Sari la conținut

Nu Porneste :( Va Rog, Ajutati-ma


Postări Recomandate

Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007

Am sa fiu foarte scurt. ;)

Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa.

 

Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ?

Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema :D

 

Precizez ca am bateria ok.

 

Multumesc

Editat de gabibuton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007

Am sa fiu foarte scurt. ;)

Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa.

 

Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ?

Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema :D

Precizez ca am bateria ok.

 

Multumesc

 

 

Da, exista!Eu de exemplu, am scos-o din viteza si am impins-o la fel de usor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007

Am sa fiu foarte scurt. ;)

Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa.

 

Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ?

Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema :D

 

Precizez ca am bateria ok.

 

Multumesc

incearca sa intinzi cablul de la ambreiaj daca este cu actionare mecanica sau sa vezi daca nu cumva a luat aer in instalatie, daca ambreiajul este cu actionare hidraulica. e posibil sa nu decupleze suficient ambreiajul. insa, daca nu ai umblat la el, nu prea vad de ce.

si, nu incerca sa o impingi cu treapta 1 cuplata, pt ca e cuplul rezistent prea mare. incearca cu treapta 2 sau 3.

in final, tu vrei sa spui ca nu-ti invarte deloc electromotorul, nu?

in principiu, dar imi dau doar cu presupusul pentru ca nu stiu exact cum are a ta instalatia electrica, pornirea electromotorului este conditionata de mai multi factori, si anume, sunt niste contacte pe la cricul lateral, maneta ambreiajului si indicatorul din cutie de neutru. adica, daca esti in viteza nu-ti porneste decat daca ai ambreiajul apasat, daca esti pe cricul lateral nu-ti porneste, etc.

verifica ca acele intrerupatoare (contacte) sa fie in stare buna si sa aiba firele intregi si conectate la ele.

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exact! nu invarte deloc ... practic dupa ce porneste pompa de injectie face doar acel "tzac" si atat :D De pornit am incercat doar pe neutru. Oricum, si pe neutru trebuie tinut ambreiajul apasat la pornire. Am sa incerc sa mai intaresc un pic cablul de ambreiaj ... dar ;) la cat de ghinionist sunt ... sigur nu va avea niciun efect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa o impingi mai greu bagata in viteza si cu ambreiajul tras decat la liber. E perfect normal. Oricum nu asa se testeaza daca agata ambreiajul, chestia asta o faci cu motorul pornit. Lasa cablul in pace, nu deregla ambreiajul.

Daca face TZAC, insemana ca releul de pornire este alimentat, deci se exclud din start celelalte contacte de siguranta. (ambreiaj, cric, neutral).

Iti propun sa incarci bateria si apoi mai incearca.

 

aaaa... si verifica ce fire ai uitat sa pui la loc cand ai terminat reparatiile cu schimbarea capacului.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a spus ante-postatorul :D

Din ce spui tu, imi da impresia ca bateria e descarcata sau ai un scurt la electromotor, si din cauza asta cand alimenteaza electromotorul (care suge foarte mult curent, >50A) tensiunea scade prea mult, se reseteaza ECU, si o ia de la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007

Am sa fiu foarte scurt. ;)

Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa.

 

Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ?

Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema :D

 

Precizez ca am bateria ok.

 

Multumesc

 

 

verifica urmatoarele : intai incearca sa o pornesti impinsa, daca porneste si nu-ti mai face probleme aveai motoru gripat. Daca porneste si dupa aia iti face in continuare probleme ai electromotoru (cuvant urat) , daca nu porneste deloc in nici o treapta in care incerci atunci ai probabil bendixul sau angrenajul pornire blocat. alta posibilitate este ca noul capac sa blocheze alternatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm ... bun, am inteles. Nu umblu sub nici o forma la ambreiaj. OK . Visavi de mufe, nu am umblat la nici un alt fir decat cel al alternatorului care oricum porneste dupa electromotor. Cu incarcatul bateriei ... si aici e un semn de intrebare. Eu zic ca e incarcata suficient de mult ... nu da semne ca ar fi descarcata.

 

M-am gandit si eu ca noul capac ar putea bloca rotorul alternatorului. Dar, ala porneste dupa electromotor :D

Editat de gabibuton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm ... bun, am inteles. Nu umblu sub nici o forma la ambreiaj. OK . Visavi de mufe, nu am umblat la nici un alt fir decat cel al alternatorului care oricum porneste dupa electromotor. Cu incarcatul bateriei ... si aici e un semn de intrebare. Eu zic ca e incarcata suficient de mult ... nu da semne ca ar fi descarcata.

 

M-am gandit si eu ca noul capac ar putea bloca rotorul alternatorului. Dar, ala porneste dupa electromotor :D

 

 

stii ceva? nu cere sfaturi daca nu le ei in seama si nu incerca sa impui cuiva parerea ta despre defectul tau ..... este ilogic ce faci .....

 

........asculta de cei ce ti-au scris mai sus si nu iti da tu cu parerea pana nu verifici! sunt absolut convins ca e o problema electrica , ori contact slab ori baterie moarta/descarcata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm ... bun, am inteles. Nu umblu sub nici o forma la ambreiaj. OK . Visavi de mufe, nu am umblat la nici un alt fir decat cel al alternatorului care oricum porneste dupa electromotor. Cu incarcatul bateriei ... si aici e un semn de intrebare. Eu zic ca e incarcata suficient de mult ... nu da semne ca ar fi descarcata.

 

M-am gandit si eu ca noul capac ar putea bloca rotorul alternatorului. Dar, ala porneste dupa electromotor :D

 

 

nu, in general alternatoru sta pe un ax al vibrochen, daca nu se poate invarti alternatoru nu se invarte motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ceva? nu cere sfaturi daca nu le ei in seama si nu incerca sa impui cuiva parerea ta despre defectul tau ..... este ilogic ce faci .....

 

........asculta de cei ce ti-au scris mai sus si nu iti da tu cu parerea pana nu verifici! sunt absolut convins ca e o problema electrica , ori contact slab ori baterie moarta/descarcata

 

??? nu inteleg, ce vrei sa spui? Sunt recunoscator tuturor celor ce au scris aici. Nu incerc sa imi impun parerea :D de unde ai tras concluzia asta? Din contra!

Sper sa fie de la baterie. Chiar imi doresc asta. Initial ma gandeam ca ar putea fi de la ambreiaj. Asta era ideea. Daca vroiam sa fac de capul meu nu mai postam aici. E simplu, nu ma pricep si asta e motivul ptr. care va cer parerea.

Editat de gabibuton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi de la electromotor (ars, carbune etc) n-ar trebui ca luminile de pe bord sa scada din intensitate atunci cand incearca sa se miste electromotorul?

...e mai mult o intrebare nu stiu cat poate fi de folos intiatorului topic-ului dar poate aflu si eu ceva sigur astfel

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a spus ante-postatorul :D

Din ce spui tu, imi da impresia ca bateria e descarcata sau ai un scurt la electromotor, si din cauza asta cand alimenteaza electromotorul (care suge foarte mult curent, >50A) tensiunea scade prea mult, se reseteaza ECU, si o ia de la capat.

nu are cum sa suga mai mult de 20 max 30 A.

masuram si imi furnizezi alcool intr-o seara pana cand intru in coma, daca am dreptate, ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi de la electromotor (ars, carbune etc) n-ar trebui ca luminile de pe bord sa scada din intensitate atunci cand incearca sa se miste electromotorul?

...e mai mult o intrebare nu stiu cat poate fi de folos intiatorului topic-ului dar poate aflu si eu ceva sigur astfel

 

:D

 

 

Mi-ar fi si mie de folos :) in felul asta stiu daca e sau nu in regula ... luminile scad in intensitate si la mine. Chiar daca nu porneste ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita intai verif... pusa o baterie care stii ca e incarcata bine si incearca asa.

Daca nu, la mine s-a intamplat la schimbarea capacului de la alternator ca ceva sa nu se aseze bine si motorul era blocat...exact acelasi simptome...tzac si nimic... Scos capac, uitat inauntru... pus la loc si a luat-o... Nici pana azi nu stiu ce a putut sa blocheze rotita aia care cupleaza la motor.Era una care culisa pe un ax prins intre capac si o chestie de pe interiorul cutiei alternatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Este vorba de un GSX-R 600 2007

Am sa fiu foarte scurt. :)

Am cazut, capacul alternatorului s-a spart, uleiul a curs. Am schimbat capacul cu unul nou, am pus ulei si nu porneste. Pleaca pompa de injectie, iar cand apas pe buton face un "TZAC" si se reia procesul cu pompa de injectie (practic pleaca inca o data) si tot asa.

 

Inca o treaba relativ ciudata. Cand e pe NEUTRU se poate impinge foarte usor. Cuplez in a-1-a, apas ambreiajul si o imping mult mai greu. Nu-mi aduc aminte sa fi testat asta inainte.. dar, nu prea imi miroase a bine treaba asta. Nu ar fi trebuit sa se impinga la fel de usor ca si cand ar fi in NEUTRU ?

Ma rog ... sper sa existe cineva care a rezolvat o astfel de problema ;)

 

Precizez ca am bateria ok.

 

Multumesc

 

face tzac ca nu mai are curent(releul de pornire face asa) ... incearca sa pui bateria ta in paralel cu bateria de conserva si dupa ce a pornit o deconectezi de la conserva ... nu nu prebuie sa se impinga la fel de usor ca in momentul cand e pe neutru ...incearca chestia asta cu motorul pornit sa vezi ca se schimba treaba :D ... poate a mai scris vreunu inaintea mea chestiile astea , dar nu am stat sa citesc tot

 

si daca tot nu merge scoti bujiile si o bagi in viteze ... fara sa tragi ambreiajul ar trebui sa mearga impinsa(nu mai are compresie, invarte motorul foarte usor), asta ca sa verifici ce a sugerat cineva mai sus, cum ca ar fi sau sa nu fie motorul calat ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc :D incerc pe rand toate variantele

 

Merita intai verif... pusa o baterie care stii ca e incarcata bine si incearca asa.

Daca nu, la mine s-a intamplat la schimbarea capacului de la alternator ca ceva sa nu se aseze bine si motorul era blocat...exact acelasi simptome...tzac si nimic... Scos capac, uitat inauntru... pus la loc si a luat-o... Nici pana azi nu stiu ce a putut sa blocheze rotita aia care cupleaza la motor.Era una care culisa pe un ax prins intre capac si o chestie de pe interiorul cutiei alternatorului.

 

exact asa am facut eu :) am dat capacul jos ... ma gandeam ca e pus totusi ceva aiurea. Si nimik ... :)

 

face tzac ca nu mai are curent(releul de pornire face asa) ... incearca sa pui bateria ta in paralel cu bateria de conserva si dupa ce a pornit o deconectezi de la conserva ... nu nu prebuie sa se impinga la fel de usor ca in momentul cand e pe neutru ...incearca chestia asta cu motorul pornit sa vezi ca se schimba treaba ;) ... poate a mai scris vreunu inaintea mea chestiile astea , dar nu am stat sa citesc tot

 

si daca tot nu merge scoti bujiile si o bagi in viteze ... fara sa tragi ambreiajul ar trebui sa mearga impinsa(nu mai are compresie, invarte motorul foarte usor), asta ca sa verifici ce a sugerat cineva mai sus, cum ca ar fi sau sa nu fie motorul calat ...

 

exact la asta ma gandeam, sa pun o paterie in paralel. Stiu ca la masina, daca scoti bateria se reseteaza cpu-ul si trebuie introdus un cod. Probabil ca asta se intampla si la mobra. E buna varianta cu bateria pusa in paralel. Sa speram ca va merge.

 

Va multumesc! va tin la curent. Oricum, sunt bun de cinste ptr. toti. Sa tineti minte B - 63 - JND :) Ma vedeti si urlati dupa bere :)

Editat de gabibuton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc :D incerc pe rand toate variantele

 

 

 

exact asa am facut eu :) am dat capacul jos ... ma gandeam ca e pus totusi ceva aiurea. Si nimik ... ;)

 

 

 

exact la asta ma gandeam, sa pun o paterie in paralel. Stiu ca la masina, daca scoti bateria se reseteaza cpu-ul si trebuie introdus un cod. Probabil ca asta se intampla si la mobra. E buna varianta cu bateria pusa in paralel. Sa speram ca va merge.

 

Va multumesc! va tin la curent. Oricum, sunt bun de cinste ptr. toti. Sa tineti minte B - 63 - JND :) Ma vedeti si urlati dupa bere :)

 

stai linistit .......... poti sa iei linistit bateria jos de la moto ............ faptul ca atunci cand dai la cheie face un clank si iar se aude injectia ...... asta inseamna ca se reseteaza ..... ... problema e clar de electrica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate, faptul ca se reseteaza ce s-o fi resetand nu are nici o legatura cu faptul ca nu porneste. Si nu se aude "injectia" ( :D ), se aude pompa de benzina care face un ciclu de amorsare. Faptul ca face "tzac" releul de pornire demonstreaza ca nu e nimic in neregula cu "electrica". Incearca sa pornesti cu bateria de la o masina sau o baterie BUNA si o sa vezi imediat cum porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si treaba cu bateria suplimentara. Am cuplat si o baterie de masina pe langa bateria mea. Tot asa face, tzac tzac si ... pauza. Initial, fara bateria suplimentara imi arata pe langa temperatura si eroarea FI. Acum, cu bateria incarcata, nu mai apare acea eroare ... dar tot nu porneste. Maine dimineata dau electromotorul jos sa-l masor. Ma gandesc ca e blocat ... sau ceva de genul asta. Este posibil ca de la soc sa se fi blocat? Practic el nu e lovit ... ma rog, nici nu prea avea cum sa il loveasca ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai folosit garnitura originala sau macar de aceeasi grosime pt capacul generatorului?

Daca nu s-ar putea sa ai strangere la pinionul reductie dintre freilauf si demaror

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, garnitura originala + o pasta, nu mai stiu exact cum se numeste (capacul l-am strans cu cheie dinamometrica conform cartii tehnice). Ma intrbat cineva daca am incercat sa misc rotorul electromotorului cu degetul cand aveam acces la el. Din cate imi aduc aminte, nu prea puteam sa-l misc(dar nu am dat importanta) ... maine il demontez si il masor.

Editat de gabibuton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, garnitura originala + o pasta, nu mai stiu exact cum se numeste (capacul l-am strans cu cheie dinamometrica conform cartii tehnice). Ma intrbat cineva daca am incercat sa misc rotorul electromotorului cu degetul cand aveam acces la el. Din cate imi aduc aminte, nu prea puteam sa-l misc(dar nu am dat importanta) ... maine il demontez si il masor.

Slabeste capacul si incearca sa vezi daca merge ,daca da,atunci ai gresit pozitia saibelor din interior,de la axul intermediar!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...