hondini Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Stie cineva ce cod are cablul de ambreiaj si cel de acceleratie pentru Virago? Un amic de-al meu trebuie sa le schimbe si are nevoie de acel cod pt ca numai asa poate comanda. Stie cineva cum pot rezolva? Multum anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Salut intra pe www.louis.de si selecteaza Bike-Datenbank din butoanele gri de sus. La Hersteller selectezi "Yamaha", la Hubraum in ccm pui "Ăber 500 bis 750", la Sortieren nach bifezi "Hubraum" si o sa iti apara o lista cu modele de motociclete Yamaha. Selectezi modelul detinut de respectivul amic (3BR daca are 27/34 de cai, 3BT daca are 46 de cai sau 4MC daca are 42 de cai, modelele dupa '96) si o sa iti apara ce au pe Louis pentru mobra asta. Tu cauti KUPPLUNGZUG (cablu de ambreiaj) si GASZUGSET (set de cablu de acceleratie). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Ahoi! Uitati ce model de far mi-am luat eu! E de la cineva din Oradea, o firma care vinde astfel de obiecte! Nu mai am nr de tel,dar intrebati-l pe m_memphis si precis va ajuta! sal'! da si tu un link unde ti-ai prezentat moto sa putem vedea ce si cum sau pune o poza. poate e in topiocu' asta da' e cam greu de cautat la cat e de lung. si zi cat te-a costat faru'. merci! Mesaj completat mda... am gasit pe luois far la fel cu cel pe care l-am gasit pe moto si l-am dat jos. http://www.louis.de/_30af775bf2e9fd073abba...tnr_gr=10033927 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 sal'!da si tu un link unde ti-ai prezentat moto sa putem vedea ce si cum sau pune o poza. poate e in topiocu' asta da' e cam greu de cautat la cat e de lung. si zi cat te-a costat faru'. merci! Mesaj completat mda... am gasit pe luois far la fel cu cel pe care l-am gasit pe moto si l-am dat jos. http://www.louis.de/_30af775bf2e9fd073abba...tnr_gr=10033927 Uite poza cu ce mi-am luat eu, si a fost 200 ron plus transport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Uite poza cu ce mi-am luat eu, si a fost 200 ron plus transport! Salut ! Yamaha Virago XV 535 2YL 1994 Ce bujii folositi ? Eu am inceput cu NKG BPR7ES, conform indicatiilor tipului de la service. De multe ori ma trezeam ca merg intr-un cilindru, si trebuia sa schimb bujia, care era neagra ca naiba. Asta se intimpla la cilindrul din fata. Mentionez ca aveam filtrul de aer nou, carburatoarele reglate si sincronizate. Un amic mi-a dat o bujie CHAMPION RN9YC(folosita) si mi-a spus sa o folosesc fara grija. De atunci am mers 2000Km, fata cu CHAMPION, spate cu NKG, fara absolut nici o problema. Acum de cind a dat frigul a inceput sa-mi faca figuri cilindrul din spate. Am schimbat bujia NKG cu o bujie CHAMPION RN9YC si a luat-o din prima. Bun, acum compatibilitatile intre bujii le-am gasit. NKG BPR7ES <-> CHAMPION RN7YC NKG BPR6ES <-> CHAMPION RN9YC Deci RN9YC le pot folosi in continuare, sau trebuie sa le schimb cu RN7YC ?? O zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Salutintra pe www.louis.de si selecteaza Bike-Datenbank din butoanele gri de sus. La Hersteller selectezi "Yamaha", la Hubraum in ccm pui "Ăber 500 bis 750", la Sortieren nach bifezi "Hubraum" si o sa iti apara o lista cu modele de motociclete Yamaha. Selectezi modelul detinut de respectivul amic (3BR daca are 27/34 de cai, 3BT daca are 46 de cai sau 4MC daca are 42 de cai, modelele dupa '96) si o sa iti apara ce au pe Louis pentru mobra asta. Tu cauti KUPPLUNGZUG (cablu de ambreiaj) si GASZUGSET (set de cablu de acceleratie). Bafta! Salut ! Foarte interesant : al meu e din 96 martie , si in toate actele ii trecut ca 3BR ,32KW, 44HP....toate bune , poate or gresit in toate actele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Si al meu e din iunie 1990, e 3BR, dar si 2YL. Si apare in acte cu 46 de cai. Cine stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Salutintra pe www.louis.de si selecteaza Bike-Datenbank din butoanele gri de sus. La Hersteller selectezi "Yamaha", la Hubraum in ccm pui "Ăber 500 bis 750", la Sortieren nach bifezi "Hubraum" si o sa iti apara o lista cu modele de motociclete Yamaha. Selectezi modelul detinut de respectivul amic (3BR daca are 27/34 de cai, 3BT daca are 46 de cai sau 4MC daca are 42 de cai, modelele dupa '96) si o sa iti apara ce au pe Louis pentru mobra asta. Tu cauti KUPPLUNGZUG (cablu de ambreiaj) si GASZUGSET (set de cablu de acceleratie). Bafta! Ms mult de tot....chiar mi-a fost de ajutor Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Cu cea mai mare placere, imi pare bine ca te-au ajutat sugestiile. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 (editat) Salut ! In mod normal motocicletele au fost fabricate pentru sezonul de vara, dar noi le folosim si iarna . Bujia pe care gasim si in cartea de service este BPR7ES se foloseste vara, este o bujie calda! Bujia pe care o folosim iarna este BPR6ES, este o bujie mai rece ! Cand cumper bujii NGK neaparat sa te uiti pe cutie ce scrie la tara de Origine Japonia!!!Care sunt fabricate in Franca sunt mai slabe. Bafta. Salut ! Yamaha Virago XV 535 2YL 1994 Ce bujii folositi ? Eu am inceput cu NKG BPR7ES, conform indicatiilor tipului de la service. De multe ori ma trezeam ca merg intr-un cilindru, si trebuia sa schimb bujia, care era neagra ca naiba. Asta se intimpla la cilindrul din fata. Mentionez ca aveam filtrul de aer nou, carburatoarele reglate si sincronizate. Un amic mi-a dat o bujie CHAMPION RN9YC(folosita) si mi-a spus sa o folosesc fara grija. De atunci am mers 2000Km, fata cu CHAMPION, spate cu NKG, fara absolut nici o problema. Acum de cind a dat frigul a inceput sa-mi faca figuri cilindrul din spate. Am schimbat bujia NKG cu o bujie CHAMPION RN9YC si a luat-o din prima. Bun, acum compatibilitatile intre bujii le-am gasit. NKG BPR7ES <-> CHAMPION RN7YC NKG BPR6ES <-> CHAMPION RN9YC Deci RN9YC le pot folosi in continuare, sau trebuie sa le schimb cu RN7YC ?? O zi buna ! Editat Noiembrie 3, 2009 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Salut !In mod normal motocicletele au fost fabricate pentru sezonul de vara, dar noi le folosim si iarna . Bujia pe care gasim si in cartea de service este BPR7ES se foloseste vara, este o bujie calda! Bujia pe care o folosim iarna este BPR6ES, este o bujie mai rece ! Cand cumper bujii NGK neaparat sa te uiti pe cutie ce scrie la tara de Origine Japonia!!!Care sunt fabricate in Franca sunt mai slabe. Bafta. Multzam de raspuns ! E drept si ce spui tu, ca am tot luat NKG-uri de la acelasi magazin, si nu am vazut niciodata unde sunt facute. Deocamdata ramin la Champion cel cu 9YC ca vad ca merg bine. Si apropo am gasit tevi la Oradea, la Rudi, am dat jos telescoapele, urmeaza sa i le trimit sa le schimbe pe cele indoite. Pret: 400lei/buc+200 manopera=1000lei, asta e, macar sa le vad odata schimbate. Zi buna sa ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 salutare man, Zi-mi si mie pls ce model de casca Airoh ai pus in poza aia. numa bine Ahoi! Iti recomand sa iti iei o casca integrala (salveaza vieti) vb din proprie experienta, in luna iulie am avut un accident moto destul de urat, daca nu aveam casca inegrala nu cred ca mai scriam aceste randuri! Pe casca cu care am avut accidentul se vad doua impacte puternice, unu in zona obrazului drept si unu in zona lobului stang, daca nu era casca integrala imi imprasteam capul pe asfalt! Ca recomandare incearca sa investesti minim 250-300 ron intr-o casca! Eu mi-am luat una la 300 ron marca Airoh neagra si merge brici si cu moda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Zi-mi si mie pls ce model de casca Airoh ai pus in poza aia. Este modelul "Speed fire" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) salutare man, Zi-mi si mie pls ce model de casca Airoh ai pus in poza aia. numa bine Sincer nu stiu modelul ! Da poate @Philip HD are dreptate ! Mesaj completat Ahoi! De vanzare Yamaha Virago 250cc din 1989, 33000 Km, 21 CP, 1400 EURO negociabil, bine accesorizat dupa cum se vede din poze: Detalii si informatii la nr de tel. 0745256532 Dezso Editat Noiembrie 5, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camarro29 Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Salutare, A mai avut cineva probleme cu partea electrica(INCARCAREA) la XV250??? Astept un raspuns. Ms. Editat Noiembrie 9, 2009 de camarro29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristy31 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Salutare la toata lumea, am reusit si eu dupa 3 luni sa-mi fac cont. V-am citit toate 405 pagini Sa ma prezint: sunt Cristi, sunt din Bucuresti si am categoria A din iulie si sunt conservar de aproape 10 ani. Inca nu am moto pt. ca vreau doar Virago si n-am avut bani sa-mi iau pana acum. De curand am luat "pe datorie" un Kawasaki ZZR de 600 pe care vreau sa-l vand sau sa-l dau la schimb cu o Viroaga de 250 sau 535. Daca auziti pe cineva ca vrea spot/touring astept PM. Dupa ce-l vand o sa fiu 100% membru Virago Zone PS: imi doresc Viroaga lui Axicos (daca o mai are) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Salutare la toata lumea, am reusit si eu dupa 3 luni sa-mi fac cont. V-am citit toate 405 pagini Sa ma prezint: sunt Cristi, sunt din Bucuresti si am categoria A din iulie si sunt conservar de aproape 10 ani. Inca nu am moto pt. ca vreau doar Virago si n-am avut bani sa-mi iau pana acum. De curand am luat "pe datorie" un Kawasaki ZZR de 600 pe care vreau sa-l vand sau sa-l dau la schimb cu o Viroaga de 250 sau 535. Daca auziti pe cineva ca vrea spot/touring astept PM. Dupa ce-l vand o sa fiu 100% membru Virago Zone PS: imi doresc Viroaga lui Axicos (daca o mai are) Salut ! Daca ajungi sa vinzi si vrei Virago xv 535 iti recomand baietii de aici: http://robikes.ro/ Nu fac reclama. De la ei am luat-o pe a mea, anul trecut si ii recomand cu caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Salut! Ma tot uit de cateva zile prin topic-ul acesta, cautand informatii legate de ambreaj(xv535), patineaza... Acum am auzit ca s-ar putea, ca una din cauze sa fie uleiul! ce-ar trebui sa stiu inainte de a comanda alte discuri?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Salut daca esti in apropiere de schimbul uleiului, incearca sa il lasi ca lumea sa se scurga pe cel vechi, si cel nou sa NU fie full synthetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares-Bh Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Eu as avea o idee referitor la problema cu releul de incarcare care se "incinge" din cauza caldurii si apoi se buleste si anume, montarea unui cooler de genul cum exista la computere, ce ziceti de idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Eu as avea o idee referitor la problema cu releul de incarcare care se "incinge" din cauza caldurii si apoi se buleste si anume, montarea unui cooler de genul cum exista la computere, ce ziceti de idee? Ar trebui verificat de ce anume se incalzeste pana se arde, respectiv sa te asiguri ca instalatia electrica e in regula si de abia dupa aceea sa te ocupi de releul de incarcare. Ca sugestie, poti folosi releu de incarcare pentru V-max care are radiatorul de doua ori mai mare si e perfect compatibil dpdvd electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Si al meu e din iunie 1990, e 3BR, dar si 2YL. Si apare in acte cu 46 de cai. Cine stie! Al meu e 2YL din 94' si apare in acte cu 34kW (46 CP) la fel ca si al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Al meu are seria de sasiu cu 3BR, cea de motor tot cu 3BR si apare in talon cu 25kW. Dupa cum se poarta pe sosea, inclin sa dau dreptate cifrei in cauza. Aflu daca e limitata sau nu la primavara. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Mda...Vara asta pe drum drept de abia am reusit sa ating cu Virago 535 3BR 1996, 32 KW , 130/H .Am 102 kg si mai aveam si coburile pline +bagaj pe grilaj/portbagaj.Carburatoarele curate, sincronizate, membrane de vacuum stoc, bujii aproape noi NGK BPR7ES, CROTILE UMFLATE LA 1,9 FATA, 2,2 SPATE, parbriz..., deci nu stiu ce sanse aveam sa ating mai multi km/h.Tobele stoc de fabrica, nebelite...., haine de piele , lipite la corp, de aerodinamica nu era afectata nici de haine.Intrebare : in ce conditii si cat la ora ar trebui sa prinda motocicleta , in functie de bagaje, greutatea motociclistului, aerodinamica , accesorii , etc? La cele limitate tot 180 este pe ceas? Daca da , cat ar trebui sa prinda la ora , fata de una nelimitata? Sunt tare curios...Nu mi-am pus problema pana acum, caci nu m-a interesat,Defapt nici acum nu-i graba, caci sunt foarte multumit de Virago 535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Salut Judas eu am 125-130 kg, fata mea vreo 65. De la Campina la Ploiesti, pe DN1, am prins 160km/h fara nici un efort, vant normal, drum cat de cat drept, chiar cu ceva rezerva de gaz, si nici nu simteam pistoanele ca ar vrea sa iasa din camasi. A mea e o Virago de 535 din '92, de 46 de cai, filtru de aer standard, la una din tobe e scos silencerul (fix pix in materie de cai putere), bujii, la momentul ala, Denso (recomandate, ca si NGK, de Yamaha), temperatura atmosferica de aprox 27 de grade Celsius (la umbra); dupa cum am zis, mai mergea sa-i dau, dar am simtit un pumn bine plasat in rinichi, in timp ce o voce imi murmura suav "unde te grabesti ba (cuvant jignitor)". In conditii similare, dar de data asta singur, pe acelasi drum, dar mergand spre Campina, am atins 170 Km/h. Cea de doua "performanta" a fost certificata de un prieten cu Suzuki Bandit ce mergea in paralel cu subsemnelul. La mine rotile sunt umflate permanent la 2 atm pe fata si 2,5 atm pe spate (presiunea recomandata de Yamaha pentru mersul cu pasager sau mersul la viteza sporita). Editat Noiembrie 16, 2009 de borissjohn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.