cristi 57 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 ...ca nu ma baga nimeni in seama pe un topic de virago, tu intrebi de de vulcan si mai vrei sa primesti raspuns!!?? Probabil vrei si competenta, de la indivizi ce nu au posedat niciodata ambele modele! Putea s-o faca @IceLord, dar n-a facuto, probabil are motive... Daca intrebai de diferentele dintre modelele virago, era alta mancare de peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Mai intreb odata deoarece vad ca nu ma baga nimeni in seama Viroaga de 535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Putea s-o faca @IceLord, dar n-a facuto, probabil are motive... Omul intrebase de posesori Virago XV750 pentru o parere despre modelul asta... Ceva posesori de xv750 pe aici ? Doresc si eu o parere obiectiva in legatura cu aceasta mobra deoarece inca mai stau in dubiu intre Viroaga de 750 si Vulcanul de 750 @CatalinXV750 are, dar o fi ocupat sa dea un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Salutare viragisti, Aveti idee unde gasesc un claxon?? (taman ce m-a lasat) Numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Multumesc Philip de sustinere , altii vad ca intai vorbesc ( scriu in cazul de fata ) si dupa aceea gandesc . Fiecare cu problemele lui . Mesaj completat In loc sa ma atraga din clubul posesorilor de kawa in randul celor de yamaha ei fac misto de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Fara suparare dar mi-e greu sa cred ca in astea 500 de pagini nu ai gasit macar cateva pareri "obiective". Daca vrei pareri si mai obiective iti sugerez sa cauti review-uri pe forumurile de specialitate de pe afara. Daca vrei sa vorbesti cu posesori de xv750 de ce nu-i contactezi direct? Eu unul asa am facut (bine, dupa ce am cumparat-o, de fapt). Uite un alt co-forumist posesor de xv750: Danmaddog. Eu am xv1100 dar diferenta intre ele e relativ mica. Difera cilindreea si faptul ca xv750 nu mai are rezervor suplimentar si pompa de benzina. La putere, cumplu, consum, top speed sunt comparabile. Pe mine cel mai mult ma deranjeaza faptul ca tu compari vulcanul de 750 cu viroaga de 750 dar nah... de gustibus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 ...In loc sa ma atraga......ei fac misto de mine Sefu', cu tot respectul nimeni nu te "atrage" nicaieri, tu singur hotarteasti in ce "barca" vrei sa stai. Apoi cand iti alegi un motor o faci dupa anumite criterii legate de pret, scop, destinatie, cheltuieli intretinere, accesibilitate piese, etc. In plus e bine sa iei legatura cu posesori ai celor doua modele, sa-i intrebi ce e bun si ce e rau din punctul lor de vedere, sa-i rogi sa faci un tur ca sa-ti faci o parere. Altfel nu vei avea discernamant, ce-i bun pt mine nu se potriveste la tine. Spre ex: virago 535 are aproape aceiasi performanta cu 750, dar la capitolul piese nu-i acelasi lucru, o sa "behai" alergand dupa piese... Zici ca esti luat la misto!? Pai la modul in care ceri informatia, tot asa primesti si raspunsul, reformuleaza intrebarea sa se stie ce vrei si poate vei primi si raspunsul asteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) ma deranjeaza faptul ca tu compari vulcanul de 750 cu viroaga de 750 Te rog,fii amabil si detaliaza...Tonul asta al tau,mie-mi suna a ceva de genu' "vrei sa compari un scuter chinezesc (recte Vulcan 750) cu un Harley (adica Virago 750) ?!" Estetic,intr-adevar, e "de gustibus"...Dar in rest?! Uite,am calarit destul si pe Virago 535,si stiu sa-i apreciez calitatile.Dar sa-i cunosc si limitele.Adica,vorbesc ,as zice,cat-de-cat in cunostintza de cauza.Dar tu?! Eu consider ca facem o polemica civilizata,cu argumente clare,nu emotionale... Oricum, ce vrea @jerycho,e greu de raspuns...Ca sa faca o comparatie clara,ar trebui sa poata sa mearga nitzel,cu ambele modele.Acuma,poate sa-i placa mai mult unul,dar sa-si ia celalalt.Depinde de foarte multi factori:starea fiecarei motociclete (de ex.,o cazatura de Vulcan,versus un Virago tzinut numa-n garaj,si scos numa-n week-end-uri).Dotarea fiecareia - un Vulcan plin de accesorii,la acelasi pretz cu un Virago 750,dar chel. Nu stiu daca el a luat in considerare si factorul "cat de usor se gasesc piese de schimb",mai ales avind in vedere ca ambele modele sunt rare pe la noi si nu se mai produc... Etc,etc... Editat Noiembrie 9, 2010 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Mai intreb odata deoarece vad ca nu ma baga nimeni in seama Vulcanul de 750cc are @Cercelush el iti poate da mai multe detalii, iar virago de 750cc inca nu am vazut doar in poze, eventual cauta posesori prin paginile topicului Virago Zone si discuta cu ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Vulcanul de 750cc are @Cercelush el iti poate da mai multe detalii, iar virago de 750cc inca nu am vazut doar in poze, eventual cauta posesori prin paginile topicului Virago Zone si discuta cu ei! Si eu am Vulcan 750.O sa spun ceva,fara sa fiu partinitor.Am impresia ca Virago 750,la noi,e simai rara decat Vulcan 750.Stiu vreo 5 vulcanisti, da' niciunul cu Virago 750. Sa-i stiu personal,ma refer.Il stiu doar pe unul,care a avut pina acu' cativa ani,cand a trecut la naked si vitezana.Si-n 10 ani de moto,si numai pe cruisere,am cunoscut destui posesori de genul asta de motoare. Editat Noiembrie 9, 2010 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 @darian: Ai dreptate, vorbeam doar din punct de vedere estetic si personal. Imi cer scuze, nu am intentionat sa atac pe nimeni. Le-am vazut pe amandoua, am mers doar pe virago asa ca nu ma pot pronunta dpdv performante pt vulcan. Eu stiu in sibiu vreo 2 viroage de 750, unul in brasov iar un altul parca era zilele trecute pe bursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) nicio suparare.Drept sa fiu,nici mie nu-mi place cum arata motorul mobrei mele.Altora,chiar ne-posesori de VN 750,din contra...De fapt, si d.p.d.v. estetic,poti fi influentzat de multi factori,inclusiv de inaltzimea fiecaruia: unuia inalt,sa nu-i placa cum sta p-un VN-u,sa i-i se para ca-i inghesuit.VN,fiind o motocicleta scurta si destul de inghesuita.Virago 750,din cate-mi aduc aminte,e ceva mai mare .Oricum,tot stil vechi e. Acuma,se fac toate,"long and low". Editat Noiembrie 9, 2010 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 In august-septembrie eram in cautare de motocicleta. La momentul ala as fi vrut ceva mai mare, dar fiind incepator am zis ca poate peste 2-3 ani. Am ramas si acum cu gandul la acest model de virago 750 postat la Vanzari dar am cumparat cu banii care-i aveam un virago 535. Cred ca motorul de mai sus merita vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danmaddog Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Salutare, ca posesor de xv 750 pot sa spun ca sunt extrem de multumit de acest motor. Il am de doua sezoane. Nu am avut absolut nici o problema cu el. Piese se gasesc pe ebay.de, deci daca ai pe cineva cu un cont de ebay gasesti ce vrei si la preturi mici. Ca ciclistica este foarte manevrabil si foarte stabil la orice viteza circuli. Ca putere si cuplu chiar si cu pasager si bagaje gramada pe el trage in dusmanie, nu simte dealul nu te dezamageste la nici o depasire. Mai departe este si chestiune de gust si de confort in mers. Pentru mine este foarte confortabil. Dupa un drum de 600 Km nu eram obosit deloc si eram in stare sa-i mai fac odata. Despre vn750 nu pot sa zic nimic, nu cunosc. Eu am o parere proasta despre Kawa si drept urmare nu m-a interesat nici un model de-al lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Salut baieti, Dupa 2 weekend-uri in care am adunat ceva km cu Virago, cred ca am nevoie de comenzi avansate. Am senzatia ca stau cu picioarele prea stranse sub mine si cu genunchii prea indoiti. Cum inca nu prea stiu prea bine cu ce sa mananca treburile acestea, va intreb pe voi cam cat ar costa un set de comenzi avansate noi sau sh, cat de greu sunt de montat si eventual o opinie a cuiva care si-a montat asa ceva legata de confortul in mers cu aceste comenzi. Poate un set nou sa coste ......500 euro?................. Sal, sa sti ca da, un set de comenzi avansate poate sa coste 5oo de euro, aproape, daca cauti pe net: "forward controls yamaha virago XV 535" o sa gasesti mai multe preturi. io am gasit intre 350-495 de euro depinde de model si alte chestii, o sa vezi tu pe'acolo care-ti plac. Sincer io nu mi-am cumparat, mi-am facut la lucru in pauza de masa, cate o juma' de ora pe zi.....(am noroc ca lucrez in confectii metalice), nu-s asa de complexe dar ........ce conteaza..?... Legat de comfort, normal ca e mai bine..............pt. mine cel putin, la 1,76 inaltime cat am io, ii mai bine cu comenzi avansate desi as fi vrut sa le fac mai "forward"......... ......nu am poze numai cu comenzile, dar cred ca aici se vede cel mai bine: Bafta. Editat Noiembrie 9, 2010 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 SUNT PROASPAT POSESOR DE VIROAGA D-ASTA(400cc) . SUNT DEASEMENEA NOU PE STRADA ASTA (COMUNITATE , FORUM ETC.) VA ROG SA MA AJUTATI SI PE MINE CU CEVA SFATURI VISAVI DE MODELUL MENTIONAT . MULTAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 ...CU CEVA SFATURI... Si cam ce-ai vrea tu sa sti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Si cam ce-ai vrea tu sa sti? DE EXEMPLU DACA ROATA SPATE DE XV 535 MERGE PE XV 400( A MEA ARE PUNCTE DE RUGINA PE CERC ) , DACA SISSY BAR SAU CRASH BAR DE 535 MERG PE 400. CAM ASTEA DEOCAMDATA . MULTAM FAIN !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 In primul si in primul rand, vezi ca exista o tasta lata in partea stanga a tastaturii, intre TAB si SHIFT si la stanga lui A, pe care scrie Caps Lock -- in numele netiquette, te rugam frumos sa o apesi acum :-) Sissy bar si crash bar au sanse foarte mari sa se potriveasca de pe 535 pe 400. Cu roata spate, sansele sunt putin mai mici -- e de masurat si verificat. S-ar putea sa fie mici diferente la tambur si/sau la rulmenti (axicos poate sa-ti spuna o poveste interesanta cu rulmentii de pe spate). Cat despre "punctele" de rugina, vezi sa nu fie doar murdarie. Janta e destul de groasa iar cromarea e facuta cu simt de raspundere. Spal-o si vezi daca mai ramane vre-un astfel de "punct". @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) Am intalnit o problema la Virago-ul meu, am observat ca are un tacanit si se aude destul de tare si pe langa asta imi mai bate ceva in cutia de viteze, cand trag ambreajul nu se mai aude dar cand il eliberez incepe iara sa bata. Din cand in cand incepe sa imi palpie becul de la neutral, cand e scos la neutral . Are cineva idee ce ar putea fi? Editat Noiembrie 11, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Am intalnit o problema la Virago-ul meu, am observat ca are un tacanit si se aude destul de tare si pe langa asta imi mai bate ceva in cutia de viteze, cand trag ambreajul nu se mai aude dar cand il eliberez incepe iara sa bata. Din cand in cand incepe sa imi palpie becul de la neutral, cand e scos la neutral . Are cineva idee ce ar putea fi? Si eu m-am speriat de prima data cand am avut simptomele astea ce le enumeri tu.Eu am gasit problema : uleiul. Eu folosesc Castrol 20w40, toata perioada anului, cat circul cu motorul.Solutia la mine pt disparitia tacanitului si " batai" : incalzesc motorul ceva mai mult decat o zi calduroasa de vara .cca 20 minute de incalzire , pana simt ca si blocul motor e aproape fierbinte.Deabia atunci dispare la mine simptomele astea, si de aici la drum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 La mine nu dispar nici una din probleme nici dupa 50km de mers plus 5 minute de lasat la incalzit. Uleiul nu stiu de care e, trebuie sa il schimb ca are deja 7000km facuti cu el. Multumesc! Numai bine! Mesaj completat Motul 7100 20W50 nu e bun pt el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) Motul 7100 20W50 nu e bun pt el? Uleiul e ok, mai ales pe calduri, dar ti-as recomanda 10W40. Asta de 50, dupa cca. 2000Km abia o scoti la neutru. LE Si mai ales daca al tau are 7000 e deja mult. Schimba-l si vezi diferenta. Editat Noiembrie 11, 2010 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 ...Eu am gasit problema ...cca 20 minute de incalzire , pana simt ca si blocul motor e aproape fierbinte... Adica pentru un drum de 5' astepti 20'? Si ti se pare normal? Care-i problema gasita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Pana la urma sa inteleg ca uleiul e de vina... Ok, dar totusi ce ulei sa bag? Si ar fi mai bine sa bag sintetic sau merge si cu mineral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.