Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

multumesc mult ...la fel scrie si la mine dar ma ghandeam ca nu e masura ..adica stiu eu cum am de ex pe spate 140/90/15 ... la asta ma refeream :( oricum multumesc de ajutor

Salut, Augustin, asa cum am promis. Deci standard xv250 are pe fata 3.00 - 18 47P ( sau metric 90/90/18), spate 130/90/15, custom fata are 100/90/18 (trebuie taiat putin din suportul aripei pentru a intra, dar arata mai bine fiind mai lat) si spate 140/90/15. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo de dimensiunile cauciucurilor, a incercat careva sa puna 110 sau poate chiar 120 pe 535 fata eventual a incercat careva sa schimbe cercul sa puna ceva mai mic si mai lat?(post-28564-0-35121000-1379416814_thumb.jpg) ceva poze ar fi super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de dimensiunile cauciucurilor, a incercat careva sa puna 110 sau poate chiar 120 pe 535 fata eventual a incercat careva sa schimbe cercul sa puna ceva mai mic si mai lat?(attachicon.gif168203_396555017124630_314905840_n.jpg) ceva poze ar fi super.

nu stiu cat are 535, parca tot de 90 este, nu? normal poti sa pui un 100, dar mai mare nu stiu.

Chestia cu cercul s-a facut pe un 250 si arata beton, /index.php?/topic/692943-proiect-virago/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare scurta: ar fi problema daca as pune pe virago 250 anvelopa spate 130/80/17, in loc de 130/90/17? Stiu ca e diferenta intre ele de vreo 3%.

Si sunt cam nedumerit cu dot-ul... ce inseamna eb58 boa 087? E vorba de un Metzler mez22.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare scurta: ar fi problema daca as pune pe virago 250 anvelopa spate 130/80/17, in loc de 130/90/17? Stiu ca e diferenta intre ele de vreo 3%.

Si sunt cam nedumerit cu dot-ul... ce inseamna eb58 boa 087? E vorba de un Metzler mez22.

nu este problema 80 este inaltimea (balonajul) o sa fie mai micut, iar eb58 boa 087 nu este dot.

de ce nu pui de 140 arata mai bine, la eu asa zic, uitate si tu, doar treci pe langa ea zilnic :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este problema 80 este inaltimea (balonajul) o sa fie mai micut, iar eb58 boa 087 nu este dot.

de ce nu pui de 140 arata mai bine, la eu asa zic, uitate si tu, doar treci pe langa ea zilnic :))

 

Habar n-am daca e dot sau nu... un amic are 2 Metzler si s-a gandit ca face o afacere cu mine. zic si eu ce mi-a zis el :)) stiu ca este talonul, inaltimea, totusi ma gandeam ca la moto conteaza mai mult diferenta... la confort, garda la sol etc.

pt fata are unul 100/90/18, dar tot cu un "dot" dubios si nu am chef sa modific aripa fata pt el (nu cred ca intra fara mici modificari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt fata are unul 100/90/18, dar tot cu un "dot" dubios si nu am chef sa modific aripa fata pt el (nu cred ca intra fara mici modificari).

Modificarea este foarte usoară, se taie din suportul aripii, ne auzim sa îți explic dacă vrei, așa vreau și eu să pun, pe față. Pe spate, garda se modifică automat cu câțiva cm. restul nu stiu...

Acele cifre și litere nu reprezintă dot-ul. vezi ca de obicei dot-ul este scris pe o singură parte a anvelopei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea este foarte usoară, se taie din suportul aripii, ne auzim sa îți explic dacă vrei, așa vreau și eu să pun, pe față. Pe spate, garda se modifică automat cu câțiva cm. restul nu stiu...

Acele cifre și litere nu reprezintă dot-ul. vezi ca de obicei dot-ul este scris pe o singură parte a anvelopei.

 

Mi-e cam peste mana sa ma duc sa le vad si prin telefon nu a stiut sa-mi zica mai multe. O sa-l mai intreb, daca au dot recent, ma mai gandesc. Daca nu, nu stiu daca are rost sa ma complic... mai mult pe spate vroiam sa iau, ca al meu e dot 2006...

 

Hai sa va "incant" si pe voi cu starea actuala a mobrei mele :P O sa incerc pana vineri sa montez si aripa spate, sa curat si sa revopsesc partea din fata a cadrului (portiunile mici pe unde e sarita vopseaua doar), ca sambata sa pot pune rotile...

Si o intrebare: montand farul aseara, am observat ca ceva nu e in regula... joaca in carcasa aia ca toti dracii, nu sta deloc fix. N-am strans cele 2 suruburi de reglaj f mult, recunosc, dar tot nu cred ca stransul lor va rezolva complet problema... intrebarea e: la voi tot asa e prins farul in carcasa, doar cu cele 2 suruburi lungi cu arc si cu piciorusul acela de sus (cam inutil, zic eu)? Ca eu asa l-am desfacut, asa l-am pus la loc... si nu par sa lipseasca piese din el. Si in manual nu am gasit nimic detaliat privind componentele farului.

post-69984-0-42039400-1380101293_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pentru tine raportarea se face doar la consum , este greu sa intelegi... Niciodata nu poti compara o sportiva cu un chopper!

Motocicleta este bine sa o alegi in functie de destinatie... in primul rand trebuie sa sti ce vrei tu!

Stimate prietene motociclist Este adevarat ca vin de pe vitezana dar la viata mea am mers si pe socialista si pe naked si pe plastice.....Am deja o varsta si as lua ceva mai domol dar care sa sa poata fi plimbata mult nu aratata la terasa.Una este sa mergi cu 5 litri afara si alta cu 10 litri Cat despre intrebarea mea ma astept inca la indemnuri de a lua viroaga in detrimentul celorlalte

Vis a vis de alegerea motocicletei functie de destinatie intodeauna va fi un compromis Eu merg si la munca cand timpul imi permite si la drumuri de sute de kilometri cu pasager.Nu le pot impaca pe toate ,Stricto deci....as vrea viroaga pentru cilindree ceea ce ar trebui sa insemne cuplu si rezerva de putere.Honda imi place mai mult la aspect,vin de pe honda si fiabilitatea se pare ca nu e doar o gogorita Suzuki am avut un naked si am fost foarte multumit si de acela...Honda ar fi un maxim 750cc dar ca si un Intruder ar avea pretul peste viroaga..Nu stiu daca asta se reflecta si in calitate .Inca confuz dar se pare ca va trebui sa ma dumiresc singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate prietene......Nu le pot impaca pe toate.......un Intruder ar avea pretul peste viroaga.....Inca confuz dar se pare ca va trebui sa ma dumiresc singur

Anterior, nu am facut decat sa raspund strict la intrebarea ta!

Acum fiindca ai nuantat de fapt ce vrei sa sti se schimba datele... deci:

- pentru drumuri lungi este mult mai bun un naked - datorita pozitiei de pilotare, pasagerul nu te dezavantajeaza foarte mult. Suporta toate regimurile de viteza, poti ataca distante mari cu usurinta.

- chopper-ul este un motor de agrement, plimbari de placere indicat la drumuri aglomerate(trafic de oras) cu viteze mici, foarte stabil oferind o siguranta marita - poti face si drumuri lungi dar in comparatie cu precedenta este mai obositor. Nu-i place viteza - timpul de deplasare creste. Apoi cu pasager disconfortul creste... din cauza acesta eu folosesc parbriz, chiar daca sufera ceva aspectul...

 

Nu vreau sa pledez pentru virago, pe mine ma avantajeaza din alte puncte de vedere... peste 70% din drumuri le fac in traficul din bucuresti, pe un traseu aglomerat... Alte avantaje? ...statura mea, cardan, consum, stabilitate foarte buna, demaraj puternic fara a fi spectaculos(nu o sa vezi plecari pe o roata), la viraje nu trebuie culcata(are centul de greutate coborat, consum relatv mic( cu 9L faci cca 180 km trafic de oras - la drum cca 3,1% ruland cu 60-70 km/h sau aproape 4% cu 80 - 120 km/h). Datorita pozitiei disconfortul asa cum am mai spus creste proportional cu viteza. Totusi pe distante scurte(depasiri, etc) am fugit si 150 - 160 km/h. Distanta maxima parcursa intr-o singura zi a fost de cca 600 km, evident a doua zi am facut pauza... La fiabilitate eu ii dau nota 10, motorul este indestructibil(de fapt tot motorul), doar prostii reusesc sa le strice...

=======

Intruderul este mai "fatos"(mai barbatesc), aparent ceva mai mare, mai rigid si mai lenes cu un consum foarte putin mai mare - virago pare mai mic(ceva catre dama), dar este mai suplu, mai fasnet, mai usor si mai agil, mai rapid cu un consum mai bun, sunet placut si demaraj lejer... indiscutabil mai bun si la calitate/pret. Totul se rezuma in final la gusturi...

 

Cred ca ai mare dreptate cu ultima fraza... tu singur ai sa sti ce vrei - mai ales ca ai mers pe toate genurile...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi, multumesc de indicatiile privitoare la verificarea ambreiajului. am sa le urmez inainte de a comanda piesele. am si eu doua manuale de reparatii si oricum nu m-as fi apucat de treaba fara sa le consult. [...]

as vrea si eu cele doua manuale de reparatie, daca se poate. adresa mea de e-mail este magdalucius@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve de tun all!!!

Am un 535 si am o serie de intrebari :)

1.Dat fiind faptul ca motocicleta are pompa de benzina si nu e prin cadere alimentarea,nu e posibil sa scot carb-urile pe lateral si sa le pun filtre conice?

2.Si asta cred ca multi is curiosi,tobele alea,daca fac un 2 in 1 si ma scap de catalizatorul(sau ce (cuvant urat) ii ala) intermediar,bineinteles si rejetate carb-urile,cum imi afecteaza performanta? A se sublinia ca pastrez sistemul 2-1 al tobelor!

 

Intreb toate astea,pt ca sunt fanul nr.1 al lui Virago si as vrea sa o modific destul de radical,dar am aceste "mici" impedimente :)

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil dar tre sa faci galerii de admisie custom.Jettingul e pacatos si aproape imposibil de nimerit corect.Vei avea probleme fie la pornire,fie la consum,fie pierdere cp/cuplu la ture joase,medii sau sus....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu aveam tobe cu amortizoare de sunet, si la fel, voiam sa fac o singura toba mai lata, dar fara sa ai ceva de indoit teava sau macar o flacara cu acetilena, nu prea poti nimeri cele doua tevi ce ies din motor, ca sa le unesti capetele.astfel, eu leam taiat la jumatate si leam lasat fara amortizoare de sunet.acum suna bestial, si consumul a crescut cam cu 0.5 l/100 km, dar mai degraba as pune acest consum marit pe baza vremii reci, si stiti cum e cu socu si alea la virago. mai am putin de modificat si eu la a mea, dar sper ca o sincronizare de carburi rezolva pierderile.a, si puterea nu mia scazut, ba parca e mai fasneata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toatalumea. are cineva de vanzare un carburator bun? Ala vechi a crapat si tare as vrea sa mai profit de astea cateva zile cu soare care au mai ramas. Orice informatie in legatura cu asta e apreciata. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 250 se gasesc pe ebay, noi, "made in China"... si se pare ca sunt ok. Posibil sa gasesti si pt 535, nu am cautat.

Dar ce inseamna "a crapat"? Carburatoarele se repara...

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar la cuiul ponto... e singura piesa interioara care se misca, cel putin singura care-mi vine in minte ca s-ar putea uza. Si se uzeaza cuiul in sine, care se poate schimba. Si daca se uzeaza scaunul lui, pe care calca, la multe carburatoare se schimba si ala... iese si intra fortat, ca o bucsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...