Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salutare, colegilor! Hristos a Inviat! As avea si eu o intrebare la voi, cei mai experimentati: am schimbat cablul de kilometraj la virago xv250. Spre surprinderea mea, am observat ca nu imi indica viteza ca inainte si am pus pe moto un gps ce arata si viteza de deplasare. Kilometrajul imi indica la vitezometru cu 10km/h mai putin. Am mai umblat pe la cablu, l-am impins mai bine la capete, mai exact, si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul. Gresesc ceva la montaj? Exista un reglaj? Multumesc, cu stima.

Ceva nu i clar. La 535 arata 1/1 gps vs vitezometru, nu m as fi asteptat dar asa e. Ar trebui si la 250 sa fie la fel. N ai gume de alta dimensiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema vine din alta parte, din uzura, pe axul de-ti intra cablul in el ai o oala din aluminiu, inauntrul ei ai un magnet solidar cu axul indicatorului de viteza, bineinteles tot pe axul indicatorului un arc elicoidal. Cand oala se invarte se induc curenti foucault in ea datorita magnetului permanent si ca rezultat oala tinde sa roteasca magnetul, cu cat turatia e mai mare cu atat forta de tragere e mai mare astfel iti indica viteza, dar gata cu teoria, in functie de cat e de bagat discul ala magnetic in oala ai si indicatia, probabil axul cu oala si-a facut joc longitudinal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pricopsit cu o Virago, mai precis Midnight Special din 1983, era pacat sa fie pierduta......am cautat prin documentatii si cica ar fi primul chopper japonez veritabil...2 cil in V raciti cu aer, 2 supape/cil, soft tail cu monoamortizor in cadru, janta spate pe 16". Doreau sa concureze HD Sportster 1980.....acum daca au reusit nu stiu, dar s-au vandut peste 80.000 intre 1981-83.

 

Multumesc user Dany_nos pentru ajutor. Sper ca proiectul tau merge inainte....

 

post-12587-0-14540500-1493751463_thumb.jpgpost-12587-0-63287400-1493751480_thumb.jpgpost-12587-0-15825700-1493751494_thumb.jpg

 

post-12587-0-17966100-1493751515_thumb.jpgpost-12587-0-21321200-1493751528_thumb.jpgpost-12587-0-50011900-1493751535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pricopsit cu o Virago, mai precis Midnight Special din 1983, era pacat sa fie pierduta......am cautat prin documentatii si cica ar fi primul chopper japonez veritabil...2 cil in V raciti cu aer, 2 supape/cil, soft tail cu monoamortizor in cadru, janta spate pe 16". Doreau sa concureze HD Sportster 1980.....acum daca au reusit nu stiu, dar s-au vandut peste 80.000 intre 1981-83.

 

Multumesc user Dany_nos pentru ajutor. Sper ca proiectul tau merge inainte....

 

attachicon.gify1 (15).jpgattachicon.gify1 (16).jpgattachicon.gif20170502_180411.jpg

 

attachicon.gif20170502_180449.jpgattachicon.gif20170502_180604.jpgattachicon.gif20170502_180528.jpg

 

Arată bine rău!!

Off: suspensia spate de xv 535, se potrivește pe xv250?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca mi-am adus aminte... se vand amortizoare spate, cele din poza. Cu bucsele potrivite, se potrivesc pe mai multe motociclete. Sunt putin mai scurte decat cele originale de 250 si mai rigide, asta e si motivul pt care nu vreau sa le mai tin, o sa revin la cele stock. Folosite cam o luna, nu cred ca au mai mult de 5-600km, sunt ca noi. Pret 200 lei.

post-69984-0-67070400-1493903416_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, prieteni. Am dat de belea. Dimineata, cand am iesit de la munca, am gasit moto trantita pe partea stanga. O pusesem mai la umbra, sub un cires, pamantul in zona cricului mai moale, adta e, taxa pe prostie. Avarii majore nu a suferit, doar ca ghidonul este putin stramb. O fi cumva din suruburi? Se mai poate regla? Sau doar solutia finala, prin forta fizica, cu o teava, ceva? Orice sfat e bine primit, la cat sunt de suparat pe mine, cred ca ma si bat. Multumesc. Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avarii majore nu a suferit, doar ca ghidonul este putin stramb. O fi cumva din suruburi? Se mai poate regla? Sau doar solutia finala, prin forta fizica, cu o teava, ceva? Orice sfat e bine primit,

Ce inseamna stramb? Nu mai ai roata perpendiculara pe el, nu mai e simetric in plan orizontal (mai ridicat pe stanga)? O poza cu ce te deranjeaza si vor veni si solutiile.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Tocmai ce mi-am luat o gagica faina pe doua roti, pe nume Yamaha Virago 535, nascuta in 1996.

Am facut deja o plimbare Pitesti - Bucuresti precum si un pic prin oras (Bucuresti).

Una peste alta merge binisor din ce mi se pare mie, dat fiind ca e prima mea motocicleta. As vrea totusi sa merg cu ea la o revizie completa si sincronizare pe partea de carburatoare. Asadar va rog sa imi recomandati o persoana, service moto, etc. care sa fie priceput bine la asa ceva, sa nu ma tina prea multe zile cu motocicleta blocata si daca se poate sa aiba preturi cat de cat omenesti, sa nu ma jupuie de bani. Locatia service-ului as vrea sa fie Bucuresti.

Multumesc anticipat pentru sprijin.

Un sfarsit de saptamana placut si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, prieteni. Am dat de belea. Dimineata, cand am iesit de la munca, am gasit moto trantita pe partea stanga. O pusesem mai la umbra, sub un cires, pamantul in zona cricului mai moale, adta e, taxa pe prostie. Avarii majore nu a suferit, doar ca ghidonul este putin stramb. O fi cumva din suruburi? Se mai poate regla? Sau doar solutia finala, prin forta fizica, cu o teava, ceva? Orice sfat e bine primit, la cat sunt de suparat pe mine, cred ca ma si bat. Multumesc. Stima

 

Salut ,

 

Ceva de genul am patit si eu. A fost furtuna afara si l-a trantit pe partea opusa cricului. Rezultat a fost acelasi : un ghidon indoit.

Am incercat sa-l indrept mecanic. Am bagat o ranga si am tras un pic de el, dar in mare e tot stramb. Nu foarte mult asa ca nu ma incurca la mers. Doar vizual ma deranjeaza un pic, dar nu ma uit la el :))

 

Altfel, din ce am vazut si am inteles, nu este chiar usor de scos de acolo. Si o data scos nu cred ca e usor de indreptat fara sa risti sa-l strici. Dar nici specialist nu sunt.

 

Peste vara sa fii atent nu doar la pamant ci si la asfalt. Nu o sa-ti vina sa crezi cat de moale poate fi la 40 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu gagica!

 

Arata bine, s-o stapanesti sanatos. Vad ca are si cauciucuri noi, ceea ce e un mare avantaj, te scuteste de o cheltuiala dupa achizitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Arata bine, s-o stapanesti sanatos. Vad ca are si cauciucuri noi, ceea ce e un mare avantaj, te scuteste de o cheltuiala dupa achizitie.

Chiar bine, zic si eu. Cauciucurile ca si cauciucurile ....dar sunt capacele motorului intr o stare de invidiat. Ghidonul ăla original mie mi se pare de Pegas da' asta e parerea mea, sunt la care le place.

Asfalt uscat, have fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul original a fost primul criteriu în căutare. Vreau să ajung la cineva bun tare în curățat, sincronizat carburatoare în zona Bucureștiului... Asta mă seacă acum. Sunt în căutări...

Editat de Tetelu1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa postez 3 foto

» Post actualizat in 13 May 2017 07:41

La prima impresie nu pare grav, se pare ca surubul baratului din stanga ce se prinde in ghidon s-a indoit.

post-91341-0-41427400-1494661181_thumb.jpg

post-91341-0-24937700-1494661214_thumb.jpg

post-91341-0-20658400-1494661237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa-mi dau seama din poza daca e indoit, imi trebuia o poza din profil cu ambele inaltatoare ca sa se vada daca sunt paralele. Ghidonul a scapat, nu e perpendiculara roata pe el dar asta nu reprezinta o problema, gasesti tutoriale cum sa-l tragi la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa-mi dau seama din poza daca e indoit, imi trebuia o poza din profil cu ambele inaltatoare ca sa se vada daca sunt paralele. Ghidonul a scapat, nu e perpendiculara roata pe el dar asta nu reprezinta o problema, gasesti tutoriale cum sa-l tragi la loc.

După cum arată, riserul din stânga e mult în spate. Eu zic ca nu i indoit, totuși e zdravăn dar...o fi ieșit cumva din locaș. Ciudata indoitura oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa postez 3 foto

» Post actualizat in 13 May 2017 07:41

La prima impresie nu pare grav, se pare ca surubul baratului din stanga ce se prinde in ghidon s-a indoit.

Sunt strambe suruburile riserelor. Am patit-o si eu... jos ghidonul, scoti riserele si le duci la cineva priceput sa le indrepte. Nu o sa iasa perfect, o mica deviatie de cativa mm tot o sa fie, dar insesizabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua și salutare tuturor,

 

Dragi colegi/viitori colegi sunt deosebit de bucuros că mă pot adresa așa celor din acest topic. Desigur tare mult mi-aș fi dorit să vă pot scrie mult mai devreme, înainte de achiziția unui Virago 535, pentru că -sunt sigur- că m-ați fi putut sfătui cu privire la achiziția sa. Mă rog, nu știam că aprobarea contului poate dura multe zile așa că ieri am semnat deja actele de frică să nu o pierd. Dragoste la prima vedere, ce să-i faci... sper să ne înțelegem și să ne completăm minunat!

 

Acum după această introducere, trebuie să recunosc, că aș avea totuși nevoie de ajutor (de la un coleg din București) chiar și în acest punct. De ce? Simplu: este primul meu motor, chiar dacă am 41 de ani, și trebuie să-l aduc acasă-zona Militari(gorjului). EA, minunata, mă așteaptă cuminte într-o parcare de la Metro Pallady. Cum nu o cunosc bine parcă nu cred că este înțelept să o aduc eu atâta drum... Așadar, vrea/poate să mă ajute cineva?

 

Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns și deasemenea mulțumesc tuturor celor ce au scris, de-a lungul timpului, atâtea pagini minunate și pline de sfaturi, ponturi, șamd!

Editat de Costig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua și salutare tuturor,

 

Dragi colegi/viitori colegi sunt deosebit de bucuros că mă pot adresa așa celor din acest topic. Desigur tare mult mi-aș fi dorit să vă pot scrie mult mai devreme, înainte de achiziția unui Virago 535, pentru că -sunt sigur- că m-ați fi putut sfătui cu privire la achiziția sa. Mă rog, nu știam că aprobarea contului poate dura multe zile așa că ieri am semnat deja actele de frică să nu o pierd. Dragoste la prima vedere, ce să-i faci... sper să ne înțelegem și să ne completăm minunat!

 

Acum după această introducere, trebuie să recunosc, că aș avea totuși nevoie de ajutor (de la un coleg din București) chiar și în acest punct. De ce? Simplu: este primul meu motor, chiar dacă am 41 de ani, și trebuie să-l aduc acasă-zona Militari(gorjului). EA, minunata, mă așteaptă cuminte într-o parcare de la Metro Pallady. Cum nu o cunosc bine parcă nu cred că este înțelept să o aduc eu atâta drum... Așadar, vrea/poate să mă ajute cineva?

 

Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns și deasemenea mulțumesc tuturor celor ce au scris, de-a lungul timpului, atâtea pagini minunate și pline de sfaturi, ponturi, șamd!

 

Urca-te pe ea si mergi incet, incet, dupa ce se mai duce ora de varf. Asta e singura metoda sa inveti, mergand. O scoti mai pe seara, cand e traficul lejer si mergi incet spre casa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua și salutare tuturor,

 

Dragi colegi/viitori colegi sunt deosebit de bucuros că mă pot adresa așa celor din acest topic. Desigur tare mult mi-aș fi dorit să vă pot scrie mult mai devreme, înainte de achiziția unui Virago 535, pentru că -sunt sigur- că m-ați fi putut sfătui cu privire la achiziția sa. Mă rog, nu știam că aprobarea contului poate dura multe zile așa că ieri am semnat deja actele de frică să nu o pierd. Dragoste la prima vedere, ce să-i faci... sper să ne înțelegem și să ne completăm minunat!

 

Acum după această introducere, trebuie să recunosc, că aș avea totuși nevoie de ajutor (de la un coleg din București) chiar și în acest punct. De ce? Simplu: este primul meu motor, chiar dacă am 41 de ani, și trebuie să-l aduc acasă-zona Militari(gorjului). EA, minunata, mă așteaptă cuminte într-o parcare de la Metro Pallady. Cum nu o cunosc bine parcă nu cred că este înțelept să o aduc eu atâta drum... Așadar, vrea/poate să mă ajute cineva?

 

Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns și deasemenea mulțumesc tuturor celor ce au scris, de-a lungul timpului, atâtea pagini minunate și pline de sfaturi, ponturi, șamd!

O sa te obisnuiesti repede cu ea, eu nu m-am mai urcat pe scuter/motor de vreo 4-5 ani pana in momentul achizitie, dupa 1-2 km deja ma simteam ca si cum as conduce-o de o vesnicie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Dacă nu se oferă nimeni să mă ajute (se înțelege că nu gratis), până la urmă o să încerc să o aduc singur. Nu pot când se liniștește traficul deoarece este la locul de muncă al fostului proprietar și trebuie să o iau undeva în intervalul 9-19, așadar nu e deloc liniște pe străzi în București.

Mi-ar fi plăcut să fie un priceput în modelul acesta cu mine deoarece, cum nu am putut să vă cer anterior cumpărării ajutorul, mă gândeam că măcar acum, la primul ei drum, să-și dea cineva cu părerea ca să stau cu inima împăcată sau să aflu dacă trebuie să fac ceva înainte de a începe efectiv să o scot la plimbări.

O zi bună tuturor!

Editat de Costig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu se oferă nimeni să mă ajute

 

La Pallady este o parcare mare (la Auchan) in care poti sa faci cateva ture si manevre ca sa te obinuiesti cu ea.

Apoi intri in trafic si mergi ca o masina. :) Adica iei toata banda si mergi linistit. La 19.00 seara in sensul spre centru e liber drumul.

 

 

să-și dea cineva cu părerea ca să stau cu inima împăcată sau să aflu dacă trebuie să fac ceva înainte de a începe efectiv să o scot la plimbări.

 

Aici cel mai bine e sa ai un mecanic de incredere care sa o verifice. Eu unul asa fac. Chiar daca mai stiu sa fac cate una alta pe langa ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea te urci pe mobra altuia, deci nu cred ca vei gasi asa usor pe cineva.

 

Colegu' de mai sus are dreptate, sus pe ea, mers incet si te obisnuiesti.

 

Inainte de asta, plimb-o 10-15 minute prin parcarea aia de la Pallady ca sa iti dai seama ce si cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...