M.I.B. Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Salutare! Este cineva interesat sa-si schimbe jugurile originale de la virago 750 cu unele mai late si cu unghi mai avansat? ptr mai multe detalii si poze pm Salut, asta ne-ai aruncat-o asa... pune aici niste poze, ca de aceea este forum sa vada si pupila noastra, chiar daca nu avem 750, ne mai vine si noua o idee ceva. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladebiker Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 am vrut sa pun si pozele da nu reusisem sa ii dau de cap la bluetooth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Aaaa..pai manual am l-am citit din scoarta in scoarta .Stiu cum sa fac golirea si am descoperit si ,,demontarea".Capacul nu este ,,gripat"si va iesii usor dar imi mai trebuie o mana ca sa agate siguranta in timp ce eu apas .Aici imi iese cu virgula .Eu pe capac am niste ,,decupaje" care blocheaza un ,,fier" intr-o anumita pozitie (adica 3 pozitii ) functie de pozitie am suspensia mai moale..potrivita si tare ... La mine e simpla, fara reglaje... daca ai nevoie de o mana in plus, zi o vorba si ne vedem zilele astea sa o sarbatorim muncitoreste...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Salutare! La http://metricmotion.ro/contact.html se raspunde si la mail-uri sau doar la telefon ? Am trimis in vreo 2 mailuri la care nu am primit raspuns. In alta ordine de idei pierd benzina din rezervor. In rezervor nu e, pe jos nu e, dar in aer e destula. Am un furtun ciupit dar nu se umezeste. Am in plan sa-l schimb dar inca nu l-am gasit prin magazine. Am inteles ca poate fi de la cuiul pontou dar nu stiu cum sa ajung la el. Acum vin intrebarile : E treaba complicata ? Trebuie dat carburatorul jos pentru a ajunge la el ? Si daca eventual ajung la el dupa ce sa ma uit ? Exista si varianta mecanic ( http://tngperformance.ro/ ) dar evident asta costa. Ma gandesc sa incerc si o electroliza pentru a curata rugina din rezervor. Ehee, motor de 20 de ani desigur ca are ceva probleme la inceput de sezon Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Porneste fara probleme, dupa, sa zic, cateva ore de stat, sau o noapte/zi? La cui nu ai cum sa ajungi fara sa desfaci carburatorul. Eu la metricmotion doar am sunat, sau am vorbit cu el pe PM aici. Cel mai simplu e la telefon. Stiu ca a avut ceva probleme personale, e posibil ca din cauza asta sa nu fi raspuns la mailuri in ultima perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 In alta ordine de idei : cam care este consumul votru in oras ? Daca puteti pune consumul pe ,,capacitate si putere " sa ne facem o idee. 250 cc, in oras nu ia mai mult de 3% . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Porneste fara probleme, dupa, sa zic, cateva ore de stat, sau o noapte/zi? La cui nu ai cum sa ajungi fara sa desfaci carburatorul. Eu la metricmotion doar am sunat, sau am vorbit cu el pe PM aici. Cel mai simplu e la telefon. Stiu ca a avut ceva probleme personale, e posibil ca din cauza asta sa nu fi raspuns la mailuri in ultima perioada. Porneste bine fie ca e zi sau noapte, stata sau nestat. Merge rotund si nu consuma mult : 3,8 in oras, 5,5 in afara. Dar in 5 luni de iernat a pierdut 17 L de benzina. Am gasit rezervorul gol golut acum desi il mai completasem peste iarna. De aici si ideea cu electroliza pt ca a ruginit un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) 250 cc, in oras nu ia mai mult de 3% . Acum faceti-mi toti in ciuda cu consumurile astea )) Pentru mine chiar si un 4 litri cred ca ramane un vis ..sunte-ti niste fericiti. Deci pana la urma consumurile astea de gen 3-3.5 l/100 sunt reale nu legenda . Elmann ,poate s-a mai incalzit si ea peste iarna ca a fost ceva ger sau poate ai un ,,spiridush"care mai trage gaz din rezervor ca asa aveam si eu unul care dadea iama in rezervorul de la masina de credeam ca imi consuma 20 l/100km. Daca era de la cuiul ponto iti dadea benzina afara pe la supraplinn sau mergea inecata ..rau rau rau ..Daca vrei sa ajungi la el nu trebuie decat sa desfaci 4 surubele de la capac pe partea stanga a motorului (cu schimbatorul) fara sa mai desfaci nimic altceva si ai acces la el si nu numai la el.Incearca totusi sa bagi benzina in rezervor acum ca sa vezi daca nu cumva are vreo gaurica ceva .Tu de care rezervor spui ca ar fi ,,ruginit " ? Modelul tau nu are 2 rezervoare ? Si cu electroliza ce crezi ca rezolvi ? Crezi ca iti astupa gaurile? Electroliza doar curata rugina superficiala mai face sa apara si gauri de care nu stiai pentru ca erau ,,astupate"de rugina. Tu stii ca ai doua rezervoare ,nu? Editat Aprilie 30, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Porneste bine fie ca e zi sau noapte, stata sau nestat. Merge rotund si nu consuma mult : 3,8 in oras, 5,5 in afara. Dar in 5 luni de iernat a pierdut 17 L de benzina. Am gasit rezervorul gol golut acum desi il mai completasem peste iarna. De aici si ideea cu electroliza pt ca a ruginit un pic. Ahaaa, pai zii asa E posibil sa se fi evaporat, poate nu iti inchide bine busonul de la rezervor. Sau furtunul ala ciupit... intr-un timp atat de lung, se poate evapora fara probleme. De acord cu Serghei, si in legatura cu mersul prost, daca era cuiul ponto, si in legatura cu electroliza. Curata rugina, dar in spatele ei e posibil sa fie gauri. Eu o sa ma risc sa fac. Editat Aprilie 30, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Deci pana la urma consumurile astea de gen 3-3.5 l/100 sunt reale nu legenda . 100% real in ce ti-am spus. nu uita insa ca a mea e de 250, cea de 535 nu are cum sa consume cat cea mica. in afara orasului imi ia 2,7-2,8%, daca sunt singur, fara bagaj mult si merg potolit (bine, eu mereu merg potolit) ... totusi, n-a sarit de 3% niciodata, nici afara din oras - cu bagaje si pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) ...nu consuma mult : 3,8 in oras, 5,5 in afara... 1. Nu este adevarat, consumul urban este intotdeauna mai mare indiferent la ce tip de motor te referi. In cazul tau 5,5 % extraurban este admisibil - la mine este chiar mai mic daca nu depasesc 100km/h. Daca afara ai 5,5 in oras depasesti lejer 6,5 indiferent ce stil de conducere ai. 2. Pierderea de benzina pe timpul gararii nu este datorata evaporarii decat in mica parte. Uita-te atent pe tot circuitul de alimentare si ai sa vezi urme de grasime(por-fisura-crapatura-furtun imbatranit, etc). Poate nu am inteles eu bine dar in rezervor(in cele doua) nu incap 17 litri. 17 litri de benzina nu se evaporau in cateva luni nici daca stateau in lighean la soare. La benzina doar o parte este mai volatila(cea usoara), compozitia grea se evapora doar la caldura si foarte greu. ...Daca era de la cuiul ponto.... Daca este de vina cuiul pontou, pierderea este doar partiala si o descoperi in spatele capacului din stanga unde ajung furtunele de egalizare(daca peste tot este uscat). Deasemeni poate fii posibil sa ajunga in difuzor si de acolo in motor - creste nivelul uleiului(dar este putin probabila aceasta varianta). Apoi benzina ajunge in carburatoare doar prin intermediul pompei de benzina. In stare normala nu putea sa piarda decat mica cantitate din rezervorul superior(principiul vaselor comunicante), rezervorul principal(cel inferior) ramanand plin fiind mult mai jos decat carburatoarele. Editat Aprilie 30, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 100% real in ce ti-am spus. nu uita insa ca a mea e de 250, cea de 535 nu are cum sa consume cat cea mica. in afara orasului imi ia 2,7-2,8%, daca sunt singur, fara bagaj mult si merg potolit (bine, eu mereu merg potolit) ... totusi, n-a sarit de 3% niciodata, nici afara din oras - cu bagaje si pasager. Stiu ca este 250 si normal ca si consumul este muuult mai mic . Te cred ca papa putin ,nu esti singurul care mi-a zis ca ,,maxim 3 ". Stii cum este ,oricat de mare ar fi motorul ne dorim sa consume daca se poate ,,nimic"..eventual cei de la statiile de alimentare sa vina zilnic acasa si sa ne faca plinul + un bradutz parfumat ca au pasiunea nebuna sa te intrebe daca vrei un bradutz chiar daca esti cu casca in brate )) 1. Nu este adevarat, consumul urban este intotdeauna mai mare indiferent la ce tip de motor te referi. In cazul tau 5,5 % extraurban este admisibil - la mine este chiar mai mic daca nu depasesc 100km/h. Daca afara ai 5,5 in oras depasesti lejer 6,5 indiferent ce stil de conducere ai. 2. Pierderea de benzina pe timpul gararii nu este datorata evaporarii decat in mica parte. Uita-te atent pe tot circuitul de alimentare si ai sa vezi urme de grasime(por-fisura-crapatura-furtun imbatranit, etc). Poate nu am inteles eu bine dar in rezervor(in cele doua) nu incap 17 litri. Daca este de vina cuiul pontou, pierderea este doar partiala si o descoperi in spatele capacului din stanga unde ajung furtunele de egalizare(daca peste tot este uscat). Deasemeni pote fii posibil sa ajunga in difuzor si de acolo in motor - creste nivelul uleiului(dar este putin probabila aceasta varianta). Apoi benzina ajunge in carburatoare doar prin intermediul pompei de benzina. In stare normala nu putea sa piarda decat mica cantitate din rezervorul superior(principiul vaselor comunicante), rezervorul principal(cel inferior) ramanand plin. Pi asta ma mira si pe mine ..Cat sa piarda ..si cat sa completezi ..? Daca are gaura rezervorul principal inteleg dar ..se cunoaste pe cadru..pe el ...pe locul unde a stat ..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Stii cum este ,oricat de mare ar fi motorul ne dorim sa consume daca se poate ,,nimic".. normal, asta vrea oricine. ma gandesc eu ca 535-ul n-ar trebui sa depaseasca 5%, pentru ca si sora mai mare tot o motocicleta mica si usoara este. cred ca un consum peste 5 in cazul 535-ului poate veni in special de la carburatoarele nesincronizate + bujiile vechi + reglaje lipsite de acuratetze + uzuri mari (motoare forjate). zic si eu, poate gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Pai am mentionat ca-i dau cam nesabuit + carburatoare nesincronizate (de fapt extrem de desincronizate)..Anii trecuti papa un 5 l dar era totul reglat ,eu mergeam frumos...Acum ca am curatat ,sincronizat etc sigur ,se va schimba situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) nu cred ca tine intr-atat de sincronizare/alea-alea referitoare la carburi. motorul meu e pus la punct in sensul asta. consumul motorului meu seamana cu cel al motorului lui serghei. stil de condus aproape la fel - ma dau la motor dar nu intotdeauna. oricum, nu as zice ca-s nesabuit. deci, consumul: -oras (Arad): 6-6,2 l/100 km - depasesc deseori viteza legala dar nu exagerat, rareori ma trezesc avand 80 km/h sau peste. in schimb, demarajele puternice sunt la ordinea zilei. -sosea: 4-4,5 l/100 km - viteze intre 100-120. daca cineva imi sta in cale si nu pot sa ajung la viteza cu care-s obisnuit, depasesc cu prima ocazie, fara mila fata de motor. bineinteles ca se intampla sa merg si mai incet. eu: maricel... 190cm/108 kg. uneori merg cu sotia ca pasager, dar prea rar ca sa tin socoteala luand asta in considerare. ea: jumatetea mea (bineinteles la figurat, dar si la propriu, in ce priveste greutatea) moto: e 2YL dar dusa la 3BR, daca se poate spune asa (da, invers decat a lui serghei) - are niste bucse in tevile de evacuare, imediat la iesirea din chiuloase. stiu asta fiindca asa scrie in actele nemtesti ale moto (sunt primul proprietar in romania, am avut pe mana actele in cauza, mai am copii). mai stiu ca nu au fost scoase fiindca, desi moto trage foarte fain, merge struna, cand ajung la 140 km/h... gata, nu mai vrea nicicum - asta e mentionat in actele nemtesti: kit limitare putere 27 kw/36 cp, bucse pe evacuare, vit. max. 140 km/h. in actele romanesti nu se pomeneste de limitare - puterea e data la 32 kw. in fiecare an de cand o am m-am gandit sa demontez evacuarea si sa scap de bucse... dar nu s-a potrivit... mentionez ca mai am si parbrz (pus de mine nu mult timp dupa achizitie) - poate are efect negativ asupra consumului. mai port mereu si un topcase (asemanator cu a lui cristi). motorul mai are si alte accesorii ce maresc cu ceva masa totala: comenzi avansate, crashbar si e lowrider. sosea uscata! Editat Mai 1, 2013 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) nu cred ca tine intr-atat de sincronizare/alea-alea referitoare la carburi. motorul meu e pus la punct in sensul asta. Conteaza mult si asta .De exemplu cu ele sincronizate trec usor de 140 ..pana la sincronizare ajungeam destul de greu la si nu mai depaseam 140. consumul motorului meu seamana cu cel al motorului lui serghei. stil de condus aproape la fel - ma dau la motor dar nu intotdeauna. oricum, nu as zice ca-s nesabuit. deci, consumul: -oras (Arad): 6-6,2 l/100 km - depasesc deseori viteza legala dar nu exagerat, rareori ma trezesc avand 80 km/h sau peste. in schimb, demarajele puternice sunt la ordinea zilei. Idem -sosea: 4-4,5 l/100 km - viteze intre 100-120. daca cineva imi sta in cale si nu pot sa ajung la viteza cu care-s obisnuit, depasesc cu prima ocazie, fara mila fata de motor. bineinteles ca se intampla sa merg si mai incet. )) Subscriu.. eu: maricel... 190cm/108 kg. uneori merg cu sotia ca pasager, dar prea rar ca sa tin socoteala luand asta in considerare. ea: jumatetea mea (bineinteles la figurat, dar si la propriu, in ce priveste greutatea) moto: e 2YL dar dusa la 3BR, daca se poate spune asa (da, invers decat a lui serghei) - are niste bucse in tevile de evacuare, imediat la iesirea din chiuloase. stiu asta fiindca asa scrie in actele nemtesti ale moto (sunt primul proprietar in romania, am avut pe mana actele in cauza, mai am copii). mai stiu ca nu au fost scoase fiindca, desi moto trage foarte fain, merge struna, cand ajung la 140 km/h... gata, nu mai vrea nicicum - asta e mentionat in actele nemtesti: kit limitare putere 27 kw/36 cp, bucse pe evacuare, vit. max. 140 km/h. in actele romanesti nu se pomeneste de limitare - puterea e data la 32 kw. in fiecare an de cand o am m-am gandit sa demontez evacuarea si sa scap de bucse... dar nu s-a potrivit... mentionez ca mai am si parbrz (pus de mine nu mult timp dupa achizitie) - poate are efect negativ asupra consumului. mai port mereu si un topcase (asemanator cu a lui cristi). motorul mai are si alte accesorii ce maresc cu ceva masa totala: comenzi avansate, crashbar si e lowrider. . Adica ? Explica-mi ca eu cu chestiile astea mai putin . ) sosea uscata! Asta imi place si mie la nemti ca mentioneaza in carte orice modificare,limitare,delimitare etc \...La noi fix pix ..trece gagica ce vrea muschiul ei .Oricum dupa 140 (de fapt dupa 110-120 chiar si cu parbriz) devine incomoda calatoria si dispare si farmecul.Si eu am un parbriz Puig ,coburi din piele (nu foarte aerodinamice ) crash-bar facut din teava sanatoasa (aproape 20gk )) ).Parbrizul daca este bine reglat (functie de confort ) nu face sa creasca consumul..gandeste-te ca deviaza destul de finut aerul pe care in mod normal l-ai lua in piept. Editat Mai 1, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 din ce va pricepeti voi,furca la virago se mai poate inalţa?as vrea sa fie putin mai lunga,si cand am intrat pe ebay la una nouă,am zis că mor la ce preţuri aveau. se poate ala ceva,sau trebaie altă furcă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) din ce va pricepeti voi,furca la virago se mai poate inalţa?as vrea sa fie putin mai lunga,si cand am intrat pe ebay la una nouă,am zis că mor la ce preţuri aveau. se poate ala ceva,sau trebaie altă furcă? Maimuta,eu inteleg ca a fost un 1 Mai frumos dar daca tu nu te poti concentra sa scrii cat de cat inteligibil , de ce crezi ca noi am avut alt fel de 1 Mai ??!! )) Modificari se poat face ca sa o lungesti ,adica niste ,,mansoane in partea de sus ..ceva mufat .. filme sf ,dar nu cred ca ar prezenta siguranta .Eu am furca de 700 din cate am aflat dar nu cred ca este diferenta la lungime.Poti in schimb din juguri (alte juguri,custom desigur ) sa ,,muti "roata mai in fata prin schimbarea unghiului dar in felul asta fata ,,va cobora ". Varianta cea mai buna ramane schimbarea fetei cu tot cu juguri...si tot de pe ebay )Eu ma documentez cu privire la ,,coborarea spatelui " .Aripa permite,transmisia la fel ...doar niste amortizoare mai scurte mi-ar trebui .In felul asta fata ,,pare" mai inalta si spatele va fi mai coborat . Editat Mai 2, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) imi cer scuze.tastatura telefonului corecteaza de multe ori ce i se pare ei gresit, si iti dai seama de multe ori prea tarziu. ce am vrut sa stiu e daca ai setari sau ceva asemanator in furca, sa fie mai lunga.dar se pare ca nu se poate. Editat Mai 2, 2013 de MaimutaGalbena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 imi cer scuze.tastatura telefonului corecteaza de multe ori ce i se pare ei gresit, si iti dai seama de multe ori prea tarziu. ce am vrut sa stiu e daca ai setari sau ceva asemanator in furca, sa fie mai lunga.dar se pare ca nu se poate. Din pacate nu se poate ..Eu am 3 setari de ,,tarie" si atat .nu stiu daca astea imi ridica fata cu ceva mm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Eu ma documentez cu privire la ,,coborarea spatelui " .Aripa permite,transmisia la fel ...doar niste amortizoare mai scurte mi-ar trebui .In felul asta fata ,,pare" mai inalta si spatele va fi mai coborat . pai de ce mai intrebi ce inseamna lowrider? motorul meu are in spate telescoape mai scurte decat cele originale. inchipuie-ti ca, fara greutate pusa pe motor, roata spate sta sub aripa cam pana la jumatatea inaltimii anvelopei; furca spate sta perfect paralela cu planeta. bineinteles ca cursa acestor telescoape e mai scurta decat a celor originale si din cauza asta confortul are de suferit pe drumurile mai proaste, mai ales pt. pasager. deasemenea, furca fata, originala, a fost coborata. nu stiu prin ce metoda, dar nu pot fi decat doua: mai putin ulei sau arcuri taiate. totusi tind sa nu cred ca arcurile au fost taiate fiindca daca ridic putin mobra in fata telescoapele se extind in tensiune pana la capatul cursei. inca nu am facut un schimb de ulei in telescoape ca sa pot da un verdict clar (daca as baga cantitatea "regulamentara", mobra mea s-ar inalta in fata). daca optezi sa cobori mobra, trebuie sa stii ca cricul lateral trebuie modificat - al meu e mai scurt bine decat cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 )) Acum am inteles... Disconfortul cauzat pasagerului nu ma intereseaza iar pentru mine consider oricum ca mai rau de atat nu se poate ) Nu am scarite pe spate si am rezolvat in felul asta problema cererilor de plimbare . Ca sa lasi fata poti scoate mai mult amortizoarele ,,in sus" prin juguri si gata ...ai scurtat-o .La mine merge ,dar nu ma tenteaza .Sau tai din amortizoare ,alt canal pentru siguranta ..arcuri mai moi (pt ca vor fi mult mai comprimate) si gata .O sa caut amortizoare mai scurte ...ai idee de la ce mobra se potrivesc ? Totul sta la ,,potriveala urechilor " cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 tu ma zapacesti... ori nu te tenteaza, ori o sa cauti amortizoare... ma rog... pt. amortizoarele din fata cerd ca numa' solutiile date de mine mai sus sunt bune. daca bagi telescoapele mai mult in juguri... da, rezultatul e acelasi, dar cred ca ar arata ca porcu' toata furca. daca e sa le schimbi cu totul de la alta mobra intervin alte tot felu' de probleme: potriveala prindere aripa, etrier, lungime furtun frana, s.a.m.d. daca te referi la suspensia spate (ca o sa cauti), nu stiu daca telescoapele mele sunt de pe alta mobra... acu' cativa ani am vazut intr-un magazin moto din timisoara (care nu mai exista, sau s-a mutat), telescoape speciale dar universale (suna ciudat), cu arcuri cu tot, pt. scaderea garzii la sol la shopere. m-a surprins pretul - costau v'o 70-80 lei buc., noi noute. am sa ma uit la telescoapele mele sa vad ce marca sunt. stiam, dar acu' am un lapsus. am sa le si masor. ma simt dator sa punctez niste trebi referitoare la confort: am zis ca acesta scade, in special pt. pasager, pe drumuri denivelate si cu gropi. pai scade si pt. ghidonist! nu e un capat de lume dar e clar ca e mai naspa decat cu telescoape originale. daca ai comenzi avansate, cum am eu, e chiar mai naspa cand dai intr-o groapa pe care n-ai cum sa o eviti - faptul ca nu te poti ridica in scarite te pune sa faci alt efort, mai mare - sa te ridici de pe sa folosindu-ti mainile, tragandu-te spre ghidon. asta ca sa scapi de o busitura in noada, foarte neplacuta. nu am poze recente cu mobra mea. am cateva pe care le-am facut in ziua in care am cumparat-o. le atasez. viroguta nu era completa... intre timp am schimbat farul, saua (aia dintr-o bucata arata super dar s-a rupt treptat, la fel ca si noada mea, asa ca am pus un set original), am pus lampa spate, am pus alt ghidon (dragbaru' ala mi-era putin incomod si am pus unul mai inalt dar nu foarte), am pus un parbriz obtinut din altul de scooter (decupat ca ala era prea mare), am pus cutiile cromate laterale, top case... nu mai stiu... cert e ca nu am schimbat amortizoarele. nici nu vreau. cred ca asa arata mai bine si deocamdata tin de treaba asta. sosea uscata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Am si eu nevoie neaparata de comenzi din alea avansate cum ai tu. Asa ai luat moto, sau leai facut/cumparat dupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Eu am spus ....,,Ca sa lasi fata poti scoate mai mult amortizoarele ,,in sus" prin juguri si gata ...ai scurtat-o .La mine merge ,dar nu ma tenteaza" ..Vreau sa cobor spatele NU fata . Tot sea dintr-o bucata am si eu ..foarte frumoasa ,incomoda si da ,plezneste suportul ei incet incet .La modificatul suspensiei spate este mai greu ,daca tai din arcuri datorita formei va trebui sa adaptez talere asa ca trebuie sa gasesc ceva cat de cat apropiat chiar daca modific urechile de prindere. Am si eu nevoie neaparata de comenzi din alea avansate cum ai tu. Asa ai luat moto, sau leai facut/cumparat dupa? uite model..de cumparat este scump..de facut nu este prea greu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.