Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Cel mai bine odata pornit un motor trebuie lasat macar 15-20 minute sa se incalzeasca bine (la temperaturi scazute)! Iar logic e sa nu-l pornesti cand temperaturile trec de -5 -10 in jos!

@mihneanu acuma depinde si ce ulei ai in motor (uita-te in manual ca acolo scrie la fiecare ulei care ii temperatura lui optima de functionare)...dar daca acolo in garaj nu sunt mai putin de 5-10 grade nu ar trebui sa fie probleme indiferent de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cel mai bine odata pornit un motor trebuie lasat macar 15-20 minute sa se incalzeasca bine (la temperaturi scazute)! Iar logic e sa nu-l pornesti cand temperaturile trec de -5 -10 in jos!

@mihneanu acuma depinde si ce ulei ai in motor (uita-te in manual ca acolo scrie la fiecare ulei care ii temperatura lui optima de functionare)...dar daca acolo in garaj nu sunt mai putin de 5-10 grade nu ar trebui sa fie probleme indiferent de ulei.

 

Lordule, ce vrei sa spui cu -5, -10 ?!?!

 

Daca am de gand sa merg cu Neagra mea la -5, e bai?!? Nu fac misto. Neagra sta in garaj. O fi o diferenta de doo-tri grade, cred. Intre garaj si afara. Daca vreau sa ma dau cu ea de craciun, e nasoale?!?

 

Multam fain, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule, ce vrei sa spui cu -5, -10 ?!?!

 

Daca am de gand sa merg cu Neagra mea la -5, e bai?!? Nu fac misto. Neagra sta in garaj. O fi o diferenta de doo-tri grade, cred. Intre garaj si afara. Daca vreau sa ma dau cu ea de craciun, e nasoale?!?

 

Multam fain, Nick.

 

 

ESTE NASOL RAU ...o sa iti sara mucii pe langa urechi ..(ca acolo deja ingheata )...si daca la destinatie (max 4-5 km) nu bagi un vin fiert sau o tuica fiarta ,segmentii vor ramane dilatati si pistonul va merge stramb...nu mai spun de ,,ciclistica " ... :rolleyes: ..N-are nici pe dracu (EA) ..TU ...sigur vei avea ceva ..maxim o raceala scurta...Acum depinde si de varta (ta ) ..ca la 16 ani alergam cu mobra pe zapada si nu aveam nimic ..acum ies in maneca scurta sa schimb (dezghet) apa la caini si ma cam tine la ,,sale"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule, ce vrei sa spui cu -5, -10 ?!?!

 

Daca am de gand sa merg cu Neagra mea la -5, e bai?!? Nu fac misto. Neagra sta in garaj. O fi o diferenta de doo-tri grade, cred. Intre garaj si afara. Daca vreau sa ma dau cu ea de craciun, e nasoale?!?

 

Multam fain, Nick.

Sa ai ulei pentru temperaturi mai scazute si sa o incalzesti inainte si nu ar trebui sa ai probleme cu ea!

Dar in schimb tu e alta treaba (merita incercat), hai sa ma laud si eu cu ceva...post-25613-1292687262_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai ulei pentru temperaturi mai scazute si sa o incalzesti inainte si nu ar trebui sa ai probleme cu ea!

Dar in schimb tu e alta treaba (merita incercat), hai sa ma laud si eu cu ceva...post-25613-1292687262_thumb.jpg

:rolleyes: Salut !Inainte de a fi bagata la garaj peste iarna...Aaaa..., daa..., inca ceva : mi-am indeplinit visul : mi-am procurat aripa cromata la Virago.Este de la o HondaCM 400, comandata de pe Ebay.de.Sa aveti sarbatori fericite, cu totii !Poze :

post-22318-1292687991_thumb.jpg

post-22318-1292688044_thumb.jpgpost-22318-1292688067_thumb.jpg

post-22318-1292688094_thumb.jpg

post-22318-1292688117_thumb.jpg

Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ESTE NASOL RAU ...o sa iti sara mucii pe langa urechi ..(ca acolo deja ingheata )...si daca la destinatie (max 4-5 km) nu bagi un vin fiert sau o tuica fiarta ,segmentii vor ramane dilatati si pistonul va merge stramb...nu mai spun de ,,ciclistica " ... :rolleyes: ..N-are nici pe dracu (EA) ..TU ...sigur vei avea ceva ..maxim o raceala scurta...Acum depinde si de varta (ta ) ..ca la 16 ani alergam cu mobra pe zapada si nu aveam nimic ..acum ies in maneca scurta sa schimb (dezghet) apa la caini si ma cam tine la ,,sale"...

 

 

Deja cam strange... si am doar 31. In oras e chiar fain, ca mai stai la un semafor, mai astepti in trafic si tata caldura de la motor vine pe picioare :D La drum lung nu m-as baga iarna, la minus grade. Dar asa in zona, 30-50km, ma mai dau. D'aia am intrebat, ca nu as fi vrut sa forjez Neagra, doar asa, ca vreau io sa ma dau... De incalzit o incalzesc bine inainte. Si de mers, merg cel mai legal. Mai ales ca nu prea ma mai tin gumele, asa ca merg incet si cu grija pe vremea asta.

Oricum, o plimbare de un ceas-doo, merge si pe vremea asta, imbracat bine, mai ales ca ma asteapta acasa o palinca tzapana, care mere bine si nefiarta :rolleyes:

Multam fain de raspuns. Valabil si pentru Lordul si pentru Judas. Apropos: cand facem o beuta mai fratiuc?!?

 

Sarbautori fericite tuturor viragistilor. Si ne ne vedem cu bine pe soselele patriei si-n anu' care vine.

Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine odata pornit un motor trebuie lasat macar 15-20 minute sa se incalzeasca bine (la temperaturi scazute)! Iar logic e sa nu-l pornesti cand temperaturile trec de -5 -10 in jos!

@mihneanu acuma depinde si ce ulei ai in motor (uita-te in manual ca acolo scrie la fiecare ulei care ii temperatura lui optima de functionare)...dar daca acolo in garaj nu sunt mai putin de 5-10 grade nu ar trebui sa fie probleme indiferent de ulei.

 

 

Multumesc de raspuns! Uleiul e ca la carte pt timpul rece, 10W40 ! Oricum, la Bucuresti nu e chiar atat de grav ca in Harghita!! De Craciun au anuntau +7 grade aici!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns! Uleiul e ca la carte pt timpul rece, 10W40 ! Oricum, la Bucuresti nu e chiar atat de grav ca in Harghita!! De Craciun au anuntau +7 grade aici!!

Ahoi! Nu se poate compara Harghita cu Bucuresti si nici invers :rolleyes: aici azi noapte erau -22 si era o luna plina superba :rolleyes: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..........dar nu stiu ce ar putea sa aiba de nu porneste.....

Ai facut porniri scurte si repetate. Schimba-i bujiile si v-a porni, apoi dupa ce o incalzesti bine fa-i un reglaj de carburatie. O mai pornesti peste cateva zile ca sa te convingi ca totu-i ok, apoi las-o linistit pana la vara cand ve-i circula cu ea.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut porniri scurte si repetate. Schimba-i bujiile si v-a porni, apoi dupa ce o incalzesti bine fa-i un reglaj de carburatie. O mai pornesti peste cateva zile ca sa te convingi ca totu-i ok, apoi las-o linistit pana la vara cand ve-i circula cu ea.

 

Doresc sa va intreb ceva concret: Cati km ar trebui sa parcurgi sau cat timp ar trebui sa o lasi sa mearga la relanti pentru a nu se considera o pornire scurta? Nu iau in considerare descarcarea acumulatorului, sau neincarcarea lui, acesta fiind incarcat de mine inainte de pornire si mentinut de incarcator pana la urmatoarea pornire. Sunt interesat de uzura mecanica, in conditii de peste +5grade si cu uleiul folosit si asta vara. Nu de alta dar cum e vremea acum ma cam mananca palmele. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Cati km ar trebui sa parcurgi sau cat timp ar trebui sa o lasi sa mearga la relanti pentru a nu se considera o pornire scurta?...

Am facut referire strict la orice pornire facuta inutil. In cazul in care ai nevoie sa circuli, nu conteaza cat de scurt este drumul pe care-l faci. Il faci si gata.

La pornire cand motorul este rece, amestecul este foarte bogat, altfel n-ar porni. Benzina nu arde integral, amestecul neomogen, este partial lichida, nu ajunge sa se vaporizeze, bujiile sunt reci si se afuma, cilindrii sunt spalati de pelicula de ulei, pe langa secmenti ajunge benzina in ulei impreuna cu rezidurile din timpul arderii alterindu-l. Motorul la relanti nu se incalzeste sau se incalzeste greu, incalzirea rapida se face in sarcina, uleiul rece intarzie timpul de incalzire si lucreaza ca o frana in motor in toata aceasta perioada. Incalzirea bujiilor pentru a ajunge la temperatura de autocuratire este practic nula. Pe vremuri se foloseau bujii de iarna, cu o cifra termica mai scazuta(bujii calde). Motoarele racite cu aer iarna, aproape niciodata nu ating temperature de lucru, consumul este ridicat, iar uzura lor avansata. Nici uleiul nu-si face treaba ca lumea, pelicula de pe cilindrii(0.003mm) se rupe din cauza vascozitatii marite lasand parti mari active neprotejate.

Iata doar cateva informatii, cred suficiente…

O statistica spune ca un motor ce lucreaza in astfel de conditii are o viata mai scurta de cateva sute de ori. Personal nu am facut teste, nu pornesc motorul iarna doar de dragul de a porni.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa inteleg. Se pare ca acum 100 de ani motocicletele erau cu mult mai bune decat acum. Se puteau folosi si iarna fara nici un fel de problema. Acum, ne facem probleme referitoare la "porniri scurte sau lungi" pe timp de iarna. Adica, daca vreau sa merg cu motocicleta iarna, nu prea se poate: ca sa nu se strice. E cam aiurea. Ar trebui sa pot merge cu motorul ca si cu masina. Motorul masinii, ca dealtfel bateria, nu sta tot in frig? Cred ca toata chestia asta referitoare la baterii si functionarea motorului iarna sunt cam exagerate. Sau motocicletele din ziua de azi sunt rebuturi. Am tot auzit diverse persoane care sustin ca motocicleta lor nu este construita sa functioneze iarna. Cred ca asta e o mare prostie. Eu vreau sa merg cu motocicleta in orice perioada a anului fara sa-mi fac probleme, decat de sanatate. Respect la toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai poti sa mergi omule si iarna daca suporti frigul !! Unele viroage au si ,,degivrare electrica" la carburi.Merg da-le dracu.Numai ca acum mobristul (majoritatea) are si masina si prefera confortul in detrimentul ,,aventurii".Partea nasoala consta in frigul pe care-l faci sau nu ..daca ai echipament..si daca asta vara intrau soferii in mobre intr-o veselie ,iti dai seama cum este iarna pe ,,lunecus" cu geamurile aburite caciulile pe ochi si telefonul la ureche. Am avut 4 masini cu racire pe aer (VW 1200,1300 si WESTFALIA) au un Oltcit si mergeau de rupeau (in limita tehnologiei anilor cand au fost proiectate) .Adevarat,la cum trageam de ele cam la 60-70 k faceam segmentarea..dar mergeau.Bagam ulei de rahat si imi ofereau cam tot asta.pe vremuri mobra mea (super) manca dealurile de la Metalu iarna si avea racire ,,fortata" cu aer.

 

Este adevarat ca uzura este mai mare iarna la orice motor.

 

Chestia cu bateriile de moto nu sunt exagerate dintr-un motiv foarte simplu: cu masina mergi zilnic sau macar o data la cateva zile...pe cand mobra o lasi in ger cateva luni ..este normal (dar nu obligatoriu) ca bateria mobrei sa ,,crape".

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva poze cu noul aspect al motorului.

A iesit frumos air si nr lateral. Zoli ti-a facut airbrush-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22318-1293625464_thumb.jpgpost-22318-1293625436_thumb.jpgpost-22318-1293625405_thumb.jpg :D Am modificat si eu asa mai usurel Viroguta : am mutat un pic farul, semnalizatoarele, ceasul km, ghidonul cu risere cu tot, rezervorul usor mai ridicat in fata +aripa , bine-nteles : Sarbatori fericite si un La multi ani cu sanatate si bucurii! Sa ne vedem si sa ne auzim si la anul macar la fel ca si anul asta ! :) :) Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A iesit frumos air si nr lateral. Zoli ti-a facut airbrush-ul?

 

Nu am avut parte de al cunoaste pe Zoli. Airbrush-ul e facut de Linda din Resita

Mesaj completat

Cum e cu ghidonul ala? Ai avut, sper, ocazia sa-l testezi la drum, nu?

 

Am mai avut unul inainte de accident asemanator. E super , foarte manevrabil si pozitie faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...