Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

BMW nu e scump la consumabile daca eviti magazinele BMW si dealer rooms. Eu cumpar exclusiv online (beemer boneyard si motorworks). Sunt parolisti,marfa vine in max 2 sapt (din UK sub o saptamana). In unele cazuri faci afaceri bune la chestii 2nd hand (mudguards la mine de ex.) iar de cele mai multe ori service kits sunt sub pretul dealerilor. Daca ai 11XX GS incearca sa eviti BMW sau orice alt garaj cand e vorba de service. Majoritatea mecanicilor sunt tineri si sunt educati prin metoda cipului. Nu zic ca-i rau sau e bine insa eu nu am fost convins de calitatea lucrarilor. Daca ai 1200GS atunci bad luck. Mai bine mergi la dealer.

In plus,advrider + ukgser iti dau tutoriale mura-n gura despre absolut toate topicurile 11XX GS. Nu trebuie sa fii mare mecanic pentru a te prinde cum merge treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

In urma unei intemplari nefericite - un prieten a dat saua spate la gs1100-le meu jos si nu a mai incuiat-o cand a pus-o la loc, am pierdut-o :wink: . Are careva o sa de 1100gs de pasager care nu o mai foloseste? Am mare nevoie, deoarece 80% din drumurile mele calare pe motor le fac cu prietena in spate, sau poate cunoasteti pe careva care are :makeout:

 

Cele bune!

http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare: cum se compara ca tinuta si ca 'feeling' 1100-le cu 1150-ul si 1200-le? Eu am avut placerea sa ma plimb cu un 1200 si, venind de la o vacuta cu pretentii de caproaie, m-am simtit in alta lume. Presupun ca dintre voi, posesorii de boxere mai vechi, s-o fi dat careva si cu 1200-le mai nou.

 

Primul motiv pentru care ma intereseaza este, desigur, pretul. Un 1200 sare rau de 10.000 de coco, in timp ce un 1150GS (si Adventure pe deasupra) gasesti sub suma respectiva (uneori binisor sub). Al doilea ar fi complicaciunile de pe 1200; daca la 1150 am vazut cam cum se face mentenanta si m-as baga cu incredere, nu sunt sigur (din ce am auzit si citit) ca mai e la fel la 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 1100 si 1150 diferentele sunt minime si foarte greu sesizabile. E practic acelasi motor cu un alezaj putin marit, cu prinderile subcadrului modificate, alta centrala de injectie (Motronic 2.4 in loc de 2.2, insa diferenta se face doar la diagnostic) si fire putin schimbate la aprindere. Bine, si o cutie cu overdrive, dar care face ca prima viteza sa fie excesiv de lunga. Un face-lift daca vrei. Probabil cea mai fiabila motocicleta din seria GS e 1150GS Adventure, cu rezervor de 33 litri si cutie cu 6 viteze (nu 5+OD ca la 1150 normal), dar asta o face si destul de scumpa (8-9000E).

 

Chiar daca au mai schimbat chestii la 1200, mentenanta e practic aceeasi cu 11x0. Valvele, schimbul de ulei, sincronizarea, TPS-ul, totul e la fel sau extrem de similar. Doar ca, daca ai o problema pe partea electrica o sa ajungi sa-ti multumesti ca ai 11x0 si nu 1200 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

place ...4000 cocosei ?!

Not bad. 4000E pentru un 1100 din 99 cu juma' de catalog TT si toba fara catalizator suna cam afacere. Pune-i si TT Hard Parts si bucura-te de ea pana la adanci batraneti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 1100 si 1150 diferentele sunt minime si foarte greu sesizabile. E practic acelasi motor cu un alezaj putin marit, cu prinderile subcadrului modificate, alta centrala de injectie (Motronic 2.4 in loc de 2.2, insa diferenta se face doar la diagnostic) si fire putin schimbate la aprindere. Bine, si o cutie cu overdrive, dar care face ca prima viteza sa fie excesiv de lunga. Un face-lift daca vrei. Probabil cea mai fiabila motocicleta din seria GS e 1150GS Adventure, cu rezervor de 33 litri si cutie cu 6 viteze (nu 5+OD ca la 1150 normal), dar asta o face si destul de scumpa (8-9000E).

 

Chiar daca au mai schimbat chestii la 1200, mentenanta e practic aceeasi cu 11x0. Valvele, schimbul de ulei, sincronizarea, TPS-ul, totul e la fel sau extrem de similar. Doar ca, daca ai o problema pe partea electrica o sa ajungi sa-ti multumesti ca ai 11x0 si nu 1200 :D

Multumesc :D Intrebarea mea era insa mai mult orientata spre diferentele intre 1150gsa si 1200gs(a). Ca tinuta de drum, confort, feeling general si alte alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :ph34r: Intrebarea mea era insa mai mult orientata spre diferentele intre 1150gsa si 1200gs(a). Ca tinuta de drum, confort, feeling general si alte alea.

 

Eu tot asa am perceput intrebarea ta initiala (11x0 vs. 1200)...

Am mers destul pe 1200GS (si cel vechi, si cel cu face-lift si ADV) si deloc pe 11x0 GS dar, fara a pune la indoiala calitatile 11x0 (mai ales fiabilitatea), cred ca 1200 GS este "altceva".

Daca o iei strict dpdv financiar, logic, 11x0 castiga la pret de achizitie si intretinere mai usoara (la 1200 depinzi poate mai mult de un tester desi sincronizarea de ex la ambele tb facuta la un service specializat).

Insa 1200 e deja din "alta epoca", mai usoara considerabil, arata altfel, ciclistica imbunatatita, arbore de exchilibrare la motor etc etc... iar pretul de achizitie deja pleaca de la 8500-9000 acum.

La modelele de inceput au fost ceva probleme de fiabilitate la cutie/transmisie (de evitat deci 2004) dar in final cifrele vanzarilor cred ca spun totul.

 

Persnal nu sunt un fan ADV nici la 1150 nici la 1200, e prea balena, si mai grea si mai "greoaie". Dar aici e chestie de gusturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum leg dispozitivul Hijack de la o alarma la un GS 1100 ?! ...teoretic t5rebuie pus fie pe bobina, fie pe pompa , dar cel mai frumos ar fi sa fie facut in panoul electric ! OPINII ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers destul pe 1200GS (si cel vechi, si cel cu face-lift si ADV) si deloc pe 11x0 GSInsa 1200 e deja din "alta epoca", mai usoara considerabil, arata altfel, ciclistica imbunatatita.

Pai daca nu ai mers deloc pe 11x0 GS, cum iti dai seama de diferentele dintre ele ?

La 1200 depinzi poate mai mult de un tester desi sincronizarea de ex la ambele tb facuta la un service specializat.].

Nu neaparat! La 1200 nu stiu exact cum e, dar la 1150 am facut de 2 ori sincronizarea la un prieten si merge brici !

Insa Persnal nu sunt un fan ADV nici la 1150 nici la 1200, e prea balena, si mai grea si mai "greoaie". Dar aici e chestie de gusturi.

Acu, ce mai conteaza cateva kile in plus, cand deja e o "balena" ? Cum zice englezul : "more cushion for the pushin" :ph34r: Totusi e un motor cu care nu te poti baga la porcaiala serioasa.

 

Am mers cu un GS de 1200 si mi-a placut ca fata de 1150 are:

  • 1. mai putine kg -> mai agila si mai usor de aruncat stanga-dreapta pe serpentine. Plus ca o ridici mai usor de jos...
    2. mai multi cai (se simte foarte agila comparativ cu vaca mea)
    3. cutie de viteze mult inbunatatita - schimba foarte fin si nu cloncane ca la mine
    4. ESA si alte briz-brizuri care sint folositoare (de ex. am refacut presiunea la roti si ii tipa senzorul ca e prea mica - asta era undeva prin Moldova noua la singura vulcanizare din sat). Astea sint si binecuvantare si blestem, ca daca Doamne-fereste iti pica ceva, o duci pe platforma la dealer sa o repare.
    5. un look mai ingrijit (au facut-o nemtii mai "glamour")

Ce nu mi-a placut:

  • 1. protectie mai slaba la vant
    2. mansoanele mai subtiri - se simte ca o motocicleta de jucarie
    3. pretul !
    4. e mai greu de lucrat la ea - ma refer la mentenanta, nu chestii mai tehnice. De exemplu, la 1200 e mult mai dificil sa schimbi uleiul in cardan.

In concluzie, nici una nu e un offroader pur-sange, dar daca mergi cu grija si o incalti cum trebuie, se descurca binisor.

Orice model ai avea, isi face treaba si pana la urma depinde de gusturi si bani.

Mie imi place 1150 ca e ca un tanc, solid si musculos. Il incarc ca pe un magar si merge de rupe. Prietenii stiu ca nu-l menajez, ba chiar am cativa care ma cearta "de ce naiba nu-ti iei o capra usoara sa n-o mai rupi pe asta pe coclauri?" Pai ce, am luat-o sa ma uit la ea ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum leg dispozitivul Hijack de la o alarma la un GS 1100 ?! ...teoretic t5rebuie pus fie pe bobina, fie pe pompa , dar cel mai frumos ar fi sa fie facut in panoul electric ! OPINII ?!

 

HELP !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Zilele acestea am avut maxima placere de a fi plimbat de @uzunu cu 1100 Gs-ul din dotare.

Dincolo de senzatia de pasager (de care nu sunt curios sa imi aduc aminte prea repede) am ramas placut impresionat de :

- faptul ca (cel putin pe loc) motocicleta asta nu isi arata deloc greutatea.

- manevrabilitatea prin Bucuresti (schimbari mai mult sau mai putin bruste, mai mult sau mai putin ample ale directiei, cu un pasager cat mine pe sa) este mult peste ceea ce ma asteptam si pare a nu fi afectata de multi factori, gratie sistemului de suspensii

- am ramas fara cuvinte atunci cand am experimentat franarea cu ABS. Daca prima data L. a franat de nevoie (venea mai hotarat si s-a pus rosu) a doua experienta a inceput cu o replica de genul: - Inainte chiar nu a fost nimic deosebit! Haide sa iti arat ce poate de-adevaratelea! Tine-te bine! Si pe la 60 la ora a dat in frane cat a putut.

Partea cu tinutul nu am inteles-o eu prea bine, asa ca el era sa ajunga plat si eu era sa ajung peste el. Pe asfalt, nici o urma de cauciuc, nimic. Parca as fi fost intr-un avion ce aterizeaza pe portavion.

 

Nu am nici cel mai mic dubiu ca urmatoarea mea motocicleta va avea ABS. Joi noaptea m-am convins in totalitate ca este diferenta dintre viata si moarte. Sau macar dintre un motor sifonat si placerea de a motocicli in liniste.

 

P.S. - Ce trafic are Bucurestiul :wacko: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am ramas fara cuvinte atunci cand am experimentat franarea cu ABS. Daca prima data L. a franat de nevoie (venea mai hotarat si s-a pus rosu) a doua experienta a inceput cu o replica de genul: - Inainte chiar nu a fost nimic deosebit! Haide sa iti arat ce poate de-adevaratelea! Tine-te bine! Si pe la 60 la ora a dat in frane cat a putut.

O singura corectie. La momentul ala eram cu putin peste 100 la ora :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura corectie. La momentul ala eram cu putin peste 100 la ora :wacko:

 

Super Autobuzu,am ramas impresionat de cat de usor niveleaza drumul :) A mea nu face asta

Mesaj completat

Si n-am uitat ca mi l-ai promis pt o tura ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super Autobuzu,am ramas impresionat de cat de usor niveleaza drumul :wacko: A mea nu face asta

Mesaj completat

Si n-am uitat ca mi l-ai promis pt o tura :)

A ta topaie si daca trece peste o furnica, iar daca am face schimb, eu sunt convins ca nu as vrea una ca a ta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1150, si la 1100 dupa 98 parca, cablul de acceleratie intra in bowden box; trebuie sa le iei pe rand, sa vezi ce nu merge bine: mansonul, cablul de la manson pana la cutie, de la cutie la throttle bodyes; de asemenea, ii foarte probabil sa ti se fi blocat o pietricica intre fulia de la clapete si corpul injectiei, deci trebuie sa sucesti cu mana de ele sa vezi cum se actioneaza, ar trebui sa mearga destul de usor.

 

Revino cu detalii si te ajut eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1150, si la 1100 dupa 98 parca, cablul de acceleratie intra in bowden box; trebuie sa le iei pe rand, sa vezi ce nu merge bine: mansonul, cablul de la manson pana la cutie, de la cutie la throttle bodyes; de asemenea, ii foarte probabil sa ti se fi blocat o pietricica intre fulia de la clapete si corpul injectiei, deci trebuie sa sucesti cu mana de ele sa vezi cum se actioneaza, ar trebui sa mearga destul de usor.

 

Revino cu detalii si te ajut eu.

multumesc de ajutor, m-am descurcat, am dat cu un spray curatitor la clapeta si s-a deblocat cablu si acum merge bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am cumparat ulei pt. schimbul la 10.000 de km. De cand am motorul am pus in el doar Castrol 20W50 mineral.

Acum am vazut pe raft uleiul de la Motorex special pt. boxere 10w40, dezvoltat, chipurile, in colaborare cu AC Schnitzer.

Doar ca e full sintetic. A mai pus cineva full sintetic in boxer ? Stiam ca pana se "rodeaza" motorul se pune doar mineral.

57093b68cd.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...