GabiButon Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007 Am sa fiu foarte scurt. Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa. Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ? Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema Precizez ca am bateria ok. Multumesc Editat August 1, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007 Am sa fiu foarte scurt. Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa. Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ? Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema Precizez ca am bateria ok. Multumesc Da, exista!Eu de exemplu, am scos-o din viteza si am impins-o la fel de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007 Am sa fiu foarte scurt. Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa. Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ? Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema Precizez ca am bateria ok. Multumesc incearca sa intinzi cablul de la ambreiaj daca este cu actionare mecanica sau sa vezi daca nu cumva a luat aer in instalatie, daca ambreiajul este cu actionare hidraulica. e posibil sa nu decupleze suficient ambreiajul. insa, daca nu ai umblat la el, nu prea vad de ce. si, nu incerca sa o impingi cu treapta 1 cuplata, pt ca e cuplul rezistent prea mare. incearca cu treapta 2 sau 3. in final, tu vrei sa spui ca nu-ti invarte deloc electromotorul, nu? in principiu, dar imi dau doar cu presupusul pentru ca nu stiu exact cum are a ta instalatia electrica, pornirea electromotorului este conditionata de mai multi factori, si anume, sunt niste contacte pe la cricul lateral, maneta ambreiajului si indicatorul din cutie de neutru. adica, daca esti in viteza nu-ti porneste decat daca ai ambreiajul apasat, daca esti pe cricul lateral nu-ti porneste, etc. verifica ca acele intrerupatoare (contacte) sa fie in stare buna si sa aiba firele intregi si conectate la ele. Editat August 1, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 da, exact! nu invarte deloc ... practic dupa ce porneste pompa de injectie face doar acel "tzac" si atat De pornit am incercat doar pe neutru. Oricum, si pe neutru trebuie tinut ambreiajul apasat la pornire. Am sa incerc sa mai intaresc un pic cablul de ambreiaj ... dar la cat de ghinionist sunt ... sigur nu va avea niciun efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 E normal sa o impingi mai greu bagata in viteza si cu ambreiajul tras decat la liber. E perfect normal. Oricum nu asa se testeaza daca agata ambreiajul, chestia asta o faci cu motorul pornit. Lasa cablul in pace, nu deregla ambreiajul. Daca face TZAC, insemana ca releul de pornire este alimentat, deci se exclud din start celelalte contacte de siguranta. (ambreiaj, cric, neutral). Iti propun sa incarci bateria si apoi mai incearca. aaaa... si verifica ce fire ai uitat sa pui la loc cand ai terminat reparatiile cu schimbarea capacului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Ce a spus ante-postatorul Din ce spui tu, imi da impresia ca bateria e descarcata sau ai un scurt la electromotor, si din cauza asta cand alimenteaza electromotorul (care suge foarte mult curent, >50A) tensiunea scade prea mult, se reseteaza ECU, si o ia de la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007 Am sa fiu foarte scurt. Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa. Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ? Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema Precizez ca am bateria ok. Multumesc verifica urmatoarele : intai incearca sa o pornesti impinsa, daca porneste si nu-ti mai face probleme aveai motoru gripat. Daca porneste si dupa aia iti face in continuare probleme ai electromotoru (cuvant urat) , daca nu porneste deloc in nici o treapta in care incerci atunci ai probabil bendixul sau angrenajul pornire blocat. alta posibilitate este ca noul capac sa blocheze alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 (editat) hmm ... bun, am inteles. Nu umblu sub nici o forma la ambreiaj. OK . Visavi de mufe, nu am umblat la nici un alt fir decat cel al alternatorului care oricum porneste dupa electromotor. Cu incarcatul bateriei ... si aici e un semn de intrebare. Eu zic ca e incarcata suficient de mult ... nu da semne ca ar fi descarcata. M-am gandit si eu ca noul capac ar putea bloca rotorul alternatorului. Dar, ala porneste dupa electromotor Editat August 1, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 hmm ... bun, am inteles. Nu umblu sub nici o forma la ambreiaj. OK . Visavi de mufe, nu am umblat la nici un alt fir decat cel al alternatorului care oricum porneste dupa electromotor. Cu incarcatul bateriei ... si aici e un semn de intrebare. Eu zic ca e incarcata suficient de mult ... nu da semne ca ar fi descarcata. M-am gandit si eu ca noul capac ar putea bloca rotorul alternatorului. Dar, ala porneste dupa electromotor stii ceva? nu cere sfaturi daca nu le ei in seama si nu incerca sa impui cuiva parerea ta despre defectul tau ..... este ilogic ce faci ..... ........asculta de cei ce ti-au scris mai sus si nu iti da tu cu parerea pana nu verifici! sunt absolut convins ca e o problema electrica , ori contact slab ori baterie moarta/descarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 hmm ... bun, am inteles. Nu umblu sub nici o forma la ambreiaj. OK . Visavi de mufe, nu am umblat la nici un alt fir decat cel al alternatorului care oricum porneste dupa electromotor. Cu incarcatul bateriei ... si aici e un semn de intrebare. Eu zic ca e incarcata suficient de mult ... nu da semne ca ar fi descarcata. M-am gandit si eu ca noul capac ar putea bloca rotorul alternatorului. Dar, ala porneste dupa electromotor nu, in general alternatoru sta pe un ax al vibrochen, daca nu se poate invarti alternatoru nu se invarte motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 (editat) stii ceva? nu cere sfaturi daca nu le ei in seama si nu incerca sa impui cuiva parerea ta despre defectul tau ..... este ilogic ce faci ..... ........asculta de cei ce ti-au scris mai sus si nu iti da tu cu parerea pana nu verifici! sunt absolut convins ca e o problema electrica , ori contact slab ori baterie moarta/descarcata ??? nu inteleg, ce vrei sa spui? Sunt recunoscator tuturor celor ce au scris aici. Nu incerc sa imi impun parerea de unde ai tras concluzia asta? Din contra! Sper sa fie de la baterie. Chiar imi doresc asta. Initial ma gandeam ca ar putea fi de la ambreiaj. Asta era ideea. Daca vroiam sa fac de capul meu nu mai postam aici. E simplu, nu ma pricep si asta e motivul ptr. care va cer parerea. Editat August 1, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 daca ar fi de la electromotor (ars, carbune etc) n-ar trebui ca luminile de pe bord sa scada din intensitate atunci cand incearca sa se miste electromotorul? ...e mai mult o intrebare nu stiu cat poate fi de folos intiatorului topic-ului dar poate aflu si eu ceva sigur astfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Ce a spus ante-postatorul Din ce spui tu, imi da impresia ca bateria e descarcata sau ai un scurt la electromotor, si din cauza asta cand alimenteaza electromotorul (care suge foarte mult curent, >50A) tensiunea scade prea mult, se reseteaza ECU, si o ia de la capat. nu are cum sa suga mai mult de 20 max 30 A. masuram si imi furnizezi alcool intr-o seara pana cand intru in coma, daca am dreptate, ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 daca ar fi de la electromotor (ars, carbune etc) n-ar trebui ca luminile de pe bord sa scada din intensitate atunci cand incearca sa se miste electromotorul?...e mai mult o intrebare nu stiu cat poate fi de folos intiatorului topic-ului dar poate aflu si eu ceva sigur astfel Mi-ar fi si mie de folos in felul asta stiu daca e sau nu in regula ... luminile scad in intensitate si la mine. Chiar daca nu porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Merita intai verif... pusa o baterie care stii ca e incarcata bine si incearca asa. Daca nu, la mine s-a intamplat la schimbarea capacului de la alternator ca ceva sa nu se aseze bine si motorul era blocat...exact acelasi simptome...tzac si nimic... Scos capac, uitat inauntru... pus la loc si a luat-o... Nici pana azi nu stiu ce a putut sa blocheze rotita aia care cupleaza la motor.Era una care culisa pe un ax prins intre capac si o chestie de pe interiorul cutiei alternatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007 Am sa fiu foarte scurt. Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa. Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ? Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema Precizez ca am bateria ok. Multumesc face tzac ca nu mai are curent(releul de pornire face asa) ... incearca sa pui bateria ta in paralel cu bateria de conserva si dupa ce a pornit o deconectezi de la conserva ... nu nu prebuie sa se impinga la fel de usor ca in momentul cand e pe neutru ...incearca chestia asta cu motorul pornit sa vezi ca se schimba treaba ... poate a mai scris vreunu inaintea mea chestiile astea , dar nu am stat sa citesc tot si daca tot nu merge scoti bujiile si o bagi in viteze ... fara sa tragi ambreiajul ar trebui sa mearga impinsa(nu mai are compresie, invarte motorul foarte usor), asta ca sa verifici ce a sugerat cineva mai sus, cum ca ar fi sau sa nu fie motorul calat ... Editat August 1, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 2, 2008 Autor Share Postat August 2, 2008 (editat) multumesc incerc pe rand toate variantele Merita intai verif... pusa o baterie care stii ca e incarcata bine si incearca asa.Daca nu, la mine s-a intamplat la schimbarea capacului de la alternator ca ceva sa nu se aseze bine si motorul era blocat...exact acelasi simptome...tzac si nimic... Scos capac, uitat inauntru... pus la loc si a luat-o... Nici pana azi nu stiu ce a putut sa blocheze rotita aia care cupleaza la motor.Era una care culisa pe un ax prins intre capac si o chestie de pe interiorul cutiei alternatorului. exact asa am facut eu am dat capacul jos ... ma gandeam ca e pus totusi ceva aiurea. Si nimik ... face tzac ca nu mai are curent(releul de pornire face asa) ... incearca sa pui bateria ta in paralel cu bateria de conserva si dupa ce a pornit o deconectezi de la conserva ... nu nu prebuie sa se impinga la fel de usor ca in momentul cand e pe neutru ...incearca chestia asta cu motorul pornit sa vezi ca se schimba treaba ... poate a mai scris vreunu inaintea mea chestiile astea , dar nu am stat sa citesc tot si daca tot nu merge scoti bujiile si o bagi in viteze ... fara sa tragi ambreiajul ar trebui sa mearga impinsa(nu mai are compresie, invarte motorul foarte usor), asta ca sa verifici ce a sugerat cineva mai sus, cum ca ar fi sau sa nu fie motorul calat ... exact la asta ma gandeam, sa pun o paterie in paralel. Stiu ca la masina, daca scoti bateria se reseteaza cpu-ul si trebuie introdus un cod. Probabil ca asta se intampla si la mobra. E buna varianta cu bateria pusa in paralel. Sa speram ca va merge. Va multumesc! va tin la curent. Oricum, sunt bun de cinste ptr. toti. Sa tineti minte B - 63 - JND Ma vedeti si urlati dupa bere Editat August 2, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 multumesc incerc pe rand toate variantele exact asa am facut eu am dat capacul jos ... ma gandeam ca e pus totusi ceva aiurea. Si nimik ... exact la asta ma gandeam, sa pun o paterie in paralel. Stiu ca la masina, daca scoti bateria se reseteaza cpu-ul si trebuie introdus un cod. Probabil ca asta se intampla si la mobra. E buna varianta cu bateria pusa in paralel. Sa speram ca va merge. Va multumesc! va tin la curent. Oricum, sunt bun de cinste ptr. toti. Sa tineti minte B - 63 - JND Ma vedeti si urlati dupa bere stai linistit .......... poti sa iei linistit bateria jos de la moto ............ faptul ca atunci cand dai la cheie face un clank si iar se aude injectia ...... asta inseamna ca se reseteaza ..... ... problema e clar de electrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Bai frate, faptul ca se reseteaza ce s-o fi resetand nu are nici o legatura cu faptul ca nu porneste. Si nu se aude "injectia" ( ), se aude pompa de benzina care face un ciclu de amorsare. Faptul ca face "tzac" releul de pornire demonstreaza ca nu e nimic in neregula cu "electrica". Incearca sa pornesti cu bateria de la o masina sau o baterie BUNA si o sa vezi imediat cum porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 2, 2008 Autor Share Postat August 2, 2008 Am facut si treaba cu bateria suplimentara. Am cuplat si o baterie de masina pe langa bateria mea. Tot asa face, tzac tzac si ... pauza. Initial, fara bateria suplimentara imi arata pe langa temperatura si eroarea FI. Acum, cu bateria incarcata, nu mai apare acea eroare ... dar tot nu porneste. Maine dimineata dau electromotorul jos sa-l masor. Ma gandesc ca e blocat ... sau ceva de genul asta. Este posibil ca de la soc sa se fi blocat? Practic el nu e lovit ... ma rog, nici nu prea avea cum sa il loveasca ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Ai folosit garnitura originala sau macar de aceeasi grosime pt capacul generatorului? Daca nu s-ar putea sa ai strangere la pinionul reductie dintre freilauf si demaror Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 2, 2008 Autor Share Postat August 2, 2008 (editat) Dap, garnitura originala + o pasta, nu mai stiu exact cum se numeste (capacul l-am strans cu cheie dinamometrica conform cartii tehnice). Ma intrbat cineva daca am incercat sa misc rotorul electromotorului cu degetul cand aveam acces la el. Din cate imi aduc aminte, nu prea puteam sa-l misc(dar nu am dat importanta) ... maine il demontez si il masor. Editat August 2, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 (editat) Dap, garnitura originala + o pasta, nu mai stiu exact cum se numeste (capacul l-am strans cu cheie dinamometrica conform cartii tehnice). Ma intrbat cineva daca am incercat sa misc rotorul electromotorului cu degetul cand aveam acces la el. Din cate imi aduc aminte, nu prea puteam sa-l misc(dar nu am dat importanta) ... maine il demontez si il masor. Slabeste capacul si incearca sa vezi daca merge ,daca da,atunci ai gresit pozitia saibelor din interior,de la axul intermediar! Editat August 3, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 3, 2008 Autor Share Postat August 3, 2008 (editat) e o idee !!! merci problema e alta ... nu prea ai cum sa gresesti Incerc si revin Editat August 3, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 e o idee !!! merci problema e alta ... nu prea ai cum sa gresesti Incerc si revin Eu zic ca 90% aici este problema,daca problema a aparut atunci cind ai desfacut capacul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.