Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Pe principiul in "gashka e mai fun", propun sa anuntam din timp cand ne ducem, ca sa fim mai multi pe pista + sa ne cunoastem, sa ne sfatuim, sa ne perfectionam, sa ne distram mai bine, etc, etc, etc....

Va rog, nu bateti campii aici cu tot felul de opinii despre Amckart, nu este scopul acestui topic. Este doar un "orar".

 

Si incep eu. Duminica aceasta in jur de 10.00 voi fi acolo cu sotia, copilul si ceva prieteni. Eu ma dau cu moto, ei se relaxeaza si mai tarziu se dau cu kart-urile.

M-as plictisi singur pe pista.............

Bafta tuturor! La multe ture!

cat este sa te dai cu motorul? si ce echipament iti cere? as vrea sa ma dau si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ba zvastic te vorbeste lumea pe la arc ca ii dai tare pe amckart

 

pai el prefera sa ia o curba in viteza decat sa mearga tare in localitate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi dimineata :D Trafic infernal, coafura rezista ..

 

Trage de rupe cartul ala de 3 cai, nu? :)

 

 

 

 

 

Isi desumfla cineva rotile la intrarea pe circuit, sau toata lumea se da cu presiunea de strada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si la iesire cine ti le umfla ?

 

 

Au baietii un compresor dar nu prea le indica bine presiune. 4 bar=2,5 bar. Adik 4 la ei era de fapt 2,5 :)

 

Azi trag chiulu' Norii negri m-au facut sa ma razgandesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima vulcanizare.

Sau te duci cu ele asa pana acasa. Ca doar nu le desumfli pana la 1.

 

Solutia corecta e sa vii de acasa cu presiunea deja facuta pt Amkart. Adica la plecarea de la garaj, bagi cu 2.1-2.2 fata si un 2.0 spatele si merge pana la circuit si pe el. Decat sa faci un buf pe Amk ca te dai cu 2.5-3.0 pe spate, mai bine vii pregatit.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia corecta e sa vii de acasa cu presiunea deja facuta pt Amkart. Adica la plecarea de la garaj, bagi cu 2.1-2.2 fata si un 2.0 spatele si merge pana la circuit si pe el. Decat sa faci un buf pe Amk ca te dai cu 2.5-3.0 pe spate, mai bine vii pregatit.

 

:cheers:

 

Eu ma dau cu 2,3 fata si spate. Avand in vedere ca nu trag asa tare (1:30) poate fi o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma dau cu 2,3 fata si spate. Avand in vedere ca nu trag asa tare (1:30) poate fi o problema?

 

La timpul acela nu e o problema sa mergi cu 2.3 presiune pe Amk . Daca mergi mult mai tare si fortzezi pe anumite viraje insa un cauciuc bun si o presiune ok pe poate scuti de o tavaleala.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

La cati raceri sunt pe forum, topicul asta trebuia sa stea sus mereu!

 

 

Nu se mai vorbeste nimic aici de timpi, trase ideale...modalitati de perfectionare nimic, nimic?

 

Eu am reusit sa ajung la 1:18, dar mai putin nu stiu daca am sanse sa scad fiindca nu ma ajuta motoreta, 15 CP...

Un curs de perfectionare mi-ar fi de ajutor...

 

:wacko:

 

 

 

Maine pe la ora 2 cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o stire in domeniu. Un baiat de 16 ani care are carnet de A1 de anul acesta, urcat pe motor prima data in viata lui de anul in curs, s-a apucat de cursurile Amckartracingteam si acum merge supersafe la 1min 10sec dupa 5 saptamini de antrenament. Nu a cazut pina acum, nu lasa impresia ca ar putea cadea. Tipul e un real talent. Pacat ca e criza si nu sint sponsori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o stire in domeniu. Un baiat de 16 ani care are carnet de A1 de anul acesta, urcat pe motor prima data in viata lui de anul in curs, s-a apucat de cursurile Amckartracingteam si acum merge supersafe la 1min 10sec dupa 5 saptamini de antrenament. Nu a cazut pina acum, nu lasa impresia ca ar putea cadea. Tipul e un real talent. Pacat ca e criza si nu sint sponsori.

 

Cumva pe un R6 rosu?

 

 

Azi ploua...asa ca pica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu

sal baieti. ia spuneti-mi si mie care e treaba cu presiunea. adica va vad ca vorbeati ca pe circuit o ardeti cu 2siceva si in afara lui cu 3 pe spate. imi dau seama ca e legat de aderenta, dar care e diferenta? bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...