Kenno Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 sunt tentatn de calatorie dar in privinta scarbiciului nu stiu de pe acum ce ma asteapta dar poate, macar o parte din drum, acolo prin apropierea Clujului, sa merg cu voi o vreme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 sunt tentatn de calatorie dar in privinta scarbiciului nu stiu de pe acum ce ma asteapta dar poate, macar o parte din drum, acolo prin apropierea Clujului, sa merg cu voi o vreme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RYAD Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Sal, Bujie STD Cod:BPR7ES Bujie Iridium Cod:BPR7EIX Mergi la ei http://www.kawamotors.ro/?opt=contact si tiai rezolvat problema nu stai dupa comeniz si alte chestii cum se desface scaunul din fata ,ptr. a ajunge la filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 cum se desface scaunul din fata ,ptr. a ajunge la filtrul de aer Sal ,filtrul de aer se afla sub rezervor 1.prima data suruburile pozitia nr.8 2. trebe sa iei jos saua din spate pozitia nr. 7(saua de la pasager) 3.desfaci surubul pozitia nr.4 tragi in si apare saua de pilot si apare pozitia nr 12 surubul care tine rezervorul Ridici rezervorul si apare pozitia 17 si pozitia 20 care tine furtunele de benzina (sa nu ai benzina in rezervorul de sus) desfaci si ai rezervorul in mana . Daca ai o mana de ajutor care iti tine rezervorul (nu trebe sa iei jos furtunele) pana cand desfaci surubul pozitia nr.17 ridici capacul pozitia nr. 13 si poti sa scoti filtrul de aer si sa pui una noua Nu e o treaba ptrea complicata . Bafta Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RYAD Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Sal ,filtrul de aer se afla sub rezervor 1.prima data suruburile pozitia nr.8 2. trebe sa iei jos saua din spate pozitia nr. 7(saua de la pasager) 3.desfaci surubul pozitia nr.4 tragi in si apare saua de pilot si apare pozitia nr 12 surubul care tine rezervorul Ridici rezervorul si apare pozitia 17 si pozitia 20 care tine furtunele de benzina (sa nu ai benzina in rezervorul de sus) desfaci si ai rezervorul in mana . Daca ai o mana de ajutor care iti tine rezervorul (nu trebe sa iei jos furtunele) pana cand desfaci surubul pozitia nr.17 ridici capacul pozitia nr. 13 si poti sa scoti filtrul de aer si sa pui una noua Nu e o treaba ptrea complicata . Bafta Barna saua de pilot mai are alte suruburi in afara de cele de la pozitia 4,ptr. ca le-am desfacut si nu am reusit sa o ridic --- Mesaj completat în 29 Feb 2008 10:36 ------------- saua de pilot mai are alte suruburi in afara de cele de la pozitia 4,ptr. ca le-am desfacut si nu am reusit sa o ridic capacul de la pompa de frana este Nr.10005985, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 saua de pilot mai are alte suruburi in afara de cele de la pozitia 4,ptr. ca le-am desfacut si nu am reusit sa o ridic <small>--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 10:36 -------------</small><br/> Saua de pilot numai are alte suruburi trebuie sa tragi in spate nu sa il ridici .Trage in spate spre "saua de pasager" saua de pasager sa il iei jos neaparat ,vezi in desenul technic sunt doua "dinti" care nu lasa sa il ridici numai sa il tragi in spate dupa ce ai scos surubul . Off topik-Uitativa in lincul de mai jos http://realitatea.net/151362_Australia--Do...iclistilor.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 saua de pilot mai are alte suruburi in afara de cele de la pozitia 4,ptr. ca le-am desfacut si nu am reusit sa o ridic Nu. Are niste urechi . Trage orizontal inspre spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RYAD Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Nu. Are niste urechi . Trage orizontal inspre spate. multumesc ptr.sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Np,ce marca de filtru pui in ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RYAD Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Np,ce marca de filtru pui in ea ? sa vedem daca trebuie schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 gata! i-am facut dializa sau transfuzia ulei motor+filtru schimbat, ulei cardan schimbat. am schimbat si semeringurile din furca + ulei 15w sa fie mai rigide unpic....zilele astea schimb si bujiile, poate suflu si filtru de aer si pana in dec embrie nu mai umblu decat la cauciucu din fata si placutele de frana askaft uscat viragistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 gata! i-am facut dializa sau transfuzia ulei motor+filtru schimbat, ulei cardan schimbat. am schimbat si semeringurile din furca + ulei 15w sa fie mai rigide unpic....zilele astea schimb si bujiile, poate suflu si filtru de aer si pana in dec embrie nu mai umblu decat la cauciucu din fata si placutele de frana askaft uscat viragistilor Multumim!Sa fiti si voi sanatosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 3, 2008 Autor Share Postat Martie 3, 2008 Am de dat niste placute de frana luate acum cateva zile de pe LOuis care se potrivesc la Viragele de dinainte de 95 cred, sunt mai micute. Cine vrea, ne intalnim si i le dau, la pret de Louis, fara sa mai astepte pana vine o comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 (editat) am obs de curand un fonemen paranormal la motorasul meu, poate are cineva un raspuns, legat de frana de fatza...pe loc, daca o strang si misc motorul, e ok, tzine, dar in mers o strang pana la capat si motorul curge lin. nu se opreste....alta chestie, maneta, cnd e pe loc, se strange doar un pik, in mers, o duc pana in acceleratie....de ce oare? Editat Martie 3, 2008 de dark_alinutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 am obs de curand un fonemen paranormal la motorasul meu, poate are cineva un raspuns, legat de frana de fatza...pe loc, daca o strang si misc motorul, e ok, tzine, dar in mers o strang pana la capat si motorul curge lin. nu se opreste....alta chestie, maneta, cnd e pe loc, se strange doar un pik, in mers, o duc pana in acceleratie....de ce oare? trebuie aerisit, verificat lichidul de frana, si placutzele.. Mai mult ca sigur ca un aerisit va remedia problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Am de dat niste placute de frana luate acum cateva zile de pe LOuis care se potrivesc la Viragele de dinainte de 95 cred, sunt mai micute. Cine vrea, ne intalnim si i le dau, la pret de Louis, fara sa mai astepte pana vine o comanda. Placuta de frana XV535 an de fab. 1988->1994 Placuta de frana XV535 an de fab. 1995->2003 Poate va ajuta cu ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Barna Mi-ar trebui niste chestii: Dop de la ghidon, placute de frana, cauziucuri.. si vreau sa schimb si suportii de pivioare.. sau ce is alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 am obs de curand un fonemen paranormal la motorasul meu, poate are cineva un raspuns, legat de frana de fatza...pe loc, daca o strang si misc motorul, e ok, tzine, dar in mers o strang pana la capat si motorul curge lin. nu se opreste....alta chestie, maneta, cnd e pe loc, se strange doar un pik, in mers, o duc pana in acceleratie....de ce oare? l-ai auzit carei baiul! cum aerisesti? sti? nu! iti spun? oricum iti spun etrierul! la partea superioara ai un surubel care are o gaura transversala( daca nu s-a piscalit la el tre sa aiba si un capacel din cauciuc pentru a nu intra piscosag in el) de regula cu chiea de 7 sau de 6 e mic, prin intermediul lui se face aerisirea(aer prins in lichid) cum se face: cauti pe cineva, daca nu ai pe nimeni in momentul acela, tragi maneta de frina pina in capat, cu o ata un colier de palstic banda adeziva , legi maneta trasa pina in capat de capatul ghidonului respectiv acceleratie, te asiguri ca maneta nu revine la loc, in momentul asta desfaci incet acel surubel de la etrier(sens anti orar) cind il desfaci daca a fost aer pe instalatie tre sa se auda un fosnait(scapa aerul cu putin lichid) daca se aude tare, atunci stringi surubeleul la loc te asiguri ca e strins, desfaci maneta, si tragi de citeva ori de frina sa zicem de 10 ori, dupa care o legi inapoi(daca nu o legi, tragi iti va curge tot lichidul din instalitie si va trebuii completat iin cel mai rau caz refacut total) si desfaci iar "rasuflatorul". cu ocazia asta verifici si completezi daca e cazul lichidul de frina. cum? pompa o ai situata la captul acceleratiei, deasupra pe ea are doua suruburi, desfaci suruburile scoti capacelul(primul de exterior urmat de unul de palstic si apoi unul de cauciuc) si completezi nivelul lichidului de frina(citeste specificatiile de regula se cere DOT 4 in jur de 10-15 lei juma de litru, tu ai nevoie de 0.100-0.150 kg pe toata instalatia)cind pui capacul sa ai grija cind da afara ca va da! sa ai la indemina o cirpa, ca altfel iti ataca vopseaua pe unde se prelinge. daca nu merge scoti tot lichidul si introduci altul, exact dupa cele spuse mai sus. verifica daca nu scapa pe undeva imbinarile verificale. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 trebuie aerisit, verificat lichidul de frana, si placutzele.. Mai mult ca sigur ca un aerisit va remedia problema. mersi fain --- Mesaj completat în 03 Mar 2008 18:51 ------------- l-ai auzit carei baiul! cum aerisesti? sti? nu! iti spun? oricum iti spun etrierul! la partea superioara ai un surubel ...verifica daca nu scapa pe undeva imbinarile verificale. spor! mersi de indicatii , sa vedem acum ce poate mecanicul din mine sau il duc l doctor si ma uit la el ce face (asa am invatzat si restul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free moto Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 (editat) Daca va intereseaza o Viroaga 535 faina, an 1998, 7800 km reali, rulata in RO 350 km, va rog sa ma anuntati. Detalii in link: /index.php?showtopic=181666 Bafta si asfalt uscat! Editat Martie 4, 2008 de free moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Daca va intereseaza o Viroaga 535 faina, an 1998, 7800 km reali, rulata in RO 350 km, va rog sa ma anuntati. Detalii in link: /index.php?showtopic=181666 Bafta si asfalt uscat! Bafta la vanzare! Dar daca iti place asa de mult de ce o vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free moto Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Bafta la vanzare! Dar daca iti place asa de mult de ce o vinzi? Am nevoie de bani, atit. Poti sa vii sa o vezi oricind, arata si merge exact cum spun, adica impecabil. Daca mai ai intrebari, aici sau id mess cosmincoca Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Am nevoie de bani, atit. Poti sa vii sa o vezi oricind, arata si merge exact cum spun, adica impecabil. Daca mai ai intrebari, aici sau id mess cosmincoca Te salut! Merci de oferta!Dar deja mandrul posesor al unui virago 535cc si sunt multumit, iar urmatoarea o sa fie cu siguranta un DRAG STAR de 650cc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 5, 2008 Autor Share Postat Martie 5, 2008 Am dat placutele unui Virago din 1992, s-au potrivit perfect, iar eu mi-am pus placute de Virago 1100 (si bujii de Oltcit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Am dat placutele unui Virago din 1992, s-au potrivit perfect, iar eu mi-am pus placute de Virago 1100 (si bujii de Oltcit ) Sa fii iubit de cine-ti place si cu cine-ti place. Sant bune bujiile auto la moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.