vlad58 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Din poza se vede ca arata perfect si asta conteaza foarte mult, e o bijuterie, ai ce lustrui. Ce te deranleaza la ea, cutia de viteze? Adica fii mai explicit. Sare din viteza, le incurca, schimba greu? Faptul ca da rateuri, nu mentine ralantiul si nu are forta totul e din reglaje, curatare filtru, in cel mai rau caz membrane gaurite. Adica ce inseamna huruie? ca huruitul poate insemna de la cablul de kilometraj, rulment de roata sau cardan, in cel mai rau caz buba la motor. Nu-ti incarca bateria? Masoara si spune poate fi un contact imperfect regulatorul sau statorul. Eu sunt sigur ca daca nu ai fi avut problemele astea te-ai fi indragostit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Tot acolo ai trimis-o si cateva pagini mai in spate dar nu ne-a dat detalii pe unde a fost si cine aluat decizia sa schimbe oala de ambreiaj. Mie mi se pare normal ca atunci cand ceri ajutorul si ai o rezolvare/esec sa-ti impartasesti experienta comunitatii la care ai apelat. buna dimineata ! am rezolvat problema cu troncanitul la viroaga mea la demaror mi-a zis mecanicul ca este sa zicem o tabla care tine bilele....mi-a aratat-o era indoita si rupta pe alocuri.....a gasit si ceva pilitura, asta inseamna ca sunt afectati si cuzinetii dar nu grav.... acum se aude si merge normal, ma bucur de ea in fiecare zi am avut noroc..... am dat de un pasionat al motoarelor din tata in fiu si numai cu asta se ocupa o zi frumoasa va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Buna ziua. Postez pentru o amica care vrea sa isi cumpere un virago 535 din 1998 de la sermoto, ce puteti sa imi spuneti despre model, are probleme? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Anghel Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Din cate stiu eu,motorul este de vânzare de vreo 4 luni.Anul si pretul,mie personal îmi da cu virgula,in caz ca e cel la 1280 de euro.Din propria experienta sa nu cumpere de la intermediar,nu prea e sănătos.Erau o grămadă de Viroage super de vânzare pe forum,cauta si aibsa vezi!!asfalt fără gropi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Intrebam de model, daca e problematic, nu neaparat cel din cluj. Multumesc oricum!! Aici pe forum? » Post actualizat in 27 Aug 2014 11:04Motorul costa 1190, e cel cu side cases Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Anghel Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Pe forum,cat si in topicul cu vânzări motociclete.Pentru o fata este super,părerea mea.Probleme sunt la fiecare model de motocicleta.Conteaza cum a fost intretinuta...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mickeydoo Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Buna ziua. Postez pentru o amica care vrea sa isi cumpere un virago 535 din 1998 de la sermoto, ce puteti sa imi spuneti despre model, are probleme? Multumesc! Salutare, Pentru un Virago din 98 are cam putini km si are cam multe accesorii pe ea ca sa coste doar atat. Adica ... trebuie sa iti pui intrebarea de ce ar vinde-o asa ieftin cel din Italia de unde cumpara ei. Sissy bar eu n-am vazut sa aiba (scrie in descriere ca ar avea). Eu am luat un 535 din 1995 de la ei in iarna cu vreo 1500 eur si are carburatoarele cam coapte. Cam regret ca am luat de la ei. Garantia aceea de 1 an (la fel ca si service-ul lor) lasa muuult de dorit. Ia-ti Virago 535 ca-i faina, da nu de acolo si nu aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 buna dimineata ! am rezolvat problema cu troncanitul la viroaga mea la demaror mi-a zis mecanicul ca este sa zicem o tabla care tine bilele....mi-a aratat-o era indoita si rupta pe alocuri.....a gasit si ceva pilitura, asta inseamna ca sunt afectati si cuzinetii dar nu grav.... acum se aude si merge normal, ma bucur de ea in fiecare zi am avut noroc..... am dat de un pasionat al motoarelor din tata in fiu si numai cu asta se ocupa o zi frumoasa va doresc Ma bucur sa aud ca ti-ai rezolvat problema, acum daca nu te deranjeaza cat te-a costat si unde ai facut-o ca sa stim si noi, eventual un nr de telefon ca daca cu asta se ocupa oamenii nu se supara.Pilitura poate sa provina din multe locuri nu neaparat din cuzineti. La urmatorul schimb de filtru urmareste daca mai apare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bese Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Cineva din cj? Caut un service moto la care se sudeaza bine in aluminiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) Alternatorul magnetic - este un generator cu magneti permanenti, un magnetou in stare sa genereze puteri mai mari cca 150 - 300W. Constructia lui este recenta si este datorata progresului tehnologic in electronica, implementat in ultimii ani in constructia auto/moto. In principiu este format din electromagneti dispusi circular, in forma de stea(stator). Acest ansamblu este fix in jurul caruia se rotesc pastile magnetice dispuse cu polaritate inversata pe un suport ce seamana cu o oala(rotor). Campul magnetic ce trece succesiv prin dreptul electromagnetilor produc un curent alternativ ce este redresat de o punte de diode. Stabilizarea tensiunii este asigurata de o baterie cu tiristori ce se deschid la tensiune prestabilita si care pun la masa surplusul de curent. Este format din trei circuite identice, cate unul pentru fiecare faza. Bobinele statorului sunt in general in numar de trei, dar pot fi si patru. Fiecare bobina fiind si ea formata din mai multi electromagneti inseriati. Numarul lor total fiind in aceasta situatie, un multiplu al lui trei(6, 9, 12,15, etc) sau al lui patru(8, 12, 16, 18, etc). Schema alaturata reprezinta un magnetou trifazic(trei bobine). Regulatorul electronic - multi ii spun gresit releu de incarcare(ceeace nu este adevarat, lucreaza ca un sunt electronic). De remarcat faptul ca regulatorul electronic este fabricat intr-o capsula metalica pentru a se asigura racirea montajului electronic, care este apoi acoperit cu un lac protector. Diodele de putere si tiristorii sunt fabricatie direct in carcasa regulatorului pentru a disipa caldura. Trebuie mentionat faptul ca datorita constructiei este indicat ca in functionare curentul produs sa fie absorbit de cat mai multi onsumatori, astfel montajul electronic va fi solicitat mai putin. Regulatoarele electronice sunt in principiu identice, totusi aspectul si terminalele difera de la un producator la altul. Spre exemplu unele au doar patru terminale(fire), altele au sase sau mai multe fire. Unele sunt prevazute cu conector incorporat, altele au fire ce se termina cu un conector. Atunci cand au fire acestea sunt colorate, le putem identifica usor. Astfel se poate utiliza si alt model de regulator. - trei fire au aceesi culoare - fac legatura cu fiecare faza ce iese din generator(nu conteaza ordinea) - un fir (intotdeauna) rosu - este firul ce face o conexiune ferma cu borna + a ateriei. - masa este asigurata prin carcasa metalica a regulatorului, care trebuie fixata la sasiul motocicletei prin suruburi(de regula sunt doua). Aceasta este o prima varianta(patru fire), dar pot fi si alte modele. - daca exista inca un fir rosu cu aceeasi grosime ca primul atunci se poate lega impreuna cu acesta la borna + baterie, dar poate fi conectat la alimentarea accesoriilor a instalatiei electrice. - daca firul este rosu dar mai subtire, atunci se leaga la plus contact (+15) el asigura curentul de functionare a montajului. - in unele cazuri mai poate exista un alt fir negru(la unele scutere), acesta se leaga la masa. Cum se poate distruge regulatorul? - o baterie uzata este incapabila sa absoarba o mare parte din curentul produs de generator, astfel releul este suprasolicitat se incalzeste puternic si se arde. - oxidul poate produce un contact imperfect intre masa motocicletei si carcasa regulatorului, astfel curentul nu mai este absorbit de consumatori ci de releu. Se produce efectul descris mai sus care distruge regulatorul - contacte imperfecte la unul sau mai multe fire ce ies din generator(cele trei fire). Asta face ca celelalte infasurari sa fie preluate doar de unul din cele trei circuite ale regulatorului producand distrugerea pe rand a acestora. Ce trebuie sa verificam si cum? Verificarile se fac cu un multimetru pe scara de 2 V. 1. Pornim motorul si aprindem luminile(toti cosumatorii), apoi masuram intre carcasa regulatorului si sasiu, intre carcasa regulatorului si borna - a bateriei. Tensiune nu trebe sa depaseasca 0.02V. Daca tensiunea nu este conforma se remediaza cauza. 2. Dupa aceasta masuratoare se masoara identic intre firul rosu(se inteapa cu un ac) si borna + a bateriei. Nici aici nu trebuie sa gasim o tensiune mai mare de 0,02V. 3. Asemeni se verifica si inainte si dupa conector terminalele generatorului. Eu am renuntat la acel conetor dupa ce am distrus doua relee. Am cositorit ferm firele rezolvand astfel un mare neajuns. Acelasi lucru am facut si la alte motorete a unor cunoscuti. 4. Se masoara tensiunea de incarcare la bornele bateriei. Trebuie sa fie intre 13,6V si 14,5V. Recomandari - dupa pornirea motorului aprindeti imediat luminile. Bateria sa fie in stare buna, capabila sa absoarba 6 - 8A. Daca totul este ok, nu este nevoie de utilizarea unui ventilator pentru racirea regulatorului. Cu cat sunt mai multi consumatori cu atat regulatorul este solicitat mai putin. Generatorul magnetic (alternator, magnetou) nu-mi scoate decat la 2 fire 4 V (4,6 V exact), dar la al treilea fir, tot negru, imi scoate 0 V (0,6 V exact). Trebuie sa-l inlocuiesc? Daca da, cat costa unul? Se poate inlocui doar statorul? Cat costa acesta? Se poate inlocui doar o bobina a statorului? Cat costa aceasta? Multumesc anticipat. » Post actualizat in 29 Aug 2014 10:48 Generatorul magnetic (alternator, magnetou) nu-mi scoate decat la 2 fire 4 V (4,6 V exact), dar la al treilea fir, tot negru, imi scoate 0 V (0,6 V exact). Trebuie sa-l inlocuiesc? Daca da, cat costa unul? Se poate inlocui doar statorul? Cat costa acesta? Se poate inlocui doar o bobina a statorului? Cat costa aceasta? Multumesc anticipat. Am aflat ca statorul costa 300 euro si rotorul 380 euro (noi, originale). » Post actualizat in 29 Aug 2014 10:52 Daca ai noroc, poti gasi magnetou second hand cu 200 euro. Editat August 29, 2014 de Vladisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Cum ai facut masuratoarea?Fata de masa?Masuratorea se face intre cele trei luate 2 cate 2 deci trei masuratori. Mai intai insa masoara-le rezistenta (tot asa 2 cate doua) ai trebui sa ai cam 0,4 ohmi si pe urma rezistenta fata de masa care trebuie sa fie infinit. Bineinteles pentru aceste masuratori trebuie sa scoti cupla care pleaca la regulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladebiker Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 eu am un xv 750 si dupa multe batai de cap am descoperit ca aveam niste fire coapte la alternator, mi le-a bobinat un mecanic moto si imi merge super, incarca cat trebuie, daca vrei te pun in legatura cu el ca sa nu dai atatia bani cand exista solutii mult mai ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) eu am un xv 750 si dupa multe batai de cap am descoperit ca aveam niste fire coapte la alternator, mi le-a bobinat un mecanic moto si imi merge super, incarca cat trebuie, daca vrei te pun in legatura cu el ca sa nu dai atatia bani cand exista solutii mult mai ieftine Da, multumesc. Chiar si la Adalmotors Service e 780 lei un stator nou, original, de Yamaha Virago XV 535. 0730.490.165 e nr meu. Sau zi-mi nr tau si te sun eu. Ori nr. mecanicului moto care se pricepe si la electrica moto. » Post actualizat in 29 Aug 2014 11:21 Cum ai facut masuratoarea?Fata de masa?Masuratorea se face intre cele trei luate 2 cate 2 deci trei masuratori. Mai intai insa masoara-le rezistenta (tot asa 2 cate doua) ai trebui sa ai cam 0,4 ohmi si pe urma rezistenta fata de masa care trebuie sa fie infinit. Bineinteles pentru aceste masuratori trebuie sa scoti cupla care pleaca la regulator Multumesc de explicatii. Nu eu am facut masuratorile. » Post actualizat in 29 Aug 2014 11:32 Cum ai facut masuratoarea?Fata de masa?Masuratorea se face intre cele trei luate 2 cate 2 deci trei masuratori. Mai intai insa masoara-le rezistenta (tot asa 2 cate doua) ai trebui sa ai cam 0,4 ohmi si pe urma rezistenta fata de masa care trebuie sa fie infinit. Bineinteles pentru aceste masuratori trebuie sa scoti cupla care pleaca la regulator Poate vrei sa vin pe la tine sa imi faci aceste masuratori. Nu pe degeaba. » Post actualizat in 29 Aug 2014 11:33 eu am un xv 750 si dupa multe batai de cap am descoperit ca aveam niste fire coapte la alternator, mi le-a bobinat un mecanic moto si imi merge super, incarca cat trebuie, daca vrei te pun in legatura cu el ca sa nu dai atatia bani cand exista solutii mult mai ieftine Daca ma pui in legatura, sunt si eu atent cu tine. » Post actualizat in 29 Aug 2014 12:17 Cine stie un electrician moto in Bucuresti? Editat August 29, 2014 de Vladisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 In ce zona locuiesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) In ce zona locuiesti? Sector 4, cartier Berceni, str. Straduintei nr. 4. Editat August 29, 2014 de Vladisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Eu pot sa te ajut duminica daca cristi57 nu poate mai devreme. Dar cum poti sa mergi cu ea daca nu-ti incarca, nu iti este frica sa nu te lase in drum? Stau la curte si avem loc de intors, ca dupa cate stiu eu pe acolo sunt blocuri. Cat despre "nu degeaba" nu-ti fa probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) Eu pot sa te ajut duminica daca cristi57 nu poate mai devreme. Dar cum poti sa mergi cu ea daca nu-ti incarca, nu iti este frica sa nu te lase in drum? Stau la curte si avem loc de intors, ca dupa cate stiu eu pe acolo sunt blocuri. Cat despre "nu degeaba" nu-ti fa probleme. Daca poti sa vii la mine, prefer, ca am loc de intors. Am si garaj la ea. Daca nu, vin eu, ca problema e doar cand merg cu farul aprins. Dar cum facem? Da-mi nr tau de mobil sau suna-ma tu la 0730490165. » Post actualizat in 29 Aug 2014 17:28 In ce zona locuiesti? Pot veni eu la tine, daca ma suni la 0730490165 sau imi dai adresa ta sau nr tau de mobil. Bineinteles ca nu pe degeaba ma ajuti. Editat August 29, 2014 de Vladisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Te sun maine sa vad daca se poate face la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Te sun maine sa vad daca se poate face la tine. Maine dupa amiaza sunt liber. Te procepi sa si rebobinezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Esti liber degeaba eu am treba cu un gratar si o bere. Te sun ca sa vad daca duminica vin eu sau tu. De bobinat ma pricep dar nu ma inghesui. Poti sa ti-l faci singur http://www.instructables.com/id/Rebuild-your-bike-s-expensive-stator/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) Daca nu poti tu maine dupa amiaza, o lasam pe duminica, cum ai zis initial. Daca te pricepi sa rebobinezi (daca e cazul), iti dai seama ca iti platesc munca. Astept sa ma suni daca duminica vii tu la mine sau eu la tine. Am si nr 0742586057. Editat August 29, 2014 de Vladisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Va cer si voua parerea, unde sunt mai multe capete e mai bine... Scanteie la cilindrul fata f slaba si aiurea, rara. Bujia e buna, fisa e buna, pipa e buna, papucii si contactele ok, inclusiv la mufa TCI... Eu suspectez bobina. Totusi maine o sa fac proba si cu alt TCI... Voi ce credeti, bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 inverseaza bobinela si afli singur raspunsul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Of... Stiu, ma minteam singur ca poate vine cineva cu o solutie miraculoasa ) glumesc O bobina sh de 250 are cineva? Ca noua nu imi permit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Pai ce sa vina cineva? ..tu nu ai doua bobine la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.