JAGI Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Marian, ce calcatura foaie-pinion folosesti? Motorul pare foarte subturat. Eu am mers 3 ani pe Amck cu 954, din aproape in aproape am descoperit ca 15-45 e raportul ideal, plus 1800tr/min ralanti-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Marian, ce calcatura foaie-pinion folosesti? Motorul pare foarte subturat. Eu am mers 3 ani pe Amck cu 954, din aproape in aproape am descoperit ca 15-45 e raportul ideal, plus 1800tr/min ralanti-ul. Stock EU - 16-42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Yuhuu,foarte bine! Vezi, 2 weekenduri pe pista si deja ti-a trecut "paralizia"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Yuhuu,foarte bine! Vezi, 2 weekenduri pe pista si deja ti-a trecut "paralizia"! dap! Sa vedem mai departe! Azi merge cineva pe Amckart? Ieri dupa ora 2 era gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) Azi ajung si eu, pe la unu jumate - doua. Editat Iulie 6, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Cum e? E aglomerat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 JAGI nu stiu cum mi-ai reglat suspensia dar este super! Am intrat imediat dupa ce mi-ai setat suspensia si se simte superb!!! E prea fun acum! Nu mai simt tot felul de senzatii cand inchid/deschid gazul sau dau drumu la frana.. se simte foarte stabila.. parca merg pe sine nu pe asfalt denivelat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Nu mai simt tot felul de senzatii cand inchid/deschid gazul sau dau drumu la frana.. se simte foarte stabila.. parca merg pe sine nu pe asfalt denivelat. si/sau video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 si/sau video Uite un clip Am ramas un pic masca de ce am facut pe pista.. concentrandu-ma cat am putut de tare, frica a disparut, oboseala parca nici nu ma afecta, parca nu faceam nici o greseala fata de planul meu.. Pot sa zic ca am trecut peste o bariera psihica importanta ..pana data viitoare cel putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Bun bun, am vazut ca in ultima tura te-a impulsionat un pic Daniel. Cind scazi sub 1:20 ( adica data viitoare ) asteptam sa faci cinste cu o apa plata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) Mariane, cel mai sigur treci pe la mine la curte sa-ti fac suspensia aia, nu stiu cind mai ajung la Amck. Trebuie umblat si la spate. Deci, m-am suit azi pe 2 954, baietii sint sinucigasi la propriu. Reboundul si compresia sint desfacute complet, suspensia merge numai din arcuri, nu exista amortizare la compresie si revenire. » Post actualizat in 06 Jul 2014 19:28Cu suspensia aia, nu atingeai ever 1.20. Editat Iulie 6, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Bun bun, am vazut ca in ultima tura te-a impulsionat un pic Daniel. Cind scazi sub 1:20 ( adica data viitoare ) asteptam sa faci cinste cu o apa plata Cu sau fara acetil salicilic ? Macar sa nu fiu singurul dopat de pe pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) Era sa uit, Ovidiugm se duce la cursurile de motoincepatori degeaba, cheltuie sute de euro ca sa se plimbe pe piste de kart. Azi am ramas perplex , motoreta lui avea reboundul si compresia data la MINIM, avea arcuri mai tari decit stoc, si ulei de furca 15w. El, foarte convins ca reglajul e super. Motocicleta era catapulta, nu ai cum sa accelerezi, sa frinezi tare, sa iei curbe . uleiul 15w e pt mers touring pe autostrada, reglajul timpilor de compresie -revenire este foarte brut cu un asemenea ulei. Mecanismele hidraulice ale suspensiei fata au fost concepute sa lucreze cu ulei de max10W, si e specificat un ulei Honda.Ideal, ca sai ai o plaja e reglaj acceptabila, e sa pui un ulei 5w. Internalele furcilor lui nu sint stricate, dar cu ulei 15w reglajul se face invirtind maxim +- 20grd, in loc de +- 3sferturi de tura, cum e la Marian. Organizatorii Motoincepatori ar trebui sa aibe bunul simt sa le regleze suspensiile la cursanti, dar, se pare ca au tot interesul sa-i tina pe fraieri in intuneric, ca sa-i aibe de clienti cit mai mult timp. Mi se pare e tot rahanul. » Post actualizat in 06 Jul 2014 19:50Cind pui arcuri mai tari, trebuie sa schimbi si valvele din furci (compresie si rebound), daca prin stringerea la maxim la reglajelor lor timpii de compresie si revenire sint prea mari, asta-i regula de baza. Nu-i cazul la Ovidiugm. Un arc mai tare, va avea un timp de revenire mai scurt, asta inseamna ca motoreta incepe sa topaie cind iesi din viraj, agresiv, si se va largi foarte mult trasa, te scoate in exterior. Editat Iulie 6, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Cine-s "motoincepatorii", cei care fac cursuri cu Diana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Unii care cheltuie banii degeaba, parerea mea. La Amckart , la cursuri, in 10 sedinte de 2 ore, cu multe pauze in cele 2 ore, foarte multi cursanti progreseaza imens. La motoincepatori, doar se PLIMBA pe minipista. Cauciucuri aderente, reglaje suspensie- lipsa. Motociclismul e un sport scump, nu sint bani, luati masina, e spre binele vostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Daca mai aud ca reglati suspensia strangand rebound-ul spre maximum eu ma las de motorete definitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Dupa ce mi-a reglat JAGI suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Inca putin si dai apa Deci, ramine cum am stabilit, adica data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) Daca mai aud ca reglati suspensia strangand rebound-ul spre maximum eu ma las de motorete definitiv. erau DESFACUTE , nu insurubate la maxim. Editat Iulie 6, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Cred ca nu m-ai inteles dar n-are importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 fa ceva cu apropierea aia de vibratoare,devine periculos,cred ca este timpul sa incepi sa inclini motocicleta si sa uiti de counter-steering ,incearca sa gasesti si alte trase mai safe » Post actualizat in 07 Jul 2014 06:38e foarte bine , mergi inainte ,ti-am mai spus ... nu cred ca timpul trebuie sa fie barometrul tau acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 fa ceva cu apropierea aia de vibratoare,devine periculos,cred ca este timpul sa incepi sa inclini motocicleta si sa uiti de counter-steering ,incearca sa gasesti si alte trase mai safe » Post actualizat in 07 Jul 2014 06:38 e foarte bine , mergi inainte ,ti-am mai spus ... nu cred ca timpul trebuie sa fie barometrul tau acum Am o multime de parametri dupa care imi judec mersul: starea mea fizica, daca obosesc sau nu, asta imi arata daca folosesc pozitia planuita sau nu trase si cum iau fiecare curba, momente in care nu respect planul, ca deschisul/inchisul gazului in punctele planificate, starea psihica, nivelul atentiei, adica daca imi pierd sau nu focusul Si probabil ca mai sunt si altele care nu-mi vin acum in minte.. Ma bucur la fiecare din ele.. timpul scos e doar un parametru in plus. Nu pot sa nu ma bucur ca scot timpi mai buni.. pot sa ma prefac ca nu-mi pasa, dar recunosc ca ma bucura Referitor la vibratoare, doar in curba 3 cred ca m-am urcat 3 ture la rand putin pe vibrator cu roata spate.. am tras mai tare de gaz si am eliminat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Poate reusesc sa vin si eu cu motoreta this time, saptamana viitoare, mai tocesc si eu cauciucul pe stanga ca de la Secuiesc se cam duce inegal pe dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 JAGI, exact la asta m-am uitat si eu aseara vreo 3h sa inteleg cat de mult e afectata motocicleta de suspensii. Cand m-am dus la ea sa vad cum e, vai de capul meu, spatele isi revenea diferit de fata, fata era prea tare. Ma doare capul, si din ce am inteles la Cesar, nu prea se pot face reglaje asa dementiale la janghina mea. Dar voi incerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 JAGI, exact la asta m-am uitat si eu aseara vreo 3h sa inteleg cat de mult e afectata motocicleta de suspensii. Cand m-am dus la ea sa vad cum e, vai de capul meu, spatele isi revenea diferit de fata, fata era prea tare. Ma doare capul, si din ce am inteles la Cesar, nu prea se pot face reglaje asa dementiale la janghina mea. Dar voi incerca. Motocicleta ta, are nevoie in primul rand de cateva modificari de geometrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.