Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Eu personal stiu un motor de 999 facut (cuvant urat) de Andu, motorul a bubuit dupa ce si a bagat mana Andu in el. Insa eu inteleg ca nu a facut o intentionat si se intampla, insa tiganeala pe care o practica el, denigrand toata activitatea mea, asta nu inteleg! Adevarul intotdeauna iese la iveala, invidia intotdeauna se consuma, singurele lucruri care raman sunt cele care au consistenta si nu se bazeaza pe vb goale.

Eu din tot circul asta am invatat multe si nu voi mai repeta greselile facut in trecut, cum nici voi nu veti mai vedea mobre modificate frumos, decat reparate cu piese noi si de origine :)) este usor sa vb de rau un lucru pe care nu il intelegi, noi Romani avem o problema mare, nu prea avem habar de multe lucruri si suntem usor de manipulat, in alta tara un guvern ca asta care conduce acesta tara, era demult pus la zid, la noi rezista de 25 ani, dar avem o gramada de pareri!

Andu a speculat tot timpul prostia si vanitatea Ducatistului, vanzandu i gogosi pe bani multi. La Andu nu exista roti strambe si garnituri neschimbate, la el asta i boala lor! Este un ipocrit, invidios si uneltitor, inconjurat de aplaudaci, pt ca nu le spune cat sunt de prosti si nepriceputi, ii minte ca sunt destepti si speciali, niste deosebiti! Cand m am apucat de activitatea asta, am facut o pt ca Ducati in Romania, era speculat de niste oameni de proasta calitate, am reusit sa schimb ceva si am platit un pret. Eu pe aceasta cale ii anunt pe toti mancatori de rahat ca nu voi disparea, Ducati pentru mine este un mod de viata din 2005! Am degand sa l invat pe baiatul meu Alex tot ce stiu eu despre Ducati, asa ca aveti sanse mari ca si copiiI vostri sa aiba parte tot de DAFWAY :))

Circul asta se va termina curand, tot timpul in viata ne amintim lucrurile frumoase, cele urate sunt uitate. Va doresc la toti asfalt uscat si sa auzim numai de bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:))))))))...bv...multumim ca ne luminezi mintea...app vezi ca in anumite contexte romani se scrie cu doi de i...in semn de recunostinta ptr fapta ta de omenie eu as veni la tine sa fac un schimb de ulei pe vreo 40 milioane...sper ca ajung...bafta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, sa gresesti e absolut normal. Fiecare sa grabeste, are o clipa de neatentie, ii tremura o mana..... doar ca trebuie sa-ti asumi greseala. In ultimii ani, am ajuns la concluzia ca Ducati nu e chiar ceea ce se spune, adica service-ul. Mi se par niste motoare foarte usor de intretinut si reparat. singura problema fiind sculele. Faptul ca nu stiam ca nu se da jos motorul pentru a demonta chiulasele, m-a facut sa platesc vreo 2400 lei.

 

Eu personal stiu un motor de 999 facut (cuvant urat) de Andu, motorul a bubuit dupa ce si a bagat mana Andu in el.

Fara a-i lua apararea, dar nu te depaseste. Asta e cu totul alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu Alexandru nu am stricat nimic, eu nu am muncit la motorul nimanui, exceptie face motorul meu, eu nu fac mecanica directa. Eu am studiat si am explicat altora cum se face, ca ei nu au fost in stare sa ma asculte au platir pretul ca acum lucreaza prin alte domenii. Pana nu voi gasi un mecanic istet care sa poata practica ce ii spun eu, iau o pauza.

Cat despre calitatea colaboratorilor, gen vopsitor, furnizor piese, tot pauza pana la noi oportunitati.

Asa ca eu nu mi asum reprosurile, dincontra eu am cheltuit bani multi sa i invat cum se face pe bani putin lucruri bun.

Buggy tu nu poti depasi momentul asta de clasa 1, eu cred ca nu ti ar strica sa gandesti putin altfel.

Spor tuturos si sa auzim de bine. Ducati sa supravietuiasa in tara asta, restul mai putin conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am depasit momentul chiar de la gradinita:))))...dar mai e nevoie de el...oricum la cum zici ca tu nu ai nici o vina si altii sunt ...nu s daca e cea mai corecta varianta,,,

 

Dar am o curiozitate....daca zici ca ai investit atat de ce nu trimit mecanicul la cursuri in italia la ducati..?....sau daca crezi ca esti asa bun si zici ca ai studiat de ce nu faci chiar tu?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu Alexandru nu am stricat nimic, eu nu am muncit la motorul nimanui, exceptie face motorul meu, eu nu fac mecanica directa. Eu am studiat si am explicat altora cum se face, ca ei nu au fost in stare sa ma asculte au platir pretul ca acum lucreaza prin alte domenii. Pana nu voi gasi un mecanic istet care sa poata practica ce ii spun eu, iau o pauza.

Cat despre calitatea colaboratorilor, gen vopsitor, furnizor piese, tot pauza pana la noi oportunitati.

Asa ca eu nu mi asum reprosurile, dincontra eu am cheltuit bani multi sa i invat cum se face pe bani putin lucruri bun.

Buggy tu nu poti depasi momentul asta de clasa 1, eu cred ca nu ti ar strica sa gandesti putin altfel.

Spor tuturos si sa auzim de bine. Ducati sa supravietuiasa in tara asta, restul mai putin conteaza.

Vezi tu cum gresest! Prin simplul fapt ca te scuzi fara sa-ti asumi responsabilitatile, te injosesti si mai tare. Atata timp cat ai reprezentat o masa de oameni ce lucrau sub un nume "DAFWAY" esti 100% responsabil de ceea ce au facut. Eu cand am venit la tine, mi-ai zis "Vino la mine si echipa dafway iti repara motoreta"

Faptul ca m-ai pus pe drumuri 800Km si nu au reusit s-o repare dar au reusit s-o strice partial, te face pe tine direct responsabil. Adu-ti aminte ca in discutia telefonica cu tine, mi-ai spus sa vin ca ai inclusiv carene care defapt erau incomplete. Iar asta ca sa nu mai zic ca m-ai mintit si indus in eroare cand ai afirmat ca i-ai dat afara si ca ti-ai asumat raspunderea in a-mi returna ceea ce s-a stricat din neglijenta lor.

 

Ti-am mai zis: Sa gresesti, e absolut normal, doar ca trebuie sa-ti asumi greseala si s-o repari. Asta conteaza foarte mult in relatia cu clientul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,lasati balacareala ca nu ajuta cu nimic. Spuneti-mi si mie cum pozitionez corect tps-ul ca l-am dat jos ca imi facea figuri si nu-i mai gadesc pozitia. Motoreta merge bine,dar cateodata cand decelerez,pe la 2000 rpm imi da un mic rateu in admisie,ceea ce nu facea inainte sa-l dau jos. Si are cineva facuta modificarea care se numeste "quiet clutch" ? Afecteaza in vre-un fel ambreiajul? Am intrebat si pe lounge dar e mort topicul. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lounge e in moarte clinica. Lumea e pe grupul de facebook.

TPS-ulare un reglaj care doar pe calculator il poti facw. Mai era cumva cu aparatul de masura, dar nu mai tin minte. Tebuia sa faci niste semne, ca sa nu ai complicatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,lasati balacareala ca nu ajuta cu nimic. Spuneti-mi si mie cum pozitionez corect tps-ul ca l-am dat jos ca imi facea figuri si nu-i mai gadesc pozitia. Motoreta merge bine,dar cateodata cand decelerez,pe la 2000 rpm imi da un mic rateu in admisie,ceea ce nu facea inainte sa-l dau jos. Si are cineva facuta modificarea care se numeste "quiet clutch" ? Afecteaza in vre-un fel ambreiajul? Am intrebat si pe lounge dar e mort topicul. Multumesc.

Dar ti sa raspuns...ca nu ai primit raspunsul asteptat e altceva...daca ai ducati tre sa iti placa si ambreiajul si varianta cu capac stock personal cred ca e cea mai buna varianta...restul ma abtin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era vorba de "raspunsul asteptat". Doar vroiam mai multe pareri. Vad ca pe topicul asta,cand e vorba de scandal,apar zeci de posturi ,cand e vorba de o intrebare tehnica,majoritatea se fac ca nu stiu nimic.

» Post actualizat in 01 May 2015 00:06

Lounge e in moarte clinica. Lumea e pe grupul de facebook.

TPS-ulare un reglaj care doar pe calculator il poti facw. Mai era cumva cu aparatul de masura, dar nu mai tin minte. Tebuia sa faci niste semne, ca sa nu ai complicatii.

Asa este,trebuia. Dar nu am facut. In Constanta nu stiu pe nimeni sa aibe calculator. Probabil ca o sa il reglez la service cand o sa ajung pe la Bucuresti. Dar si acolo la ce balacareala am vazut pe aici,nu este nici unul priceput :-).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ceea ce vrei tu tine de service ...noi nu suntem mecanici...acum ca tu te ai bagat intr o treaba care nu o stii si o sa trebuiasca sa repare altul iar nu e ok....cand cineva stie ceva ti se va raspunde dar cand nu ,nu ...cam asa sta treaba...bafta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai ceea ce vrei tu tine de service ...noi nu suntem mecanici...acum ca tu te ai bagat intr o treaba care nu o stii si o sa trebuiasca sa repare altul iar nu e ok....cand cineva stie ceva ti se va raspunde dar cand nu ,nu ...cam asa sta treaba...bafta...

Iti dai seama ,ca are ceva de munca sa repare ce am "stricat" eu. Tocmai ca sunt cativa mecanici care tot posteaza pe aici,dar nu prea am vazut sa dea sun sfat pertinent in nici o problema. Toti asteapta sa mergi la ei,sa-i platesti ca sa iti remedieze o problema cat de mica. Si aici nu ma refer la problema mea. Eu nu am vazut sa posteze nimeni ca a facut o imbunatatire la motocicleta ,pe care sa o impartaseasca cu toata lumea. Dar probabil ca scopul acestui topic este ,ca unii dintre noi sa arate ca "o are mai mare" decat ceilalti. Sper ca nu am deranjat prea tare cu intrebarile mele tehnice. Un 1 mai muncitoresc plin de distractie doresc la toata lumea.

» Post actualizat in 01 May 2015 09:14

Multumesc mult.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inteles gresit. Oamenii care intra aici nu prea au treaba cu mecanica, in sensul ca nu sunt mecanici de meserie. Isi mai dau cu parerea din ce au mai invatat pe parcurs si ei la randul lor. Eu ma informez in anumite privinte de pe alte forumuri si iti recomand si tie, ducati.ms unde exista sectiune speciala pentru modelul tau.

Cat despre quiet clutch, eu zic sa-l lasi asa si cand ii vine vremea, schimbi ce e de schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este,trebuia. Dar nu am facut. In Constanta nu stiu pe nimeni sa aibe calculator. Probabil ca o sa il reglez la service cand o sa ajung pe la Bucuresti. Dar si acolo la ce balacareala am vazut pe aici,nu este nici unul priceput :-).

Du-te la Metrotehnica sau Andu. Nu e o operatiune dificila la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,lasati balacareala ca nu ajuta cu nimic. Spuneti-mi si mie cum pozitionez corect tps-ul ca l-am dat jos ca imi facea figuri si nu-i mai gadesc pozitia. Motoreta merge bine,dar cateodata cand decelerez,pe la 2000 rpm imi da un mic rateu in admisie,ceea ce nu facea inainte sa-l dau jos. Si are cineva facuta modificarea care se numeste "quiet clutch" ? Afecteaza in vre-un fel ambreiajul? Am intrebat si pe lounge dar e mort topicul. Multumesc.

 

http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html

Procedura nu e cine stie ce dupa ce intelegi despre ce e vorba.

 

Si nu, quiet clutch-ul nu afecteaza durata de viata a ambreiajului. Daca simti lipsa "bataii" poti reveni la fel de usor.

 

Cum spunea cineva mai sus, fa-ti cont pe ducati.ms, e nepretuit. Cu ajutorul de acolo, intretinerea unui 2v (si 3v sau 4v de fapt) e floare la ureche.

 

 

Bafta!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era unul pe bikeshop, dar nu stiu nimic de el. In schimb, ti-as recomanda 999 care-l vinde Dragos P. De la el o iei ca din showroom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dynoviorell pentru a te putea ajuta un mecanic are nevoie sa ti vada mobra, sa vada exact ce tip de tps ai. Daca esti din Bucuresti poti veni la noi si te putem ajuta cu un sfat fara sa te coste nimic. O poti repara in poarta atelierului nostru fara sa te coste nimic.

» Post actualizat in 12 May 2015 17:25

999 lui Dragos este exclusiv de trackday! :)))) Paul vindea 848 este o motocicleta in mintile ei.

» Post actualizat in 12 May 2015 17:25

999 lui Dragos este exclusiv de trackday! :)))) Paul vindea 848 este o motocicleta in mintile ei.

» Post actualizat in 12 May 2015 17:29

Eu am raspuns ori de cate ori am putut da un raspuns pertinent..dar sunt probleme la care, daca iti dai cu parerea si poate te inseli ca nu ai toate datele, se apuca 3 4 isteti, (care admit ca nu sunt mecanici, insa sunt plini de pareri), sa te faca nepriceput, stricacios si furacios. Mai bine ma abtin si imi vad de treaba mea linistit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura problema de cand am umblat la tps ,este ca ,atunci cand merg constant la 3000 rpm ,cateodata da cate un foarte mic rateu. Sigur e de acolo pentru ca inainte sa-l dereglez,mergea perfect.

Sunt din Constanta din pacate.

» Post actualizat in 12 May 2015 19:06

Multumesc mult oricum

Editat de dynoviorel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dynoviorell pentru a te putea ajuta un mecanic are nevoie sa ti vada mobra, sa vada exact ce tip de tps ai. Daca esti din Bucuresti poti veni la noi si te putem ajuta cu un sfat fara sa te coste nimic. O poti repara in poarta atelierului nostru fara sa te coste nimic.

» Post actualizat in 12 May 2015 17:25

999 lui Dragos este exclusiv de trackday! :)))) Paul vindea 848 este o motocicleta in mintile ei.

» Post actualizat in 12 May 2015 17:25

999 lui Dragos este exclusiv de trackday! :)))) Paul vindea 848 este o motocicleta in mintile ei.

» Post actualizat in 12 May 2015 17:29

Eu am raspuns ori de cate ori am putut da un raspuns pertinent..dar sunt probleme la care, daca iti dai cu parerea si poate te inseli ca nu ai toate datele, se apuca 3 4 isteti, (care admit ca nu sunt mecanici, insa sunt plini de pareri), sa te faca nepriceput, stricacios si furacios. Mai bine ma abtin si imi vad de treaba mea linistit!

Nu este deloc doar trackday, l-am vazut, este un 999 rosu ca nou, este inmatriculata B999WDF, daca vreti am si poze cu ea, so good luck

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, am mai intalnit problema asta, insa poate fi si un mic inceput de chiulase care sa coincida cu umblatul tau la TPS.

Cand zici inceput de chiulase la ce te referi?La reglarea supapelor?E posibil sa ai dreptate, dar e greu de crezut ca exact din momentul in care am dat acel senzor jos, sa inceapa o problema in alta parte. Daca pun tps-ul in alta pozitie ,da acel mic rateu la alta turatie. Pana nu ajung prin Bucuresti, sa imi regleze cineva acel senzor de turatie, o sa mai circul asa cu ea.

Editat de dynoviorel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...