Denis_sbz Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Mersi mult pt sfaturi Denis. Trebuie sa dau un cico maine Cu placere. Cico se da doar sub 1:11 Niiicee,mai baga aici ce ai mai observat de pe margine ca acolo la cald si cu multa lume e mai greu sa dai sfaturi la toata lumea. Am inteles ca una din observatii era ca imi ridicam poponeata inapoi in sa dupa prima curba,desi urmatoarea e tot pe stanga, la fel si inainte de mica linie dreapta din spate. Eu fac asa ca o masura de siguranta (in capul meu), zic ca imi pun poponeata in sa pe centru si mai in spate si apoi franez mai tare. Mi-e ca daca raman pe o parte iesit din sa (am si pozitie un pic mai in fata pe viraj) sa nu fac stoppie pe franare...asta e logica mea...poate nu ar fi cazul sa mai fac asa,mai exersam! Fundul nu trebuie mutat, pierzi timp si destabilizezi motoreta. Oricum,am mai dat jos 3 secunde, acum la 1:17. Bravo, ai scazut deoarece ai intrat mai motivat. p.s. am vazut si ce te-a motivat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Azi a fost o zi tare ciudata.. am venit cu frica la Amckart.. Prima intrare a fost decenta desi deobicei prima nu fac nimic bun.. A doua intrare, partea pozitiva ca deja ma obisnuisem cu curbele la care lucram si mergea bine dar partea negativa a fost ca m-am molesit si m-a luat lenea.. Prima: A Doua(Viol CBR inclus): » Post actualizat in 12 Jul 2014 22:56Nici macar nu am picat pe curbele de care trageam si de care imi era frica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 ai accelerat prea tare si ti-a fugit spatele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Dap,se cam aude cum apuci gazul inainte de "eveniment". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Ceva planuri pentru azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 din cate stiu o sa ne facem prezenti,eu si denis!pe la 12-1 cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) Daune minore, superglue si poxipol rulz (tnx Denis si Eusebiu). Acum mi-am dat seama.. am picat pe partea stanga, adica partea stangace.. Editat Iulie 13, 2014 de marian.herciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 a mai curs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) a mai curs? acum ma duc la ea sa investighez si sa lipesc semnalizarea.. poate am nevoie de ea pe circuit Editat Iulie 13, 2014 de marian.herciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 e cineva pe la circuit ? puteti sa va dati sau e eveniment ? » Post actualizat in 13 Jul 2014 09:37Marian, semnul ala de la umarul costumului nu e zgirietura, sunt gradatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Daune minore am avut eu anul trecut la motor ca am cazut si eu in aceeasi curba la 1.13. Am zgariat costumul in cot 2 cm si crash-pad-ul si tija de la schimbator. Doar capacul ala costa o gramada de bani. Cumpara niste carene de curse si cauciucuri adecvate si o sa te dai fara griji dupaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 e cineva pe la circuit ? puteti sa va dati sau e eveniment ? » Post actualizat in 13 Jul 2014 09:37 Marian, semnul ala de la umarul costumului nu e zgirietura, sunt gradatii tare asta cu gradatiile! Rangul de plutonier secund in garnizoana orizontala O iau din loc spre pista! Ne vedem acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) Cind o sa ai si pe dreapta devi plutonier plin ) p.s. venim si noi, ne vedem acolo » Post actualizat in 13 Jul 2014 17:57Fuseram si azi. Vremea a fost perfecta, compania foarte placuta insa cel mai imbucurator a fost ca am vazut multe motociclete si motociclisti noi care au intrat in pista. Motoristi care vor sa invete sa ia curbele bine, sa accelereze/frineze ... sa-si cunosca mai bine fiarele din dotare. Editat Iulie 13, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 ai accelerat prea tare si ti-a fugit spatele! am uitat sa va spun, m-am uitat in curba cu pricina, si pe acolo pe unde am cazut era asfaltul acoperit de pamant uscat ca si cum a fost o balta acolo si apa s-a evaporat dar a ramas pamantul. Nu-mi este foarte clar care mai sunt motivele pt care am cazut, asta pe langa inclinarea prea mare si posibil viteza prea mica. Gazul nu-mi vine sa cred.. poate cum a zis Denis, ca s-a bruscat roata spate cand am deschis gazul. Asa patesc de multe ori, oricat de fin as deschide gazul!!! Niko exact pentru astfel de situatii vreau sa fac exupul functional.. cel putin pana imi va creste viteza in acele de par. O alta solutie ar fi cum a zis JAGI, sa cresc relantiul la 1800 sau oricum sa-l cresc 1500+, Va face diferenta in acele de par.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) Poate va recunoasteti careva (Intrarea de azi de la 18:15) Editat Iulie 13, 2014 de asdglasfk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Poate va recunoasteti careva (Intrarea de azi de la 18:15) Da parca ma vad pe mine acolo la terasa bag sallicilic in vena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Si un clip de azi. Cu Daniel, facindu-ne loc prin trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 A iesit Daniel la incalzit cauciucurile . Eu ieri am fost la piscina, v-am tradat. Felicitari pentru Gino. Poate ne mai vedem saptamana asta pe acolo.P.S. Stie cineva daca se poate intra cu masina acolo? Am un prieten care ar vrea sa intre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Eu ieri am fost la piscina, v-am tradat. Sa-ti fie de bine insa tot tradator esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Eu am fost ieri dar am plecat pe la 1. Cred ca voi ati ajuns ceva mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Fuseram si azi. Vremea a fost perfecta, compania foarte placuta insa cel mai imbucurator a fost ca am vazut multe motociclete si motociclisti noi care au intrat in pista. Motoristi care vor sa invete sa ia curbele bine, sa accelereze/frineze ... sa-si cunosca mai bine fiarele din dotare. Nu va incurca treaba asta? Sincer? Pe tine si pe ceilalti care mergeti 1.10-1.15? Eu sincer am intrat de 2 ori si m-as mai duce in draci, dar cand e mai liber pentru ca la 4-5 curbe trebuia sa ma trag de pe trasa sa fac loc... In sensul asta e un stres in plus si nu ma pot concentra la ce am de facut. Iar cand tragi la timpi banuiesc ca e frustrant ca te tine cineva in loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Nu va incurca treaba asta? Sincer? Pe tine si pe ceilalti care mergeti 1.10-1.15? Deloc, din contra, cei care merg repede dar nu au experienta de cursa se bucura ca au ocazia sa invete sa depaseasca. Eu sincer am intrat de 2 ori si m-as mai duce in draci, dar cand e mai liber pentru ca la 4-5 curbe trebuia sa ma trag de pe trasa sa fac loc... Nu trebuie sa iesi de pe trasa, mergi in ritmul tau, pe trasa ta, daca cineva e mai rapid, te va depasi. In sensul asta e un stres in plus si nu ma pot concentra la ce am de facut. Pentru ca dai importanta la ce se intimpla in spate. Nu mai da, focuseaza-te pe mersul tau, nu pe al celorlalti. Iar cand tragi la timpi banuiesc ca e frustrant ca te tine cineva in loc Asta da, dar nu cred ca trage nimeni la timp cind sunt multe motorete in pista. Pentru timpi e mult mai bine sa se mearga cind e liber, in zilele saptamini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Exact cum zice Denis. In prima zi intrari eram depasit din stanga si din dreapta si eram super haosat ca veneau oameni din spate si reactionam aiurea, dar o data ce m-am obisnuit si imi tineam trasa, nu mai deranjam pe nimeni care venea din spate. Cei care stiau/puteau sa depaseasca depaseau. Cei care nu, nu. Eu mergeam linistit, nu ma grabeam. Singurul lucru cu adevarat important era sa imi tin trasa, ca sa nu stric calculele de directie ale cuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Care sunteti liberi maine si aveti chef de un amck pe la 11 asa? in weekend o sa fie inchis ca e etapa de karting Editat Iulie 14, 2014 de fritz_2486 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) am uitat sa va spun, m-am uitat in curba cu pricina, si pe acolo pe unde am cazut era asfaltul acoperit de pamant uscat ca si cum a fost o balta acolo si apa s-a evaporat dar a ramas pamantul. Nu-mi este foarte clar care mai sunt motivele pt care am cazut, asta pe langa inclinarea prea mare si posibil viteza prea mica. Gazul nu-mi vine sa cred.. poate cum a zis Denis, ca s-a bruscat roata spate cand am deschis gazul. Asa patesc de multe ori, oricat de fin as deschide gazul!!! Niko exact pentru astfel de situatii vreau sa fac exupul functional.. cel putin pana imi va creste viteza in acele de par. O alta solutie ar fi cum a zis JAGI, sa cresc relantiul la 1800 sau oricum sa-l cresc 1500+, Va face diferenta in acele de par.. Gaz bruscat, cauciuc neaderent. Ce anvelope, ce presiune in ele, ai? Eu mergeam cu 1800ture la ralantiu la 954, 2500 la R1 2001, 1800la R1 2007, 2000 la 600rr 2007. Editat Iulie 14, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.