moromete Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Ahoi @cristi 57 !Parearea mea personala: Oricum mie cand cineva imi zice ca o motocicleta din 1990 sau din 1992 are 25000 de km eu nu-l cred! Uite un simplu calcul din 1990 pana azi sunt 20 de ani, sa zicem ca moto are 25000 de km 25000/20= 1250km per AN ; hai sa fim seriosi (eu deja am 2500 de km pe anul asta si ma dau numai din 8 aprilie),iar prin simplul calcul de mai sus faci schimbul de ulei numai la 3 ani! WTF e chiar pe fata! Eu cand l-am luat pe al meu avea 24500 si e din 1997! Avea cartea service din Germania si aia iti spune realitatea! Si in cazul meu era asa...1997-2000 a stat in o reprezentanta Yamaha din Germania 2000-2003 a fost la unu de 56 de ani care a mers 14000km cu ea, dupa aia la unu care avea 50 de ani si a mers cu ea 10500km, cand am luat-o din Germania mi-au pus baieti si gume noi si schimb de ulei si filtre pentru ca asa e procedura la ei! La noi la Romania ajung sa fie schimbate si gumele si kilometrajul invartit un pic cu bormasina inapoi (e destul de simplu, numa rabdrare sa ai)! Prin asta nu vreau sa fiu rautacios, sunt si baieti romani care aduc de afara motoare si sunt de nota 10! Iar in final prefer sa nu mai lungesc discutia ca pana la urma fiecare crede ce vrea sau ce aude! pai mobra mea e din '94, adusa direct din jermania. avea 14400 la bord, nu am crezut, dar avea cartea de identitate originala, avea vize ITP '94, '95, dupa care pina in 2007 pauza, a stat. deci se poate ca o mobra din '94 sa aiba putini km in 2008, ca atunci am luat-o asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 pai mobra mea e din '94, adusa direct din jermania.avea 14400 la bord, nu am crezut, dar avea cartea de identitate originala, avea vize ITP '94, '95, dupa care pina in 2007 pauza, a stat. deci se poate ca o mobra din '94 sa aiba putini km in 2008, ca atunci am luat-o asfalt fara gropi ! Chestia e ca au stat cam multe mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Departe de mine gandul cum ca 1000 de euro ar fi bani putini pentru noi. Cristi57 daca vorbesti de acele Virago de 535 pe care le vindea firma Japan Motors din Ploiesti(parca era cineva cu id stefycz sau ceva de genul asta), crede-ma ca mie mi s-au parut cam obosite. Dar, cine stie, poate erau O.K. Poate ca sunt nostalgic tinand cont de faptul ca Virago a fost motorul de care m-am folosit extraordinar de mult si de bine. Asfalt uscat si multa bafta! Motorul din dotare(adica Virago XV 535): Editat Mai 28, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Eu am dat pe a mea 1000 la 27000km(asta toamna), iar dupa o saptamana am gasit alta la Ploiesti(35000km, visinie cu parbriz si coburi) la 800(cred ca n-a dato nici acum) si nu este "teapa" cum sugerati voi!Nu inteleg de ce credeti ca 1000 de euri nu-i o suma!!?? Prima foto: asa arata cand am cumparato. A doua foto: asa arata acum. Acum 3 ani am dat 1000 pe o nipra, astazi nu iau pe ia nici 500, piata a scazut si la auto si la terenuri si la apartamente, etc... Pt Marius - pretul nu-i mic dar merita! Multa bafta si bucura-ti prietena! Salut,stiu motorul tau,am vrut eu sa il cumpar dar poza de pe anunt nu era sugestiva si nu imi placea ghidonul,chiar atat costa prin septembrie ,1300 ,vad ca ai schimbat ghidonul ,eu sunt nou in ale motocicletelor asa ca te intreb se schimba greu?,cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 ...daca vorbesti de acele Virago de 535 pe care le vindea firma Japan Motors din Ploiesti... Nu pot preciza provenienta, stiu doar ca negocierile le-am facut doar cu propietarii, persoane fizice... Apoi nu conteaza, nu asta am dorit sa evidentiez in toate postarile pe aceasta tema, ci faptul ca preturile sunt altele, lumea nu mai este dispusa sa dea oricat si oricui. Adica pe un motor de 3500 acum 2-3 ani si pe care "l-ai pastrat in cutie", astazi nu primesti mai mult de 1500-1800 PUNCT. ========== Frumos motor, sa te bucuri de el si sa ne vedem sanatosi pe sosea, apoi poate daca indeplinim toate conditiile... Salut,stiu motorul tau,am vrut eu sa il cumpar dar poza de pe anunt .... se schimba greu?,cat ai dat pe el? Asta confirma cele scrise de mine! Motorul a fost si este ok. Pretul a fost 1000, si am primit si husa, coarnele originale, oglinzi si alte maruntisuri ce le adunase omul pt ea. Coarnele se schimba usor, cca 30 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salut din nou....la un virago 535 in toba de sub sa am o sita desprinsa. cand accelerez zornaie. As vrea sa rezolv fie taiand burduful si sa scot sita fie sa dau jos burduful cu totul si sa leg tevile pe direct. voi ce parere aveti. Daca renunt la compensatorul ala de flacari sau ce o fii....o sa am vreao problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Intr-adevar, preturile au scazut destul de mult.Acum e momentul sa cumperi motoare destul de bune la preturi si mai bune(am reusit sa-mi iau un TDM850 din 1992 cu 1200 de euro- intr-o stare exceptionala). Cristi57 cu siguranta ai dreptate in ceea ce spui. Si eu sper sa ne vedem la o bere. TDM-ul din dotare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Intr-adevar, preturile au scazut destul de mult.Acum e momentul sa cumperi motoare destul de bune la preturi si mai bune(am reusit sa-mi iau un TDM850 din 1992 cu 1200 de euro- intr-o stare exceptionala). Cristi57 cu siguranta ai dreptate in ceea ce spui. Si eu sper sa ne vedem la o bere.TDM-ul din dotare: Scuze pt off-topic, Suna foarte ciudat ceea ce zici. Sunt curios, cat cerea initial vanzatorul? de la ce pret l-ai scos la 1200, si este luat din tara? Sincer m-as bucura sa fie asa cum zici, insa eu practic imi caut de luni de zile o motoreta si nu gasesc nimic, da NIMIC in stare buna si la pret decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 TDM-ul este cumparat de la Odorheiul Secuiesc in noiembrie anul trecut. Pret initial 1500 de euro. Am negociat si am reusit sa mai scot 300 de euro. Are cam 50000 de km si a fost intretinut excelent de fostul proprietar(face parte si dintr-un club moto si aveau mecanic numai al lor). Motivul vanzarii: achizitionarea unui alt TDM ceva mai nou. Eu sunt foarte multumit de el. Cauta mai atent si ai sa gasesti motoare bune la preturi destul de OK. Daca vrei Virago, exact cum spunea si Cristi57, exista cateva motoare destul de bune la preturi la fel de bune. Cauta pe bikeshop. Eu acolo am gasit ambele motoare. BAfta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 ... imi caut de luni de zile o motoreta si nu gasesc nimic, da NIMIC in stare buna si la pret decent. subscriu...mai gasesti cate una in pret bun da' lasa de dorit starea, si invers...io se pare ca am avut ceva noroc insa si am dat de una si imi trebe ceva bani pana vineri...deci ca sa nu fiu total offtopic : reducere la Virago de 250 la 1250 de iepuroi pana vineri ,4 iunie. Mesaj completat subscriu...mai gasesti cate una in pret bun da' lasa de dorit starea, si invers...io se pare ca am avut ceva noroc insa si am dat de una si imi trebe ceva bani pana vineri...deci ca sa nu fiu total offtopic : reducere la Virago de 250 la 1250 de iepuroi pana vineri ,4 iunie. scuze de posturi succesive, nu merge cu edit...linku' nu merge pentru ca in marea mea inteligenta intai am postat aci, apoi am modificat anuntul pe bikeshop . linkul bun aici. pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Salut din nou....la un virago 535 in toba de sub sa am o sita desprinsa. cand accelerez zornaie. As vrea sa rezolv fie taiand burduful si sa scot sita fie sa dau jos burduful cu totul si sa leg tevile pe direct.voi ce parere aveti. Daca renunt la compensatorul ala de flacari sau ce o fii....o sa am vreao problema? O sa ai parte de "ceva" galagie si alarme masinilor vor porni cu siguranta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Inaltatoare Virago 535=100 ronTel:0753461067 Negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 ...insa eu practic imi caut de luni de zile o motoreta si nu gasesc nimic, da NIMIC in stare buna si la pret decent. De cateva luni?? Ce motor cauti si la ce pret de nu gasesti? Ce inseamna pt tine "stare buna si pret decent"? Poate ai pretentii putin exagerate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 (editat) De cateva luni?? Ce motor cauti si la ce pret de nu gasesti? Ce inseamna pt tine "stare buna si pret decent"? Poate ai pretentii putin exagerate! neata, Da, cam de 2-3 luni imi caut un Transalp de 600, intre '94 si '99, in stare buna si accesorizat frumos (crashbar, topcase, genti laterale etc), in 2000-2300 de euro. Ti se pare ca am pretentii exagerate? Efectiv se gaseste foarte greu ceea ce caut... si ce am vazut pana acum, cu o singura exceptie, pe langa faptul ca nu aveau accesoriile care ma intereseaza, (bine, erau si semnificativ mai ieftine decat eram eu dispus sa dau), aveau tot felul de dude... ba carene sparte, ba tzacanit la motor, ba rugina excesiv de multa, etc etc. LE: am ignorat ofertele de la tot felul de dealeri care le aduc din Italia, nu pot sa am incredere... Cautam ceva cu care sa pot merge la un mecanic de incredere, in bucuresti, pt o verificare amanuntita... nu sa iau pe incredere. Editat Mai 30, 2010 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-289148.html Asta iti place? Da o cautare pe bikeshop si o sa gasesti cu siguranta ceva care sa fie Ok pentru tine. Asta daca nu te deranjeaza sa te duci sa o iei de oriunde din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 are cineva un manual de reparatii pentru virago. Vreau sa reglez tachetii la o virago 535 si nu stiu valoriile. Daca stie cineva pls let me know. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 eu am spune-mi cum pot sa te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 ...Vreau sa reglez tachetii la o virago 535 si nu stiu valoriile... lasa si tu un mail.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 are cineva un manual de reparatii pentru virago. Vreau sa reglez tachetii la o virago 535 si nu stiu valoriile. Daca stie cineva pls let me know. --------The correct clearance is as follows: a. Exhaust valves: 0.005-0.007 in. (0.12-0.17 mm). b. Intake valves: 0.003-0.005 in. (0.07-0.12 mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 are cineva un manual de reparatii pentru virago. Vreau sa reglez tachetii la o virago 535 si nu stiu valoriile. Daca stie cineva pls let me know. vezi aici: la coltul dedicat virago: manuale virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 vezi aici: la coltul dedicat virago: manuale virago topgun2007@gmail.com este adresa de mail. Multumesc tuturor pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csikydody Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 am avut si eu o problema zilele trecute cu motorul ( 535 din 96 2yl) . Dupa o depasire intra 5 a am ajuns la 120 kmh incetinesc .....pe la 100 simt de parca mi franeaza brusc ...si si revine ..ma gandeam ca a dat un rateu ...si mi-a scazut brusc puterea....ma uit...si era intra 4 a ...ma miram ca stiam sigur in ce treapta eram...accelerez iara merg un pic constant...si se intimpla iarasi fenomenul ...de data asta am fost atent...parca a actionat ambreaju sa schimbat automat intra 4 a ...si revine ambreaju si ramane in a 4 a ....am mers speriat mai departe...etc...zilele urmatoare na mai facut treaba asta...dar umblu cu morcovu sa nu se mai intimple ..si sa stric ceva...etc.. ce ma sfatuiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 am avut si eu o problema zilele trecute cu motorul ( 535 din 96 2yl) . Dupa o depasire intra 5 a am ajuns la 120 kmh incetinesc .....pe la 100 simt de parca mi franeaza brusc ...si si revine ..ma gandeam ca a dat un rateu ...si mi-a scazut brusc puterea....ma uit...si era intra 4 a ...ma miram ca stiam sigur in ce treapta eram...accelerez iara merg un pic constant...si se intimpla iarasi fenomenul ...de data asta am fost atent...parca a actionat ambreaju sa schimbat automat intra 4 a ...si revine ambreaju si ramane in a 4 a ....am mers speriat mai departe...etc...zilele urmatoare na mai facut treaba asta...dar umblu cu morcovu sa nu se mai intimple ..si sa stric ceva...etc.. ce ma sfatuiti ? ai schimbat ulei de motor recent?... sau ai schimbat placute de ambreaj....? mai bine du-l la mecanic... ca sa nu ai suprize sau sa te ajute unii pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 am avut si eu o problema zilele trecute cu motorul ( 535 din 96 2yl) . Dupa o depasire intra 5 a am ajuns la 120 kmh incetinesc .....pe la 100 simt de parca mi franeaza brusc ...si si revine ..ma gandeam ca a dat un rateu ...si mi-a scazut brusc puterea....ma uit...si era intra 4 a ...ma miram ca stiam sigur in ce treapta eram...accelerez iara merg un pic constant...si se intimpla iarasi fenomenul ...de data asta am fost atent...parca a actionat ambreaju sa schimbat automat intra 4 a ...si revine ambreaju si ramane in a 4 a ....am mers speriat mai departe...etc...zilele urmatoare na mai facut treaba asta...dar umblu cu morcovu sa nu se mai intimple ..si sa stric ceva...etc.. ce ma sfatuiti ? Si un ulei prea subtire. Astfel, cum temperaturile au crescut, o sa patesti chestii de genul: - mai agata cand schimbi vitezele; - mai iti cade in viteza inferioara; etc. Deci schimba uleiul si pune ceva mai de "vara". Recomandari referitoare la ce sa pui, las pe altii mai priceputi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csikydody Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 cryangel uleiul lam schimbat acum fix 1000 kilometrii , placute ambreaj nu am schimbat , nu stiu de unde si de care sa comand ..fenomenu nu sa repetat de atunci dar il voi duce la mecanic... axicos am citi tot forumul si mam decis sa iau 20w50 semisintetic (valvoline) intebare ...la o cadere de asta de viteza risc sa se strice toata cutia sau ceva serios pe acolo ? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.