Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am toate piesele originale, inclusiv ghidonul cu toate comenzile, pentru ca dupa cum am scris, acum am comenzi de Suzuki V-Strom.

Dar le tin toate, in caz de ceva, s-o pot aduce la starea OEM.

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Numele meu este Vlad si cu toate ca sunt un multumit posesor de V-Strom, am si un Virago 535 din 1993 de care m-am atasat foarte mult si imi este tare draga. Va urmaresc de ceva timp topicul si imi place ce scrieti dar si cum va arate mobrele. Acum a venit timpul sa pun ceva accesorii pe ea, motiv pentru care apelez la voi daca aveti de vanzare un sissy-bar, parbriz sau coburi. Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am dus la sablat si vopsit electrostatic (powdercoating) cadrul, bascula spate, rezervorul intern si alte cateva maruntisuri:

a4ce2242.jpg

6923f003.jpg

94970954.jpg

 

Dupa cum se vede, cadrul l-am dus gata decapat, mai trebuie sablat doar in partea de jos unde are cateva pete mai profunde de rugina. Dupa indelungi scremeri de creier, am ajuns la concluzia ca totul va fi facut negru mat, in contrast cu negrul sidef de pe aripi, rezervor si capace.

 

Cineva era curios de preturi (sablat + vopsit in camp electrostatic)

- cadru: 50 euro (cu reducere, pentru ca l-am dus gata decapat)

- rezervor intern: 25 euro

- bascula spate: 20 euro

- alte maruntisuri (cric, prinderi motor, etc): 25 euro

 

Sunt curios de rezultat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Orvo Multumesc de compliment, oricum ar mai fii mult de munca la ea ca sa o aduc in stadiul pe care o vreau dar momentan imi bag banii in Dragstar!

@Divizia De acord cu tine, dar mie personal imi place ca ai simtit ca ai calarit ceva mai ales dupa ce faci intr-o zi si 300-400 km ;) de aia ii chopper, oricum la Dragstar ii pun un ape mai mare, de 16" numa deocamdata sunt limitat de buget!

Mesaj completat

O poza te rog!..

Mesaj completat

 

La cat de "mare" sunt eu, cred ca trebuie sa stau in picioare pe motor... :)

Ahoi!

La Dragstar imi pun mai mare ape-ul :blink: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am ajuns la concluzia ca totul va fi facut negru mat...

Negru mat? Exista vopsea semilucioasa!

Daca sta in casa merge, pe strada se pateaza, e greu de scos praful din locurile greu accesibile(mai ales la cadru)... parerea mea

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Negru mat? Exista vopsea semilucioasa!

Daca sta in casa merge, pe strada se pateaza, e greu de scos praful din locurile greu accesibile(mai ales la cadru)... parerea mea

 

Salut Cristi !

Negru mat va fi doar cadrul, bascula de spate, rezervorul intern si maruntisurile din poza de mai sus.

Restul (aripile, rezervorul, capacele, etc) sunt deja vopsite (la cabina) in negru metalizat sidef.

In orice caz, am ales culoare dupa paletar de tabla, si negrul acela mat de care zic eu nu este chiar asa de mat ca la o vopsea clasica lichida. Este acelasi negru mat cu care sunt vopsite de exemplu si elementele de directie la masina ...

Acum ramane de vazut cum o sa iasa in realitate ... Eu sper ca am facut alegerea corecta ... Am cochetat si cu ideea de visiniu metalizat inchis pentru cadru, dar nu puteam fi sigur de rezultat pentru ca paletarul pentru aceste culori era pe hartie si nu pe tabla, de aceea am zis negru mat simplu si gata ...

Om trai si-om vedea ...

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Om trai si-om vedea ...

Sefu', n-am dorit sa te descurajez! Ma gandeam sa-ti protejez munca! Vopseaua mata are suprafata lipsita de luciu, este usor poroasa, pori in care intra particule de praf. Dupa spalare, in general petele se sterg usor cu o carpa moale si uscata(pe o vopsea lucioasa). Vopseaua mata se sterge mai anevoios, apoi cadrul are zeci de suprafete greu accesibile...

In final, vorba ta: ..om vedea... bafta si mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi: probabil ai dreptate, dar faptul e consumat. Sper sa nu fie asa rau cum zici ...

 

Am dat jos capacele de pe motor/cutie, pentru a le infrumuseta cumva ... Ori decapate/polishate ori sablate/vopsite ... Ramane de vazut si de hotarat ...

Intrebarea mea de unde pot comanda setul de garnituri pentru aceste capace ? Pe motomike n-am vazut ...

 

Toate cele bune !

 

PS: Mai am o idee nastrusnica, dar nu stiu cat e de aplicabila ... sa vopsesc electrostatic in negru tot motorul si sa-i polishez lamelele de racire :blink:

Oare e realizabil ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motomike nu e singurul sit de pe lumea asta. Vezi si la Romi-Moto, vezi la Louis, vezi si la reprezentanta LiFan din Bucuresti (LiFan == Virago chinezesc, 90% din piese se potrivesc). Daca nu si nu, atunci fa ca la mobra: ia un caiet studentesc vechi, deseneaza conturul capacului pe el, decupeaza si fa-ti garnitura. Evident, inainte de montaj, imbib-o in cel mai gros ulei pe care il gasesti prin atelier.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...