Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut din nou! incepator fiind, ma declar din nou nestiutor si vin din nou cu o intrebare, sa va cer ajutorul. Am observat o scurgere pe la un surub, cred pe la carburator. incerc sa postez o fotografie si va rog, daca puteti, sa-mi spuneti despre ce ar fi vorba, daca pot sa unblu eu acolo fara sa stric reglajele, daca este grava problema si cum as putea-o repara. multumesc si astept raspuns

post-91341-0-68845600-1445082973_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. reglaj turatie ralanti. cand il strangi creste turatia, cand il desfaci scade

2. unul din cele 4 suruburi care strang capacul lateral al carburatorului. banuiesc ca pe acolo iti curge, de vina cel mai probabil e garnitura acelui capac. se schimba cu una noua, nu cred ca e o avere

3. e un surub de purjare/golire a carburatorului. cumva dedesupt e un stut mic, cand desfaci surubul ala curge benzina pe stut. tot acolo se verifica si nivelul de benzina, cu un furtun transparent pus pe stut. procedura e in manual

post-69984-0-03511200-1445083559_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Foarte detaliat geo. Bravo.

Ideea este ce curge? Daca este benzina, doua cauze, garnitura care a zis geo sau nivelul prea mare la plutitor ( am patit.o, la mine a fost simplu se bloca cuiul ponton). Daca nu este benzina....ulei?, ups....grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e benzina, curge din cauza garniturii care nu mai etanseaza. Garnitura e de fapt tip o-ring si, in timp, se aplatizeaza si nu mai etanseaza, nu are legatura cu nivelul. E o chestie banala, se schimba f usor.

Ulei nu prea are de unde acolo.

Asta e garnitura http://i.ebayimg.com/00/s/Mzk0WDQ0OA==/z/l5sAAOSwEeFVTACy/$_35.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. reglaj turatie ralanti. cand il strangi creste turatia, cand il desfaci scade

2. unul din cele 4 suruburi care strang capacul lateral al carburatorului. banuiesc ca pe acolo iti curge, de vina cel mai probabil e garnitura acelui capac. se schimba cu una noua, nu cred ca e o avere

3. e un surub de purjare/golire a carburatorului. cumva dedesupt e un stut mic, cand desfaci surubul ala curge benzina pe stut. tot acolo se verifica si nivelul de benzina, cu un furtun transparent pus pe stut. procedura e in manual

multumesc mult pentru raspuns. Concluzia este ca ar trebui sa gasesc pe cineva care se pricepe sa-mi dea carburatorul jos, sa-l curat, sa-i schimb garnitura... dar imi este teama apoi de reglaje. si inca ceva : poti sa imi spui cum se numeste corpul asta negru, in forma de Y ce leaga carburatorul? observ ca are multe fisuri , probabil doar la suprafata, dar as vrea sa caut nou pe net si nu stiu cum se numeste, de fapt am gasit pe amazon "Carb Intake Carburetor Air Joint Boot Connector for Yamaha", dar as prefera sa caut in tara. sanatate maxima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti chiar 2 maini stangi? :D Nu e greu deloc carburatorul la asta mica, daca te pricepi cat de cat la surubareala, iti descarci manualul si te apuci de demontat. Ceea ce e greu de facut este sa il pui la loc, in special la gatul de sus, care il uneste cu cadrul. Cauciucul ala e imbatranit si intarit si nu iti mai permite sa pui gura carburatorului pe pozitie. De asta eu ti-as recomanda ori sa-l cureti montat acolo, ori sa cumperi si gatul ala de sus nou, ca sa nu ai probleme.

Da, se poate curata si montat pe mobra... mai greu, dar se poate. Dai jos robinetul, pompa de benzina, filtrul de aer si furtunele, rezervorul (atentie ca o sa curga benzina pe la furtune) si ai acces la lateralele carburatorului. Pe stanga ai camera de nivel cu jigloarele, adica ce vrei tu sa cureti de fapt, pe dreapta ai membrana. Daca desfaci si pe dreapta, poti inspecta membrana de rupturi. Atentie sa nu o ciupesti. Cuiul ponto se verifica "la deget" si "la ochi", daca are sant format pe el, se schimba cu unul nou. Nu ai ce reglaje sa strici, daca nu tragi de plutitor. Cand pui jigloarele la loc nu le strangi tare, cand opun putina rezistenta te opresti. Se rup f usor.

In pozele de mai jos e fix partea stanga a carburatorului, pe capac se poate vedea garnitura.

 

Y-ul de care vorbesti are 2 straturi de cauciuc, de obicei cel exterior crapa si il mai poti folosi mult si bine asa. In cel mai rau caz, poti sa dai cu putin mastic "gasket" pe crapaturi. Unul nou, original, costa destul de mult.

Pt piese iti recomand userul mexykanu, de aici de pe forum, aduce orice fel de piesa, originala sau aftermarket, la preturi bune si e f serios. Site-ul lui e motorush.ro, ii iei nr de tel de acolo, il suni si ii spui ce iti trebuie.

post-69984-0-86328100-1445093721_thumb.jpg

post-69984-0-80891800-1445093729_thumb.jpg

post-69984-0-45290600-1445093737_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica intrebare, ultimul rand de piulite (cele periferice) la ce foloseste?

Deocamdata la nimic

Cand am facut presa am luat masurile cu ruleta, din ochi, iar la constructie am mai pus cate o piulita doar ca sa fie pt orice eventualitate

Tocmai de'aia am spus ca daca as face din nou as lua masurile mai precis

Probabil daca ar fi un "device" mai mare ar avea si ele o intrebuintare si atunci bafta celui care ar avea nevoie :alcy: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou! In primul rand vreau sa va multumesc pentru sprijin si sfaturi, am rezolvat problema cu scurgerea de benzina de la carburator, era garnitura, cum a spus Geo. Acum am alta rugaminte-intrebare: mansonul de acceleratie nu revine singur la pozitia initiala, daca trag la jumatate de cursa , de ex, acolo ramane. Am inteles ca nu e ok. Puteti sa-mi spuneti unde tb sa umblu si daca e ok sa ma bag eu, sau tb un meserias? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai rezolvat :)

In 20 ani, probabil s-a adunat multa mizerie prin locuri ascuns si s-au uzat chestii... "buba" revenirii acceleratiei poate sa fie ori de la mizerie, ori de la cablurile cu fire rupte in camasa, cablul de revenire rupt complet sau chiar arcul de pe carburator rupt. Primul lucru, desfa "cutiuta" cu butonul de start, acolo sta mansonul cu cablurile de acceleratie, curata bine in interior, curata ghidonul unde culiseaza mansonul, unge cu putin ulei, baga ulei cu seringa si pe cablurile de acceleratie (dureaza, ca intra cate putin, dar cu rabdare le ungi) si incearca din nou.

Eu, dupa ce m-am trezit cu unul din cabluri rupt (noroc ca eram in fata blocului), ti-as recomanda sa pui cabluri noi si sa le ungi bine inainte de montaj. Ori cumperi kit complet si inlocuiesti direct, ori pastrezi camasile vechi si pui cablu cu cap cositorit de tine (daca te pricepi). E cam 130 lei un cablu nou complet sau... vreo 6-10 lei un cablu cu un cap, 1 leu bucata capetele care se cositoresc, vreo 10 lei jumate de bara de cositor din piata si inca vreo 10 lei pasta decapanta.

Daca am timp, maine vreau sa-mi fac si eu cablul de acceleratie si fac poze sa vezi despre ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. Pentru inceput o sa arunc o privire, sa vad concret despre ce e vorba si astept si postarile tale, daca ai timp sa umbli. Stima

» Post actualizat in 30 Oct 2015 06:56

Salut. In primul rand trebuie sa vezi de unde este. Adica sa desfaci de la carburator cablul si sa verifici ce merge greu, clapeta de la carburator sau cablul. Tind sa cred ca este cablul.

Bafta.

multumesc, o sa verific in ambele parti

» Post actualizat in 31 Oct 2015 14:33

salutare, oameni buni! sunt suparat... dupa ce ca sunt eu nepriceput la tainele moto, numai bine ca o belea a venit pe neasteptate. am iesit sa dau si eu o tura ca frumoasa de lume, pe la tara, dupa ce am umblat la mansonul de acceleratie si l-am facut sa revina dupa accelerare, desi revenea doar 3/4 din cursa, deci nu pana la capat sa inchida gazul, si m-am pomenit cu beleaua : mi s-a rupt cablul de la ambreiaj. ruptura nu este la maneta, ci in partea de jos, deasupra cutiei de viteze. deci, sunt suparat. daca puteti sa-mi dati un sfat, sa-mi ziceti cat de grav este, daca se poate repara sau trebuie inlocuit calbul, si eventual cum se procedeaza, va multumesc anticipat. stima

post-91341-0-82284600-1446301979_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De reparat nu se poate repara acelasi cablu, pt ca il vei scurta mai mult decat trebuie... plus ca e invechit. Solutia e aceeasi ca si la cablul de acceleratie... ori cositorire pe un cablu nou, folosind aceeasi camasa, ori cablu complet nou, care te costa mai mult.

Ca sa explic pe scurt ce am facut eu acum (desi nu sunt f sigur ca fac bine, dar vad ca tine, desi nu a prins f mult cositor pe capat):

Cablu de bicicleta, un capat se potriveste la cel de pe ghidon 8x6mm, celalat capat e luat separat si are 4x6mm, fiind la carburator.

Am taiat cablul la dimensiunea celui vechi cu dremmel-ul, 102-103cm cu aproximatie, cu tot cu capete.

Incins, bagat in pasta decapanta si dupa aceea in cositorul pus pe aragaz. Stiu, metoda artizanala... cred ca trebuie sa-l pilesc putin la capat, ca sa prinda mai bine cositorul.

post-69984-0-41963500-1446379301_thumb.jpg

post-69984-0-43773300-1446379308_thumb.jpg

post-69984-0-58819200-1446379327_thumb.jpg

post-69984-0-20627900-1446379335_thumb.jpg

post-69984-0-77910400-1446379342_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De reparat nu se poate repara acelasi cablu, pt ca il vei scurta mai mult decat trebuie... plus ca e invechit. Solutia e aceeasi ca si la cablul de acceleratie... ori cositorire pe un cablu nou, folosind aceeasi camasa, ori cablu complet nou, care te costa mai mult.

Ca sa explic pe scurt ce am facut eu acum (desi nu sunt f sigur ca fac bine, dar vad ca tine, desi nu a prins f mult cositor pe capat):

Cablu de bicicleta, un capat se potriveste la cel de pe ghidon 8x6mm, celalat capat e luat separat si are 4x6mm, fiind la carburator.

Am taiat cablul la dimensiunea celui vechi cu dremmel-ul, 102-103cm cu aproximatie, cu tot cu capete.

Incins, bagat in pasta decapanta si dupa aceea in cositorul pus pe aragaz. Stiu, metoda artizanala... cred ca trebuie sa-l pilesc putin la capat, ca sa prinda mai bine cositorul.

multumesc, Geo, pentru raspuns, voi incerca si eu metoda ta, dar mai am doua probleme de lamaurit, daca ma poti ajuta, pana sa ma apuc.

1. Pe poza postata de mine, cu cablul de ambreiaj rupt, se observa ca tija ( daca ma exprim corect ) pe care se prinde capatul cablului se afla oarecum sub cacasa aceea, iar eu nu pot sa vad care este sistemul de prindere, probabil dedesupt. Cum sa procedez: desfac carcasa din cele 3 suruburi si pedala de la schimbator sau scot tija cu totul din arcul acela? cum sa procedez pentru a prinde capatul cositorit, in eventualitatea ca reusesc?

2. Nitul folosit de tine si prezentat in foto 3, de unde l-ai gasit sa-l cumperi? au am cautat pe la rusi, pe la articole biciclete, nimic. in schimb am gasit cablu de frana, cu un capat cositorit, unul mai mic, unul mai mare, dar nu am cumparat pana nu dau jos cablul meu sa compar dimensiunea niplului de la maneta. multumesc. stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

2. Nitul folosit de tine si prezentat in foto 3, de unde l-ai gasit sa-l cumperi? au am cautat pe la rusi, pe la articole biciclete, nimic. in schimb am gasit cablu de frana, cu un capat cositorit, unul mai mic, unul mai mare, dar nu am cumparat pana nu dau jos cablul meu sa compar dimensiunea niplului de la maneta. multumesc. stima

 

Nu ai nevoie de nitul folosit de Geo il ai pe al tau pe bicata aia de cablu, recupereaza-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. impingi cu mana parghia de la cutia de viteze, ca sa iasa de sub capac. sau dai jos capacul, dar pt asta trebuie sa desfaci si tija schimbatorului de viteze. tija o desfaci de la cutie, nu de la pedala, are un surub de 10.

dupa aia desfaci pe partea dreapta cotul cablului de ambreiaj, tot un surub de 10 are. dupa aceea cablul ar trebui sa iasa usor din maneta.

pastrezi camasa si dai afara doar cablul. pe camasa poti sa bagi, in interior, un spray de curatare, ceva, dupa care ulei. sau ulei la final, dar trebuie uns cablul nou oricum.

2. "nitul" ala nu il gasesti in piata sau la biciclete, si eu am tot cautat. mi-am luat cate 2 din ce e nevoie pt viroaga de la userul mexykanu, site-ul lui e motofashion.ro. iei nr de tel de acolo si vorbesti cu el. are si pe site capete din astea, dar nu mai stiu ce dimensiuni au... la maneta parca era 8x6, dar nu mai stiu sigur, masoara-le pe cele vechi ale tale cu un subler.

 

O rectificare la ce am spus mai devreme: la cablul de acceleratie nu e 8x6, e 6x6 cred. a trebuit sa mai tai putin din el ca sa intre.

 

Maria mea e vie :D Am pus si suruburi noi la carburator, la camera de nivel, singura chestie care nu-mi place e ca furtunul de benzina atinge de motor. Am pus un filtru de plastic si nu sta f bine acolo... o sa ma uit cu atentie sa nu se topeasca furtunul, mai dau si foc la mobra :))


» Post actualizat in 01 Nov 2015 15:13

Nu ai nevoie de nitul folosit de Geo il ai pe al tau pe bicata aia de cablu, recupereaza-l.

se poate si asa, dar e mai complicat putin... trebuie sa dea gaura in el cu un spiral mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...