cataaaa Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Cum ziceam, nu pot dupa 4. Hai un 4 jumate-5 nu 12 ca unii mai muncesc ! daca o lasati pe maine, ma bag si eu. dar azi nu pot. Editat Septembrie 13, 2010 de cataaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 10 minute - 20 RON. Au cumva si motociclete de inchiriat? Asa am auzit pe cineva, dar imi vine destul de greu sa cred ca inchiriaza si motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 daca o lasati pe maine, ma bag si eu. dar azi nu pot. Eu nu am mai ajuns azi, ca am terminat treaba tarziu, in schimb George si Edi sunt acolo, George cu mobra mea. Cica George s-ar da si maine, vedem ce si cum maine dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Pai sa-ti zic exact cum s-a intamplat...Am tras putin mai tare prin ultimele ture, am simtit ca incepe sa-mi alunece roata spate dar foarte fin (si la intrarea in curba...deci nu doar pe accelerare) si punctul culminat a fost cand mi-a derapat la iesirea din viraj...iar dup-aia am mers mult mai incet...si aluneca pe fiecare curba fara sa mai trag de gaz sau altceva. Cand m-am dat jos de pe motoreta se luau scame de cauciuc de pe margine de tot...deci nu era doar senzatia ca aluneca, chiar aluneca. Mai am un prieten care a patit acelasi lucru tot pe Amckart cu 2CT-uri (care nu sunt cauciucuri de circuit). Deci daca zici ca nu le-am supraincalzit, atunci de ce alunecau? (100% nu a fost doar o senzatie) Pt cei care inca mai cred in povesti cu rpislea cel voinic si merele de aur: PP2CT e printre cele mai mari tzepe. Mi-am luat-o si eu in anul in care a iesit Hayden campion (era un spot publicitar dat in timpul curselor de MotoGP cu noaua aparitie PP2CT la care eu si un prieten am pus botul). Mi-am dat seama in citva km de pacaleala, eu mersesem inainte pe Pilot Power normal, acela era in stare sa faca o broscutza la 10grd afara in octombrie, PP2CT nu era capabil nici la 30grd. PP2CT e o varianta mai hard pe mijloc fatza de PP, nicidecum mai moale pe oriunde (pe margini). Anul trecut mi s-a blocat fatza cind inca eram neinclinat la un KTM RC8 echipat cu Pireli Supercorsa SP(varianta stradala a lui Supercorsa). In momentul cind m-am suit pe KTM nu stiam ca exista si asa ceva, m-am ales cu doua coaste fisurate. Concluzia e ca niste cauciucuri stradale nu ne ajuta deloc mai ales pe frinare, cedeaza mult mai devreme. Ele sint facute sa reziste multe mii de km, adica sint ca si hard, nu ofera o aderentza maxima fatza de o varianta race. Ce stiu ca tzine foarte bine si e si folosit pe strada e Dunlop D211 GP Racer Medium. Vorbim si la o presiune data de fabrica-2.9atm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow! Altza tzeapa!!!! Cred sincer ca daca majoritatea detinatorilor de vitezane ar pleca urechea putin la cum se regleaza suspensiile, compound anvelope, presiune, putina exersare de pozitie pe moto, tehnica de frinare accidentele ar fi mult mai putine pe strada. Test de gindire: Linie dreapta, acceleratie maxima, urmeaza curba. Cum procedeaza racerii stradali veniti la pista(poate fi si Serres, nu numai Amckart)? Frina fatza concomitent cu frina spate. Logic nu? Rezultatul e intodeauna ca incepe sa tzopaie spatele si racerii transpira rau de emotie. Fac 3-4-9 ture, nu se schimba nimic. Nu-i mai simplu sa puna frina doar cu fatza? Ei zic ca nu. Si tot le tzopaie spatele, si tot incet incet merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 JAGI, ai dreptate cu multe dar stai linistit, nimeni nu umbla cu 2.9 bari in guma spate, asa cum recomanda producatorul. Pana acum am trecut prin trei ateliere de schimbat cauciucuri si de fiecare data cei care se ocupau cu asta au sugerat o presiune sensibil mai mica, in general sub 2. Amuzant este ca 1.8-1.9 este prea putin pentru unul ca mine, la 110kg (echipat) si motoare de 210kg fiecare De asta eu as pune pariu ca sunt o gramada care risca sa-si rupa gatul datorita presiunii mult prea mici, pe care nici nu stiu cum sau nu sunt interesati sa o verifice. La suspensii e poveste complicata, cel mai bine e sa ti le regleze cineva. Pe cei care au idee ii numeri pe degete si chiar si asa, reglajul, dincolo de sag, e o treaba tare subiectiva. Asta inseamna ca posesorul de vitezana trebuie sa invete ce fac si sa umble si singur la rebound si comp. Nu e ca la presiunea din gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) Pai sa-ti zic exact cum s-a intamplat...Am tras putin mai tare prin ultimele ture, am simtit ca incepe sa-mi alunece roata spate dar foarte fin (si la intrarea in curba...deci nu doar pe accelerare) si punctul culminat a fost cand mi-a derapat la iesirea din viraj...iar dup-aia am mers mult mai incet...si aluneca pe fiecare curba fara sa mai trag de gaz sau altceva. Cand m-am dat jos de pe motoreta se luau scame de cauciuc de pe margine de tot...deci nu era doar senzatia ca aluneca, chiar aluneca. Mai am un prieten care a patit acelasi lucru tot pe Amckart cu 2CT-uri (care nu sunt cauciucuri de circuit). Deci daca zici ca nu le-am supraincalzit, atunci de ce alunecau? (100% nu a fost doar o senzatie) Intrebare de baraj? in ce treapta mergi? - acum va incepe o mega polemica Eu o ard numai cu a 2-a, si mergand constant am realizat ca am scos timpi mult mi buni. O alta treaba, studiza-ti trasele cu cineva care merge mai rapid ca tine, ai sa afli ca pierzi timp fix din cauza traselor (de exemplu in avatarul tau esti 'milles away' si degeaba bruschezi acceleratia in disperarea de a iesi maa repede din viraj sau arunci motorul de pe un picior pe celalalt 'energic'.. schimbarile de directie facute heirupist destabilizeaza suspensiile => intri mai incet in urmatorul viraj. Mesaj completat Test de gindire: Linie dreapta, acceleratie maxima, urmeaza curba. Cum procedeaza racerii stradali veniti la pista(poate fi si Serres, nu numai Amckart)? Frina fatza concomitent cu frina spate. Logic nu? Rezultatul e intodeauna ca incepe sa tzopaie spatele si racerii transpira rau de emotie. Fac 3-4-9 ture, nu se schimba nimic. Nu-i mai simplu sa puna frina doar cu fatza? Ei zic ca nu. Si tot le tzopaie spatele, si tot incet incet merg. Unde nu mai pui ca frana de motor e total ignorata, cand de fapt este un factor cheie in pista. Frana de spate este problema psihica a oricarui motociclist de pe strada, indiferent ca e vitezist sau nu, eu cand am urcat-o pe a mea prietena pe motor sa mai exerseze, i-am scos frana spate, exact in ideea asta, sa invete sa franeze eficient. Editat Septembrie 17, 2010 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 care mai merge ca mine ? 1,5 fata cu 1,8 spate, presiune ma refer .... cauciucurile sunt aderente, Dunlop Sportmax GP si Pirelli Diablo SuperBike daca tin bine minte ... de fapt nu mai stiu exact. Mi-a luat juma de an sa-l conving pe var'miu sa nu mai bage 2,5 in spate si 2 in fata ca asa scrie in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 care mai merge ca mine ? 1,5 fata cu 1,8 spate, presiune ma refer .... cauciucurile sunt aderente, Dunlop Sportmax GP si Pirelli Diablo SuperBike daca tin bine minte ... de fapt nu mai stiu exact. Mi-a luat juma de an sa-l conving pe var'miu sa nu mai bage 2,5 in spate si 2 in fata ca asa scrie in carte Mi se pare putin ! Eu am Metzeler Racetek si merg 2.0 fatza ,1.7-1.8 spate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 e bine de stiut, sunt curios cum se merge si sunt convins ca sunt multe pareri pe tema asta, vreau sa le aud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Intrebare de baraj? in ce treapta mergi? - acum va incepe o mega polemica Eu o ard numai cu a 2-a, si mergand constant am realizat ca am scos timpi mult mi buni. O alta treaba, studiza-ti trasele cu cineva care merge mai rapid ca tine, ai sa afli ca pierzi timp fix din cauza traselor (de exemplu in avatarul tau esti 'milles away' si degeaba bruschezi acceleratia in disperarea de a iesi maa repede din viraj sau arunci motorul de pe un picior pe celalalt 'energic'.. schimbarile de directie facute heirupist destabilizeaza suspensiile => intri mai incet in urmatorul viraj. Mesaj completat Tot cu a 2-a merg si eu tot circuitul...cat despre presiunea in cauciucuri am 2.2 si pe fata si pe spate(cam mult cred). Totusi o sa va ascult sfatul si o sa incerc sa merg mai cursiv si sa fiu mai bland cu acceleratia sa vedem ce iese. Maine la 10 dimineata o sa fiu pe Amckart cu inca un baiat...poate mai invatam ceva trase mai rapide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 care sunt avantajele mersului cu presiune mica in roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 care sunt avantajele mersului cu presiune mica in roti? Aderenta mai buna pe viraje + se incalzesc mai repede din cauza suprafetei de contact mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 ma bag si eu ca "fulga" asta cu presiunea scazuta sincer cred ca e o treaba romaneasca daca in off road inteleg sa scoti aerul pe asfalt imi pare o prostie sa ai o sup mai mare ca sa incalzesti anvelopa............. pai ia in puii mei 2 "camasi " electrice speciale si inainte sa te dai faci anvelopele "gata calite la foc mic" dar inteleg intr.un fel ideea la 20 ron 10 min cine dracu are timp sa isi incalzeasca anvelopele la o presiune normala oricum la ce pista reusim si noi sa avem mai mare deranjul pana acolo pe centura prin tot praful sincer ii inteleg pe baietii care o alearga pe drumurile publice.........cu riscurile aferente, desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 exact ca 'fulga' te-ai bagat mestere. Suprafata de contact nu e singurul motiv pentru 1,8 in pneuri. Ai idee ce se intampla cu aerul cand se incalzeste? hmm.. SE DILATA, asadar, dupa de intri cu 1,8 la iesire vei masura 2.0 chiar 2.1 - da.. pe amc kart. Ce se intampla cand umfli o minge mai mult si ce se intampla cand o umfli mai putin? Ai studiat fenomenul? e simplu, tu ai nevoie sa ramai cat de mult lipit de asfalt iar la denivelari cauciucul nu trebuie sa topaie, ci sa aibe cum prelua socurile. Pentru toti cei care alearga pe drumurile publice in loc sa mearga pana la centrua aia cu tot praful.. multa bafta le urez. Eu dupa ce am inceput sa merg primele dati pe amc kart nu am mai alergat-o pe strazi, ma rog am continuat experientele si pe niste piste mai mari ulterior, dar ne rezumam la ce avem aici. so.. fulga, cam asa sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) exact ca 'fulga' te-ai bagat mestere. Suprafata de contact nu e singurul motiv pentru 1,8 in pneuri. Ai idee ce se intampla cu aerul cand se incalzeste? hmm.. SE DILATA, asadar, dupa de intri cu 1,8 la iesire vei masura 2.0 chiar 2.1 - da.. pe amc kart. Ce se intampla cand umfli o minge mai mult si ce se intampla cand o umfli mai putin? Ai studiat fenomenul? e simplu, tu ai nevoie sa ramai cat de mult lipit de asfalt iar la denivelari cauciucul nu trebuie sa topaie, ci sa aibe cum prelua socurile. Pentru toti cei care alearga pe drumurile publice in loc sa mearga pana la centrua aia cu tot praful.. multa bafta le urez. Eu dupa ce am inceput sa merg primele dati pe amc kart nu am mai alergat-o pe strazi, ma rog am continuat experientele si pe niste piste mai mari ulterior, dar ne rezumam la ce avem aici. so.. fulga, cam asa sta treaba. atunci de ce spune producatorul sa FACI PRESIUNEA LA RECE asta insemna ca el isi face calculul de dilatare la incalzirea anvelopei.............. apropo......denivelari pe ....pista amckart....... deci pentru mine e clar daca vreau sa am anvelopa calda o incalzesc nu scad presiunea Mesaj completat www sa traiasca http://www.sportrider.com/tech/tires/146_0...sure/index.html Editat Septembrie 17, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 daca tu prin denivelare intelegi groapa de 20 cm atunci da.. nu ai sa gasesti asa ceva pe amc kart. Eu prin denivelare ma refeream asfalt valurit chiar si pe o inaltime de numai 2 cm.. Constructorul iti propune niste valori care sa conserve viata pneului, gen.. MII DE KM, ANI. Constructorul propune valorile astea intr-un regim de mers mai mult decat ideal vis a vis de ceea ce intalnim noi pe strazi. Este alegerea fiecaruia si mai ales lipsa de informare a motociclistilor duce la producerea de accidente de multe ori. AI idee cati vad cu pneuri vai mama lor? Cum dom'le ca e nou pneul.. are canale adanci.. Da are, dar e vechi si e dur, iar tu motociclistule care nu te informezi despre un minim de cunostinte in materie de fizica, risti sa te imprasti. Nu e vorba aici de tataica cu touring, ma refer in sepcial la baietasii cu vitezane si cei care merg .. destul de tare chiar daca nu excesiv de .. tare. Eu imi echipez motocicelta NUMAI cu pneuri rulate pe pista, pneuri SH de compozitie moale pe fata si cel mult medium pe spate. DAR, fata este cea mia importanta, pentru ca fata este diferente intre a ramane sau nu pe motor la o franare mia violenta si eventual si cu motorul aplecat, la fel cum si presiunea face diferenta intre o franare eficienta sau una defectuoasa. iti recomand cu incredere sa citesti "Twist of a Wrist"..se gaseste online PDF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Daca intri cu presiunea recomandata de producator,spre exemplu un 2.9 la un cauciuc pe 180 o sa observi ca dupa incalzirea gumelor in loc ca mobra sa stea pe trasa o sa alunece spre exteriorul virajului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 atunci de ce spune producatorul sa FACI PRESIUNEA LA RECEasta insemna ca el isi face calculul de dilatare la incalzirea anvelopei.............. apropo......denivelari pe ....pista amckart....... deci pentru mine e clar daca vreau sa am anvelopa calda o incalzesc nu scad presiunea Mesaj completat www sa traiasca http://www.sportrider.com/tech/tires/146_0...sure/index.html Cel mai simplu sa vezi cum e mai bine, dai cateva ture pe circuit cu presiune recomandata de producator, si alte cateva ture cu presiune mai scazuta...si vezi cu ce presiune scoti timpi mai buni. Mi se pare cel mai relevant test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Cel mai simplu sa vezi cum e mai bine, dai cateva ture pe circuit cu presiune recomandata de producator, si alte cateva ture cu presiune mai scazuta...si vezi cu ce presiune scoti timpi mai buni. Mi se pare cel mai relevant test. BINGO merci man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 iti recomand cu incredere sa citesti "Twist of a Wrist"..se gaseste online PDF. E si film - in caz ca esti mai lenes de fel Dupa ce am citit ambele carti - si am vazut si filmuletul, sincer prinzi o gramada de acolo. Sinnere - nu numai cauciucu face diferenta - si vezi ca poti sa ai diferente de la 0.1 - pana la 0.4 - depinde de cum mergi si cauciuc in sine, carcasa, materialul...etc. Daca la unele mergi spre exemplu cu 1.9 pe spate - la altele mergi cu 2.0 chiar 2.1 pentru a compensa carcasa slaba a cauciucului. OOOOO si sa nu uitam si de suspensii - Rider sag si alte nebuneli d-astea....sunt o gramada de luat in calcul daca cineva doreste sa alerge la timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Baieti am auzit ca e foarte misto sa intri cu presiune 3.5 pe amk ce ziceti incercam Ps am un tip care repara carene misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 survolaj, daca 'carcasa' anvelopei suporta 2.0 si iesi din pista cu 2.1 atunci nu e anvelopa de pista pentru ca e prea dura.. ma rog ma refer la un mers gen 1.16 macar (amc kart( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Pirelli Superbike - fata 1.9 - spate 1.8 - sta lipita pe asfalt. Ambele SC2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Nu va mai contrati pe tema presiunii, producatorii de anvelope dau presiunile in pneurile race. Vizitati websiteurile. Vara pe canicula e mai complicat, se supraincalzesc si se distrug. Un remediu e sa bagi un 0.1 0.2Bar mai mult. A vazut cineva high side-ul de ieri? Mesaj completat Logic ca pt pneurile stradale dau alte presiuni. A vazut cineva high side-ul de ieri? Lansez o intrebare: Citi din cei ce vin acum la Amck intentioneaza serios sa faca pasul urmator si sa vina la un circuit mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Lansez o intrebare: Citi din cei ce vin acum la Amck intentioneaza serios sa faca pasul urmator si sa vina la un circuit mai mare? As vrea sa ajung pe un circuit mai mare dar pentru mine asta inseamna sa-mi schimb si motoreta cu una mai mare.Asta se va intampla probabil peste 1-2 ani... Pentru inceput Amckart este destul de bun.De asemenea circuitul de la Bacau mi s-a parut foarte frumos. Ca tot suntem la presiuni, am 2 fata si 1,8 spate-Pirelli Supercorsa Sc2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.