Puc Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Intrebare rapida, vreau raspuns 'da' sau 'nu' si nu faceti misto de mine Se poate "transplanta" un motor de 535 pe un 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Intrebare rapida, vreau raspuns 'da' sau 'nu' si nu faceti misto de mine Se poate "transplanta" un motor de 535 pe un 250? nu din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Intrebare rapida, vreau raspuns 'da' sau 'nu' si nu faceti misto de mine Se poate "transplanta" un motor de 535 pe un 250? NU! de ce: virago 250 are cadru "leagan", motorul sta in cadru - virago 535 cadrul este prins de motor, nu invers...practic motorul face parte din structura mobrei. virago 250 - rezorvorul doar sus, filtru de aer mic. - virago 535 - rezorvor sub sa , rezervor sus de capacitate mica ce mascheaza imensul filtru de aer ce se afle practic in interiorul cadrului (back bone). virago 250 are transimise lant - virago 535 transmisie cardan. + alte chestii gen electrica, rezistenta cadrului, dimensiuni etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 s-ar putea sa se fi oxidat contactul si nu mai iti actioneaza pompa ....sau ai un gunoi pe furtunul de benzina mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nistea Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 buna. am pornit viroaga azi dimineata si am observat ca pistonul din fata se incalzeste mai repede decat cel din spate. E O PROBLEMA? supapele au fost reglate de vreo 250 de km. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 astazi am luat permisu asa ca mi-am scos mobra la prima plimbare,toate bune si frumoase mai putin partea cu scosul pe liber,cum se incalzeste cum deabea o mai scot pe liber,ce ulei imi recomandati?(vreau sa il schimb,k sa vad daca mai face la fel)exista un ulei care sa nu se incalzeasca asa tare,adica unu care sa ramana mai vascos?.......precizez ca e o yamaha de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VKY Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 HELP!!!Caut electromotor(second)pt.YAMAHA VIRAGO 535.Astept oferte!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 buna. am pornit viroaga azi dimineata si am observat ca pistonul din fata se incalzeste mai repede decat cel din spate. E O PROBLEMA? supapele au fost reglate de vreo 250 de km. multumesc le-ai reglat tu sau ai fo la un service? astazi am luat permisu asa ca mi-am scos mobra la prima plimbare,toate bune si frumoase mai putin partea cu scosul pe liber,cum se incalzeste cum deabea o mai scot pe liber,ce ulei imi recomandati?(vreau sa il schimb,k sa vad daca mai face la fel)exista un ulei care sa nu se incalzeasca asa tare,adica unu care sa ramana mai vascos?.......precizez ca e o yamaha de 250 Motul 20W50 - 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nistea Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 am fost la service. eu nu stiu sa reglez supape ). totusi ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 am fost la service. eu nu stiu sa reglez supape ). totusi ce ar putea avea? Cum ai observat ca se incalzeste unul mai tare decat altul?, vezi ca tre sa verifici unul pe o parte si celalalt pe cealalta parte pentru ca cilindrii au pe o laterala canalul pentru distributie si e mai rece decat cealalta laterala care e mai aproape de cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 le-ai reglat tu sau ai fo la un service? Motul 20W50 - 7100 poate suna prosteasca intrebarea,cam cati L de ulei intra in ea?si unde gasesc uleiul si filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) poate suna prosteasca intrebarea,cam cati L de ulei intra in ea?si unde gasesc uleiul si filtru Din cate stiu eu 3,2 L in asta de 535cc! www.bbmoto.ro poti comanda si vine prin curierat dar daca e de 250cc mai putin, vezi in manual! Editat Octombrie 14, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) poate suna prosteasca intrebarea,cam cati L de ulei intra in ea?si unde gasesc uleiul si filtru 1.6 L cu schimb de filtru, 1,4 L fara schimb de filtru Ulei gasesti aici: http://wikimapia.org/#lat=44.3788704&l...amp;m=a&v=2 Str. Turnu Magurele 270D Complex Cavar Center (curtea Ford) in spate Icelord, nu mai da sfaturi aiurea...in 535 se pun 2,8 L cu schimb de filtru, 2,6 fara filtru. 3.2 se pun in ala de 750 Editat Octombrie 14, 2008 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 14, 2008 Autor Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) Motorul e super reparat si gata din nou de vanzare. Un sfat pentru cei mai putin stiutori: schimbati din cand in cand si filtrul de aer si si de benzina ca... multi nici nu stiu ca exista asa ceva. Am intrebat pe cativa cu Virago care nu stiu daca se uita pe aici si dadeau din umeri ca ei nu schimbasera. Pacat de motoare. Editat Octombrie 14, 2008 de Purghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Domnilor, va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema: Azi am realizat ca mie nu-mi merge senzorul de gaz. Becul merge ca se aprinde atunci cand ii dau porneala, dar m-am trezit fara benzina pe ON (am RES, PRI si ON). In mod normal stiu ca daca ai ajuns la rezerva si esti pe on ti se opreste mobra. Asta a mea o supt TOT si abia cand s-o facut noapte in rezervor s-o oprit! E posibil asa ceva? Cum rezolv senzorul? Sau... ce are? Cum fac sa intru si eu in rand cu lumea ? A, si inca o chestie: am impresia ca "danseaza" la accelerare si la decelerare (frana de motor) si chiar si cateodata la mers normal. Mentionez faptul ca furca e ok, semeringurile au fost schimbate amu 3 zile, ulei furca nou, etc. rotile sunt drepte (cel putin n-am observat nimic wicked), gumele sunt ok (pe spate 80%bun si pe fata 70%bun). motoreta nu a fost cazuta, ghidonul este standard. nu am windshield. Am intrebat ceva mai demult si de cutia de viteze. In mers, daca apuc sa schimb in jos pana la prima viteza inclusiv, dupa aia nu-mi mai gaseste liberu'. Vi se intampla si voua la fel? Toate astea la un Virago 750. Va rog frumos niste raspunsuri, care se pricepe. Ar fi ideal pe PM ca e foarte greu de urmarit aici. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 14, 2008 Autor Share Postat Octombrie 14, 2008 Intrebare: ce bujii folositi pt. Virago 535 in sezonul mai rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) 1.6 L cu schimb de filtru, 1,4 L fara schimb de filtru Ulei gasesti aici: http://wikimapia.org/#lat=44.3788704&l...amp;m=a&v=2 Str. Turnu Magurele 270D Complex Cavar Center (curtea Ford) in spate Icelord, nu mai da sfaturi aiurea...in 535 se pun 2,8 L cu schimb de filtru, 2,6 fara filtru. 3.2 se pun in ala de 750 Scuze!My Bad!Dar eu asa stiam!Sa ma uit prin manual, sa nu mor prost Editat Octombrie 14, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 la XV750 se pun 3litri FARA schimb de filtru de ulei, 3.1L CU SCHIMB de filtru de ulei. Asa scrie in manual. Eu asa am pus :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Problema mea e in felul urmator. La Mizil am dat cu spatele cu Niprul si am impins usor un Virago 535 care in cadere si-a spart o scarita. Am tot intrebat in stanga si in dreapta, cunsocuti sau necunoscuti, am fost in targ, dar nu am gasit. Asa ca cine ma ajuta sa gasesc o scarita originala dreapta fata de Virago (250/535/750)? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Asa ca cine ma ajuta sa gasesc o scarita originala dreapta fata de Virago (250/535/750)?Multumesc. vezi ca alea de 250 sunt diferite de alea de 535/750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 (editat) Intrebare: ce bujii folositi pt. Virago 535 in sezonul mai rece? La primul cilindru NGK BPR6ES si la celalalt BPR7ES si filtru de aer e bine sa fie schimbat la inceputul toamnei cand incepe sa fie atmosfera mai uneda Editat Octombrie 16, 2008 de Lord Vader Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bacterie Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Salut. Am si eu problema cu comutatorul de benzina la un xv 535 din '94. Mi se termina brusc benzina si nu mai am (sau nu mai comuta) rezerva. Daca stie cineva ce-i pot face ar fi foarte bine. Barna, m-ar interesa pretul si in cat timp se poate aduce un stator ptr virago 535 din '94. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 La primul cilindru NGK BPR6ES si la celalalt BPR7ES si filtru de aer e bine sa fie schimbat la inceputul toamnei cand incepe sa fie atmosfera mai uneda Eu folosesc BPR7ES ambele si e totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Eu folosesc BPR7ES ambele si e totul Da ai dreptate si eu am mers mult timp asa si a mers foarte bine dar spunea cineva ca pe timp mai racoros e bine sa folosim BPR6ES la cel din fata si cu 7 la cel din spate ca cel din fata merge mai rece si cel din spate e mai cald si asa am facut si merge foarte bine pana acum,anul trecut in toamna am mers cu cele cu 7 si cum ai spus si tu a mers ok. Sa fii sanatos,drumuri cat mai lungi si asfalt uscat fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 17, 2008 Autor Share Postat Octombrie 17, 2008 La primul cilindru NGK BPR6ES si la celalalt BPR7ES si filtru de aer e bine sa fie schimbat la inceputul toamnei cand incepe sa fie atmosfera mai uneda Ma gandeam sa pun NGK BPR6ES pe amandoua. Acum am 7 si porneste cam greu dimineata. O fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.