Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea e ca asa se termina prea brusc! Pitbull ti-ai tras :)

...eh, ce sa fac?...ma enerva la culme ca aripa aia este mai lunga decit roata fata si total inutila!..am gasit si rezolvarea eleganta!..o masca de tip bmw! :lol:

eBayISAPI.dll.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are gaz in el. Daca ar avea, ar avea si butelia :lol: De reparat la noi in Ro nu prea stiu unde se poate face asta, in UK stiu doar.

Este foarte posibil sa fie hidraulic (de aia am zis "cred ca e pe gas") actionat de rotita. Oricum,trebuie sa vedem o poza cu lichidul si locul ude/de unde curge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutiile s-au dat.

 

Ce bujii recomandati la R1100 GS?

 

Se merita schimbatul tobei si scosul catalizatorului? cum functioneaza motorul cu alta toba, trebuie ceva modificari la motronic? Vreau sa o schimb nu neaparat din privinta zgomotului, ci mai mult a greutatii.

 

mersi.

Editat de cristialex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3.3 Which spark plugs can I use?

 

XXX: Shall we list only what the documentation says, or also what is deemed "equivalent"?

 

1100 :

1150 : BMW, the designer and manufacturer, specifies NGK BKR 7 EKC.

1200 : BMW, the designer and manufacturer, specifies NGK: DCPR8EKC, DCPR8EIX or Bosch YR5LDE.

 

That being said, here is a list of spark plugs that are believed to work equally well (or better) on the 1150 at least:

 

Bosch FR5DTC

Bosch FR6DDC

Bosch FR6LDC

Bosch YR6LDE (snd of twin spark models)

Bosch FR6DP1

Bosch FR6DS (silver)

Bosch 4417

Bosch 4418

NGK BKR7EKC

NGK BCPR7ET

NGK BCR6EIX-11 (iridium)

NGK IZFR6 B (iridium use at your own risk, very long protrusion, does NOT touch piston, sleep well)

Autolite 3923

Champion RC7YC©

Champion RC8YCC

Champion RC9YC (-4)

Spark plugs for REAL EMERGENCY ONLY on the road: CHAMPION RC12YC

Denso iridium IQ20 hot

Denso iridium IQ22 cold

Denso iridium IK20 hot

Denso iridium IK22 cold

Brisk DR15ZC hot

Brisk DR14ZC cold

Brisk DOR14LGS

Brisk DOR12LGS very cold

Mesaj completat

Cutiile s-au dat.

 

 

 

Se merita schimbatul tobei si scosul catalizatorului? cum functioneaza motorul cu alta toba, trebuie ceva modificari la motronic? Vreau sa o schimb nu neaparat din privinta zgomotului, ci mai mult a greutatii.

 

mersi.

Sub nici o forma nu schimba toba originala. O sa constati ca o sa mearga mult mai prost cu una aftermarket :lol:

 

Trebuie facute mult prea multe modificari ca sa il aduci la un mers lin, frumos; alt filtru, alta harta, alta plm. Deci nu o schimba. Nu se simte asa mult diferenta de greutate daca o dai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub nici o forma nu schimba toba originala. O sa constati ca o sa mearga mult mai prost cu una aftermarket :lol:

 

Trebuie facute mult prea multe modificari ca sa il aduci la un mers lin, frumos; alt filtru, alta harta, alta plm. Deci nu o schimba. Nu se simte asa mult diferenta de greutate daca o dai jos.

...eu am schimbat-o pe a mea si merge mai bine!...este fabricata din inox f gros, are catalizator dar mult redus fata de cel original si are un sunet extraordinar!...nu deranjeaza prin galagie si este un sunt grav in tonalitati joase!

...e adevarat ca nu sunt prea multe tobe care sa fie acreditate de bmw dar se poate schimba!...ZACH este cam singura acreditata pt motorizarea bmw 259, nu akrapovic, nu leovince nu alte figuri!..

..pe modelele mai noi au fost acceptate si alte marci dar pe cele vechi este singura care pastreaza parametrii motorului si chiar da un plus de4-5 cai, evident in combinatie cu filtru de aer k&n!..

...ai aici un ttest comparativ!....

post-7057-1270116959_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam postul de pe advrider, cautam o recomandare locala la bujii, poate ceva ce se gasesc mai usor sau mai bune etc.

 

Dar daca scot catalizatorul la toba originala, stie careva ce efect ar avea?

 

Maine vin proiectoarele le montez si pe alea :lol:

 

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam postul de pe advrider, cautam o recomandare locala la bujii, poate ceva ce se gasesc mai usor sau mai bune etc.

 

Dar daca scot catalizatorul la toba originala, stie careva ce efect ar avea?

 

Maine vin proiectoarele le montez si pe alea :lol:

 

mersi.

Avand in vedere ca le schimbi f rar, de ce sa nu iei OEM?

 

Alea au 3 electrozi. Ideea cu electrozii e urmatoarea: pe masura ce se "mananca" un electrod, scanteia se formeaza intre centru si electrodul urmator, in ipoteza in care scanteia se formeaza tot timpul intre centru si cel mai apropiat electrod. Intelegi ideea.

 

Sau poti pune si ngk de pe louis, cu iridiu.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca le schimbi f rar, de ce sa nu iei OEM?

 

Alea au 3 electrozi. Ideea cu electrozii e urmatoarea: pe masura ce se "mananca" un electrod, scanteia se formeaza intre centru si electrodul urmator, in ipoteza in care scanteia se formeaza tot timpul intre centru si cel mai apropiat electrod. Intelegi ideea.

 

Sau poti pune si ngk de pe louis, cu iridiu.

 

 

Sunt producatori care fac bujii cu 2,3 sau chiar 4 electrozi in ideea ca arderea e mai buna si mai rapida de vreme ce sunt mai mult scantei.

La o bujie cu 4 electrozi energia care in mod normal se livra la 1 electrod acuma se livreaza la 4, deci energia/per electrod e 1/4,teoretic bujia ar trebui sa tina de 4 ori mai mult de vreme ce fiecare electrod e incarcat doar la 1/4 din capaciatatea lui maxima.

Oare energia mai mica /electrod e suficienta sa aprinda combustibilul,care in mod normal ara aprins de o scanteie dar zdravana; sau ajuta faptul ca sunt 4 cumulate?.

Cica ar fi mai durabile dar nu dau performante asa bune.Sa fie pana la urma doar o chestie de marketing?

Mi se pare corect sa pui OEM,pana la urma producatorul agregatului stie ce-a facut

 

:lol:

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-auzi una i-auzi doua :

 

1. Bujiile le pui Bosch, asa cum recomanda la manual(AU 3 ANOZI!) sau o sa ajungi la reprezentanta sa iti spuna ei asta. Sunt FF bune si oricum cele mai ieftine. Nu merita NGK , sunt scumpe si cateodata, PREA DES proaste. Nu te complica.

 

2. Toba eu am REMUS, de pe Touratech, fara catalizator. Sa-ti spun ca trage sparge asfaltul ?!

 

3.Nu are nici un fel de modificare, la cip sau la pana mea. CRED ca este posibil sa faci un reglaj de motor, dupa ce schimbi asta, adica reglat aerul si acceleratia. Vorbesti la Cluj(Dan Cata) sau la Bucuresti (la reprezentanta, nu te complica cu prostii).

 

4. REFERITOR LA ASTA: "..pe modelele mai noi au fost acceptate si alte marci dar pe cele vechi este singura care pastreaza parametrii motorului si chiar da un plus de4-5 cai, evident in combinatie cu filtru de aer k&n!.."

GET REAL! :lol: 3.12 CAI ... Si-ii numeri cand accelerezi! Filtrul merita K&N, dar este ultima prioritate. Din aceiasi bani schimbi 5 filtre normale, adica 100.000 km! SUCCES CU ASTIA !

 

5. DACA N_AI, ia-ti hard parts (intri pe Touratech) !

 

ANIMALU" meu saptamana trecuta:

Mesaj completat

ADICA REMUS REVOLUTION ASA>>>>

post-44304-1270121492_thumb.jpg

post-44304-1270121538_thumb.jpg

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu MCN, ala e 1150? :lol: Sau e 1100le ala pe care voiam eu sa-l vad de muuulta vreme? :P

:)) ...ala cu muuulta !

A ramas atunci ca suni sa-ti spun exact ziua si ora! ...am fost pina la urma in Buc! Iei aparatul la tine la prima intalnire si o pun sa-ti faca striptease ! (N-ai voie sa pui mana ca iese pestele ! :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt producatori care fac bujii cu 2,3 sau chiar 4 electrozi in ideea ca arderea e mai buna si mai rapida de vreme ce sunt mai mult scantei.

La o bujie cu 4 electrozi energia care in mod normal se livra la 1 electrod acuma se livreaza la 4, deci energia/per electrod e 1/4,teoretic bujia ar trebui sa tina de 4 ori mai mult de vreme ce fiecare electrod e incarcat doar la 1/4 din capaciatatea lui maxima.

Oare energia mai mica /electrod e suficienta sa aprinda combustibilul,care in mod normal ara aprins de o scanteie dar zdravana; sau ajuta faptul ca sunt 4 cumulate?.

Cica ar fi mai durabile dar nu dau performante asa bune.Sa fie pana la urma doar o chestie de marketing?

Mi se pare corect sa pui OEM,pana la urma producatorul agregatului stie ce-a facut

 

:)

 

Q8. Why do some spark plugs have multiple ground electrodes?

A8. This is an attempt by the manufacturers to increase the service life of the spark plug. The ground electrodes can wear down rapidly in some engines. Tiny particles of metal are removed from the ground electrode each time the plug fires hence they gradually wear away. There is a misconception that a multi ground plug will produce mutiple sparks - this is not true, only the nearest electrode to the centre (i.e. currenty the longest) will spark, as that becomes worn, another electrode will become the longest and replace it as the sparking electrode.

 

Intotdeauna poti invata lucruri noi :)

 

Domnu MCN, ala e 1150? :lol: Sau e 1100le ala pe care voiam eu sa-l vad de muuulta vreme? :P

1100 in cea mai buna forma :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. :lol: brmm brmm poc poc

post-13699-1270136923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat jos amortizorul. am spalat totul bine in zona cu ulei(in partea de jos , unde se prinde in surub) si am montat la loc.acum,vreau sa fiu atent la prima picatura care va aparea. mi ar placea sa fie de la busonul airboxului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. :lol: brmm brmm poc poc

 

Consumul din oras nu e elocvent, dar pare sa se apropie de normal. Poti face 100m in 3 minute sau ii poti face in 3 secunde :)

Daca chiar vrei sa verifici, verifica culoarea bujiilor sau noxele la un tester, dar ma indoiesc sa fie ceva in neregula daca zici ca ai schimbat filtru de aer.

Frumos ar fii sa si sincronizezi admisia, si aia poate afecta consumul.

 

am dat jos amortizorul. am spalat totul bine in zona cu ulei(in partea de jos , unde se prinde in surub) si am montat la loc.acum,vreau sa fiu atent la prima picatura care va aparea. mi ar placea sa fie de la busonul airboxului...

Daca cumva e dus telescopul, gasesti pe ebay SH, insa nu intotdeauna e calitatea la care te astepti. Telescoape fata gasesti si la 9 eur, iar spatele pe la 60, 70 eur... Depinde de licitatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o poza facuta la 400 km dupa ce am schimbat uleiul in FD. Astea mi se par ramasite de data trecuta (nu am sters ca lumea,asta stiu sigur). Este deci foarte posibil ca rulmentii de paralever sa fie toata problema mea. De fapt acuma cred in proportie de 99% ca trebuie sa pun bucsile. Sper sa pot strange rulmentul acum ca sa micosreze un pic din joc. Jocul clar se va mari pe masura ce voi merge insa nu am bucsile la mine.Inca. :lol:

 

flakes.jpg

 

Uleiul fu curat ca lacrima.Pare intunecat la culoare in poza insa e foarte galbui/rosiatic in realitate. Deh,flash pe pahar...

 

oil.jpg

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut primii 50 km asfalt. prima impresie excelanta. foarte manevrabila si etc...

 

problema: vibreaza putin. Se simte in scarite si ghidon. Un fel de vibratie de mare frecventa. E normal? Dupa prima impresie se simte la toate turatiile, si frecventa vibratiei creste cu turatia.

 

Are cineva un manual( owners manual, repaire manual) in engelza? un .pdf ceva? Ceva specific pentru R1100GS? Il am pe cel pentru toate modelele R, dar vreau ceva specific pe model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema: vibreaza putin. Se simte in scarite si ghidon. Un fel de vibratie de mare frecventa. E normal? Dupa prima impresie se simte la toate turatiile, si frecventa vibratiei creste cu turatia.

Ai doua chestii de facut : sincronizarea la TB si supapele. Doua joburi usor de facut,iti trebuie un set de lere si un furtunas transparent diametru ... sa zic 4 mm.Nu am manual de 1100 insa sigur se gaseste pe net. Daca se simte puternic in ghidon s-ar putea sa fie rulmentul de la jug.Oricum,inainte de toate,sincronizeaza si regleaza supapele.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. :lol: brmm brmm poc poc

Stiu mobra aia. Si mai stiu ca nu-i deloc in mintile ei. Pregateste-te sufleteste si financiar de un top-end job (scaune de supape sigur, arcuri de valve, poate chiar si noi axe cu came), dar si de o segmentare (pe cilindrul stang daca-mi aduc bine aminte). Motorul ala pierde multa compresie pe la valve si suge o tona de ulei. Un consum normal de oras e intre 7 si 8%, depinde cat de tare o forjezi.

 

Apropos, TKC-urile alea (care, btw, nu sunt de cross, sunt doar gume de strada foarte cramponate care se duc in 5000 km) sunt de schimbat. Vezi la Heidenau, cam cu 5 mil iti incalti mobra cu K76.

 

Am facut primii 50 km asfalt. prima impresie excelanta. foarte manevrabila si etc...

 

problema: vibreaza putin. Se simte in scarite si ghidon. Un fel de vibratie de mare frecventa. E normal? Dupa prima impresie se simte la toate turatiile, si frecventa vibratiei creste cu turatia.

 

Are cineva un manual( owners manual, repaire manual) in engelza? un .pdf ceva? Ceva specific pentru R1100GS? Il am pe cel pentru toate modelele R, dar vreau ceva specific pe model.

Cum a zis si Budd, sincronizare si jocul supapelor. Al meu in stare perfecta incepe sa vibreze semnificativ doar de la 140km/h (indicati) sau 4500rpm. E vorba de vibratia secundara, motorul 259 neavand arbore de echilibrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, TKC-urile alea (care, btw, nu sunt de cross, sunt doar gume de strada foarte cramponate care se duc in 5000 km) sunt de schimbat. Vezi la Heidenau, cam cu 5 mil iti incalti mobra cu K76.

 

 

Nu cumva sunt Karoo-uri? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...