Sari la conținut

24.07.2008 Ora ~19.00 : Accident Scuter - Masina


want3D
 Share

Postări Recomandate

2 raniti in urma unui acrosaj dintre o dacie si un piaggio energy...

 

schema mai jos, si apoi pozele

 

post-24723-1216918439_thumb.jpg

 

faza a fost ceva de genu...cel cu dacia a vrut sa faca dreapta, insa n-a dat semnal...cei de pe scuter - fara CASTI - au incercat sa depaseasca prin DREAPTA...rezultatul a fost ca au luat contact cu bordurile...mai mult cu capul...insa erau constienti si vorbareti :unsure:)

 

piaggio - cam dauna totala...dacia cu usile si pragul strambat

 

post-24723-1216917974_thumb.jpg

post-24723-1216917997_thumb.jpg

post-24723-1216918468_thumb.jpg

post-24723-1216918484_thumb.jpg

post-24723-1216918512_thumb.jpg

post-24723-1216918528_thumb.jpg

post-24723-1216918544_thumb.jpg

post-24723-1216918570_thumb.jpg

post-24723-1216918595_thumb.jpg

 

acum, spuneti si voi cine e de vina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... sa vedem: ... scuter - depasire pe partea dreapta ! ... sofer de dacie care nu sa asigurat/semnalizat la schimbarea directiei de mers la dreapta (asta cu semnalizarea ..fara martori oculari ... nu se va sti exact)

... scuterist dement si inconstient ... in fata legii probabil se va constata culpa comuna .. desi scuteristul este cel mai vinovat

Editat de CDCriss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ala cu scuteru' e de vina CLAR...ce mama dreq cauta sa depaseasca pe dreapta? Si in intersectie? Handicapati, frate!!! si din pacate sunt cam multi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa ziceti ca voi nu a`ti depasit niciodata pe dreapta ??? lasati`o m`ai moale...adevaru e ca nu treb sa depaseasca mai ales in intersectia aia ... oricum e culpa comuna... putea sa fie si un biciclist care mergea cu 30 la ora pe margine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuterul punct. Nu avea ce cauta acolo.

 

Ciudat...

Eu vad un scuter care merge pe dreapta cum e obligat de regulament si de bunul simt si o masina care incetineste fara sa dea semnal; timp in care este depasita REGULMENTAR de scuter cre isi mentine partea dreapta si directia de mers inainte.

Dar poate mi se pare mie :unsure:

 

au incercat sa depaseasca prin DREAPTA...

 

Pai daca scuterul mergea pe dreapta cu 30km/h si masina pe centru...si la un moment dat masina reduce la 10km/h fara sa dea semnal si tu continui sa mergi cu scuterul cu 30 pe dreapta unde spune regulamentul ca trebuie sa fii atunci inseamna ca "depasesti pe dreapta"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa ziceti ca voi nu a`ti depasit niciodata pe dreapta ??? lasati`o m`ai moale...adevaru e ca nu treb sa depaseasca mai ales in intersectia aia ... oricum e culpa comuna... putea sa fie si un biciclist care mergea cu 30 la ora pe margine ...

 

cum draqu sa depasesti pe dreapta - pai astia fac stanga fara semnal si fara sa se asigure, pai cati crezi ca se mai uita in oglinda din dreapta cand stiu ca pe acolo nu vine nimic - poate daca ai o toba gaurita (de la 130 db in sus) sau un claxon sanatos si sa fi sigur ca ala te-a vazut altfel nu se merita riscul

 

depasitul prin dreapta e ca la bingo - nu sunt accidente grave dar sunt multe :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"cei de pe scuter - fara CASTI - au incercat sa depaseasca prin DREAPTA..."

 

Dupa spusele omului, incercau sa depaseasca pe dreapta. Li s-a intamplat ce si-au cautat singuri. Iar la faza cu mersul de bun simt... sa avem pardon, daca bunul simt exista in cazul asta, aveau casti si nu-si riscau pielea intre gard/bordura si masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu

Ala cu scuterul nu avea ce cauta pe dreapta, in afara de asta ai obligatia morala (fata de tine) sa te feresti de orice pericol - cazul de fata. Daca mergeam bazandu-ma pe legislatie eram mort deja la cate accidente evit (cel putin unul la fiecare deplasare in Bucuresti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba tocmai ca cel cu scuteru are tot dreptul da inca il si obliga legea saa mearga cat mai aproape de acrosament ca sa poate fi depasit de masini el poate sa declare ca nu vroia depasire ci pur si simplu pe acolo mergea el sa nu incurce circulatia si ca masina nu sa asigurat facand manevra la dreapta si punc masina vinovata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza e ca baiatului ii mai place sa si dea forje prin zona...iar din relatarea unui martor...scuterul era mai in spate decat am desenat eu [ stiu desenez prost...multumesc :unsure:) ]...si cu toate ca dacia a incetinit, el a continuat sa mentina viteza, pe drum neexistand nici macar o singura urma de frana, singurele urme fiind ale daciei deplasata lateral in urma impactului...+ ca daca isi continua drumul si dacia n-ar fi intors, urma un ditamai craterul din care ar fi zburat mai ceva ca din urma impactului cu dacia...asa ca asta nu e accident, e tentativa de sinucidere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, scuteristul are obligatia de a sta cat mai aproape de marginea dreapta a drumului, dar oameni buni ganditi macar o clipa logic.

Scuteristul in intersectie nu trebuie sa stea pe dreapta ci sa se incadreze in banda care ii ofera deplasarea spre o anumita directie, daca face stanga nu inseamna ca trebe sa stea langa marginea drumului pe dreapta, ci sa se amplaseze corespunzator.

sper ca ati inteles ce vroiam sa spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de parere CA COnservarul e de vina, trebuia sa se asigure ca nu incalca culoarul scuteristului prin manevra lui la dreapta.Scuteristul nu depasea ci doar mergea pe "banda" lui pe care avea prioritate (adica cat mai aproape de trotuar, pentru cei nelamuriti cautati in legislatie definitia depasirii).Inca un argument pro scuterist, masina a fost lovita lateral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in intersectii nu este valabila chestia cu culoarul scuteristului/biciclistului/triciclistului.

Fiecare ocupa banda care o va aborda in continuare, nu se dubleaza in intersectii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de parere CA COnservarul e de vina, trebuia sa se asigure ca nu incalca culoarul scuteristului prin manevra lui la dreapta.Scuteristul nu depasea ci doar mergea pe "banda" lui pe care avea prioritate (adica cat mai aproape de trotuar, pentru cei nelamuriti cautati in legislatie definitia depasirii).Inca un argument pro scuterist, masina a fost lovita lateral

Pe mine personal era sa ma dea jos asta toamna la intersectia Dacia cu Dorobanti un idiot cu Logan care probabil semnaliza de zor in spatele meu si a facut dreapta peste mine, noroc ca am apucat sa franez dar noroc ca am apucat si sa claxonez: rezultatul e ca politistul care dirija circulatia a abandonat temporar aceasta activitate si aluat-o dupa loganar cu un zambet larg (ca boul nu avea unde sa fuga ca era blocat in piata Lahovary).

 

Da, legea spune clar ca pe moped trebuie sa te tii cat mai aproape de marginea din dreapta a drumului cu exceptia cazurilor cand te incadrezi legal ca sa faci viraj la stanga. Dupa experienta mea de scuterist (peste 13,000km) si de motociclist (peste 9,000km) consider aceasta prevedere o tampenie si ori de cate ori ajung primul la o intersectie semaforizata cu mai mult de o banda, daca vreau sa o iau inainte ma asez fix pe linia dintre banda 1 si banda 2 ca sa le dau un semnal clar logararilor ca nu fac dreapta nici macar daca vor ei sa faca dreapta cu mine cu tot.

 

In plus de asta multi soferi au o pornire instinctiva sa depaseasca tot ce e pe doua roti (cred ca e ceva inrudit cu latratul cainilor la roata) sau masinile mai mici decat a lor (ca volum), dupa care cand nu te mai vad uita de tine, trag dreapta peste tine, sau brusc isi dau seama ca merg prea tare si dupa ce ti-au inchis unghiul incep sa mearga mult mai incet decat mergeai tu inainte ca idiotul sa te (semi)depaseasca. Am patit de zeci de ori ca diversi conducatori (in majoritate domnite cu parul auriu) sa ma depaseasca atunci cand eu aveam 65-70km/h dupa care sa-mi franeze brusc la 60km/h ca deh, limita era acolo de fapt 50km/h.

 

In cazul accidentului de fata scuteristul clar nu avea cine stie ce experienta, probabil ca a dat dovada si de ceva teribilism, iar ala cu masina a acordat atentie unui moped - asa cum fac ei si cu biciclistii si uneori chiar cu motociclistii cu motoare de doua ori mai puternice decat ale lor - fix cat acorda atentie mustelor care li se storcesc uneori pe parbriz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce depasire pe dreapta? Nu sunteti sanatosi? S-a urcat peste el.

Daca in Germania (probabil si in alte tari, in Germania am vazut mai bine fenomenul) faci dreapta fara sa te asiguri, e doar o chestiune de timp pana o sa te urci peste un biciclist. Pistele de biciclete merge pe trotuar, apoi in intersectii interesecteaza drumul transversal si au prioritate.. si biciclistii merg pe acolo exact ca si cand ar avea prioritate. Asa ca.. e clar cine e vinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de parere CA COnservarul e de vina, trebuia sa se asigure ca nu incalca culoarul scuteristului prin manevra lui la dreapta.Scuteristul nu depasea ci doar mergea pe "banda" lui pe care avea prioritate (adica cat mai aproape de trotuar, pentru cei nelamuriti cautati in legislatie definitia depasirii).Inca un argument pro scuterist, masina a fost lovita lateral

Eu sunt de aceeaÂşi părere. Nu se poate considera că scuteristul a executat manevra numită depăÂşire. Practic el Âşi-a păstrat culuarul de mers. Autoturismul a schimbat direcția de mers, iar la schimbarea direcției este obligatoriu să te asiguri. Deoarece impactul s-a produs în partea laterală a maÂşinii Âşi având în vedere că maÂşina Âşi-a schimbat direcția de mers, consider că Âşoferul auto este unicul vinovat de producerea accidentului.

După părerea mea, singura vină care i se poate atribui scuteristului este nepurtarea căÂştii. Această vină nu poate fi considerată cauză determinantă a accidentului Âşi, deci, ar trebui tratată Âşi pedepsită separat.

 

Citat: "DEPASIREA – este manevra prin care conducatorul unui vehicul il devanseaza pe un altul, aflat in mers sau imobilizat, daca prin aceasta se trece peste axul longitudinal al drumului sau peste marcajul de separare a sensurilor de circulatie. Depasirea se efectueaza de regula, pe partea stanga in sensul de mers."

 

AÂştept Âşi alte opinii. M-ar bucura să apară o opinie avizată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de aceeaÂşi părere. Nu se poate considera că scuteristul a executat manevra numită depăÂşire. Practic el Âşi-a păstrat culuarul de mers. Autoturismul a schimbat direcția de mers, iar la schimbarea direcției este obligatoriu să te asiguri. Deoarece impactul s-a produs în partea laterală a maÂşinii Âşi având în vedere că maÂşina Âşi-a schimbat direcția de mers, consider că Âşoferul auto este unicul vinovat de producerea accidentului.

După părerea mea, singura vină care i se poate atribui scuteristului este nepurtarea căÂştii. Această vină nu poate fi considerată cauză determinantă a accidentului Âşi, deci, ar trebui tratată Âşi pedepsită separat.

 

Citat: "DEPASIREA – este manevra prin care conducatorul unui vehicul il devanseaza pe un altul, aflat in mers sau imobilizat, daca prin aceasta se trece peste axul longitudinal al drumului sau peste marcajul de separare a sensurilor de circulatie. Depasirea se efectueaza de regula, pe partea stanga in sensul de mers."

 

AÂştept Âşi alte opinii. M-ar bucura să apară o opinie avizată.

 

Ai dreptate din punctul meu de vedere. Si eu sunt scuterist si am patit exact acelasi lucru. Numai ca nu depaseam si conservaru a vrut sa intre in parcare prin mine ( In cazul meu a fost alta situatie: conservarul circula pe contrasens in aceeasi directie cu mine). Nu a semnalizat nu s-a asigurat. Si cand l-am luat la dumnezei a zis asea : de ce ma depasesti pe dreapta? Si boul circula pe contasens. In sfarisit... Vina scuteristului: Nu purta casca...si poate aflam ca nu avea nici cursul ala de doi lei si atunci clar e vinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culpa comuna : Soferul este de vina pentru schimbarea directiei de mers fara sa se asigure, mopedistul pentru ca circula fara sa respecte reglementarile in vigoare ( casca de protectie ). Se poate inclina chiar balanta in favoarea soferului daca mopedistul nu avea asigurare si / sau scuterul declarat la primarie. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culpa comuna : Soferul este de vina pentru schimbarea directiei de mers fara sa se asigure, mopedistul pentru ca circula fara sa respecte reglementarile in vigoare ( casca de protectie ). Se poate inclina chiar balanta in favoarea soferului daca mopedistul nu avea asigurare si / sau scuterul declarat la primarie. :disappointed:

exakt...unde e distanta ...despre care se vb in legislatie? ...limita de siguranta, la care poti evita orice pericol, uite ca nu a putut, deci scuterist copt. :blbl:

LEGISLATIE 1 - SCUTERIST 0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va stabili militia cine si cum a fost de vina, nu va mai agitati.

 

OFF-TOPIC: CE SLAP JEGOS IN POZA AIA,(/uploads/monthly_07_2008/post-24723-1216918528_thumb.jpg)

S-A LUAT APA LA PLOPENI? PERECHEA ARATA LA FEL?

:disappointed:

Editat de sauron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu avea scuterul ce cauta acolo?! Daca el mergea regulamentar "pe dreapta" , si dacia l-a depasit si i-a luat fatza? Te uiti dreq cand faci ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...