Jump to content

Accident Mortal Snagov - 30 Iun 2008


Recommended Posts

Mi-a luat ceva timp dar am citit fiecare pagina a acestui minunat thread....si daca cineva sterge toate posturile off-topic si in mare parte idioate ale unora, am mai ramane cu vreo 8-9 pagini...dar nu 28 oamenilor...sa discuti pe sectiunea accidente, unde a murit o fata tanara si frumoasa (cu casca, fara casca; cu permis, fara permis), e moarta dragilor...dar problema cea mai mare e unde e mai fain, la sibiu sau in china; unde sunt mai smecheri, in bucuresti, snagov sau in provincie; sau ce bere se bea la intalnirea de 1000 de post-uri a lui nenea monster. Adunati-va oameni buni, si ganditi-va ca "gradina Domnului e mare si n-are garduri"...invatati sa ignorati anumite chestii si/sau gandiri, dar mai ales dati dovada de buna-crestere si nu va coborati la anumite niveluri.

Noroc si sanatate tuturor, condoleante familiei fetei si asfalt uscat motociclistilor de pe acest forum.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma jur ... in 99% din cazuri conteaza ce sta intre volan si scaun sau ghidon si sa ... :crack: Iar chestia cu camera radar in fiecare sat este pt oameni care nu citesc ca toate camerele din tara sunt neomologate momentan mai putin cele cu celula fotostatica de pe DN :laugh: Dar iar deviem de la subiect....

 

Putina documentare nu ar strica din partea ta, mai ales ca lucrezi prin domeniu:

 

Iata ce aprobari de model pentru cinemometre s-au dat in decursul timpului:

 

- In 18.11.1994 a fost aprobat "TRAFFIPAX-SPEEDOPHOT-M", probabil cu titlu de test, pentru ca aprobarea de model a expirat la 31.03.1995, cand s-a dat o noua aprobare de model, vezi mai jos;

- In 31.03.1995 a fost aprobat modelul celebru TRAFFIPAX-SPEEDOPHOT-M, spaima detectoarelor slabe, noi pe forum am identificat 5 astfel de radare in toata Romania, aprobarea de model a EXPIRAT la 31.03.2005, in concluzie nu mai pot fi achizionate in perioada imediat urmatoare astfel de modele;

- In 16.07.1999 a fost aprobat modelul "Aparat pentru controlul vitezei de circulatie a autovehiculelor tip JAI Pro Vida 2000/Stalker Dual, utilizat in regim stationar", acest model nefiind vreodata cumparat si folosit de Politia Romana, aprobarea de model a expirat in 16.07.2004;

- In 22.12.1999 a fost aprobat modelul "Aparat pentru controlul vitezei de circulatie a autovehiculelor tip AMVT 01, utilizat in regim stationar", acesta este un model romanesc care nu s-a folosit niciodata, aprobarea de model a expirat in 22.12.2003;

- In 27.07.2001 a fost aprobat modelul "Aparat pentru Controlul Vitezei de Circulatie a Autovehiculelor tip Radar Autovision Compact PYTHON II", acestea fiind radarele obisnuite de pe masinile de politie, dar ATENTIE, APROBAREA DE MODEL A EXPIRAT in 27.07.2006, in concluzie nu mai pot fi achizionate in perioada imediat urmatoare astfel de modele;

- In 22.11.2005 a fost aprobat modelul "Camera Gatso GTC-D" ce masoara viteza radar cu bucla inductiva, deci cele de pe DN1, aprobarea de model expira in 22.11.2010;

- In 21.12.2005 a fost aprobat modelul "Gatso Digital Radar Camera System (DRCS)", acestea fiind cele 2 radare pe trepied din IL, aprobarea de model expira in 21.12.2010;

- In 27.10.2006 a fost aprobat modelul "Aparat pentru masurarea vitezei de circulatie a autovehiculelor MultiRadar S580", acesta va fi folosit poate in viitor in instalatiile fixe de radar, aprobarea de model exprira in 27.10.2011;

- In 18.12.2006 a fost aprobat modelul "Aparat pentru masurarea vitezei de circulatie a autovehiculelor tip CODEC", construit de catre firma romaneasca CODEC S.A. si se pare ca se va instala pe tronsonul Cluj Napoca - Turda conform unor articole din ziare, aprobarea de model expira in 18.12.2011.

 

Nu de alta, dar poate unii de pe aici chiar cred ce spui (pt. ca de obicei esti la obiect si mai si lucrezi in politie) si o musca fara motiv ...

In rest sa auzim de bine.

Link to post
Share on other sites
Putina documentare nu ar strica din partea ta, mai ales ca lucrezi prin domeniu:

 

Iata ce aprobari de model pentru cinemometre s-au dat in decursul timpului:

 

- In 18.11.1994 a fost aprobat "TRAFFIPAX-SPEEDOPHOT-M", probabil cu titlu de test, pentru ca aprobarea de model a expirat la 31.03.1995, cand s-a dat o noua aprobare de model, vezi mai jos;

- In 31.03.1995 a fost aprobat modelul celebru TRAFFIPAX-SPEEDOPHOT-M, spaima detectoarelor slabe, noi pe forum am identificat 5 astfel de radare in toata Romania, aprobarea de model a EXPIRAT la 31.03.2005, in concluzie nu mai pot fi achizionate in perioada imediat urmatoare astfel de modele;

- In 16.07.1999 a fost aprobat modelul "Aparat pentru controlul vitezei de circulatie a autovehiculelor tip JAI Pro Vida 2000/Stalker Dual, utilizat in regim stationar", acest model nefiind vreodata cumparat si folosit de Politia Romana, aprobarea de model a expirat in 16.07.2004;

- In 22.12.1999 a fost aprobat modelul "Aparat pentru controlul vitezei de circulatie a autovehiculelor tip AMVT 01, utilizat in regim stationar", acesta este un model romanesc care nu s-a folosit niciodata, aprobarea de model a expirat in 22.12.2003;

- In 27.07.2001 a fost aprobat modelul "Aparat pentru Controlul Vitezei de Circulatie a Autovehiculelor tip Radar Autovision Compact PYTHON II", acestea fiind radarele obisnuite de pe masinile de politie, dar ATENTIE, APROBAREA DE MODEL A EXPIRAT in 27.07.2006, in concluzie nu mai pot fi achizionate in perioada imediat urmatoare astfel de modele;

- In 22.11.2005 a fost aprobat modelul "Camera Gatso GTC-D" ce masoara viteza radar cu bucla inductiva, deci cele de pe DN1, aprobarea de model expira in 22.11.2010;

- In 21.12.2005 a fost aprobat modelul "Gatso Digital Radar Camera System (DRCS)", acestea fiind cele 2 radare pe trepied din IL, aprobarea de model expira in 21.12.2010;

- In 27.10.2006 a fost aprobat modelul "Aparat pentru masurarea vitezei de circulatie a autovehiculelor MultiRadar S580", acesta va fi folosit poate in viitor in instalatiile fixe de radar, aprobarea de model exprira in 27.10.2011;

- In 18.12.2006 a fost aprobat modelul "Aparat pentru masurarea vitezei de circulatie a autovehiculelor tip CODEC", construit de catre firma romaneasca CODEC S.A. si se pare ca se va instala pe tronsonul Cluj Napoca - Turda conform unor articole din ziare, aprobarea de model expira in 18.12.2011.

 

Nu de alta, dar poate unii de pe aici chiar cred ce spui (pt. ca de obicei esti la obiect si mai si lucrezi in politie) si o musca fara motiv ...

In rest sa auzim de bine.

 

Este misto copy-paste-ul de pe SoftPedia care l-ai dat tu. Pacat ca nu ai cercetat in aprofunzime. Si anume faptul ca Anexa 3 din ERC Recomm. eliberata pe 30.05.2008 arata ff clar faptul ca in RO aceste sisteme nu sunt implementate. MCTI si IGCTI nu s-au obosit, cum bine spunea cel de pe softpedia, sa standardizeze licentele pt aceste aparate. OMOLOGATE IN RO LA ORA ACTUALA SUNT DOAR APARATELE PYTHON 3. CELE DE PE DN (gen alea vechi nu GATSO) sunt PYTHON 2. IPJ IF a incercat in 2005 sa introduca abuziv GATSO insa asta i-a costat scump (100000000000 de contestatii in instanta toate pierdute => desfiintarea serviciului contraventii constatate prin monitorizarea traficului).

 

Unii de pe aici ar trebui sa creada ce spun eu si nu ce culegi tu de pe net (gen alte forum-uri). Nu lucrez in politie si chiar daca as lucra, ar fii trebuit sa lucrez la compratimentul RADARE din cadrul BPR ca sa aflu aceste lucruri.

 

Sa auzim de bine in continuare :laugh:

 

Sursa a ceea ce a postat amicul zulea2 este AICI. Documentul oficial ERC il puteti descarca de AICI. Pentru alte nelamuriri si observatii pertinente ... incercati sa nu mai dati copy-paste de pe alte forum-uri :laugh:

 

Userul Speedo care a postat informatiile respective, din cate stiu eu nu bag mana in foc, este un pasionat al acestor echipamente (nu numai masura viteza ci telemetrie in general). Ca sa ajungi sa-l copiezi ar trebui sa fii citit pana la capat ceea ce spune el.

 

I hate when I`m right!

 

lucreaza in Politie...ce lucreaza?

lustruieste pantofii celorlalti. deocamdata e un zvon...

:crack:

 

absolut de acord cu tine :lol:

Link to post
Share on other sites
e mai retardat decat cei 2 care au curajul nebun de a se da si un km fara macar sa aiba oo casca amarata si mai ales din cate am citit pe aici noaptea si pe un drum distrus mai mult...gandeste inainte de a posta, ce a facut pustiul e de neiertat, mai ales ca a stins o viata cu inconstienta lui...poate fata nu stia ca e obligatorie acea casca, dar el sg stia...acum el a scapat si a distrus 2 parinti care probabil habar nu au aveau ce facea fata lor...

 

 

atunci probabil e vina parintilor...de ce nu stiau? te numesti parinte cand habar n-ai ce face copilul tau? si acum, la drept vorbind, omu' nu e chiar asa retardat cum zicetzi voi...are si el dreptate intr-un fel : ea de ce s-a suit? nu stia la ce se expune? cand acceptzi sa te sui cu cineva si NU ESTI TU SOFERUL l-ai lasat pe altul sa-tzi semneze condamnarea...nu imi saritzi in cap, dar stiu si eu pustoaice care s-ar sui cu primul iesit in cale fara sa se mai gandeasca daca au sau nu echipament....e si vina ei nu numai a lui....so....R.I.P pt fata si...puscarie pt baiat....c'est la vie...pt cine mai are....RIDE SAFE

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Incredibil cum merge legea in tara asta,iti vine sa faci bagajele si sa pleci fara sa te uiti inapoi.

Link to post
Share on other sites

Mdea presupun ca nu mai mira pe nimeni ca retardul ala a fost lasat liber, iar cei ce trebuiau sa-si faca treaba si sa-l incarcereze au fost niste nimeni, avizi dupa bani nu pentru dreptate.Acum na, mai baieti pleava ar trebui cernuta insa daca nu deranjeaza pe nimeni e lasata acolo, si cum noi ca popor suntem niste miserupisti nu ar trebui sa ne mire aspectul asta, e ceva normal.Nu este primul caz de omor nesolutionat ,pun pariu ca sunt zeci, poate sute, si nu cred ca gresesc , daca da sa ma corecteze cineva cu cap si care are habar, dar nu ca nu au fost probe ci pentru ca au existat spagi si interventii. Pana mea cum sa nu iubesti tara asta?

Link to post
Share on other sites
Pacat de gagicutza ca arata numai buna de cules.....

Pt fiecare bunaciune omorita de cite un (cuvant urat) sansele ca o nasoala sa puna mina pe noi cresc.....

Ginditi-va la asta macar .......

#off :(...aici ai dreptate prietene

#on R.i.P :laugh: sa ii fie tarana usoara..nu am mai intrat de cateva zile pe forum dar am ramas surprins cate accidente s`au intamplat zilele astea..Calariti incet si sigur..decat repede si cu un rezultat negativ.Asfalt uscat! :)

Link to post
Share on other sites
frumoasa Yamaha ai nene...sa aveti grija de voi :(

 

cat despre accident...nu ai casca nu esti motorist, parerea mea.

 

cred ca ar suna mai bine.... "nu porti casca, nu esti motorist!" Ca daca ai luat-o doar pentru ca e frumos colorata si sta bine in locul bibelourilor facute tandari cand erai mic...atunci e nasol. :)

Link to post
Share on other sites

Vad ca pe zi ce trece viata scade in valoare pana ajunge pe 0. Si in cele din urma se intampla.

 

Ca un om care tine la viata face chestii dinastea, mai ales cand nu e numai viata ta in joc

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...