Jump to content
Sign in to follow this  
Laurentiu L

Detinatori de Ducati

Recommended Posts

colegu', exprimarea a fost neinspirata, zi cu toata gura daca zici :)

nu eventual ci obligatoriu.

Edited by paulynos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum naiba crapă ditai fierul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dar cum e posibil ditamai bucata de fier să crape?

Edited by DArtagnan

Share this post


Link to post
Share on other sites

vibratii, design slab, defect de fabricatie, material slab calitativ, groapa mai sanatoasa, o piatra colturoasa la viteza mare, sange de alien .... :what:

e din aluminiu.

Edited by paulynos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Aveti careva un manual de service pt 750 ss I.E. din 1999? In engleza, de preferinta. Multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Aveti careva un manual de service pt 750 ss I.E. din 1999? In engleza, de preferinta. Multumesc frumos.

 

 

Ceva apropiat: manual de service pentru 900SS ie.

 

Motorul este puțin mai mare, ambreiajul este uscat, dar în rest cam tot aia.

 

Dacă nu găsești ceea ce cauți, spune specific ce vrei să faci.

 

Daca ai treaba si la instalatia electrica, nu te va ajuta manualul de 900SS i.e. din anul 2001, deoarece din 2001 au modificat multe.

 

@PzKpfW, pe langa motor si ambreiaj, diferite mai sunt si injectoarele, furcile, pompele de frana si ambreiaj, semighidoanele, bascula (+accesoriile ei), etc.

Edited by addrianii

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...)

 

Bine mă că ești tu deștept :) Găsește-i omului manual de servisare pentru furcă dacă zici că e alt model ca la 900.

 

Salut. Schimb curele distributie, service suspensii si revizia.

 

Pentru ulei și filtre nu cred că ai nevoie de manual. Sau dacă ai, te ajută manualul de 900. Pentru schimbatul curelelor la fel, deși strângerile posibil să difere. Ai nevoie însă de scule speciale (ca să blochezi arborele în timpul operațiunii de exemplu) și de experiență ca să-ți dai seama ce mai trebuie schimbat acolo (role, întinzătoare). Având în vedere durata operațiunii (cam o oră) nu cred că merită să te complici singur. Mai bine o duci la un service Ducati și mergi fără griji ulterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, era mai mult pt strangeri la suruburi, dar ma descurc. Il iau pe cel de 900. Scule am si mecanic la fel. Multumesc frumos.

» Post actualizat in 12 Apr 2017 18:59

Inca o intrebare: o sursa pt curele stiti cumva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o intrebare: o sursa pt curele stiti cumva?

 

Pe lângă Ducati România, a găsit cineva și aici. Dar nu cred că e vreo diferență mare la preț. Găsești și curele Dayco tot acolo, cam la jumătate de preț. Nu știu dacă-s bune sau rele, cele OEM sunt făcute de către Gates la specificațiile Ducati. Interesant este că au început să apară pe piață curele branduite Gates pentru Ducati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa intreb de cele Dayco, dar daca nu ma lamuresc, am sunat la Autoworld (dealer Ducati) si au la 260 bucata. Multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc Dayco si nu tin motoreta pe dreapta ( parcata). Nu am avut nici o problema.

Insa le schimb la fiecare doi ani fara exceptie.

Sunt la al 3-lea set.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare Ducatisti. Ce parere aveti de 695-ule acesta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-monster%20695-din-2007-632401.html

Mi-a trimis mai multe poze luate mai de aproape si mai clare, plus o filmare in care porneste motorul la 'rece'.

Dupa ce porneste motorul, ramane aprins becul portocaliu de 'check engine'.

Ar fi ceva dubios cu asta?

Omul spune ca asta a aparut dupa de a incercat sa porneasca motorul cu bateria descarcata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...)

 

Ți s-a răspuns pe Monster Lounge, dar legat de check engine, este o avertizare atât de generică încât va trebui să pui tester-ul pe ea pentru a afla sigur de unde vine problema. Adică să o duci la un service Ducati. Poate să fie ceea ce spune proprietarul, sau ceva mai nasol - gen un injector care dă semne de oboseală de exemplu. Eu nu aș lua-o fără o testare prealabilă :)

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cateva saptamani tot astept sa apara un 848 pana in 2010, dar nimic, asa ca mi-am marit marja de cautare si surpriza, azi a aparut acest motor https://www.olx.ro/oferta/ducati-749-ID6LQjy.html#9986fe10fd

 

Ce parere aveti despre acest model? Cam ce pozitie ai pe el fata de un cbr600rr?

 

Stie cineva ceva despre acesta motocicleta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fata de 848 are o ciclistica mai buna, mai comoda si pare mai slim de la ghidon, in opinia mea, dar este underpowered vizibil. Am mers pe ambele destul cat sa-mi formez o parere. Pozitia in general pe Ducati este mai in maini decat oricare alta. Pe langa pozitie si saua se comporta ca un placaj, este foarte tare. Sunt 2 motorete total diferite ca experienta in mers. Daca nu ai minim 1.80 inaltime iti va fi incomod pe ambele comparativ cu 600RR, sunt motorete pt lungani. Depinde de tine in final.

Edited by paulynos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca inaltime am 1.75, banuiesc ca ajung cu piciorul jos. Din ce am vazut in anunt, motorul pare ok, acum mai astept un video cum suna la relati, dupa ma hotarasc. Multumesc frumos pentru raspuns paulynos.


» Post actualizat in 25 Apr 2017 18:16

Ca inaltime am 1.75, banuiesc ca ajung cu piciorul jos. Din ce am vazut in anunt, motorul pare ok, acum mai astept un video cum suna la relati, dupa ma hotarasc. Multumesc frumos pentru raspuns paulynos.

Am uitat sa mai intreb ceva, pasagera cum ar sta pe 749?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 1.70 (cu indulgență) și stăteam relativ OK pe 1098 (cam aceleași dimensiuni și poziție ca pe 848). Pe 749 în schimb stăteam ceva mai chinuit în mers, dar diferență mare nu este. Însă cum zicea și Paul, poziția pe Ducati este incomodă indiferent de ce referințe ai.

 

Underpowered... depinde cu ce o compari. Venind de pe Hornet nu cred că vei avea impresia asta. Vei fi frapat de cuplu, vibrații, căldură, suspensii și frâne, înainte de a sesiza altceva. Pasagera va sta la fel de prost pe ambele: șaua este înaltă, mică și tare, iar poziția presupune genunchi la gură. Ah, și se și încinge din cauza evacuării de sub ea :)

 

Motocicleta din anunț este revopsită, dar dacă este cea pe care o știu eu, este revopsită bine. De verificat la ce service s-au făcut operațiunile despre care vorbește (distribuția și supapele/pastilele). Dacă nu are factură cu care să ateste, aș fi reticent. Având în vedere că are 30.000km, aș verifica și ambreiajul - asta dacă nu a fost și el schimbat. Ar putea să dea semene de oboseală la asemenea rulaj (ambreiajul uscat multiplacă se uzează mai repede față de cel umed). Iar un kit complet + manoperă bate spre 500€.

 

Nu știu cât de mult te ajută un clip în care s-o auzi la relanti. Dacă are evacuarea stoc, vei auzi doar zurgălăii de la ambreiaj. Dacă are încă Termi pe ea, vei auzi doar evacuarea și puțin ambreiajul. Nefiind familiar cu Ducati nu cred că vei pute trage o concluzie elocventă.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva de vanzare? Cred ca sunt ST2, ST3 sau ST4.

Multam!

post-18773-0-97863300-1493389489_thumb.jpg

post-18773-0-04499800-1493389498_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o carena frontala OEM de 848/1098/1198 cu o ureche rupta dar reparabila, vreau sa scap de ea pt 50 EUR. Bucuresti, predare personala.

 

post-5441-0-50317500-1494572896_thumb.jpg

 

post-5441-0-66233400-1494572911_thumb.jpg

 

Paul - 0722 471 174

Edited by paulynos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...