ssk Postat Aprilie 28, 2020 Share Postat Aprilie 28, 2020 Acum 8 ore, adidas a spus: Ti-am raspuns pe FB. In principiu, pe la 5-7 mii (ulei, filtre) daca tragi de ea. Ulei full sintetic si cele mai bune filtre. Curele o data la 2 ani sau 20K Km, musai originale. E bine sa faci rost de un manual caci acolo gasesti tot..reglaj supape, etc. Mersi mult. am dat add pe facebook. vanzatorul sustine niste informatii care sunt contradictorii cu ce stiam eu. Acum 13 minute, ssk a spus: Mersi mult. am dat add pe facebook. vanzatorul sustine niste informatii care sunt contradictorii cu ce stiam eu. am pus un filmulet cu motorul https://streamable.com/sozwwi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 On 28.04.2020 at 8:22, ssk said: am pus un filmulet cu motorul https://streamable.com/sozwwi Are mesaj de service în bord. Posibil pentru pastile. Ducati recomandă verificare pastile la 10.000km pentru 848/1098/1198. E cam overkill dacă nu a fost pe pistă și a avut parte de schimburi de ulei regulate și ulei de bună calitate. Totuși pe la 25.000km (cât pare să aibă) ar trebui făcută o verificare. Altă observație: nu știu dacă era caldă, dar a pornit ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Mai 8, 2020 Share Postat Mai 8, 2020 mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta2502 Postat Mai 9, 2020 Share Postat Mai 9, 2020 Salutare! Puteti sa imi recomandati un mecanic bun pentru Ducati? In Timis sau in apropiere. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 On 09.05.2020 at 16:33, kta2502 said: In Timis sau in apropiere. Slabe șanse. Ce model și ce vrei/ai nevoie să-i faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta2502 Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 10 hours ago, PzKpfW said: Slabe șanse. Ce model și ce vrei/ai nevoie să-i faci? Monster 620 2004. Vreau sa schimb cureaua de distributie si sa investighez de ce se opreste motorul la relanti cand nu il pornesc cu socul. (exemplu: pun socul, o pornesc, merg cu ea 20 km si totul e ok. Daca o las 5 minute si o pornesc fara soc moare motorul pe liber) Trebuie sa o pornesc mereu cu socul ti sa il las tras 5 minute. Ma gandeam sa ii fac si o sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 4 hours ago, kta2502 said: Monster 620 2004. Vreau sa schimb cureaua de distributie si sa investighez de ce se opreste motorul la relanti cand nu il pornesc cu socul. (exemplu: pun socul, o pornesc, merg cu ea 20 km si totul e ok. Daca o las 5 minute si o pornesc fara soc moare motorul pe liber) Trebuie sa o pornesc mereu cu socul ti sa il las tras 5 minute. Ma gandeam sa ii fac si o sincronizare. Sincronizare la ce? M620 are motor pe injecție. Iar la ceea ce te referi tu prin "șoc" este doar un accelerator: acționează direct cablul de gaz. Probabil trebuie reglat relantiul. Problemele pe care le menționezi nu sunt grave. Poți face un drum până la București unde sunt mecanici în măsură să te ajute, tot e vremea bună. Curelele de distribuție le comanzi în avans, costă cam 100 și ceva de euro. Ce kilometraj are motocicleta și când au fost schimbate curelele ultima dată? Iar pentru discuții despre Ducati Monster mai bine postezi aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta2502 Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 7 hours ago, PzKpfW said: Sincronizare la ce? M620 are motor pe injecție. Iar la ceea ce te referi tu prin "șoc" este doar un accelerator: acționează direct cablul de gaz. Probabil trebuie reglat relantiul. Problemele pe care le menționezi nu sunt grave. Poți face un drum până la București unde sunt mecanici în măsură să te ajute, tot e vremea bună. Curelele de distribuție le comanzi în avans, costă cam 100 și ceva de euro. Ce kilometraj are motocicleta și când au fost schimbate curelele ultima dată? Iar pentru discuții despre Ducati Monster mai bine postezi aici. Are 54k si a fost schimbata la 35k. Are cam 19k si 3 ani cureaua. O sa va daca am timp sa fac un dum, daca nu, ma gandesc sa o si vand ca nu stiu cat de mult o sa merg cu ea anul asta. Mersi pentru sfaturi si indrumari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Caut sa cumpar un ECU functional model IAW 5AM HW610 daca aveti din întâmplare. Contact pe PM. Thnx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Ceva pareri despre Ducati ST2 are cineva? Nu prea gasesc cine stie ce informatii despre ea, caut sa cumpar o motocicleta si printre altele am gasit si modelul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 30, 2020 Share Postat Mai 30, 2020 On 23.05.2020 at 20:07, mobiletron said: Ceva pareri despre Ducati ST2 are cineva? Nu prea gasesc cine stie ce informatii despre ea, caut sa cumpar o motocicleta si printre altele am gasit si modelul acesta. Motor simplu și fiabil, dar relativ lipsit de performanță pe acel gen de motocicletă. De menționat și că modelul s-a produs până în 2003, deci are în jur de 20 de ani. De asemenea cam greu de găsit unul în stare bună, având în vedere vârsta și faptul că a fost o platformă destul de prizată pentru modificări/customizări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 5 hours ago, PzKpfW said: De asemenea cam greu de găsit unul în stare bună, având în vedere vârsta și faptul că a fost o platformă destul de prizată pentru modificări/customizări. Asta de l-am gasit nu are modificari, va trebui sa-l vad si sa-l verific. Motocicleta este din 1997 dar asta nu ma sperie, important este sa fie intr-o stare buna din punct de vedere tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 16 hours ago, mobiletron said: Asta de l-am gasit nu are modificari, va trebui sa-l vad si sa-l verific. Motocicleta este din 1997 dar asta nu ma sperie, important este sa fie intr-o stare buna din punct de vedere tehnic. E chiar primul an de producție. Nu știu ce să zic. Personal tot timpul am fugit de prima iterație a oricărui model. Pe de altă parte, motorul în sine era deja desăvârșit pe atunci. Ce vrei să faci cu ea? Drum lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 1, 2020 Share Postat Iunie 1, 2020 7 hours ago, PzKpfW said: Ce vrei să faci cu ea? Drum lung? Nu numai drumuri lungi dar in principiu cam asta ar fi scopul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 1, 2020 Share Postat Iunie 1, 2020 (editat) Gândește-te că e totuși un Ducati vechi de 23 de ani. Chiar dacă motorul este în regulă, tot ce este în jurul lui este la fel de vechi. Orice e plastic, cauciuc, contact, etc. Nu prea erau foarte buni la electrică italienii pe vremea aia. Vezi în primul rând curelele de distribuție, cel mai probabil trebuiesc schimbate urgent. Bujii la fel: pistoanele sunt mari și e doar câte una/cilindru, să fie în stare bună. Apoi bobinele. Bateria - trebuie una bună, tot pentru pornire. Furca să nu curgă, sau dacă da, să-ți calculezi o revizie și acolo. Spre diferență de multe motociclete din generația aia, are furcă USD la care semeringurile se coc și crapă, chiar dacă stau. Nu spun să nu-ți iei ST2, dar te avertizez cu privire la toate aceste aspecte ca să nu-ți iei un cazan. Sau o motocicletă care să ceară bani în mod recurent. Editat Iunie 1, 2020 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 1, 2020 Share Postat Iunie 1, 2020 Ok, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 a facut cineva eliminare exup valve la un 848 ? eu am inlocuit evacaurea cu una sport si sincer, in ture joase trage cam prost. am filtru sport, acum as elimina si exupul cu un : http://www.tuningmoto.ro/cumpara/exhaust-servo-eliminator-modul-anulare-erori-exup-evacuare-fi-10260 si am si ocazia sa pun o harta ptr un slip on. am interfata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 Nu cred ca rezolvi mare lucru. Cauta un ECU Ducati Performance sau resofteaza-l pe al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Octombrie 6, 2020 Share Postat Octombrie 6, 2020 am dat comanda de servo buddy. in wek il montez. apoi caut o harta si schimb si harta. sunt tentant sa o pun pe cea cu full termignoni. am interfata si softul necesar salut. vreau sa tai mufa de la diagnoza ( cea pozitionata sub motocicleta) si sa o prelungesc cu fire pana sub seaua pasagerului. Considerati ca va fi o problema ? este posibil sa nu mai functioneze din cauza cablurilor prea lungi ? 848, Superbike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Noiembrie 1, 2020 Share Postat Noiembrie 1, 2020 (editat) On 5/12/2020 at 3:12 AM, PzKpfW said: Sincronizare la ce? M620 are motor pe injecție. Iar la ceea ce te referi tu prin "șoc" este doar un accelerator: acționează direct cablul de gaz. Probabil trebuie reglat relantiul. Problemele pe care le menționezi nu sunt grave. Poți face un drum până la București unde sunt mecanici în măsură să te ajute, tot e vremea bună. Curelele de distribuție le comanzi în avans, costă cam 100 și ceva de euro. Ce kilometraj are motocicleta și când au fost schimbate curelele ultima dată? Iar pentru discuții despre Ducati Monster mai bine postezi aici. orice motor de motocicleta cu itb-uri se sincronizeaza. ca unele mecanic, altele din soft, etc. e altceva! dar absolut toate se sincronizeaza. la monster se face clasic... On 10/6/2020 at 10:23 PM, ssk said: am dat comanda de servo buddy. in wek il montez. apoi caut o harta si schimb si harta. sunt tentant sa o pun pe cea cu full termignoni. am interfata si softul necesar salut. vreau sa tai mufa de la diagnoza ( cea pozitionata sub motocicleta) si sa o prelungesc cu fire pana sub seaua pasagerului. Considerati ca va fi o problema ? este posibil sa nu mai functioneze din cauza cablurilor prea lungi ? 848, Superbike ajungi la mufa fara sa dai jos carena, nu are rost sa intinzi cabluri aiurea. iar despre harti, nu exista doua motoare care sa functioneze la fel, mai ales cele cu ceva km. solutia este un dyno cu franare, nu doar inertial si o resoftare ca la carte. hartile de pe net sunt asa, ca sa fie acolo. stiu ca e cea oficiala, dar crede-ma ca tot ceva "pe acolo" e. nu sta nici un producator sa faca mari schimbari, ca n-are cum. dyno ai chiar pe langa tine, in galati... p.s. tunecu e o scula faina pt. tine acasa, dar are destule limitari! mare, dar mare grija cu cablul ala obd kkl. toate sub vreo 250 de lei sunt niste porcarii sinistre, nu vrei sa te lase cand scrii ecu! Editat Noiembrie 1, 2020 de MotoS Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 2, 2020 Share Postat Noiembrie 2, 2020 lasa-ma putin sa-mi revin intai. am cerut devizul ptr rezivia de 25.000 =)))) curele si joc supape. mersi de sfatul cu dyno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Noiembrie 4, 2020 Share Postat Noiembrie 4, 2020 On 11/2/2020 at 4:12 PM, ssk said: lasa-ma putin sa-mi revin intai. am cerut devizul ptr rezivia de 25.000 =)))) curele si joc supape. mersi de sfatul cu dyno. curelele si jocul nu sunt greu de facut, orice mecanic cu macar doi neuroni treji le rezolva! bine, daca ai cerut pret la prafway mai bine stai linistit! ei stiu sa vanda pepeni, nu sa faca ducati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 Acum 9 ore, MotoS Garage a spus: curelele si jocul nu sunt greu de facut, orice mecanic cu macar doi neuroni treji le rezolva! bine, daca ai cerut pret la prafway mai bine stai linistit! ei stiu sa vanda pepeni, nu sa faca ducati... Nu ar fi frumos sa zic unde am cerut, dar m-a dat putin pe spate pretul. curele - 121 euro semilune ( habar n-am ce sunt alea ) - 48 euro garnituri - 21 euro pastile deschidere 8 buc x 12.68 = 101.48 euro - In cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi pastile inchidere 8 buc x 27.06 = 216.48 euro - in cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi manopera 350 euro. TOTAL : 857,92 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 Din pacate, eu nu vad nimic exagerat. -Curele; ca sa te duci mai jos la pret; ai putea sa iei curele de la Flennor; cu Dayco tot cam pe la pretul acela ajungi. (google cam timing belt) P.S. Am folosit Flennor si au fost excelente, nici o problema -garnituri - pretul e ok -semilune - sunt ca niste saibe cilindrice in sectiune, taiate pe jumate - de aici si semiluna banuiesc -pastile ; e o intreaga poveste. Nimeni nu o sa stie de ce pastile ai tu nevoie pana nu deschide motorul, vede ce dimensiuni sunt folosite pe fiecare supapa si masoara cu lera tolerantele formate. In functie de toleranta tu o sa ai nevoie de o dimensiune sau alta la pastile. Kit-urile vin de obicei cu seturi de cate doua bucati, la diferente de 0.05 pe dimensiuni. Individual daca iei pastilele, costa mult; daca iei kit-uri cu mai multe pastile risti sa nu-ti ajunga, sa zicem ca-ti trebuie 3 de 315mm si tu in set ai doar doua oops. Modelul tau e cu pastile de 7mm ( google Ducati Valve Shim 7 mm ) Iar la manopera, se pierde mult timp; toate actiunile/masuratorile sunt x2 fata de un motor non-desmo, Acum daca e mult sau putin, fiecare e liber sa isi aprecieze munca si timpul dupa bunul plac. Nu este exagerat de complicat, dar e cu dureri multe de cap. Uite aici povesteste baiatul asta bine: https://www.odd-bike.com/2012/12/how-to-adjust-ducati-desmo-valves.html Si aici mai de ansamblui: Eu iti povestesc din experienta mea, nu ca as fi facut eu; dar vara asta am asistat pe sarite (n.r. am stat si eu gura casca pe langa mecanic) la refacerea completa a motorului meu, 749 de circuit; si l-am refacut cu cea mai mare exigenta; tolerante minime; cu manualul in mana pentru cross/check masuratori. Nu a fost usor. La pret "de nou" in ceea ce priveste pastile si semilune; cam ala e. Exista si abordari "mai de buget" cu refolosirea pastilelor ramase de la alte schimburi (daca are mecanicul), cu rotirea intre ele astfel incat sa fie nevoie sa schimbi cat mai putine E.g. din fabrica motoreta poate sa aiba pastile de dimensiuni diferite, adica sa zicem 2 pe 285 si alte 2 pe 310) ; daca se constata ca toleranta formata pentru cele doua valve unde aveai pastila de 285 poate fi compensata cu cele de 310; poti muta pastilele si sa ai nevoie doar de doua noi. Insa e bataie de cap; si e de inteles ca un mecanic recomanda sa schimbi toate pastilele. Mai usor si pentru el. Mult succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 E la fel de ușor sau de complicat, are de măsurat jocul și grosimea fiecărei pastile în ambele cazuri, fie că le rotește între ele sau le comandă noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.