Sari la conținut

Minskul MEU! (ex) posesori, sariti cu sfaturi


Lt. Navarro
 Share

Postări Recomandate

Iata ca m-am pricopsit si eu cu un minsk! :bounce:

 

Cam ce am de intrebat deocamdata? Pai....

 

1)De care ulei si CAT (de amestect) ii puneti?

2)A avut careva vrun minsk caruia CHIAR sa ii mearga becul de "neutral"?

si at last but NOT LEAST:

3) De unde mama dreq ii iau si eu un claxon care sa se potriveasca pe instalatia asta (12V - magnetou) si sa fie TARE?!. Eventual sa nu ma trezesc ca raman fara curent? Asta pe care il am acum e de-a dreptul COMIC. Vreu unul care sa impuna mai mult... (cum sa zic?) RESPECT!

 

4)IMI TREBE UN LANT CU LACAT SAU UN ANTIFURT!! ARE CAREVA DE IMPRUMUT?! Ca bani am zero deokmdata. (abia i-am facut RCA, si mai am doar cativa vapori de benzina in rezervor).

Promit ca ma revansez

 

Astept raspunsuri! :crack: Va multumesc!

Bafta si asfalt uscat!

 

PS: Facem acel club de Minskuri?! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Eu la minsk am avut ulei romanesc si ii puneam 30-40 g la litru, si am mai avut ulei de motoferestrau Husqvarna de ala verde sau Stihl de ala rosu, 30 g/l

2. Becul la neutral functiona bine, rareori ramanea aprins in treapta a 2-a

3. Claxon nu prea ai de unde sa iei, pantru ca instalatia de minsk are putere necesara sa duca vreo goarna iar pe ala original de minsk ca sa se auda k lumea tre sa fie motorul turat altfel parca ragaie in loc sa sune.

4. Daca nu ai bani, cauta si tu pe la fier vechi un lant de 1m si cumperi un lacat si il legi cu ala, nu va sta nimeni sa-l taie pentru un minsk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... si io sunt in cautare de lantz... imi amintesc ca am trecut prin bucuresti p[e langa un magazin in bucuresti care vindea lantz la metru [era frumos, argintiu si lucea]. am fost la un remat p-acilea, pe langa mine, la podu' grant dar nu aveau nimic...

 

 

inca cautand lantzuri...

 

m

 

PS:sa calarashti fericit minskuletele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danke de raspunsuri, guys.

 

Auxois, deah... da' de-obicei daca e de dat cu calxon, te protesti si in frana. N-ar merge si unul de IJ :bounce: ... se arde nu se arde.. ia tot curentu sau nu. As fi in strare sa-i fac o improvizatie, si sa pun claxonu pe un circuit separat cu baterii (12V), legate in "paralel"... numa sa tipe dreQ. Ca o mai si rade dupa ce mi-o lua fata vrun (cuvant urat).

Atunci.. o sa caut si un bec de bord - vro recomandare? Vad dak merge.

 

Bafta!

 

PS: 40 ML la litru?! :crack: Io am pus putin peste 20. E drept... nu-i romanesc! Conteaza calitatea/vascozitatea (au nijte coeficiente ceva? :crack: ) ?!

Editat de Lt. Navarro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei pui cat scrie in manual, indiferent de tipul lui.

Iti recomand AROL 2T de la statiile de benzina MOL. Are un raport bun calitate/pret si nu face calamina ca ala romanesc.

Lant iei de la obor, e un raion mare pe partea dreapta pe la jumate cu multe chestii, iei lant zincat ca sa nu rugineasca. si tot acolo lacat, m-au costat sub 200k 3 m de lant gros +un lacat mare

Ma bag la un proiect de claxon cu canistra de aer comprimat, sa sune ca tirul (deja stiu ce trebuie, mai trebuiesc cumparate diverse). Te intereseaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidule... :crack: Desigur!!

 

CULMEA! chiar ma gandeam la asa ceva. Stii ca exista acele canistre cu aer comprimat, si trompetica cum folosesc microbistii la meci. Doar ca are sunet cam "penal" ... e ceva in jur de 5-600k parca cansitra (care are sistem de "eliminare" la fel ca la sparay si vro 200 trompeta parca ). Atat CA CAnistra tre' sa nu atarne de ghidon, si trebe un "furtunash" adapat cumva la "trompeta". Dupa cum am zis, nujt daca merge aia.. tre' sa fie ceva "strident" ca la camion (cum ai zis si u).

 

Tre' sa fie tare comic sa dai un TIIT d-ala s-ai vezi pa toti cum fug care unde! :crack:)))

 

Vorbim...

 

aah inca ceva. Am desfacut bordul la un moment dat... chestia e ca acum nu mai merge kilometrajul desi am bagat cablul la loc, cum era ! :bounce: any ideas?! Ce n-o fi mergand?! Vitezometrul merge... (chit ca e cu eroare, dar asa era si inainte).

 

PS2: Scuze pentru eventuale greseli de orografie, da' am scris ca disperatu' - repede! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 % ulei de care vrei. Stai linistit ca nu iti scoate mult mai mult fum.

Stiu un Ural cu asa instalatie claxon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: :nono:

Am aceeasi problema cu claxonu', adicatelea, nu-l mai am!

Insa ideea voastra cu claxonul cu gaz comprimat e mareata! :crack:

Aa.... si mie imi merge becul pe "neutral".

see ya! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ulei bun e si OMV 2T X BIKE. Eu pun 40 ml/l gaz si merge super. Daca motorul/carb. e bine reglat nu afuma deloc.

 

Eu mi-am luat de aici din BT un cablu antifurt nemtesc (cablu diam. 8 mm impletit din otel + manson cauciuc + incuietoare). E destul de lung ca sa blocheze roata fata/spate, dar nu ajunge ca sa-l leg si de un stilp/copac/ciine :bounce: .

Pare suficient de solid, iar pretul e convenabil: 180.000 lei vechi.

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TomCat, m-ar interesa si pe mine un cablu d-ala. Poti sa-i faci o poza? In caz ca vreau, ai putea cumpara si trimite prin ramburs?

 

10x for info...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ray

 

Dom'le, poze pot sa pun luni, trebe mai intii sa ajung pe acasa ca sa fac poze :bounce:

Dar inainte de toate voi trece pe la magazinul de la care am luat antifurtul ca sa vad daca mai au. Pt ca eu l-am cumparat prin luna martie....

Dau de stire daca e OK

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, am fost la magazin. Mai e doar 1 antifurt la pretul de 270.000 lei vechi. Revin cu specificatiile: cablul are 90 cm lungime si 9 mm diametru.

 

Tot acolo am vazut cagule confectionate din 3 straturi - pastreaza temperatura dar lasa fata sa respire - la pretul de 200.000 lei vechi.

Mai erau si un fel de cagule, de fapt protectii pt git + partea inferioara a fetei (ajung pina pe la nivelul ochilor), din acelasi material, da' n-am intrebat pretul. Cred ca sunt mai ieftine

 

Toate sunt made in Germany

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aah inca ceva. Am desfacut bordul la un moment dat... chestia e ca acum nu mai merge kilometrajul desi am bagat cablul la loc, cum era ! :crack: any ideas?! Ce n-o fi mergand?! Vitezometrul merge... (chit ca e cu eroare, dar asa era si inainte).

 

201485[/snapback]

Cablul de vitezometru are un profil patrat. Probabil nu a intrat pana in capat sau e uzat si nu mai invarte kilometrajul. Aceasi problema o aveam si eu cand aveam Minsku, doar ca la mine era busit jos la roata si am considerat prea scump un cablu nou doar ca sa vad vitezometrul cum se invarte. Oricum nu prea era interesanta viteza aia :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Iaca revin... cu intrebari! Cam la cati km ii schim uleiul din cutia de viteze?!

Am inteles ca se pune ulei de motor la minsk in cutie e adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din cutie se schimba cam la 2.000 de km, dar se mai completeaza din cind in cind pen'ca rusoaicele lasa dira, ma-ntelegi mon cher. :birthday:

Da, se pune ulei de motor (mineral, fara aditivi cum ar fi grafitul!), 10W30 sau 40 vara, si 10W20 iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am unul "full sintetic" de motor, de la OMV mi se pare ca e 0w40 (scrie pe el).. e bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le eu unu' nu cred ca e bun. N-am folosit, nu stiu ce face un ulei sintetic in cutia de viteze, dar din cite am vazut pe aici, pe forum, nu face (chiar) bine :birthday:

Asta pt. ca daca e sintetic, sigur mai are prin el ceva aditivi care o sa duca la 'patinarea' ambreiajului.

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oki doki! Nu-s sigur? nu pun!

 

oftopic:

uite cum se duce orice ban de intruniri... ulei amestec, ulei motor... acte! Damn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e bun si T90 - eu de asta am - mai ales acum, vara. Cind se schimba anotimpul, trebe ulei mai subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... si io sunt in cautare de lantz... imi amintesc ca am trecut prin bucuresti p[e langa un magazin in bucuresti care vindea lantz la metru [era frumos, argintiu si lucea]. am fost la un remat p-acilea, pe langa mine, la podu' grant dar nu aveau nimic...

inca cautand lantzuri...

 

m

 

PS:sa calarashti fericit minskuletele...

201412[/snapback]

Are lantz la metru (sau kg?) la Bricostore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca revin... cu intrebari! Cam la cati km ii schim uleiul din cutia de viteze?!

Am inteles ca se pune ulei de motor la minsk in cutie e adevarat?

207697[/snapback]

Mi se pare straniu.... eu ash pune T90EP2.... n-am auzit de ulei de motor la cutie, in cutie tre' sa aiba alte caracteristici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am auzit de ulei de motor la cutie, in cutie tre' sa aiba alte caracteristici

 

 

Nu stiu ce spun rusii in manualul Minsk-ului, dar la IJ scrie clar ca in cutie se pune ulei de motor, 10W20-40, in functie de anotimp/temperatura.

Probabil ca intre cutia de viteze a unei masini si cea a unei motociclete sunt destule deosebiri care sa impuna folosirea uleiului de motor in cazul motocicletelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai voie sa ai claxon de tir/masina mica pe bicla, da' pe moto, n-au decât să se duca dreq cei care or avea ceva de zis; e vorba de viatza mea aici, si n-am de gand sa stau io cu o gluma de claxon care "urla" : "HAI, gigicule, taie-mi calea cand sunt la 3m de tine, ca io-s moped de 20kg si opresc in 4m de la 234234234km pe secunda", ai auzit claxonu' meu, unnamed?! :crack: E COMIC, de-a dreptu', efectiv hazliu si nimic mai mult.

 

Cat despre ulei, parca chiar zice si in manual (inca nu am unul, nici macar pe ala original, in rusa) ca se pune ulei de motor, pt k ar fi mai gros, are alta vascozitate. Si cred ca asa o sa fac... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...