...si care-i pe frig, care-i pe cald? 6 pe cald 7 pe frig. Astia recomanda 7 ca e mai "all season"... Eu am 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 salut .am si eu nevoie de o maneta de ambreiaj,de unde pot cumpara si cam cat costa?(stau in Bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) salut ! uite un virago la dezmembrat pe bikeshop...poate gasesti mai ieftin http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...ac&ID=32285 nu mai e valabil de mult... nu stiu de ce il mai tine activ Editat Octombrie 6, 2008 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LFR Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 nu mai e valabil de mult... nu stiu de ce il mai tine activ eu amvazut ca l-a actualizat la 1 .10.2008....de aceea am pus linkul... am crezut ca e valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 eu amvazut ca l-a actualizat la 1 .10.2008....de aceea am pus linkul... am crezut ca e valabil ... in textul anuntului scrie "Introdus la 2008-08-26 " si eu am luat tzeapa cu anuntul asta...(ma refer la valabilitate) de vina e bikeshop-ul ca le reactualizeaza daca respectivul a setat o durata lunga a anuntului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihneaRatte Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 salut! am nevoie de carburatoare de virago 535 ca vad pe ale mele nu le scot la capat, merge numa unu si nu mai stiu ce sa le fac. un pic de ajutor?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosn69 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 cine are o viroaga de 250 pe aici sau cine a avut...as vrea sa stiu cata viata are in el, cum trage...mere 2 slabuti cu 80 fara sa gafaie? yo am doua una de 125 si halalatla e de 250 e MARE diferenta dintre cele doua o prefer mai mult pe aia de 250 merge brici tio recomand.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 Il vand pe Deep Purple ca sa trec la bemveu. Stiti pe cineva interesat? /index.php?...=chopper+virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Salutare la toti viragistii. Am o intrebare in legatura cu momentul in care dati drumul la rezerva de benzina .............cind faceti acest lucru ? Sa zicem ca mergeti in mod normal cu butonul de comutare pe ON si cind simtiti ca smuceste de citeva ori atunci comutati pe RES ? sau lasati butonul pe RES cind depasiti sa zicem 200km ca sa nu mearga pompa de benzina pe uscat; ma intereseaza aceasta chestiune ca ultima oara cind am ramas fara benzina am dat pe RES si nimic, se auzea pompa cum biziie pe uscat, am pus contactul de citeva ori si la fel se auzea pompa ca nu amorseaza circuitul cu benzina, am mai stai citeva minute, am pus contactul si surpriza, a biziit pompa de citeva ori si gata, a amorsat circuitul si motorul a pornit instant, ma gindeam ca poate nu am ales bine momentul in care sa pun rezerva si a ramas aer pe circuit. Astept parerile voastre din experientele traite Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Salutare la toti viragistii. Am o intrebare in legatura cu momentul in care dati drumul la rezerva de benzina .............cind faceti acest lucru ? Sa zicem ca mergeti in mod normal cu butonul de comutare pe ON si cind simtiti ca smuceste de citeva ori atunci comutati pe RES ? sau lasati butonul pe RES cind depasiti sa zicem 200km ca sa nu mearga pompa de benzina pe uscat; ma intereseaza aceasta chestiune ca ultima oara cind am ramas fara benzina am dat pe RES si nimic, se auzea pompa cum biziie pe uscat, am pus contactul de citeva ori si la fel se auzea pompa ca nu amorseaza circuitul cu benzina, am mai stai citeva minute, am pus contactul si surpriza, a biziit pompa de citeva ori si gata, a amorsat circuitul si motorul a pornit instant, ma gindeam ca poate nu am ales bine momentul in care sa pun rezerva si a ramas aer pe circuit. Astept parerile voastre din experientele traite Cu stima Apoi, eu de obicei raman intre 220-240 km fara benzina si in momentul in care raman fara benzina pur si simplu nu mai are vlaga motorul si atunci dau pe rezerva si in urmatoarele 5-10 secunde revine la normal, si am patit de multe ori in mers treaba asta!Si eu asa zic ca ar trebui sa fie normal! Recordul meu personal de mers cu rezervor plin si rezerva a fost de 301 km ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nistea Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Salutare la toti viragistii. Am o intrebare in legatura cu momentul in care dati drumul la rezerva de benzina .............cind faceti acest lucru ? Sa zicem ca mergeti in mod normal cu butonul de comutare pe ON si cind simtiti ca smuceste de citeva ori atunci comutati pe RES ? sau lasati butonul pe RES cind depasiti sa zicem 200km ca sa nu mearga pompa de benzina pe uscat; ma intereseaza aceasta chestiune ca ultima oara cind am ramas fara benzina am dat pe RES si nimic, se auzea pompa cum biziie pe uscat, am pus contactul de citeva ori si la fel se auzea pompa ca nu amorseaza circuitul cu benzina, am mai stai citeva minute, am pus contactul si surpriza, a biziit pompa de citeva ori si gata, a amorsat circuitul si motorul a pornit instant, ma gindeam ca poate nu am ales bine momentul in care sa pun rezerva si a ramas aer pe circuit. Astept parerile voastre din experientele traite Cu stima si eu am patit asa, nu mai aveam benzina si pornea numa dupa 15-20 de min daca era pe RES. daca afli ceva te rog sa scrii sa aflu si eu care ar putea fi problema. multumesc.salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) si eu am patit asa, nu mai aveam benzina si pornea numa dupa 15-20 de min daca era pe RES. daca afli ceva te rog sa scrii sa aflu si eu care ar putea fi problema. multumesc.salut Si asa a facut de fiecare data cand ai dat pe rezerva? Editat Octombrie 8, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihneaRatte Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) am de scoperit de ce nu imi merge viraga cu mai mult de 110km/h. nu are vacuum pe unu din carburi. membranele sunt ok, de la ce sa fie? Editat Octombrie 9, 2008 de MihneaRatte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 ... in textul anuntului scrie "Introdus la 2008-08-26 "si eu am luat tzeapa cu anuntul asta...(ma refer la valabilitate) de vina e bikeshop-ul ca le reactualizeaza daca respectivul a setat o durata lunga a anuntului... eu zic ca mai e valabil...in urma cu o saptamana mi-am luat eu ceva de la el am si eu o intrebare...de ceva timp motorul nu mai merge decat daca butonul e pus pe Rezerva, daca il pun pe ON moare...de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LFR Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) eu zic ca mai e valabil...in urma cu o saptamana mi-am luat eu ceva de la el am si eu o intrebare...de ceva timp motorul nu mai merge decat daca butonul e pus pe Rezerva, daca il pun pe ON moare...de ce? s-ar putea sa se fi oxidat contactul si nu mai iti actioneaza pompa ....sau ai un gunoi pe furtunul de benzina Editat Octombrie 9, 2008 de LFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 salut! am nevoie de piesa nr 7 din imagine. URGENT! o cotatie de pret, va rog. poate sa fie si uzata. trebuie sa fie de la un virago 535 cu an de productie incepand din 1997. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Azi m-a lasat ambreiajul pe Magheru. Nasoala senzatie. Nu e cablul, e oala de ambreiaj se pare, care s-a uzat (stiam ca s-a uzat si tocmai saptamana asta era programata reparatia). E prima problema la motorul asta, dupa 2 ani de folosinta. Acum il duc la mecanic si dupa ce il repar va fi din nou bun de vanzare. Desi sunt suparata ca fara motor parca as avea picioarele taiate, stateam si ma gandeam cat de bun e motorul asta de fapt! Ca altii in doi ani au avut mult mai multe probleme cu motoare mai noi decat al meu... In afara de reviziile periodice si de releul de incarcare nu am bagat nici un ban in el si m-am plimbat la greu. Asa ca mi-a trecut supararea. Sper doar sa il repar repede. Editat Octombrie 9, 2008 de Purghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 am si eu o problema mai delicata la viroaga detalii aici /index.php?showtopic=276937 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 10, 2008 Autor Share Postat Octombrie 10, 2008 Ah, stati asa ca nu e ambreiajul! Uff... E fraiul/bendixul. Se face, fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 Ahoi! Doua Yamaha Virago de vanzare: 1. Yamaha Virago 250cc An fabricatie 1989; 30000 km, ceva accesorii pe el, adus din Germania; pret 1900 euro negociabil, detalii la nr de telefon 0745256532 2. Yamaha Virago 535cc An fabricatie 1997; 37000 km, multe accesorii pe el, adus din Germania; pret 2900 euro negociabil, detalii la nr de telefon 0744475352 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.