Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Marian, ce calcatura foaie-pinion folosesti? Motorul pare foarte subturat. Eu am mers 3 ani pe Amck cu 954, din aproape in aproape am descoperit ca 15-45 e raportul ideal, plus 1800tr/min ralanti-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JAGI nu stiu cum mi-ai reglat suspensia dar este super!

Am intrat imediat dupa ce mi-ai setat suspensia si se simte superb!!!

E prea fun acum!

Nu mai simt tot felul de senzatii cand inchid/deschid gazul sau dau drumu la frana.. se simte foarte stabila.. parca merg pe sine nu pe asfalt denivelat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:pics: si/sau video :)

 

Uite un clip :D

 

 

Am ramas un pic masca de ce am facut pe pista.. concentrandu-ma cat am putut de tare, frica a disparut, oboseala parca nici nu ma afecta, parca nu faceam nici o greseala fata de planul meu.. Pot sa zic ca am trecut peste o bariera psihica importanta ..pana data viitoare cel putin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mariane, cel mai sigur treci pe la mine la curte sa-ti fac suspensia aia, nu stiu cind mai ajung la Amck. Trebuie umblat si la spate. Deci, m-am suit azi pe 2 954, baietii sint sinucigasi la propriu. Reboundul si compresia sint desfacute complet, suspensia merge numai din arcuri, nu exista amortizare la compresie si revenire.


» Post actualizat in 06 Jul 2014 19:28

Cu suspensia aia, nu atingeai ever 1.20.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era sa uit, Ovidiugm se duce la cursurile de motoincepatori degeaba, cheltuie sute de euro ca sa se plimbe pe piste de kart. Azi am ramas perplex , motoreta lui avea reboundul si compresia data la MINIM, avea arcuri mai tari decit stoc, si ulei de furca 15w. El, foarte convins ca reglajul e super. Motocicleta era catapulta, nu ai cum sa accelerezi, sa frinezi tare, sa iei curbe . uleiul 15w e pt mers touring pe autostrada, reglajul timpilor de compresie -revenire este foarte brut cu un asemenea ulei. Mecanismele hidraulice ale suspensiei fata au fost concepute sa lucreze cu ulei de max10W, si e specificat un ulei Honda.Ideal, ca sai ai o plaja e reglaj acceptabila, e sa pui un ulei 5w. Internalele furcilor lui nu sint stricate, dar cu ulei 15w reglajul se face invirtind maxim +- 20grd, in loc de +- 3sferturi de tura, cum e la Marian.

Organizatorii Motoincepatori ar trebui sa aibe bunul simt sa le regleze suspensiile la cursanti, dar, se pare ca au tot interesul sa-i tina pe fraieri in intuneric, ca sa-i aibe de clienti cit mai mult timp. Mi se pare e tot rahanul.


» Post actualizat in 06 Jul 2014 19:50

Cind pui arcuri mai tari, trebuie sa schimbi si valvele din furci (compresie si rebound), daca prin stringerea la maxim la reglajelor lor timpii de compresie si revenire sint prea mari, asta-i regula de baza. Nu-i cazul la Ovidiugm. Un arc mai tare, va avea un timp de revenire mai scurt, asta inseamna ca motoreta incepe sa topaie cind iesi din viraj, agresiv, si se va largi foarte mult trasa, te scoate in exterior.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii care cheltuie banii degeaba, parerea mea. La Amckart , la cursuri, in 10 sedinte de 2 ore, cu multe pauze in cele 2 ore, foarte multi cursanti progreseaza imens. La motoincepatori, doar se PLIMBA pe minipista. Cauciucuri aderente, reglaje suspensie- lipsa. Motociclismul e un sport scump, nu sint bani, luati masina, e spre binele vostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai aud ca reglati suspensia strangand rebound-ul spre maximum eu ma las de motorete definitiv.

erau DESFACUTE , nu insurubate la maxim.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa ceva cu apropierea aia de vibratoare,devine periculos,cred ca este timpul sa incepi sa inclini motocicleta si sa uiti de counter-steering ,incearca sa gasesti si alte trase mai safe


» Post actualizat in 07 Jul 2014 06:38

e foarte bine , mergi inainte ,ti-am mai spus ... nu cred ca timpul trebuie sa fie barometrul tau acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa ceva cu apropierea aia de vibratoare,devine periculos,cred ca este timpul sa incepi sa inclini motocicleta si sa uiti de counter-steering ,incearca sa gasesti si alte trase mai safe

» Post actualizat in 07 Jul 2014 06:38

e foarte bine , mergi inainte ,ti-am mai spus ... nu cred ca timpul trebuie sa fie barometrul tau acum

 

Am o multime de parametri dupa care imi judec mersul:

starea mea fizica, daca obosesc sau nu, asta imi arata daca folosesc pozitia planuita sau nu

trase si cum iau fiecare curba,

momente in care nu respect planul, ca deschisul/inchisul gazului in punctele planificate,

starea psihica, nivelul atentiei, adica daca imi pierd sau nu focusul

Si probabil ca mai sunt si altele care nu-mi vin acum in minte.. Ma bucur la fiecare din ele.. timpul scos e doar un parametru in plus.

Nu pot sa nu ma bucur ca scot timpi mai buni.. pot sa ma prefac ca nu-mi pasa, dar recunosc ca ma bucura :D

 

Referitor la vibratoare, doar in curba 3 cred ca m-am urcat 3 ture la rand putin pe vibrator cu roata spate.. am tras mai tare de gaz si am eliminat problema :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, exact la asta m-am uitat si eu aseara vreo 3h sa inteleg cat de mult e afectata motocicleta de suspensii. Cand m-am dus la ea sa vad cum e, vai de capul meu, spatele isi revenea diferit de fata, fata era prea tare. Ma doare capul, si din ce am inteles la Cesar, nu prea se pot face reglaje asa dementiale la janghina mea. Dar voi incerca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, exact la asta m-am uitat si eu aseara vreo 3h sa inteleg cat de mult e afectata motocicleta de suspensii. Cand m-am dus la ea sa vad cum e, vai de capul meu, spatele isi revenea diferit de fata, fata era prea tare. Ma doare capul, si din ce am inteles la Cesar, nu prea se pot face reglaje asa dementiale la janghina mea. Dar voi incerca.

 

Motocicleta ta, are nevoie in primul rand de cateva modificari de geometrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...