Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

-de unde stii ce stiu eu????? ma cunosti de undeva???

-omu a intrebat "cine mai calareste ducati pe forum",intre timp adevenit o discutie "cat de proaste sunt ducati tata!!!",pornita de unii care n-au ducati,si n-au ce cauta in discutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Pai cind faci o afirmatie.... nu reprezinta ce stii tu? Sau ti-a soptit altcineva peste umar ce sa scrii?

2. Punct valid fara indoiala dar... argumentele lasa putin de dorit "ducati e mai bun ca e mai scump" sau ca "are motor in V ca toate masinile bengoase" :D .

 

Ducati e un cult ca si Harley Davidson, ca si Ferari sau masinile americane sa zicem. Nu cred ca exista prea multe argumente rationale pro. Din cauza asta apare problema (vezi topicul cu harleystul in alta sectiune). Parerea mea e ca motocicleta este o chestie PROFUND subiectiva (si masina pentru pasionati, dar in mai mica masura), la fel ca hainele sa zicem. Nu poti sa faci comparatie intre haine bazat numai pe pe cit tin de cald sau alte chestii practice, ca am umbla toti in salopete si cojoace de cioban.

Eu in locul vostru nu m-as chinui sa argumentez, Ducati e cel mai bun ca va place voua si punct. Indiferent de pret, fiabilitate, perfomante la limita. Argumentele prcatice in general nu prea au ce cauta in motociclism, dat fiind ca majoritatea motocicletelor nu au nimic de-a face cu practicul, ci sint mai mult jucarii, si ce poate fi mai important la o jucarie decit sa-ti placa tie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata aprecierea pentru Ducati dar cind incepi sa spui ca "ieftin" e dezvantaj si scump e avantaj, mai ales cind calitatea nu prea respecta preturile, e clar ca s-a dus uzul ratiunii.

215966[/snapback]

 

Contest criteriul raportului puterie/pret de alegere a motorului, criteriu pe care l-am auzit invocat de nenumarate ori.

Motorul meu nu are multi cai, dar ca ciclistica si design este impecabil, atat din umila mea parere cat si din nenumarate review-uri pe care le-am citit. Oare mi-am pierdut uzul ratiunii sa platesc pentru asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferentele sunt infime in randul motocicletelor la aceeasi clasa. nu se aplica aceleasi criterii ca la automobile unde intra mai multa technologie si echipament, deci nu prea putem spune ca una e mai buna decat alta

 

cred ca ramane doar factorul "pret"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti de parca la japoneze dai din ghidon la stinga si motocicleta face la dreapta. Probabil ca si alea au ciclistica la fel de buna.

225261[/snapback]

 

Am suspensie spate reglabila ca load si rebound, sa reglabila in inaltime fara a modifica suspensia, bascula spate monobrat din aluminiu, frane brembo, latime redusa a cadrului datorita dispunerii L2, un cilindru orizontal (centru de greutate coborat), rezervor de plastic, 180 pe spate din fabrica, 173kg uscat (si nu are racire pe apa), etc. etc. Din cate stiu eu nu le gasesti pe toate la un loc prea des.

 

Deci nu vorbesc de parca la japoneze dai din ghidon la stinga si motocicleta face la dreapta. Vorbesc de parca ciclistica motorului meu este ceva mai buna ca media pe la japoneze. Dar pot accepta ca altii au alta parere si nu ii insult si nici nu ii iau la cashto.

 

@arunescu: ai dreptate, dar multe motoare sunt "a class of its own", fara a putea fi echivalate 100% cu altele. Chiar si R1, K5, ZX10R au propria personalitate, nu poti cumpara doar dupa pret, ca nu cumperi zahar. Factorul subiectiv este cred mai important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa-mi dau si eu cu parerea ca doar calaresc Ducati...

buna alegere: ciclistica excelenta si la monstarasul meu si la 749 cu care ma mai dau ocazional, motoare puternice si in general masinarie manevrabila...am incercat ceva motare pana la ducati si am fost neplacut surprins de unele cu faima.Nu dau nume nu vreau sa supar pe nimeni (oricum o faza memorabila la predeal cu 2 super rele japoneze de viteza, in treapta intaia facute pe serpentine de baiatu cu monsterul care avea disponibile 3 viteze lol! bine, in fata noastra un ktm supermoto de 600 ne-a rusinat pe toti!)

chestia cu mecanicii e spusa la misto: toti au impresia ca masinile italiene sunt proaste si asta din cauza fiatului care in anii 80 fabrica numai rable!

pentru conformitate am si o alfa romeo si o consider mai masina decit toate masinile nemtesti...(italienii astia pe langa fiat mai fac si ferrari)

depinde ce-ti doresti...daca vrei sa fii primul in linie dreapta baga un motor mare si tureaza-l la 12-13 mii, daca vrei sa ai cuplu si sa te simti bine cand cotesti merge ca uns un ducati!

parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am monster de 600 (ca sa pastram topicul totusi). mai stiu pe kickasso care are si el, dar e ocupat si nu prea iese la plimbare.

Cat despre fiabilitate... las pe meseriasi sa-si dea cu parerea, depinde si de cum mergi cu motorul. Oricum la cati kw am eu (44 parca) astept orice japoneza, condusa de un meserias ca mine (tocmai am facut 1 an de cand am motor) sa-mi arate superioritatea japonezelor de 44kw. unde prefera, autostrada, circuit, serpentine.

Cat despre fiabilitate, pana acum am apelat la garantie in 2 cazuri (cuzinet topit, amortizor spate curs) si am schimbat ambreiaj si lantz (17.000km). Posibil ca lantzurile de japoneze sa tina sa zicem 30.000km nu 17.000, posibil ca ambreiajele sa tina mai mult, posibil ca japoneza sa fie mai fiabila...

M-am mai suit pe un hornet o data, de 600 tot 2004 si mi s-a parut barca (suspensii moi) pe langa motorul meu. Am mai mers cu un DRZ400 (supermoto, 2004) care m-a impresionat prin manevrabilitatea isterica, chiar in conditii de drum imputite (dale de beton).

Deocamdata, consider ca singura problema la un ducati, fiind viteza cu care-ti vin piesele din italia sau de unde dracu vin, si lipsa unui stoc minimal de consumabile la reprezentanta. (eu am stat 2 luni de vara pe bara din cauza cuzinetilor). In rest, ieri am schimbat lantzul si foaia (din pacate nu ce foaie vroiam eu). reviziile au fost intre 4mil si 7mil (all included) si se fac din 10000 in 10000 (atunci se pot regla si supape sau ce mai ai nevoie). Manopera pentru schimbarea ambreiajului si a lantului 800 mii lei fara tva. 3.300.000 ambreiajul nou, fara tva.

Eu consider monsterul de 600 o excelenta alegere pentru incepator, pentru ca este eftina, nu prea costa reviziile, are motor simplu, si o putere suficienta pentru primii pasi in motoretism. Un minus ar fi ca e o motoreta facuta pentru sosea buna, si te acomodezi mai greu cu gropile, da ce vreti, nu e enduro.

Referitor la mancatul de ulei... ca sa lamurim clar, zice asa in carte: 200ml la 1000km e ok.

mie mi-a mancat in 2200 km (astia de dupa ce-am schimbat cuzinetii) cam 100ml... a avut inainte si perioade in care a mancat mai mult (cred ca 300ml la 1000km a fost maxim).

Problemele ei ar ma fi ca pe ploaie (nu ploicica) are un sensor care o ia razna si se ridica relanti-ul destul de sus (ajunge si la 6000rpm) chestie pe care am vazut-o si la alte monstere. Si daca te incumeti si mai rau pe ploaie (am mers 500km pe ploaie nasoala) poti pati sa-ti intre apa in bord (nu am parbrizul montat) si sa nu mai porneasca dupa ce o opresti. In cazul asta astepti pana se scurge apa, sau scoti mufa de la bord si o cureti de apa... porneste ok...

 

Alte intrebari, va astept, poate reusim totusi sa ne strangem la o cafea posesorii de ducati ?!?!

 

 

Sorinake

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stiati deja site-ul, dar pentru cei care nu il stiau: http://www.ducatiriders.ch

E si un filmulet, mie mi-a placut ... ar fi frumoasa asta o plimbare de weekend; pacat ca nu avem drumuri: http://www.ducatiriders.ch/bilder/diverses...r_vs_japsen.wmv

 

Ps: nu am nici un fel de experienta cu Ducati, excepatand faptul ca am auzit un Monster la vreo 40m (oprit si plecat de pe loc); pot sa spun ca m-a "marcat" sunetul ... e deosebit !

Editat de wabit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am ducati monster 800 - 9000 km. Probleme: un o-ring de la teava de ulei pus gresit din fabrica- 20 min inlocuire in garantie; un contact oxidat datorita faptului ca a intrat niste apa unde nu trebuia - 1 zi fara moto pana au gasit buba; un surub toba desprins - 20 min service. WOW! intr-adevar o motocicleta cu probleme.

Sincer, am observat ca multi din cei care au japoneze au alergie la ducati, dar nici unul din cei cu care am vorbit si comentau nu se suise in viata lui pe asa ceva. si mai stiu cativa care s-au suit pe monsterul meu si s-au intors cu un zambet ciudat pe fata pe care nu si-l puteau ascunde.

Mie in continuare mi se pare foarte tare ducati in general si monsterul in mod special si am constatat cu o oarescare bucurie ca strugurii in general sunt acrii. Succese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare !

Sunt Roli, nou pe acest forum.

Io cred ca reactia "multimii" cu japoneze ( am si eu una) fata de cei cu Ducati aduce foarte tare cu povestea despre vulpe si struguri. Normal ca-s acrii nasoii de struguri daca nu ajungi la ei ! Normal ca-i proasta Ducati 999R daca-ti cere dealerul vre-o 30 de miare ( in Euroi) pe ea.

Obiectiv : dupa ce-ai mers sau numa' ai stat odata pe-o Ducati.........numa' sa te tzina buzunaru'.

Asa ca, prieteni mecanici sau nu, cine poate sa-si ia o Duc, o va face !!! ( Dar sa aiba minte si gusturi)

Asta-i parerea mea !

Cele Bune !

Roli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ciao Ducatisti,

Am avut inspiratia sa-mi cumpar o Ducati 999 R Xerox. Feeling-ul pe ea e de nedesris :moto: ! Nu mai spun de sunetul esapamentului Termignoni deschis :moto: .

Salutare tuturor

Roli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao Ducatisti,

Am avut inspiratia sa-mi cumpar o Ducati 999 R Xerox. Feeling-ul pe ea e de nedesris :moto: ! Nu mai spun de sunetul esapamentului Termignoni deschis :moto: .

Salutare tuturor

Roli

Sa o stapanesti sanatos! :moto: Ai luat-o de noua? Cat te-a costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao Ducatisti,

Am avut inspiratia sa-mi cumpar o Ducati 999 R Xerox. Feeling-ul pe ea e de nedesris :moto: ! Nu mai spun de sunetul esapamentului Termignoni deschis :moto: .

Salutare tuturor

Roli

 

Ah, putem sa te atingem?? :moto: :moto: :moto:

 

Felicitari pentru achizitie si te asteptam cu poze! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: ...pentru ca ati ales un motor european....si nu ninje schije dalea,,bla bla ,,,,, eu intotdeauna voi conduce un motor european .... :moto:

 

:moto: ...pentru ca ati ales un motor european....si nu ninje schije dalea,,bla bla ,,,,, eu intotdeauna voi conduce un motor european .... :moto:

ps. hai la o cafea italiana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze de ieri.

 

@ Toti : merci :moto:

@ Silviu C. : Am luat-o de noua.

@ Sorin : Bineinteles ca fac cinste :moto: cu cafeaua. Stabiliti data, ora si locul :moto:

Salutare !

post-8532-1144052552_thumb.jpg

post-8532-1144052707_thumb.jpg

post-8532-1144052837_thumb.jpg

post-8532-1144053062_thumb.jpg

Editat de Roli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, baieti,

propun ca topicul "cine mai calareste ducati de pe forum" sa fie mutat de la "motociclete de viteza" la "motocicleta mea" si sa vedem cati ducatisti suntem in total. Mai ales ca vad ca sunt destui baieti cu monsteruri si st-uri.

Editat de partizan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... :moto: nu fiti rai hai sa facem un topic cu italience cu motoare in <v>..chiar daca noi cu guzzi avem motoarele pe invers .....fuck the japanize....italian rulz.... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...