night_rider Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Intrebare... daca dai jos capacul din stanga gasesti vre-un pic de span? salut. inca nu l-am dat, m-a prins seara dar era sa-i dau altceva, foc adica, dar o sa-l dau si o sa-ti spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mantheone Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Salutare! Ma poate ajuta cineva (contra cost evident) cu un plastic din ala negru care tine semnalizatorul la o Virago 535? Se rupse si arata urat albinutza mea fara Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Ahoi! Nimeni chiar nu stie de unde pot sa-mi i-au gume whitewall pentru virago?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Cauta pe http://www.cauciucurimoto.ro/start.html anvelopele: Avon Venom AM 41 WW Nu te lua dupa pozele de pe site. WW vine de la white wall PS: Nu e reclama ci 5 minute de google. Probabil ca mai sunt si alti furnizori, eu m-am oprit la primul. Editat Iunie 19, 2009 de kinzo_2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 SOS! Ajutor, urgent! Domnilor! Va rog mult, am nevoie urgent de piulita si suburul de la maneta de ambreiaj. eu am xv 750 dar cred ca se potriveste de orice de la 535 in sus. Nu-i bai, platesc daca-i pe bani. Dar imi trebuie urgent. Astept un PM. Va rog mult! Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 In patratelul care mie mi-a iesit dreptunghi este un releu (zona este panoul electric din dreapta la Virago XV 535 1992). Stie cineva cum se numeste releul respectiv? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Salutare tuturor!! Sunt posesor de Virago 535 din 94' de ceva mai bn de 6 luni si voiam sa cer cateva informatii in legatura cu comenzile avansate. Unde gasesc? Are cineva niste dimensiuni dupa care sa imi pot face si eu? Astept sugestii Salutare tuturor!!Sunt posesor de Virago 535 din 94' de ceva mai bn de 6 luni si voiam sa cer cateva informatii in legatura cu comenzile avansate. Unde gasesc? Are cineva niste dimensiuni dupa care sa imi pot face si eu? Astept sugestii Mai am o nelamurire: ambele bujii trebuie sa fie de tip NGK BPR 7ES sau la pistonul 1 BPR 7ES iar la cel din spare BPR 6ES? Multumesc anitcipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut !!! Am ca toti de pe acilea o intrebare !!! Mi-am cumparat un nou ghidon ceva mai gros(1 inch diametru fata de cel original de 2.x cm) la motoreta si inainte de a ma pune pe desfacut vroiam sa stiu la ce surprize m-as putea astepta. Ghidonul arata super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 ...Mi-am cumparat un nou ghidon ceva mai gros(1 inch diametru fata de cel original de 2.x cm) la motoreta si inainte de a ma pune pe desfacut vroiam sa stiu la ce surprize m-as putea astepta. ... Ghidonul de Virago are 22 mm. Ala de 1 inch are 2.54. Ce faci cu diferenta de 3 mm? In raisere v-a sta ca porcul (daca intra), manerele nu se potrivesc, ... Nici daca ai ghidon de 22 nu scapi asa usor. Trebe prelungite toate cablurile (ambreiaj, furtun de frana, ..., tot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salutare tuturor!!Sunt posesor de Virago 535 din 94' de ceva mai bn de 6 luni si voiam sa cer cateva informatii in legatura cu comenzile avansate. Unde gasesc? Are cineva niste dimensiuni dupa care sa imi pot face si eu? Astept sugestii Mai am o nelamurire: ambele bujii trebuie sa fie de tip NGK BPR 7ES sau la pistonul 1 BPR 7ES iar la cel din spare BPR 6ES? Multumesc anitcipat! Salutare, Comenzi avansate caut si eu demult, dar din pacate nu am gasit ceva SH... nici macar pe eBay n-am gasit ceva la un pret rezonabil Noi gaseti pe Louis, dar te ustura pretul. Daca iti da cineva masuri si iti faci, te rog anunta-ma si pe mine. Cu bujiile poti folosi ambele variante. Eu de ex. le am pe aman2 de 7. 6 si 7 e bun pe calduri cand 1 piston se incalzeste mai mult, dar eu n-am avut nicio problema pana acum. Mi-am cumparat un nou ghidon ceva mai gros(1 inch diametru fata de cel original de 2.x cm) la motoreta si inainte de a ma pune pe desfacut vroiam sa stiu la ce surprize m-as putea astepta. hmm, l-ai luat asa din greseala sau ai zis ca te descurci tu apoi? Cum zice si Avent, o sa ai de schimbat cam multe... Cel mai bine il vinzi si iti iei de 22, asa macar nu mai schimbi riserele, comenzile si manerele. Cablurile oricum trebuie sa le schimbi tinant cont de diferenta dintre ghidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Desi munca nu mi-e cea mai draga activitate, motoretei ii voi aloca o atentie sporita. Stiam ca este de 1 inch de cand l-am luat. Dar am de gand sa ii schimb look-ul destul de mult. Si saua vreau sa o modific... dar totul in functie de bani/timp. Furtunurile imi ajung la fix, permit o alungire de cel putin 15 cm fara sa devina tensionate. Raiserele e clar ca trebuie sa le schimb cu unele potrivite. Prin interiorul comenzilor nu stiu ce ma asteapta. Daca ele pot fi largite ori ba. Nu sunt un mare mecanic dar invat repede. De aceea mi-ar prinde bine colaborarea/sfaturile cu cineva/cuiva care a facut asa ceva. Nu ma sperii de dropul de sare asa usor. Deasemeni, daca stie cineva pe unde se poate gasi locktide in bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut !!! Am ca toti de pe acilea o intrebare !!! Mi-am cumparat un nou ghidon ceva mai gros(1 inch diametru fata de cel original de 2.x cm) la motoreta si inainte de a ma pune pe desfacut vroiam sa stiu la ce surprize m-as putea astepta. Ghidonul arata super iaaaa uiteeeee!!!!! Motoreta cu doua ghidoane!! Hi-hi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Stie cineva de existenta vreunui senzor de temperatura la motor (eventual ulei), care nu te mai lasa sa porniesti motorul in cazul in care se incinge prea tare? Va intreb pentru ca am patit urmatoarea chestie: Dupa ce am fugarit-o pe A1 cu 130-140 pe 32 de grade, am oprit in peco in Pitesti. Cand dau sa plec de la pompa, pun contactul, se aprind luminile, dau buton si se ia curentul. Tot. Fara nicio tentativa a electromotorului de a se pune in miscare. Iau contactul, pun contactul, nimic. Nici lumini. Dau jos saua, masor bateria. 12,45V. Intre timp... vine curentul!! Dau buton sa pornesc motorul. Iar se ia curentul. Mai stau, ma mai scarpin in cap... ma uit la sigurnate... Mai incerc o data. Surpriza: porneste! Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Mentionez ca am avut peste 12V pe borne si cand nu mi se aptindeau becurile. Exclus sa fie bateria de vina. A mai patit-o cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 A mai patit-o cineva? anul trecut, in drum spre intrunirea de la Rasnov, eram pana in Baneasa prinsi in trafic si eu (virago 535) si pretina (virago 250) aveam dificultati in a ne strecura (aglomeratie mare<vineri seara> si bagaje ce ne marisera gabaritul)...stand pe loc la o temperatura de peste 40 C, ni se opreau motoarele intr-o veselie...dar porneau inapoi....odata ce-am prins culoar si ne-am strecurat pana in baneasa...de unde am bagat mainile-n gaz...n-a mai fost nicio problema! e unul din motivele pentru care acum am mobra cu racire pe apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salutare viragisti, Caut disperat un sissy bar de cumparat sau imprumutat pentru o saptamana(contra cost, evident). Planuiesc o excursie in grecia pentru saptamana viitoare si mi-am dat seama intr-un final ca mi-ar fi de folos. Please help! (daca aveti posibilitatea.. ) Numa' bine si asfalt uscat, Frantz Eu am Virago de 250, din 2001, rosie, ca cea din avatar . M-am gandit ca ne-ar fi mai usor sa gasim piese si sa ne ajutam reciproc daca ne-am uni intr-un topic. Ia sa va vad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 iaaaa uiteeeee!!!!! Motoreta cu doua ghidoane!! Hi-hi! Scumpa Doamna, cat de curand sper sa ramana numai unu. Pozitia cu acest nou ghidon este mult imbunatatita. Nu mai trebuie sa stau cocosat si aplecat pentru a prinde ghidonu. Din punct de vedere al ergonomiei pozitiei, mie mi sa parut super. Ce zici, merita efortul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Scumpa Doamna, cat de curand sper sa ramana numai unu. Pozitia cu acest nou ghidon este mult imbunatatita. Nu mai trebuie sa stau cocosat si aplecat pentru a prinde ghidonu. Din punct de vedere al ergonomiei pozitiei, mie mi sa parut super. Ce zici, merita efortul ? Ahoi! E facut la comanda ghidonul? Cat te-a costat? Stie cineva de existenta vreunui senzor de temperatura la motor (eventual ulei), care nu te mai lasa sa porniesti motorul in cazul in care se incinge prea tare? Va intreb pentru ca am patit urmatoarea chestie: Dupa ce am fugarit-o pe A1 cu 130-140 pe 32 de grade, am oprit in peco in Pitesti. Cand dau sa plec de la pompa, pun contactul, se aprind luminile, dau buton si se ia curentul. Tot. Fara nicio tentativa a electromotorului de a se pune in miscare. Iau contactul, pun contactul, nimic. Nici lumini. Dau jos saua, masor bateria. 12,45V. Intre timp... vine curentul!! Dau buton sa pornesc motorul. Iar se ia curentul. Mai stau, ma mai scarpin in cap... ma uit la sigurnate... Mai incerc o data. Surpriza: porneste! Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Mentionez ca am avut peste 12V pe borne si cand nu mi se aptindeau becurile. Exclus sa fie bateria de vina. A mai patit-o cineva? O varianta ar fi ca nu sunt bine legate contactele la baterie! Am mai patit si eu asa ceva si era pentru ca nu erau bine legate contactele la baterie in sens-ul ca surubele nu erau bine stranse, ar mai fi faza ca sunt oxidate si nu fac contact cum trebuie! Editat Iunie 22, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ahoi! E facut la comanda ghidonul? Cat te-a costat? Ice, e luat de pe Louis, cod 10021602... 60Euro, dar cum bine vezi, tre sa schimbi cam multe ca e de 1" O varianta ar fi ca nu sunt bine legate contactele la baterie! Am mai patit si eu asa ceva si era pentru ca nu erau bine legate contactele la baterie in sens-ul ca surubele nu erau bine stranse, ar mai fi faza ca sunt oxidate si nu fac contact cum trebuie! La tine nu-s caldurile de pe aici... asta e buba, se incinge ca draq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 care a fost problema pana la urma? scuze , dar daca-mi merge motorul , nu prea intu pe net . deci , erau blocate "cuiele " alea ( sau cum le-o zice ) din carburatoare ( ambele ) , care le ridica plutitorul ca sa inchida benzina . asa de intepenite erau de pompa nu reusea sa le impinga chiar daca era gol carburatorul . le-am scos afara , le-am frecat putin cu smirghel f. fin ( au 4 nervuri pe laterale ) si acum aluneca usor , nu se mai intepenesc . eu cred ca , ori a fost benzina de proasta calitate , ori de ce am inceput sa bag fara plumb ( nu mai gasesc premium ). principalul e ca merge ca unsa . destul ca 2 zile am desfacut si verificat toata partea de alimentare . acum o demontez si o pun la loc si cu ochii inchisi . salutare frati viragisti, de ceva vreme ma bate gandul sa modific raportul de transmisie la viroaga mea de 250, ca sa mai scap de o parte din vibratii la 80-100km/h. Conform cu ce am mai citit pe net, motoreta ar avea destula putere sa sustina o astfel de modificare. Pentru inceput ma gandeam sa schimb pinionul de atac (16T are cel "stock") cu un 17T. Intrebarea care se pune este unde as putea gasi un astfel de pinion de schimb, care sa se potriveasca ca si metoda de prindere la XV250? cine te-a sfatuit in legatura cu pinionul de atac ? si eu as fi interesat , ca am impresia ca 535 -ul meu ar putea mai mult decat atat .daca aflii cum se face ,da-mi un pm . please . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euterpe Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Salutare, Pierdut capac semanalizare spate de la viroaga mea de 535. Stie cineva de unde il pot lua? Contra cost, evident. Multumesc si asfalt uscat, Flori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Ahoi! E facut la comanda ghidonul? Cat te-a costat? Este de la Louis asa cum a zis si colegul Philip. Voi reveni cu poze cand va fi gata toata treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Voi reveni cu poze cand va fi gata toata treaba. Spor la treaba si asteptam pozele cand esti gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 O varianta ar fi ca nu sunt bine legate contactele la baterie! Am mai patit si eu asa ceva si era pentru ca nu erau bine legate contactele la baterie in sens-ul ca surubele nu erau bine stranse, ar mai fi faza ca sunt oxidate si nu fac contact cum trebuie! Asta mi-a zis si tata, dar am verificat suruburile si erau super-stranse, neoxidate. Cu multimetrul pus pe borne (pe suruburi, nu pe baterie), 12,45 V cu cheia in OFF. Intorcand cheia pe ON, tensiunea scadea la 12,39V, scoteam pe neutral si nu se aprindea becul verde bin bord. Faruri/semnale zero. Salutare, Pierdut capac semanalizare spate de la viroaga mea de 535. Stie cineva de unde il pot lua? Contra cost, evident. Multumesc si asfalt uscat, Flori Pt piese originale de Virago recomand Dual Tours (reprezentatna Yamaha din Sos. Pipera). http://www.motociclete.com.ro/ La ei am gasit maneta originala de ambreaj, la doar 20 RON, si chiar azi mi-am comandat placute de frana, e drept mai scumpicele, 28 EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) si chiar azi mi-am comandat placute de frana, e drept mai scumpicele, 28 EUR. Ha, chiar vroiam sa-mi comand zilele astea de pe Louis placutze de frana... Ai un cod ceva al astora sa le pot compara? ... ca pe Louis am gasit 3 modele LE Trebuie musai comanda? Nu te poti duce sa le ridici direct de acolo? Editat Iunie 23, 2009 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Ha, chiar vroiam sa-mi comand zilele astea de pe Louis placutze de frana...Ai un cod ceva al astora sa le pot compara? ... ca pe Louis am gasit 3 modele LE Trebuie musai comanda? Nu te poti duce sa le ridici direct de acolo? Da, si eu vroiam sa imi iau de pe Louis, dar nu prea aveam cum sa ajung in Vitan, plus ca am auzit ca poate dura si 3 saptamani... Si mie deja imi zgarie etrierele (bine zic? ) pe disc. Nu am un cod pentru placutele pe care le-am comandat eu. M-am dus la ei, le-am zis ca vreau placute pt Virago 535 2YL si mi-au zis ca nu au pe stoc pt modelul meu, si tre sa faca comanda. Btw, aveau pe stoc placute pt Virago 535, modelul ala cu BR (or something) din '95. Ha, chiar vroiam sa-mi comand zilele astea de pe Louis placutze de frana...Ai un cod ceva al astora sa le pot compara? ... ca pe Louis am gasit 3 modele LE Trebuie musai comanda? Nu te poti duce sa le ridici direct de acolo? LE sunt curioasa daca chiar or sa vina in 10 zile, cum au zis ei. Aaa.. si le-am lasat un avans de 50 roni pt comanda. Acu sa vedem cat de seriosi sunt Dual Tours. Va voi tine la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.