Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

de vanzare doua oglinzi si doua semnale de yamaha virago 535 ...pret 150 ron ...tel 0722.642.205 , mail rolando_lazar@yahoo.com (ym rolando_lazar)

salut! un pret doar pt semnale ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi!

De vanzare garnituri vacuumatice de virago - 0724625134 - Lucian Marius !!!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor..am mare nevoie de o scarita dreapta pilot pt un virago 535. stie cineva unde pot gasi sa cumpar?noua sau sh...rog pm sau astept un raspuns.

salut ! ,da un serch aici http://www.bikeshop.ro/src.php?Anunt=virag...amp;act=results

sunt doua anunturi care te pot interesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut everybody :P...am o viraguta 250 din noiembrie si sunt f mandru de ea :D . dar am o MICA problema:

 

care este diferenta dintre Virago 250 S (3LS) si Virago 250 (3LW)? :lol:

 

pentru ca am tot auzit (si vazut pe net dar nu din surse de incredere) ca exista modele de virago 250 care au 21-22 CP si altele care au 18 CP. Am incercat sa aflu dar nu am aflat nimic nici pe forumuri asa ca ma gandeam ca voi ,care sunteti mai experimetati ca mine, s-ar putea sa stiti (si daca nu macar sa imi dati vre-o idee de cum as putea sa maresc puterea de la 18 la 21-22 CP :D )

 

ps. cineva mi-a zis la un moment dat ca asta se trage de la capul cilidrului...si ca la modelele cu mai multi cai putere au alt cap de cilindru (lucru care nu l-am putut demonstra cautand pe net)

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut everybody :P...am o viraguta 250 din noiembrie si sunt f mandru de ea :D . dar am o MICA problema:

 

care este diferenta dintre Virago 250 S (3LS) si Virago 250 (3LW)? :lol:

 

pentru ca am tot auzit (si vazut pe net dar nu din surse de incredere) ca exista modele de virago 250 care au 21-22 CP si altele care au 18 CP. Am incercat sa aflu dar nu am aflat nimic nici pe forumuri asa ca ma gandeam ca voi ,care sunteti mai experimetati ca mine, s-ar putea sa stiti (si daca nu macar sa imi dati vre-o idee de cum as putea sa maresc puterea de la 18 la 21-22 CP :D )

 

ps. cineva mi-a zis la un moment dat ca asta se trage de la capul cilidrului...si ca la modelele cu mai multi cai putere au alt cap de cilindru (lucru care nu l-am putut demonstra cautand pe net)

 

:D

Salut.

Vezi diferenta :

Yamaha XV 250, Virago , 3LS, 2, 22 PS, 16 kw

Yamaha XV 250, Virago , 3LW, 2, 17 PS, 13 kw

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'valve clearence' si da, sunt greu de reglat aia de admisie..ca tre sa dai o gramada de chestii jos.

de obicei aia de evacuare fac joc... aia-s mai usor de pus la loc...dar tot tre sa scoti baterie si cutia bateriei, poate si rezervor.

 

PS: eu asta am facut-o la un mecanic, ca-i destul de complicat, nu-i asa simplu ca la dacie, desi principiul e acelasi

 

Iti multumesc

 

Am reusit sa identific in manual etapele. Dar la mecanic sau la servis nu ma mai duc. M-au dezamagit profund. Nu mai vreau sa mai fac discutie pe acest subiect. Am ajuns la concluzia ca daca vrei ca un lucru sa fie bine facut la motocicleta trebuie sa il faci singur, cu calm si rabdare. Economisesti bani, timp si in plus mai si inveti ceva iar calitatea lucrarii este cea pe care ti-o doresti si ti-o impui.

 

Intre timp am remarcat ca mai am o problema, si anume faptul ca uneori, cand o pornesc nu am scanteie la bujii. Am facut testul pentru scanteie si uneori nu vrea nici in ruptul capului sa dea scanteie. Motorul este invartit destul de vioi, dar scanteie ioc. In acest weekend vreau sa reglez valvele si sa vad cum verific scanteia... si cablurile. Poate sunt doar murdare si eu nu le-am curatat cum trebuie....(vorba aia... "speranta moare ultima").

 

Dar daca a mai avut careva problema asta electrica, poate imi da si mie un indiciu.

 

Iti multumesc inca o data pentru indicatii, mi-au fost folositoare si datorita lor am gasit si in manual modalitatea de a le regla.

 

Toate cele bune

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vezi diferenta :

Yamaha XV 250, Virago , 3LS, 2, 22 PS, 16 kw

Yamaha XV 250, Virago , 3LW, 2, 17 PS, 13 kw

 

B.

 

sal si mersi de raspuns :D dar tot nu m-am lamurit de unde vin acei 5 CP in plus...pt ca motoru tot 250cc are si arata in principiu la fel ...deci ce este diferit (mecanic vorbind)??? :lol: ...vreau sa aflu pt ca daca este ceva care poate fi onlocuit ,cum ar fi de ex capul de cilindru, atunci as vrea sa imi maresc si eu puterea cu 5 CP :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc

 

Am reusit sa identific in manual etapele. Dar la mecanic sau la servis nu ma mai duc. M-au dezamagit profund. Nu mai vreau sa mai fac discutie pe acest subiect. Am ajuns la concluzia ca daca vrei ca un lucru sa fie bine facut la motocicleta trebuie sa il faci singur, cu calm si rabdare. Economisesti bani, timp si in plus mai si inveti ceva iar calitatea lucrarii este cea pe care ti-o doresti si ti-o impui.

 

Intre timp am remarcat ca mai am o problema, si anume faptul ca uneori, cand o pornesc nu am scanteie la bujii. Am facut testul pentru scanteie si uneori nu vrea nici in ruptul capului sa dea scanteie. Motorul este invartit destul de vioi, dar scanteie ioc. In acest weekend vreau sa reglez valvele si sa vad cum verific scanteia... si cablurile. Poate sunt doar murdare si eu nu le-am curatat cum trebuie....(vorba aia... "speranta moare ultima").

 

Dar daca a mai avut careva problema asta electrica, poate imi da si mie un indiciu.

 

Iti multumesc inca o data pentru indicatii, mi-au fost folositoare si datorita lor am gasit si in manual modalitatea de a le regla.

 

Toate cele bune

Asfalt uscat

 

pai nu cred ca este vre-o problema la sistemul electric pt ca atunci nu s-ar fi apris deloc bujia si ai fi mers doar intr-un cilindru...ce iti zic acum s-ar putea ca si tu sa fi verificat si mai exact, daca e bujia curata, sau daca nu are benzina/ ulei pe capul de aprindere.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu cred ca este vre-o problema la sistemul electric pt ca atunci nu s-ar fi apris deloc bujia si ai fi mers doar intr-un cilindru...ce iti zic acum s-ar putea ca si tu sa fi verificat si mai exact, daca e bujia curata, sau daca nu are benzina/ ulei pe capul de aprindere.

 

bafta

Voi verifica, dar tot am dubii. Daca reusesc sa o pornesc apoi toata ziua nu mai am probleme(trage brici, reporneste fara eforturi). Cum sa racit motorul si afara este ceva mai rece incep sa am problemele de la pornire.

 

Ma mai gandesc ca poate este si de la benzina... sau rugina impiedica alimentarea corecta a motorului...

 

Verific maine...Sunt pus cu gand de a o face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal si mersi de raspuns :D dar tot nu m-am lamurit de unde vin acei 5 CP in plus...pt ca motoru tot 250cc are si arata in principiu la fel ...deci ce este diferit (mecanic vorbind)??? :lol: ...vreau sa aflu pt ca daca este ceva care poate fi onlocuit ,cum ar fi de ex capul de cilindru, atunci as vrea sa imi maresc si eu puterea cu 5 CP :D

Salut !

 

La modelele XV535 stiu 100% ca diferenta la CP este din cauza galeriei de admisie, mai exact dimensiunea de la gaura interioara este mai mica sau mai mare.

Galeria de admisie XV250 pozitia nr.1:

post-14165-1240577145_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi verifica, dar tot am dubii. Daca reusesc sa o pornesc apoi toata ziua nu mai am probleme(trage brici, reporneste fara eforturi). Cum sa racit motorul si afara este ceva mai rece incep sa am problemele de la pornire.

 

Ma mai gandesc ca poate este si de la benzina... sau rugina impiedica alimentarea corecta a motorului...

 

Verific maine...Sunt pus cu gand de a o face.

Ce bujii folosesti acuma ?Sunt multi care in timp de "iarna" folosesc bujii mai "calde" la virago 535 NGK Cod:BPR6ES, in mod normal e nevoie de Cod:BPR7ES ... Nu tre sa te gandesti la probleme grave din start.

Bafta.

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

La modelele XV535 stiu 100% ca diferenta la CP este din cauza galeriei de admisie, mai exact dimensiunea de la gaura interioara este mai mica sau mai mare.

Galeria de admisie XV250 pozitia nr.1:

 

se vede ca te-ai documentat :D si sincer nu m-am gandit la varianta de care mi-ai zis...Iar cand ma uitam la diagrama atasata de tine am vazut in colt o piesa (nr 8 mai exact, adica legatura dintre filtrul de benzina si carburator) care are nota ''for switzerland only'' iar pe diagramele mele scrie la eceeasi piesa ''for california only CA model''...si aici mi-a picat fisa...pt ca asta este piesa care difera la modele. Acum nu stiu sigur cum ar afecta asta motorul in afara ca ar baga mai multa benzina :D . Probabil (si logic) este si cum spui tu dar nu am gasit pe nicaieri galeria de admisie in 2 variante (adica una cu diametrul gurii mare si alta cu diametrul mai mic). :P

 

in orice caz am aflat mai multe despre problema asta de cand postez pe forum decat din toate cautarile mele :lol:

 

Mersi d ajutor si bafta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc

 

Am reusit sa identific in manual etapele. Dar la mecanic sau la servis nu ma mai duc. M-au dezamagit profund. Nu mai vreau sa mai fac discutie pe acest subiect. Am ajuns la concluzia ca daca vrei ca un lucru sa fie bine facut la motocicleta trebuie sa il faci singur, cu calm si rabdare. Economisesti bani, timp si in plus mai si inveti ceva iar calitatea lucrarii este cea pe care ti-o doresti si ti-o impui.

 

Intre timp am remarcat ca mai am o problema, si anume faptul ca uneori, cand o pornesc nu am scanteie la bujii. Am facut testul pentru scanteie si uneori nu vrea nici in ruptul capului sa dea scanteie. Motorul este invartit destul de vioi, dar scanteie ioc. In acest weekend vreau sa reglez valvele si sa vad cum verific scanteia... si cablurile. Poate sunt doar murdare si eu nu le-am curatat cum trebuie....(vorba aia... "speranta moare ultima").

 

Dar daca a mai avut careva problema asta electrica, poate imi da si mie un indiciu.

 

Iti multumesc inca o data pentru indicatii, mi-au fost folositoare si datorita lor am gasit si in manual modalitatea de a le regla.

 

Toate cele bune

Asfalt uscat

salut! manualul de reparatii il ai in format pdf sau pe hartie , incazul in care il ai in format pdf si bineinteles daca vrei, mi-l poti trimite pe pm ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred k am gasit :D ...ma uitam pe un site cu diagrame si acolo era o diagrama pe care scria ''exhaust california only'' (este prima diagrama atasata) diferentele dintre modelul standard si cel ''pt california'' sunt destul de multe si sincer nu prea imi dadeam seama cum vin asamblate. asa ca m-am mai documntat si am gasit cum vin pe un motor. Numai ca inca nu inteleg ce fac toate ''matzele'' astea in plus :D ??? si ce legatura au cu evacuarea? :lol:

 

sper sa nu ma injurati ca insist pe tema asta :P

post-42578-1240579916_thumb.png

post-42578-1240579934_thumb.png

post-42578-1240580208_thumb.jpg

post-42578-1240580256_thumb.jpg

post-42578-1240580270_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! manualul de reparatii il ai in format pdf sau pe hartie , incazul in care il ai in format pdf si bineinteles daca vrei, mi-l poti trimite pe pm ?

Salut,

 

Cauta pe sit-ul dat de Barna pentru ca acolo il gasesti si pe cel pe care il utilizez si eu.

 

Cu cea mai mare bucurie ti-l dau, dar trebuie sa facem un ftp sau ceva de share ca sa putem schimba atatia megi.

 

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cauta pe sit-ul dat de Barna pentru ca acolo il gasesti si pe cel pe care il utilizez si eu.

 

Cu cea mai mare bucurie ti-l dau, dar trebuie sa facem un ftp sau ceva de share ca sa putem schimba atatia megi.

 

Toate cele bune

 

Incearca: ftp://81.196.164.237:10008/

user: yamaha

psw: yamaha123

 

ai acolo manuale in format PDF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie ce foaie ar trebui sa imi pun la roata din spate de la virago 250 ca sa schimb raportul dintre pinion si foaie :) . Am vazut pe un forum din afara ceva de o foaie cu 37 de dinti (virago are cu 45 de dinti)...si ce tipuri de foi sa caut...au toate prinderea la fel si difera doar nr de dinti sau sunt mai multe tipuri? (nu prea ma pricep) :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cauta pe sit-ul dat de Barna pentru ca acolo il gasesti si pe cel pe care il utilizez si eu.

 

Cu cea mai mare bucurie ti-l dau, dar trebuie sa facem un ftp sau ceva de share ca sa putem schimba atatia megi.

 

Toate cele bune

multumesc pt raspunsuri am gasit ce cautam .Asfalt uscat si cat mai multi kilometrii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am mai descoperit si eu o buba mica la Viraga mea: cand o pornesc "la rece" porneste instantaneu. Dupa ce se incinge bine, adica dupa vreo 20-30 km porneste foarte foarte greu ... Bateria e noua, bujiile verificate de mecanic cica sunt "ok".... a mai patit cineva? Sau are cineva idee ce-ar putea fi? Multam!

 

Noah, vad ca nu s-a mai lovit nimeni de problema asta... asa ca diseara o duc la un alt "doftor", poate mi-o rezolva sa plec si eu la mare pe 1 mai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bujii folosesti acuma ?Sunt multi care in timp de "iarna" folosesc bujii mai "calde" la virago 535 NGK Cod:BPR6ES, in mod normal e nevoie de Cod:BPR7ES ... Nu tre sa te gandesti la probleme grave din start.

Bafta.

B.

Multumesc pentru suport.

 

Trebuie sa port ochelar. Am scanteie, dar nu am gaz. Am crezut ca este pompa de benzina, am facut niscai teste...Si am crezut ca este din cauza ei. Pana la urma din curiozitate si disperare am desfacut filtrul de benzina si am suflat un pic pe el.

 

A pornit apoi nu la prima cheie(desi duduia motorul nu ca la incercarile anterioare)... ci la a doua :)

 

Mi-au ramas tachetii de la cilindrul din fata de reglat si de curatat rugina din rezervor/e.

 

Multumesc pentru suport

 

Mare adevar a zis un amic... Nu iti cumperi motor ca sa mergi pe el pur si simplu.... Iti cumperi sa il repari si apoi sa te dai cu el.

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si HRISTOS A INVIAT !!!

 

Pun si eu o intrebare in legatura cu viraga mea 535,

 

am observat de la o vreme ca nu mai urca peste 130km/h desi acum un an cu doua persoane pe ea merge si cu 150km/h, la revizia pe care am facut-o in primavara, pe linga schimbul tuturor consumabilelor, am verificat filtrul de aer si l-am gasut curat, in rest filtrul de benzina pare curat si la carburatoare nu m-am bagat deloc ca sa nu le desincronizez etc ; ati patit cumva asa ceva, trebuiesc reglate carburatoarele din nou sau mai bine sa pun filtru de benzina nou ......

Ati patit cumva asa ceva si daca da cum ati rezolvat-o ?

 

 

Merci anticipat si km multi fara evenimente.

 

Doamne-ajuta

 

 

consumul cum e? a crescut....daca accelerzi la 3-4.000 si ti mana fixa...oscileaza turatia?

 

 

Turatia ramine constanta indiferent cum o accelerez, acum ce sa zic ......... o sa inlocuiesc filtrul de benzina sa vad daca este vreo diferenta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...