Geo_ZGA Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Sa o refaci de la 0 nu cred ca merita, e f multa munca... mai curand remediezi problemele pe care le are, ca doar nu o avea probleme peste tot. Ce bube are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 sau are careva de vanzare o instalatie electrica ? » Post actualizat in 14 Nov 2014 11:40 imi tot descarca bateria ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 ...care stie si are timp sa refaca o instalatie electrica la yamaha virago 250 ( ma refer la inlocuit firele + mufe )... ...am si zis daca se poate sa o refac complect contra cost binenteles... acum ii drept si daca nu costa foarte mult... Indiferent ce ve-i decide costurile, nu te pot determina sa dezmembrezi motorul! De cele mai multe ori reparatiile sunt mai simple si mai ieftine, trebuie sa afli doar cauzele care-ti produc necazurile. Sunt insa si situatii in care refacerea totala a instalatiei electrice este necesara(accidente, luat foc, etc). In cazul tau trebuie sa descoperi consumatorul care-ti descarca bateria. Aceasta o poti face cu un ampermetru inseriat cu bateria, apoi contact taiat si scoti pe rand sigurantele pana indicatia devine "0". Asa afli pe care dintre circuite trebuie sa umbli. O alta cauza posibila poate fi la alternator/reglator care sunt in legatura directa cu bateria(decuplezi conectorul regulatorului). O alta cauza poate fi o interventie defectuasa mai veche sau alimentarea altor accesorii sau dispozitive executate gresit. Refacerea totala a instalatiei electrice mie imi ia 2-3 zile de munca indiferent de marca, insa in acest caz este o problema legata de achizitia conectorilor... poti fi nevoit ca sa renunti la conectica de origine, folosind ce gasesti(adaptari/improvizatii, etc). Din pacate distanta dintre noi ma impiedica sa te pot ajuta mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 Cristi are dreptate... la 250 ai doar 2 sigurante, una pe circuitul de incarcare, de 30A parca, si una mai mica, din sticla (apropos, unde se gasesc din astea?), pe circuitul de semnalizare si iluminare. Ai masurat incarcarea? Bateria mai e buna? Ce inseamna ca iti descarca bateria, e incarcata complet si se descarca pe motocicleta stand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 ce norocosi sunteti ca sunteti asa multi la bucuresti si mai ales care va si pricepeti ... aici la cluj chiar daca suntem citva motociclisti ...sunt multi habarnisti ... as vrea sa fie macar 2 ca si voi pe aici .. dar vorba cuiva doar incercind inveti ..sper sa nu stric mai tare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 Daca te-ai hotarat sa schimbi cablajul trebuie s-o faci cu cap. Imi permit sa-ti dau cateva sugestii. -conductor nu cred ca vei gasi pe culorile originale asa ca poti sa-l iei de cateva culori dar il tilezi -ca sectiune iti ajunge in general de 1mmp adica un VLPY de 1, cam 50m cred ca sunt suficienti -ai si cateva mai groase identifica-le si ia-le de sectiunea corespunzatoare. -protejeaza foarte bine manunchiurile care iti rezulta cu banda -fa-ti rost de schema si atribuie fiecarui aparat (inclusiv mufe) un numar si daca are mai multe contacte inca un numar de exemplu la far ai soclu pentru bec cu trei contacte sa zicem ca-i zici 3 deci o sa ai 3.1, 3.2, 3.3 . Firele care ajung la soclu le notezi pe tile cu numerele respective iar In celalat capat al firelor o sa ai notatia corespunzatore locului unde se duc. -daca plasticul nu este deteriorat poti folosi cuplele vechi la care schimbi papucii, cu rabdare o sa reusesti sa extragi papucii vechi,vezi ca au o limbuta care-i tine sa nu iasa. -ca regula nu exista fir care se leaga pe parcurs prin lipire, toate conexiunile se fac in dreptul aparatelor sau cuplelor. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 15, 2014 Share Postat Noiembrie 15, 2014 (editat) Ma indoiesc ca e chiar asa nasoala problema. S-a apucat un nebun (si a facut treaba f buna) de o instalatie, dar aia era arsa, iar chopperul era ceva maricel de 1500cc, iar instalatie nu se gasea sau era f scumpa. Mana pe un multimetru si gaseste problema, doar nu te-oi apuca pt. un fir sa refaci toata instalatia... PS: fa o incercare: pune bateria pe redresor, scoate mufa din releul de incarcare si masoara bateria sa vezi daca consuma. PS2: sigur bateria e buna? Editat Noiembrie 15, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Noiembrie 16, 2014 Share Postat Noiembrie 16, 2014 Bateriile cum da un pic de frig cum le ia drak asa ca eu contez pe baterie dar prima data multimetrul da verdictul. Eu mi-am facut la viroaga toata instalatia cositorita si nu mai exista nici un fel de mufa pt ca am avut mari probleme cu tabloul de sigurante si cu mufele de la virago asa ca in 3 zile am cositorit si apoi izolat toata instalatia. Te ajutam eu dar din pacate si eu sunt departe de tine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 16, 2014 Share Postat Noiembrie 16, 2014 multumesc mult... o sa incep prin a folosi acel aparat de masura ... multumesc inca odata pentru sfaturi ... cum ziceam mai sus ..sper sa nu stric mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 16, 2014 Share Postat Noiembrie 16, 2014 ..sper sa nu stric mai tare Nu ai ce strica, trebuie sa faci niste verificari! Incerc sa te ajut cumva... hai sa incercam. 1. In prima faza, trebuie sa inseriezi un ampermetru cu bateria. Contactul sa fie off, iar daca indicatia este "0" nu ai ce face la instalatia electrica. 2. Verifici tensiunea de incarcare a generatorului si starea bateriei. Daca nivelul de incarcare se situeaza in interevalul 13,6 - 14,5V este posibil sa fie bateria defecta. 3. Urmeaza verificare baterie. Insa fara un aparat specializat(gen midtronix) este imposibil sa faci o diagnosticare rapida a acestia. Ce poti face tu este sa aplici solutia testului matematic: incarci bateria si o descarci printr-un bec de far(55W) pana ajungi la tensiunea de cca 11-10,5V urmarid timpul scurs(becul are un consum de cca 4,2-4,5A/h). Inmultesti timpul cu intensitate si afli capacitata bateriei. Ex: daca timpul a fost de 1 ora si 20 de minute(1,33 x 4,5 = 5,98) adica bateria ta are aproximativ 6A. Revino cu rezultatele obtinute si vedem ce pasi mai trebuie sa faci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 din pacate nu am cum face ceea ce ati zis voi la o ultima plangere de genul am dus motorul la un cunoscator din cluj ...si mi-a anulat nustiu ce fir... acum ca am cheia in contact ca nu am cheia in contact daca apas run... si dau butonul de contact electromotorul porneste , ce am observat e ca daca nu rasucesc cheia in contact la punctul on nu porneste dar electromotorul se roteste » Post actualizat in 17 Nov 2014 07:46acesta este si motivul pentru care tot plang ca un copil la care mama lui nu ii da tzata !!! si asta datorita cunoscatorilor din pacate ... mi-as fi dorit sa locuiesc in alta parte a tarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Du-te la "cunoscatorul" ala sa-ti puna firul asa cum era inainte. E mai simplu sa repari ceva stricat, decat sa repari improvizatii dubioase. p.s: inainte sa-ti anuleze firul ala, tot asa iti consuma bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Vand Yamaha Virago 535 din 1995 cu vopsea originala, genti, crash bar, sissy bar, parbriz. Kilometri aproximativ 27000, consumabile schimbate. Motocicleta nu este inmatriculata, pentru ca nu isi are rost inmatricularea pe timpul ierni, dispun de toate actele necesare pentru inmatriculare. Motocicleta prezinta semne de uzura specifice varstei. Motivul vanzarii este gabaritul motocicletei, este prea mica, eu am 1. 90m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 intrebare intrebatoare...se poate sa fie din cauza amperajului ....bateria mea are 12v si 11amperi ... ce baterie ma sfatuiti sa imi cumpar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Din cauza bateriei, poate... din cauza Ah, nu cred. Ai 11Ah, fata de 10Ah cat indica producatorul, nu e mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 ce model sau nume de baterie imi indicati sa imi cumpar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 ...si mi-a anulat nustiu ce fir... acum ca am cheia in contact ca nu am cheia in contact daca apas run... si dau butonul de contact electromotorul porneste , ce am observat e ca daca nu rasucesc cheia in contact la punctul on nu porneste dar electromotorul se roteste Mi se pare mie sau chiar asta e problema, daca tu spui ca poti roti electromotorul si fara contact inseamna ca el este consumatorul parazit care descarca bateria. Nu stiu ce a fost in capul mesterului cand a legat electromotorul direct la baterie.... Contctul este un intrerupator general al intregii instalatii si asa ar trebui sa ramna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) Mi se pare mie sau chiar asta e problema, daca tu spui ca poti roti electromotorul si fara contact inseamna ca el este consumatorul parazit care descarca bateria. Nu stiu ce a fost in capul mesterului cand a legat electromotorul direct la baterie.... Contctul este un intrerupator general al intregii instalatii si asa ar trebui sa ramna. Nu este electromotorul consumatorul parazit,nu are cum, ci probabil releul care valideaza conditiile de pornire. Pentru determinarea asta trebuie sa cupleze si decupleze borna bateriei ca sa vada daca se aude actionarea lui. Editat Noiembrie 18, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Stie cineva unde găsesc un ghidon ape hanger pentru virago 535? Ce am găsit am găsit doar la sume mari sau nu suficient de înalt. O zi bună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Daca te intereseaza sa-ti faci ceva custom, stiu niste baieti prin Ghencea. Eu am de la ei facute custom niste coarne z-bar foarte bine lucrate, inclusiv reduse la diametru in dreptul comenzilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Daca te intereseaza sa-ti faci ceva custom, stiu niste baieti prin Ghencea. Eu am de la ei facute custom niste coarne z-bar foarte bine lucrate, inclusiv reduse la diametru in dreptul comenzilor. poti te rog posta o poza cu ele eventual un pret. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 (editat) Cam asa arata coarnele, pret nu stiu sa-ti zic pt ca au fost facute de fostul proprietar. Solide, teava groasa de inox...multumit de lucrare. Editat Decembrie 18, 2014 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Multumesc @WildRider! Am piesele... acum am toata iarna in fata pentru a-mi pune la punct motorul. Cu aceasta ocazie va urez tuturor un Craciun Fericit alaturi de cei dragi si sa ne vedem cu bine pe sosea in sezonul urmator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 @ Cristi: ce planuri ai? Craciun fericit tuturor... si sa vina primavara mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Craciun fericit tuturor... si sa vina primavara mai repede Craciun fericit! Cat despre primavara, maine este un "preview" ma mananca, cred ca fac o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.