Geo_ZGA Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Si eu le desfac usor... chiar diseara o sa le dau jos, ca sa incerc o reparatie. Incalzite se desfac mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) probabil si grosimea stratului de rugina conteaza, cred ca evacuarile mele au vazut cheie ultima data in fabrica in japonia ceva idei cum sa scot resturile de prezon ? Editat Mai 29, 2014 de boghi13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Mai ai de ce sa-l apuci? Daca da, ori o cheie "mops" de instalatii, ori 2 piulite infiletate si desfiletat de a 2a... Daca nu, exista extractoare sau gaura de dimensiune mai mica cu bormasina, facut filet invers si bagat un surub solid. Sau sudat de "ciot" un alt surub, mai lung si incercata desurubarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 a mai ramas un mot, deci as incerca ori doua piulite ori cu mops sau sudura :-? in aceasta ordine, nu vreau sa umblu cu extractor si bormasina ca e pozitia cam nasoala. sa vedem, deocamdata am reusit sa recuperez piulitele originale una am prinsa pe menghina si usurel la cheie cealalta am dus-o la un mester si agaurit-o centrat pe strung apoi curatat cu un tarod. o intrebare interesanta ar fi cum sa previn pe viitor astfel de probleme, ma gandesc sa dau cu ceva vaselina pe prezon la remontare, numa sa gasesc ceva rezistent la temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) ...o intrebare interesanta ar fi cum sa previn pe viitor astfel de probleme... Eu in locul tau, dupa ruperea primului prezon nu as fi incercat si cu celelalte! Blocarea piulitelor pe prezoanele galeriei de evacuare se produce in mod frecvent, datorita unor reactii de oxidare produse la temperaturi ridicate. Degripantul isi face treba, dar nu instantaneu(ii trebuie multe ore sa penetreze rugina). A doua zi puteai incerca cu o surubelnita de impact careia ii puneai in cap o tubulara - aveai sanse mari sa le desfaci fara a rupe nimic. Exista si o scula de "plesnit piulite" care rezolva problema 100%(vezi foto). === Pentru a preantampina pe viitor aceasta situatie, inlocuiesti prezoanele(daca sunt corodate) si folosesti la strangere grafit coloidal sau bisulfura de molibden(faci o crema in amestec cu ulei de motor cu care ungi filetul). Editat Mai 30, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 trebuia sa demontez ca avem intalnire pe urma cu un sudor, si vb aia daca tot am facuta de oaie la un prezon sa o fac si la fratele lui pe aceasi flansa ( desfacerea cele dea doua flanse este in proiect pt weeknd-ul asta ...daca nu ploua. Intretimp am facurt rost de grafit deci uraaaa PS interesanta scula pentru spart piulite cum ii zice daca ii dau un search online , cred ca ar fi buna la casa omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 La Zenklawa la targ mai vindem niste treburi de la Yamaha Virago 1000: Cric Central- 130 ron; Sa si sissy bar- 450 ron; Capace laterale cromate : unul pentru filtru de aer iar celalalt are integrat o valva de imbogatire a amestecului- 160 ron bucata; Rack portbagaj- 140 ron; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 La Zenklawa la targ mai vindem niste treburi de la Yamaha Virago 1000: Cric Central- 130 ron; Sa si sissy bar- 450 ron; Capace laterale cromate : unul pentru filtru de aer iar celalalt are integrat o valva de imbogatire a amestecului- 160 ron bucata; Rack portbagaj- 140 ron; Zenklavistilor, cricu' ala central se potriveste pe 535? Sissy bar-ul se poate vinde separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 viragistilor, mai stiti ceva de mobra asta? ati vazut-o? mai e pe drumuri?\ /index.php?/topic/335647-vand-yamaha-virago-xv-535-1998/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 salutare ! cine a mai avut probleme cu oala de ambreiaj de la virago? cica una noua ar fi 400 euroi...dar nu se merita sincer..ce sfaturi imi puteti da? virago meu troncane ca un tractor si se pare ca de la oala i se trage.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 da, si la mine se aude ceva, o bataie la ambreaj la relanti, iar cand apas ambreajul, nu se mai aude sau se diminueaza bataia foarte mult. Interesant este ca nu se aude tot timpul, ci numai intr-un interval de timp sau temperatura, de cand incepe sa se incalzeasca pana la un moment dat, ca atunci cand e rece rece dimineata sa zic, nu se aude, iar cand e cald motorul, iar nu se aude. Cineva zicea, dar am gasit f putine informatii, de un fel de 'oala' a ambreajului. nu stiu cum arata ca sa imi pot da seama ce se poate uza, si de ce. In schimb ambreajul meu functioneaza bine, prinde destul de jos, are o idee de cursa moarta, cum scrie la carte...nu patineaza, inafara de bataia asta. Daca e cineva care a avut problema asta si a rezolvat-o, sau stie sa ne dea cateva detali in legatura cu asta, precis, as si si eu recunoscator, ca si colegul de sus. Multam` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 da, si la mine se aude ceva, o bataie la ambreaj la relanti, iar cand apas ambreajul, nu se mai aude sau se diminueaza bataia foarte mult. Interesant este ca nu se aude tot timpul, ci numai intr-un interval de timp sau temperatura, de cand incepe sa se incalzeasca pana la un moment dat, ca atunci cand e rece rece dimineata sa zic, nu se aude, iar cand e cald motorul, iar nu se aude. Cineva zicea, dar am gasit f putine informatii, de un fel de 'oala' a ambreajului. nu stiu cum arata ca sa imi pot da seama ce se poate uza, si de ce. In schimb ambreajul meu functioneaza bine, prinde destul de jos, are o idee de cursa moarta, cum scrie la carte...nu patineaza, inafara de bataia asta. Daca e cineva care a avut problema asta si a rezolvat-o, sau stie sa ne dea cateva detali in legatura cu asta, precis, as si si eu recunoscator, ca si colegul de sus. Multam` se aude cand este rece si cand accelerezi usor...dupa ce se incalzeste se aseaza si nu se mai aude pt ca se dilata oala este ca o roata zimtata ma rog... si pe mijloc unde se monteza direct este problema ca nu are rulment si se freaca... colega .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 am inteles, asa este la tine. la mine la rece nu se aude absolut nimic. cand e 'caldut' motorul are toanele astea. in fine, m-am uitat intre timp si am vazut cum arata piesa si m-am lamurit. oricum, ciudata uzura aia....la doar 40.000 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Daca intereseaza pe cineva si la a mea copie dupa xv400 (luata la 0km) se aude la rece si are rezonanta in rezervorrul de sus, daca trag ambreiajul nu se mai aude nimic, de asemenea dipa ce se incalzeste troncanitul se estompeaza forte mult.Cand o pornesc prima oara si e rece se sezizeaza dar devine mai pregnant dupa primul ambreiaj tras. Din ce am mai citit si pe alte forumuri este o manifestare comuna multor virogi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Apropos de discutia din urma cu cateva pagini in urma, referitoare la surubul din evacuare... cel care mi-a facut reparatia la evacuare mi-a spus ca e pt eliminarea apei din evacuare, rezultata din condens. Tind sa-l cred... Apropos de evacuare... acum e mult prea silentioasa, nu mai scapa pe nicaieri gaze (era ciur teava de la cilindrul spate), ce pot sa-i fac sa sune putin mai tare? Nu se mai aude aproape deloc... deja are o gaura in toba si sunt scoase capacele din capetele tobelor. Sa-i largesc putin gaura aia din toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Fa-o ciur din nou, glumesc, pai cum ramane cu back pressure si cei 2,5% castig de putere la o toba bine calculata? Sincer la cea de 125 era toba mai "sanatoasa" dar dupa zeci de kilometri mi se infundau urechile de zgomot. La asta de 400 nu am nevoie de zgomt ca sa simt ca are forta, pur si simplu trag de gaz si simt cum tasneste si cum vibreaza motorul cand intra-n sarcina.Nici la 130 nu-i aud toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Evident, nu vreau sa pierd cuplu/putere... pur si simplu vreau putin sunet. Sudorul mi-a etansat-o perfect, inclusiv unde nu il rugasem... probabil ca singura solutie e o alta evacuare si asta nu cred ca se va intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Daca intereseaza pe cineva si la a mea copie dupa xv400 (luata la 0km) se aude la rece si are rezonanta in rezervorrul de sus, daca trag ambreiajul nu se mai aude nimic, de asemenea dipa ce se incalzeste troncanitul se estompeaza forte mult.Cand o pornesc prima oara si e rece se sezizeaza dar devine mai pregnant dupa primul ambreiaj tras. Din ce am mai citit si pe alte forumuri este o manifestare comuna multor virogi. Pai si, concluzia....se poate trai cu problema asta sau ne trezim in pana la 500 km de casa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Personal m-am impacat cu ideea ca asa-i fisa postului.Poate la viitorul schimb de ulei o s-o desfac pe dreapta si o sa ma uit sa vad daca se poate face ceva. La cea de 125 cand am desfacut-o sa-i curat filtru de ulei centrifugal am observat aceeasi problema, oala juca (dar nu se auzea troncanitul), m-am speriat (desi nu se vedea nicio urma de uzura) si m-am dus fuguta la un chinez care are sevice in AXA si i-am cinstit pe baieti ca sa-mi arate si sa-mi spuna cum sta treaba.Concluzia: era normal jocul. Din ce am mai citit treaba asta se intampla la multe tipuri de mobre si baietii se intreaba de unde o fi zgomotul, raspunsul care-l primesc prompt este ca e din oala si s-o lase asa. Pe mine ma deranjeaza cel mai tare ca daca asculti in dreptul motorului nu se pre aude in schimb in rezervorul superior parca am ceva ce se balabane in el ca si cum ar vibra ceva si s-ar atinge Editat Iunie 3, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Pai si, concluzia....se poate trai cu problema asta sau ne trezim in pana la 500 km de casa? troncanitul asta nu face bine motocicletei.....daca este oala de ambreiaj trebuie schimbata sau pus un ulei mai vascos ca sa mai lungesti pana faci rost de oala...un 20/50 e cel mai bun....zic si eu...uitasem ulei sintetic Editat Iunie 3, 2014 de raisa creata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 troncanitul asta nu face bine motocicletei.....daca este oala de ambreiaj trebuie schimbata sau pus un ulei mai vascos ca sa mai lungesti pana faci rost de oala...un 20/50 e cel mai bun....zic si eu...uitasem ulei sintetic Acum nu te gandi ca bate de asurzesti dac nu ai urechea formata nici nu-ti dai seama (un var de-al meu zicea ca el nu aude nimic dar nu era el calare pe ea), sa schimbi doar oala s-ar putea sa nu rezolve nimic pentru ca la un lagar ai doua parti ce se uzeaza, cat despre uleiul recomandat de tine ma abtin, nu e nici pentru clima noastra si sintetic? s-ar putea sa ai surpriza sa-ti patineze ambreiajul, motorul asta la mama lui a fost facut pentru ulei mineral.In manualul de reparatie (adevarat ca Haynes nu cel original) la capitolul ambreiaj nu se puncteaza o masurare a jocului oalei de ambreiaj deci concluzia ar fi ca nu e critic. Cel mai mult ne-ar ajuta daca este cineva de pe forum care a fost nevoit sa schimbe oala de ambreiaj din cauza uzurii. Apropo acelasi joc mai mare sau mai mic ai de exemplu la 250 la pinionul de atac al transmisiei cu lant (si la multe altele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Pai si, concluzia....se poate trai cu problema asta sau ne trezim in pana la 500 km de casa? asa e la virago,toate,nu este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Acum nu te gandi ca bate de asurzesti dac nu ai urechea formata nici nu-ti dai seama (un var de-al meu zicea ca el nu aude nimic dar nu era el calare pe ea), sa schimbi doar oala s-ar putea sa nu rezolve nimic pentru ca la un lagar ai doua parti ce se uzeaza, cat despre uleiul recomandat de tine ma abtin, nu e nici pentru clima noastra si sintetic? s-ar putea sa ai surpriza sa-ti patineze ambreiajul, motorul asta la mama lui a fost facut pentru ulei mineral.In manualul de reparatie (adevarat ca Haynes nu cel original) la capitolul ambreiaj nu se puncteaza o masurare a jocului oalei de ambreiaj deci concluzia ar fi ca nu e critic. Cel mai mult ne-ar ajuta daca este cineva de pe forum care a fost nevoit sa schimbe oala de ambreiaj din cauza uzurii. Apropo acelasi joc mai mare sau mai mic ai de exemplu la 250 la pinionul de atac al transmisiei cu lant (si la multe altele) a mea chiar troncane.... pai eu stiam ca uleiul mineral la temperaturi inalte nu prea e bun ...si chiar se incinge avand racirea cu aer.....in oras e jale..... da, eu tot caut dar nu gasesc pe nimeni cu aceeasi problema a mea este de 535 si e din 1993. asa e la virago,toate,nu este problema. ar fi bine ca mi-e cam teama sa plec la drum cu ea troncanind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 a mea chiar troncane.... da, eu tot caut dar nu gasesc pe nimeni cu aceeasi problema Pai uite ca tocmai ne-ai gasit, Stai linistita.Specific inca odata acest zgomot se aude numai la ralanti si dispare indata ce se trage ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Diferenta intre mineral-semisintetic-sintetic este de rezistenta in timp. Incalzire-racire, in timp uleiul isi pierde proprietatile... mineralul intr-un timp mai scurt, sinteticul mai lung. E foarte bun si mineralul sau semisintetic, atata timp cat se respecta schimbarea lui la timp. Manualele indica uleiuri minerale pt ca asta exista la vremea aia. Tehnologia a mai avansat in 20-25 ani. @Raisa: daca ti-e frica, du-o la un mecanic (bun) sa o "asculte". Poti sa te duci la Patrick - Ambulanta Moto in Fundeni, Cesar - GRG in Crangasi/Regie, TNG in Ciolpani. Pt o simpla constatare banuiesc ca nu o sa iti ia prea multi bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.