Jump to content

Recommended Posts

@ssk dupa ce o sa stai cateva luni pentru ca altii ,,nu se baga,, o sa vezi ca pretul e foarte bun. Eu la cei care zic ca e scump ceea ce fac si se intorc de la altii ca i-au tinut 2 luni degeaba le maresc pretul initial. Cred ca fiecare ar trebui sa aprecieze munca altuia. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 06.11.2020 la 9:03, popicadi a spus:

@ssk dupa ce o sa stai cateva luni pentru ca altii ,,nu se baga,, o sa vezi ca pretul e foarte bun. Eu la cei care zic ca e scump ceea ce fac si se intorc de la altii ca i-au tinut 2 luni degeaba le maresc pretul initial. Cred ca fiecare ar trebui sa aprecieze munca altuia. 

pai am zis eu ca nu apreciez munca omului ? Chiar am zis ca  "e munca omului si nu am negociat".  Nici la altii nu am fost ca nu sunt genul sa alerg in 3 parti .  Totusi si eu muncesc pentru bani =)).  Nu-i culeg de pe strada din copaci.  

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 02.11.2020 at 0:31, MotoS Garage said:

orice motor de motocicleta cu itb-uri se sincronizeaza. ca unele mecanic, altele din soft, etc. e altceva! dar absolut toate se sincronizeaza. :) la monster se face clasic...

 

Se sincronizează clapetele de admisie, da. Poți s-o spui așa. Dar aia se face doar dacă ai sculele de diagnoză specifice de la Ducati. Cam așa arată trusa:
 

image.thumb.png.ac5593e77e3e8edd93041838921b00f6.png

 

Din câte știu eu, doar Ducati România are așa ceva în țară. Poate și cei de la Cluj, dar nu cred. Mă rog, detalii. Oricum trebuie să ajungă cu ea la București.

Link to post
Share on other sites

Sunt și soft-uri third party, dacă știi ce faci. Nu știu însă câți compatrioți se bagă să facă așa ceva, mai ales la o marcă precum Ducati. Dar o dăm în bălării. Plecasem de la cineva care-și dorea să "sincronizeze" admisia la injecție. Logica îmi scapă. La carburator reglezi tu mecanic clapetele cum vrei și le sincronizezi între ele. La injecție, poziția clapetei este citită de către TPS iar datele trimise spre ECU. Ori resetezi TPS-ul, ori îl înlocuiești.

Link to post
Share on other sites

Si dacă ai mai multe clapete și un singur TPS ce faci? 🤔

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
8 hours ago, PzKpfW said:

Sunt și soft-uri third party, dacă știi ce faci. Nu știu însă câți compatrioți se bagă să facă așa ceva, mai ales la o marcă precum Ducati. Dar o dăm în bălării. Plecasem de la cineva care-și dorea să "sincronizeze" admisia la injecție. Logica îmi scapă. La carburator reglezi tu mecanic clapetele cum vrei și le sincronizezi între ele. La injecție, poziția clapetei este citită de către TPS iar datele trimise spre ECU. Ori resetezi TPS-ul, ori îl înlocuiești.

 

nu intelegi exact ce face tps-ul, de asta ti se pare ciudat sa sincronizezi clapetele! se sincronizeaza si alea pe injectie. pe unde vine benzina e irelevant din punctul asta de vedere, ca trece prin jiglere sau prin injector, clapetele regleaza majoritatea aerului care intra in motor :) unele sunt clasice, cu surub intre fiecare pereche de clapete, altele prin intermediul unor suruburi de by-pass, altele strict din soft si unele (de exemplu shiver, drosoduro) se sincronizeaza singure. au senzori de vacuum si clapetele sunt actionate electric (funny fact, sunt aceleasi clapete de pe golf 4 1.9d :) ). sincronizarea se face, repet, pentru compensarea uzurilor din motor, ca sa ai un relanti "sanatos" si, partial, pentru un raspuns mai bun al acceleratiei in ture joase. 

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, MotoS Garage said:

nu intelegi exact ce face tps-ul

 

Îi spune ECU-ului în ce poziție este clapeta pentru ca acesta să știe câtă benzină să dea prin injector în funcție de harta pe care o are încărcată. Acum explică-mi tu.

 

4 hours ago, MotoS Garage said:

se sincronizeaza si alea pe injectie.

 

Nu mi-e clar ce înțelegi tu exact prin sincronizarea clapetelor la injecție? Reglajul unei clapete în funcție de cealaltă?

 

Acționatul electric e altceva, RBW. Nu are Monster 620 așa ceva.

 

8 hours ago, john17 said:

Si dacă ai mai multe clapete și un singur TPS ce faci? 🤔

 

Ducati are câte unul pentru fiecare clapetă.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...