cristi 57 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Pai si rezista la temperatura? ca la motor ajunge la cel putin 90 grade... Am toata vara la dispozitie pentru a testa vopseaua, dar nu cred ca temperatura motorului va ajunge vre-odata sa degradeze lacul, nuanta sau vopseaua. Apoi toate motoarele sunt vopsite... multa vreme singura problema a fost lacul. Nimeni n-a stut sa-mi spuna unde gasesc un lac cu duritate mare la suprafata. Inteleg ca l-ai vopsit la pistol... "nefericitii" de noi, care nu avem compresor si pistol de vopsit, ce facem?... Sefu', cand vrei cu adevarat sa realizezi ceva, nu te chinui in balcon sau in baie... cauta un prieten care-ti poate oferi un garaj, apoi te apuci de treaba. Investitia in scule o recuperezi in timp, sau rapid daca lucrezi si pentru altii... daca nu ai un hobby pentru moto, las-o balta... te costa mai putin sa ti-o faca altcineva. Editat Februarie 20, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Am toata vara la dispozitie pentru a testa vopseaua, dar nu cred ca temperatura motorului va ajunge vre-odata sa degradeze lacul, .... Sefu', cand vrei cu adevarat sa realizezi ceva, nu te chinui in balcon sau in baie... Eu stiam ca trebuie vopsit electrostatic pentru a rezista, dar poate ma insel, stiam ca de la caldura se cojeste. Daca merge si tine ma bag si eu la a mea. Cu privire la partea a doua, cu pasiune se poate face si in balcon... nu trebuie sa achizitionezi super scule, sa ai garaj... in ziua de azi costa cam mult, iar de la pasiune la a lucra pentru altii.., este cale lunga, pe langa pasiune trebuie sa ai si aptitudini. Bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Am toata vara la dispozitie pentru a testa vopseaua, dar nu cred ca temperatura motorului va ajunge vre-odata sa degradeze lacul, nuanta sau vopseaua. Apoi toate motoarele sunt vopsite... multa vreme singura problema a fost lacul. Nimeni n-a stut sa-mi spuna unde gasesc un lac cu duritate mare la suprafata. Sefu', cand vrei cu adevarat sa realizezi ceva, nu te chinui in balcon sau in baie... cauta un prieten care-ti poate oferi un garaj, apoi te apuci de treaba. Investitia in scule o recuperezi in timp, sau rapid daca lucrezi si pentru altii... daca nu ai un hobby pentru moto, las-o balta... te costa mai putin sa ti-o faca altcineva. Din fericire pt mine, am o pasiune pt orice surubareala... inclusiv pt moto Si cred ca ma si pricep, cat de cat, la nivel de amator. Deci nu, nu o las balta. Daca vrei poti (adidas torsion) nu prea se aplica in realitate... mai ai nevoie si de bani, spatiu si altele... cand nu le ai, te chinui in balcon sau in sufragerie. Din pacate prietenii mei stau la bloc si multi nici nu se pricep/nu au scule. In general ma cheama ei pe mine sa le mai repar ceva pe la masini sau prin casa... si nu contra-cost, pt ca de asta imi sunt prieteni, deci nu recuperez nici o investitie. Si cum spunea si M.I.B, de la hobby la a lucra si pt altii e drum lung. Daca aveam bani duceam direct piesele la vopsit si scapam de-o grija. Si nu cred ca ma costa mai putin... munca se plateste, pe cand daca o fac eu e gratis Daca mi-a iesit la spray bara auto, aripa auto si alte maruntisuri... sigur ies si 3 capace sau 2 aripi moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Daca mi-a iesit la spray bara auto, aripa auto si alte maruntisuri... sigur ies si 3 capace sau 2 aripi moto... Sefu', placerea este a ta, nu caut sa ti-o stric... ti-am spus ca nu vopseaua conteaza ci lacul... daca intelegi bine, daca nu iar bine! Un motor vopsit de fabrica si peste 20 de ani arata la fel ca in prima zi! Secretul este lacul, pelicula de suprafata pe care tu nu o ai... Simplu, asa-i? Acum patru ani un amic vopsitor mi-a facut jantele la nipru... astazi sunt la fel ca in ziua in care le-am luat de la el, nu a contat noroiul, sablatul, spalatul, etc... peste tot au aparut zgarieturi matuiri, jantele au ramas perfecte si spitele la fel... Asa am aflat cauza... restul sunt vrbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 nu trebuie sa-mi subliniezi, inteleg ce spui si, in mod ciudat, stiam deja acest secret. eu am crezut ca secretul descoperit de tine e o solutie magica, o vopsea, ceva... desi sunt nou in domeniul moto, am destui ani de pasiune auto si suruburareala. stiu de lac, dar te contrazic cu o chestie...sunt marci, de fapt modele, care vopsesc electrostatic piesele metalice. toate jantele vopsite sunt vopsite electrostatic. lacul este deosebit de dur. la mobra mea sigur nu s-a folosit lac la capace, se vede clar. p.s: te rog nu-mi mai spune sefu', nu imi place. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Stimabililor,dacã aveti nevoie de compresor,pot sã vi-l dau împrumut pe-al meu.E mic,gen valizã diplomat.Se bagã-n prizã la 220V. Dacã nu mã-nsel,am vãzut pistol de vopsit si la Bricostore.Chiar,când mã mai duc,mã uit si cât costã... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 multumim stimabile domn darian (si nu zic la misto). dar e capabil de vopsire? ai vopsit cu el? eu vroiam sa-mi cumpar sa vopsesc masina, dar multi mi-au spus ca cele ieftine (500-600 lei) nu sunt bune pt vopsit. un pistol e cam 100-130 lei, la oferta vazusem si cu 70-80 lei...unul ieftin. nu stiu ce duza au, oricum se poate schimba... p.s: am vazut un post de al tau...cautai o tqbla. mai ai nevoie? am eu ceva pe acasa... dural cred ca e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Pentru vopsit motociclete un compresor de 50 litri este lux.Eu am vopsit o dacia 1300 cu un compresor de 25 litri dar de calitate .mergea continuu ,scotea fum si cred ca i-am scurtat viatza cu 75%.Calitatea a fost la nivel ,,mediu" avand in vedere ca am folosit ,,emaur"..fara alte straturi de lac etc . FOARTE mult conteaza pistolul (cel mai mult experienta dar sarim peste asta,ca sa nu mai vorbim de ,,pregatirea suprafetelor"" ).Cu pistoalele din brico poti ,,vopsi" si atat .Sa nu ai pretentii de ,,finetze".Iese acceptabil,acum depinde si de ochiul omului si motorul vopsit.Eu am si compresor si pistol (mediocru spre mediu) si spatiu ..si ceva experienta DAR cand o sa vreau o ,,vopsire"voi prefera vopsitul intr-o cabina ,de mana unui profesionist .Deocamdata prefer sa o las sa arata ca un ,,rat"... ) Eu merg pe principiul : ori o faci sa rupa gura targului ori o lasi cu ,,patina" naturala ). PS-revin cu anuntul : cumpar sea pilot virago 535 ...(colegul care vindea o sea o fi patit ceva ca nu mai este de gasit dupa ce am discutat cu el) ... Editat Februarie 20, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Eu stiam ca trebuie vopsit electrostatic pentru a rezista, dar poate ma insel, stiam ca de la caldura se cojeste. Daca merge si tine ma bag si eu la a mea.... Vopsitoria in camp electrostatic foloseste un efect fizic al curentului continuu, astfel vopseua polarizata negativ este atrasa de piesa polarizata pozitiv si se face din doua motive din cate stiu: - depunere uniforma atunci cind conditiile de vopsire sunt dificile, automatizari, robotizari, in benzi industriale, etc - economie de vopsea atunci cind vopsesti garduri, plase, suprafete perforate sau alte piese profilate... Adica are legatura cu calitatea depunerii in sine, dar nu si cu calitatea vopselei. Asta nu inseamna ca vopseaua este mai rezistenta. ...eu am crezut ca secretul descoperit de tine e o solutie magica, o vopsea, ceva... ok Geo, fara sefu'... Eu m-am referit strict la calitate, aspect si rezistenta. Lacul acrilic nu se gaseste decat in ateliere profesionale, spray-urile sunt pentru chestii mici de casa, am incercat aproape toate firmele si nu am fost multumit. Aici nu am facut decat sa arat ce am facut eu, la modul profesional - asa consider(eu am facut si pregatirea, vopsitoria si lacuirea). Evident ca nu am descoperit roata, dar am aflat ce materiale trebuie utilizate pentru a fi multumit de munca mea. A fost o incercare si a reusit... peste asteptari iar data viitoare o sa am mai multa incredere in mine si o sa fac mai mult elan(tot motorul). In fine, am scris pentru perfectionisti... ...DAR cand o sa vreau o ,,vopsire"voi prefera vopsitul intr-o cabina ,de mana unui profesionist ... La auto este mai greu decat la moto, ai suprafete mari si orice zgaiba iti sare in ochi! Fara cabina este imposibil sa nu se puna un praf ceva, ca sa nu mai vorbim de "mana"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Sunt perfect de acord cu tine... plecand de la pensula, bidinea si trafalet, ordinea crescatoare a calitatii ar fi: spray, pistol de vopsit, pistol de vopsit in cabina, vopsire electrostatica. Tinand cont ca bani nu prea sunt dar nevoie este... fiecare se orienteaza pe ce poate. Si eu mi-am facut mereu pregatirile singur (la masina mea sau la ale prietenilor) si vopsirea. Asta a inclus si reparatii si reconstructii de bari, indreptat diverse elemente, chituit, curatat de rugina, grunduit, vopsit... nu in ordinea asta, le-am mai amestecat, e inca matinal Daca e cald si se vopseste pe piese, in special mai mici,,cu rabdare si pregatire buna iese bine si un auto. Am scos o bara fata mai bine decat restul masinii, dar era cald, uscat si ferit de praf. Normal, nu iese perfect... dar raportul calitate/pret e acceptabil. Daca Darian imi imprumuta compresorul, normal, prefer sa-mi iau un pistol ieftin, 400-500 ml de vopsea si lac, si ma apuc de treaba in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Ia-ti si prelungitor,cã-i electric compresorul...Eu l-am folosit doar pt. capsatorul pneumatic,nici nu m-am gândit la vopsit cu el.Am un amic vopsitor profi,iar jentile si cadrul GS-ului vreau sã le fac chiar electrostatic.Mersi pt. tablã,am rezolvat - am luat o sea,cu totul...Apropo,am de vânzare o sea gen chopper.M-a vrãjit modelul ei,si nu mi-am dat seama cã-i prea micã pt. GS-u.Asta e: http://www.ebay.de/itm/Flammen-Solo-Sitz-Solositz-flach-klein-small-fur-Harley-Chopper-Bobber-Universal-/360405755013?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e9db6485#ht_2493wt_922 O dau cu 50 euro.Vine la pachet si cu arcuri de 3 inci (luate separat,costã cam 18 euro,fãrã transp.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Am prelungitor, merci O rola de 30 sau 50 m, nu l-am masurat sa vad. Stau si ma gandesc ca oricat de slab ar fi compresorul, tot iese mai bine ca la spray.... Daca aveam bani, te scapam de sa Dar cum mai intai incerc sa rezolv functionalitatea si nevoile importante ale mobrei... saua solo va fi in plan pe la vara. Va cer parerea... vitezometrul, pe rosu sau pe albastru iluminat? Am desfacut ceasul azi, l-am curatat si am vazut ca e luminat cu un bec amarat... si cum ocazional ma mai joc cu leduri, vreau sa-i schimb si culoarea la iluminare. Si inca o intrebare: pe acelasi cablaj cu becul de iluminare, este si o alta piesa, lunguiata, lipita pe carcasa bordului. Ce e asta? Sa fie tot o metoda de iluminare? Prefer sa intreb inainte sa experimentez pe ea... ) edit: mobra mea e rosie. Editat Februarie 21, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Cred că albastru ar arata mai bine, aşa vreau şi eu sa-l fac, dar pînă la urmă ţine de gust... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 albastru imi place si mie, dar cum mobra mea e rosie, ma gandeam ca nu se asorteaza... sunt cam indecis la capitolul asta. ac iluminat a pus cineva pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Eu prefer cu rosu! Cred cã-i si ceva mai vizibil pe luminã de zi,decât cu leduri albastre...Oricum,bine cã stiu cu cine sã vorbesc,când o sã umblu si la Virogutza (viitoare) a mea...Partea de jos a vitezometrului,la asta ,e ne-iluminatã.Ar fi trebuit sã fie luminã si-acolo,nu?Bãnuiesc cã-i ars un beculetz,.. Sau,în cel mai bun caz,nu face contact.Zilele astea,când s-o mai încãlzi afarã,desfac si mã uit.Ziceti-mi si mie cum se desface,sã nu bâjbâi.Mersi ! Dupã câte stiu,ar trebui sã fie iluminat si acul...Cred cã de-aia e "chestia" aia... Editat Februarie 24, 2013 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Am prelungitor, merci Va cer parerea... vitezometrul, pe rosu sau pe albastru iluminat? edit: mobra mea e rosie. Pe rosu, parerea mea. Ai insa grija, nu pune o lumina prea puternica, te va deranja in mers noaptea daca straluceste prea tare - si oricum la vitezometru n-ai de ce sa te uiti nici macar ziua... :-))) Eu prefer cu rosu! Partea de jos a vitezometrului,la asta ,e ne-iluminatã.Ar fi trebuit sã fie luminã si-acolo,nu?Bãnuiesc cã-i ars un beculetz,.. Sau,în cel mai bun caz,nu face contact.Zilele astea,când s-o mai încãlzi afarã,desfac si mã uit.Ziceti-mi si mie cum se desface,sã nu bâjbâi.Mersi ! Dupã câte stiu,ar trebui sã fie iluminat si acul...Cred cã de-aia e "chestia" aia... Dariane, cred ca atata lumina e, becul amarat si gata - ca si la mine e luminata doar partea de sus, fara ac, fara nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 nu, acul sigur nu e iluminat... mi-ar fi placut, il faceam cu alta culoare, cu un led smd. iluminarea originala se face cu un singur bec, aflat in partea de sus, acoperit cu o ciupercuta de metal ca sa nu arunce lumina intr-un singur punct. piesa aia de care intrebam nu stiu ce face...nu am gasit nimic in manual, mai caut maine pe net info. azi am pus doar de proba ce aveam prin casa, ramasite... o banda cu 6 smd-uri rosii si una cu vreo 10 led-uri clasice albastre... se desface cam greu si cam "brutal". dupa demontarea din carcasa cromata, ramane interiorul din plastic cu geamul si rama cromata a geamului. rama care e "capsata", trebuie strambata usor, usor cu o surubelnita, pana iese de pe carcasa de plastic...dupa aceea e relativ usor. o sa pun maine cateva poze, sunt pe tel acum. darian, cand vrei, se rezolva...dar sa experimentez pe a mea mai intai, sa gasesc metoda cea mai buna, sa se vada uniform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 nu, acul sigur nu e iluminat... mi-ar fi placut, il faceam cu alta culoare, cu un led smd. iluminarea originala se face cu un singur bec, aflat in partea de sus, acoperit cu o ciupercuta de metal ca sa nu arunce lumina intr-un singur punct. piesa aia de care intrebam nu stiu ce face...nu am gasit nimic in manual, mai caut maine pe net info. azi am pus doar de proba ce aveam prin casa, ramasite... o banda cu 6 smd-uri rosii si una cu vreo 10 led-uri clasice albastre... se desface cam greu si cam "brutal". dupa demontarea din carcasa cromata, ramane interiorul din plastic cu geamul si rama cromata a geamului. rama care e "capsata", trebuie strambata usor, usor cu o surubelnita, pana iese de pe carcasa de plastic...dupa aceea e relativ usor. o sa pun maine cateva poze, sunt pe tel acum. darian, cand vrei, se rezolva...dar sa experimentez pe a mea mai intai, sa gasesc metoda cea mai buna, sa se vada uniform man, nu-ti recomand sa te apuci de vopsit la pistol cu compresor mai mic de 50 litrii (25 in cel mai extrem caz). Face presiune, dar nu tine deloc. Apesi o data tragaciul si ai ramas fara aer. Si cat o fi el de pistol, daca nu are presiune suficienta, nu pulverizeaza corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Decat la spray geo, mult mai bine cu compresorul. Si eu sunt de parere ca e fix bun unul de 50L (eu am de 50 si 100L), dar iti faci treaba si cu unul de 25. Macar sa dai o mana pe un rezervor, chiar si o carena de vitezana iti ajunge tocmai bine PS: de vopsit merge si cu ieftineala de pistol, dar trebuie sa o iei la smirgheluit dupa si e mai mult de munca decat cu ceva 'profi'. Solutii sunt, dar uneori e ca si cum te-ai scarpina la ureche 'pe dupa cap'. Dar uneori e mai bine sa iti iei ceva mic si care e al tau, decat sa bagi bani in burdihanul vreunui nehalit (si vad ca se inmultesc). Editat Februarie 25, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 man, nu-ti recomand sa te apuci de vopsit la pistol cu compresor mai mic de 50 litrii (25 in cel mai extrem caz). Face presiune, dar nu tine deloc. Apesi o data tragaciul si ai ramas fara aer. Si cat o fi el de pistol, daca nu are presiune suficienta, nu pulverizeaza corect. Am inteles... merci mult pt sfat, o sa tin cont de el Ma mai informasem inainte, am mai auzit chestia asta dar... stii cum e omul, tot spera ) Dar cand mai multi imi spun ca-s beat... ma duc sa ma culc Am niste idei "low cost" de a scoate o vopsitorie mai "rat style"... ceva nu foarte calitativ (evident, la spray nu are cum sa iasa cine stie ce) dar cu niste modele care sa ascunda defectele... o sa vad, mai am timp (si multa munca) pana la vopsit. Am pus si 3 poze cu vitezometrul demontat. In poza 2 se vede cum vine rama geamului, cea care trebuie "decapsata", iar in poza 3 e ordinea pieselor. M-am amuzat cand am gasit in el tot ce vrei si ce nu vrei... frunze, praf, diverse mizerii, paienjeni morti... Are cumva, cineva, tamburusul de resetare a numarului de km parcursi? Al meu nu exista, am gasit in interior doar cateva ramasite din el, rupte... daca nu gasesc, il fac pana la urma, am gasit o solutie cat de cat decenta, dar nu prea ma incanta... banzay, m-ai bagat in ceata acum... ) tocmai cand ma decisesem sa fac la spray... ) darian, tu ai mai vopsit ceva cu compresorul ala? a mers ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 eu am vazut pe site-uri de afara niste motoare vopsite demential la spray, si chiar elemente de caroserie auto. Daca folosesti componente de calitate, pregatest suprafetele corect si respecti timpii de uscare, poti faca treaba faina se practica, sunt firme in vitan care iti pun in spray vopsea cu preparare pe calculator (orice nuanta vrei), sunt lacuri bi-componente la spray, etc a mai evoluat "spray-ul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Stiu, stiu Am facut la auto diverse reparatii de tinichigerie si vopsitorie... aripi, bari... recunosc, nu portiuni mari. E dificil la spray sa faci portiuni mari. Totusi, oricat de bune ar fi spray-urile, nu se compara cu pistolul (si cabina de vopsit, daca exista...). Dar e o solutie ieftina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R.O.A. Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Am inteles... merci mult pt sfat, o sa tin cont de el Ma mai informasem inainte, am mai auzit chestia asta dar... stii cum e omul, tot spera ) Dar cand mai multi imi spun ca-s beat... ma duc sa ma culc Am niste idei "low cost" de a scoate o vopsitorie mai "rat style"... ceva nu foarte calitativ (evident, la spray nu are cum sa iasa cine stie ce) dar cu niste modele care sa ascunda defectele... o sa vad, mai am timp (si multa munca) pana la vopsit. Am pus si 3 poze cu vitezometrul demontat. In poza 2 se vede cum vine rama geamului, cea care trebuie "decapsata", iar in poza 3 e ordinea pieselor. M-am amuzat cand am gasit in el tot ce vrei si ce nu vrei... frunze, praf, diverse mizerii, paienjeni morti... Are cumva, cineva, tamburusul de resetare a numarului de km parcursi? Al meu nu exista, am gasit in interior doar cateva ramasite din el, rupte... daca nu gasesc, il fac pana la urma, am gasit o solutie cat de cat decenta, dar nu prea ma incanta... banzay, m-ai bagat in ceata acum... ) tocmai cand ma decisesem sa fac la spray... ) darian, tu ai mai vopsit ceva cu compresorul ala? a mers ok? Eu la vitezometrul meu am montat 2 leduri( unul in pozitia vechiului beculet, si inca unul simetric la partea de jos unde era un locar tot de beculet, am tras 2 firicele....le-am legat la primul) si deja se vede foarte bine ....pe rosu pentru ca si a mea e de culoare visinie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Da, ai dreptate. In partea de jos mai e un locas care poate fi decupat si pus un al 2lea bec. Dar iese mai bine cu o banda de led-uri, pusa in cerc, sa lumineze peste tot, uniform Varianta cu becuri e mai simpla... cea cu led-uri mai complicata putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Geo, acum nu zic ca nu iese bine la spray. Un spray bun face treaba. Poti face si cu Magic ala la 7 lei si dai un lac pe deasupra, dar e posibil sa se increteasca. Eu am vopsit si cu magic si i-am dat lac mat (alta firma) si a iesit super. Altadata am dat lac clar si negrul s-a incretit nasol, dar poate nu am asteptat destul sa se usuce. Daca ai mana, poti face lucruri ok si cu spray la 7 lei. E posibil sa reziste in timp sau nu. Uite, grila la cielo are vreo 2 ani de cand a fost vopsita si se tine binisor, dar tot a capatat cateva puncte unde a sarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.