Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Mersi mult pt sfaturi Denis. Trebuie sa dau un cico maine

 

Cu placere.

 

Cico se da doar sub 1:11 :)

 

 

Niiicee,mai baga aici ce ai mai observat de pe margine ca acolo la cald si cu multa lume e mai greu sa dai sfaturi la toata lumea. Am inteles ca una din observatii era ca imi ridicam poponeata inapoi in sa dupa prima curba,desi urmatoarea e tot pe stanga, la fel si inainte de mica linie dreapta din spate. Eu fac asa ca o masura de siguranta (in capul meu), zic ca imi pun poponeata in sa pe centru si mai in spate si apoi franez mai tare. Mi-e ca daca raman pe o parte iesit din sa (am si pozitie un pic mai in fata pe viraj) sa nu fac stoppie pe franare...asta e logica mea...poate nu ar fi cazul sa mai fac asa,mai exersam!

 

Fundul nu trebuie mutat, pierzi timp si destabilizezi motoreta.

 

Oricum,am mai dat jos 3 secunde, acum la 1:17.

 

Bravo, ai scazut deoarece ai intrat mai motivat.

 

p.s. am vazut si ce te-a motivat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi a fost o zi tare ciudata.. am venit cu frica la Amckart.. Prima intrare a fost decenta desi deobicei prima nu fac nimic bun..

A doua intrare, partea pozitiva ca deja ma obisnuisem cu curbele la care lucram si mergea bine dar partea negativa a fost ca m-am molesit si m-a luat lenea..

 

Prima:

 

A Doua(Viol CBR inclus):


» Post actualizat in 12 Jul 2014 22:56

Nici macar nu am picat pe curbele de care trageam si de care imi era frica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daune minore am avut eu anul trecut la motor ca am cazut si eu in aceeasi curba la 1.13. Am zgariat costumul in cot 2 cm si crash-pad-ul si tija de la schimbator. Doar capacul ala costa o gramada de bani. Cumpara niste carene de curse si cauciucuri adecvate si o sa te dai fara griji dupaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cineva pe la circuit ? puteti sa va dati sau e eveniment ?

» Post actualizat in 13 Jul 2014 09:37

Marian, semnul ala de la umarul costumului nu e zgirietura, sunt gradatii :)

 

tare asta cu gradatiile! :moto: Rangul de plutonier secund in garnizoana orizontala :P

O iau din loc spre pista! Ne vedem acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind o sa ai si pe dreapta devi plutonier plin :))

 

p.s. venim si noi, ne vedem acolo


» Post actualizat in 13 Jul 2014 17:57

Fuseram si azi.

 

Vremea a fost perfecta, compania foarte placuta insa cel mai imbucurator a fost ca am vazut multe motociclete si motociclisti noi care au intrat in pista.

 

Motoristi care vor sa invete sa ia curbele bine, sa accelereze/frineze ... sa-si cunosca mai bine fiarele din dotare.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai accelerat prea tare si ti-a fugit spatele!

 

am uitat sa va spun, m-am uitat in curba cu pricina, si pe acolo pe unde am cazut era asfaltul acoperit de pamant uscat ca si cum a fost o balta acolo si apa s-a evaporat dar a ramas pamantul.

Nu-mi este foarte clar care mai sunt motivele pt care am cazut, asta pe langa inclinarea prea mare si posibil viteza prea mica. Gazul nu-mi vine sa cred.. poate cum a zis Denis, ca s-a bruscat roata spate cand am deschis gazul. Asa patesc de multe ori, oricat de fin as deschide gazul!!!

Niko exact pentru astfel de situatii vreau sa fac exupul functional.. cel putin pana imi va creste viteza in acele de par.

O alta solutie ar fi cum a zis JAGI, sa cresc relantiul la 1800 sau oricum sa-l cresc 1500+, Va face diferenta in acele de par..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A iesit Daniel la incalzit cauciucurile ^_^ . Eu ieri am fost la piscina, v-am tradat. Felicitari pentru Gino.

Poate ne mai vedem saptamana asta pe acolo.
P.S. Stie cineva daca se poate intra cu masina acolo? Am un prieten care ar vrea sa intre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuseram si azi.

 

Vremea a fost perfecta, compania foarte placuta insa cel mai imbucurator a fost ca am vazut multe motociclete si motociclisti noi care au intrat in pista.

 

Motoristi care vor sa invete sa ia curbele bine, sa accelereze/frineze ... sa-si cunosca mai bine fiarele din dotare.

Nu va incurca treaba asta? Sincer? Pe tine si pe ceilalti care mergeti 1.10-1.15?

Eu sincer am intrat de 2 ori si m-as mai duce in draci, dar cand e mai liber pentru ca la 4-5 curbe trebuia sa ma trag de pe trasa sa fac loc...

In sensul asta e un stres in plus si nu ma pot concentra la ce am de facut.

Iar cand tragi la timpi banuiesc ca e frustrant ca te tine cineva in loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va incurca treaba asta? Sincer? Pe tine si pe ceilalti care mergeti 1.10-1.15?

 

Deloc, din contra, cei care merg repede dar nu au experienta de cursa se bucura ca au ocazia sa invete sa depaseasca.

 

Eu sincer am intrat de 2 ori si m-as mai duce in draci, dar cand e mai liber pentru ca la 4-5 curbe trebuia sa ma trag de pe trasa sa fac loc...

 

Nu trebuie sa iesi de pe trasa, mergi in ritmul tau, pe trasa ta, daca cineva e mai rapid, te va depasi.

 

In sensul asta e un stres in plus si nu ma pot concentra la ce am de facut.

 

Pentru ca dai importanta la ce se intimpla in spate. Nu mai da, focuseaza-te pe mersul tau, nu pe al celorlalti.

 

Iar cand tragi la timpi banuiesc ca e frustrant ca te tine cineva in loc

 

Asta da, dar nu cred ca trage nimeni la timp cind sunt multe motorete in pista. Pentru timpi e mult mai bine sa se mearga cind e liber, in zilele saptamini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum zice Denis.

 

In prima zi intrari eram depasit din stanga si din dreapta si eram super haosat ca veneau oameni din spate si reactionam aiurea, dar o data ce m-am obisnuit si imi tineam trasa, nu mai deranjam pe nimeni care venea din spate. Cei care stiau/puteau sa depaseasca depaseau. Cei care nu, nu. Eu mergeam linistit, nu ma grabeam. Singurul lucru cu adevarat important era sa imi tin trasa, ca sa nu stric calculele de directie ale cuiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa va spun, m-am uitat in curba cu pricina, si pe acolo pe unde am cazut era asfaltul acoperit de pamant uscat ca si cum a fost o balta acolo si apa s-a evaporat dar a ramas pamantul.

Nu-mi este foarte clar care mai sunt motivele pt care am cazut, asta pe langa inclinarea prea mare si posibil viteza prea mica. Gazul nu-mi vine sa cred.. poate cum a zis Denis, ca s-a bruscat roata spate cand am deschis gazul. Asa patesc de multe ori, oricat de fin as deschide gazul!!!

Niko exact pentru astfel de situatii vreau sa fac exupul functional.. cel putin pana imi va creste viteza in acele de par.

O alta solutie ar fi cum a zis JAGI, sa cresc relantiul la 1800 sau oricum sa-l cresc 1500+, Va face diferenta in acele de par..

Gaz bruscat, cauciuc neaderent. Ce anvelope, ce presiune in ele, ai? Eu mergeam cu 1800ture la ralantiu la 954, 2500 la R1 2001, 1800la R1 2007, 2000 la 600rr 2007.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...