Angi Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata ! + ca am comparat preturile in germania pentru modelele 850 si 1100 cuprinse intre anii 1999 si 2000. SUNT IDENTICE!!! variaza intre 3500 si 5500 pentru ambele deci, cu 850 nu e nicio sfaraiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata ! Cred ca are ceva de-a face cu limitele de putere la motoare in germania si dupa cati ani de exerienta ai voie sa le conduci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Sa va treaca de plictiseala si dediochi ! >>> CICA: "Unii isi petrec Week-end -ul polisandu-si motoretele! ...EU O SPAL PE A MEA ! " ) ...asta zice asta ! BMW fan ?! Editat Aprilie 7, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Sa va treaca de plictiseala si dediochi ! >>> CICA: "Unii isi petrec Week-end -ul polisandu-si motoretele! ...EU O SPAL PE A MEA ! " ) ...asta zice asta ! BMW fan ?! Super tare!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 4. REFERITOR LA ASTA: "..pe modelele mai noi au fost acceptate si alte marci dar pe cele vechi este singura care pastreaza parametrii motorului si chiar da un plus de4-5 cai, evident in combinatie cu filtru de aer k&n!.."GET REAL! 3.12 CAI ... Si-ii numeri cand accelerezi! Filtrul merita K&N, dar este ultima prioritate. Din aceiasi bani schimbi 5 filtre normale, adica 100.000 km! SUCCES CU ASTIA ! ...partea cu 3,12 cai sa inteleg ca era o gluma?...daca nu era o gluma o sa o consider eu asa deoarece am pretentia ca un om citit cum pari a fi nu ar scrie prostii fara sa se documenteze in prealabil... ...acei 4-5 cai sunt cei declarati de fabricantul tobei(exista tabele si teste facute in site-ul lor oficial) si sunt confirmati de constructorul motocicletei si nu in ultimul rind de mine!...i-am simtit altfel decit numarindu-i!.. ...e bine 5 cai in plus si e o cifra mai normala decit ceea ce spun altii, zeci de cai in plus!.. Mesaj completat salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. brmm brmm poc poc ...intre 8 si 10 % consuma in oras!...8% daca mergi cu bun simt si 10% daca o arzi de nu apuca nimeni sa te vada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 3.12 CAI, este o gluma intr-adevar! Pe seama la ce ai spus tu. In esenta , am vrut sa spun ca aia 3-4-5 cai, masurati pe stand, nu prea ii simti in practica si NU CRED ca merita ca investitie. Daca omul chiar vrea, e treaba lui, era numai o opinie. Eu personal am avut bafta sa o iau cu galerie Remus si filtru normal, de hartie; nivelul urmator ar presupune filtru si/sau CIP schimbat, dar nu o sa fac niciodata modificarea de CIP... Are destula putere si cuplu, mai trebuie sa muncim la kilometri ! Parerea mea, nu te aprinde degeaba si nu fa aprecieri ca cea de mai sus ca nu este elegant (cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 3.12 CAI, este o gluma intr-adevar!Pe seama la ce ai spus tu. In esenta , am vrut sa spun ca aia 3-4-5 cai, masurati pe stand, nu prea ii simti in practica si NU CRED ca merita ca investitie. Daca omul chiar vrea, e treaba lui, era numai o opinie. Eu personal am avut bafta sa o iau cu galerie Remus si filtru normal, de hartie; nivelul urmator ar presupune filtru si/sau CIP schimbat, dar nu o sa fac niciodata modificarea de CIP... Are destula putere si cuplu, mai trebuie sa muncim la kilometri ! Parerea mea, nu te aprinde degeaba si nu fa aprecieri ca cea de mai sus ca nu este elegant (cred). ...nu am vrut sa te simti lezat in vreun fel, am vrut doar sa-ti dau replica la cele scrise de tine!.. ...in alta ordine de idei, sunt multe chestii care-mi lipsesc dar numarul de kilometrii nu se numara printre ei!...de-a lungul vietii mele de motociclist am adunat atitia kilometrii ca pot spune fara sa stau pe ginduri ca am deja echivalentul a 6 ture in jurul pamintului pe la ecuator!...am 100.000km facuti doar cu un singur motor, bmw r1100rt...deci, nu sunt unul care are motor de o vara si nici motociclist de duminica nu sunt!.. ...iar daca-ti spun ca se simte diferenta intre versiunea de serie si cea modificata cu filtru si toba, adica cei 5 cai in plus, sa stii ca chiar se simte!..eu o simt!.. ...nu am cum sa-ti demonstrez aici pe forum din tastatura dar in teren realitatea este alta! ...am sa ma opresc aici, nu mai vreau sa demonstrez nimic...in fond si la urma urmei fiecare face ce vrea si cheltuie banii asa cum vrea, degeaba ne ciondanim noi aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 ...iar daca-ti spun ca se simte diferenta intre versiunea de serie si cea modificata cu filtru si toba, adica cei 5 cai in plus, sa stii ca chiar se simte!..eu o simt!.. Daca tot ai toba goala si filtru mai permisiv, fa si mod-ul cu CCP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) ...nu am vrut sa te simti lezat in vreun fel, am vrut doar sa-ti dau replica la cele scrise de tine!.....in alta ordine de idei, sunt multe chestii care-mi lipsesc dar numarul de kilometrii nu se numara printre ei!...de-a lungul vietii mele de motociclist am adunat atitia kilometrii ca pot spune fara sa stau pe ginduri ca am deja echivalentul a 6 ture in jurul pamintului pe la ecuator!...am 100.000km facuti doar cu un singur motor, bmw r1100rt...deci, nu sunt unul care are motor de o vara si nici motociclist de duminica nu sunt!.. ...iar daca-ti spun ca se simte diferenta intre versiunea de serie si cea modificata cu filtru si toba, adica cei 5 cai in plus, sa stii ca chiar se simte!..eu o simt!.. ...nu am cum sa-ti demonstrez aici pe forum din tastatura dar in teren realitatea este alta! ...am sa ma opresc aici, nu mai vreau sa demonstrez nimic...in fond si la urma urmei fiecare face ce vrea si cheltuie banii asa cum vrea, degeaba ne ciondanim noi aici... BRE, nu suntem pricinosi niciunul, NU ERA UN REPROS SI NU ERA PTR TINE TREABA CU KM, ERA LA GENERAL, IAR CA SA DEMONSTREZ ASTA ITI DAU O BERE CAND NE VEDEM, PROMIT! E BINE ?! PACE! PE CHEILE NEREI MERGE CAREVA DE ASTA SEARA ?! HAI CU RASPUNSUL REPEDE! adica aici: 44°53'55.52"N 21°46'40.60"E Mesaj completat Daca tot ai toba goala si filtru mai permisiv, fa si mod-ul cu CCP Asta e schimbarea de CIP sau Eprom, ala cu 10-15cai si Nm in plus ?! Editat Aprilie 9, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Daca tot ai toba goala si filtru mai permisiv, fa si mod-ul cu CCP ...dane, toba nu-i goala!..are doar un alt mod de evacuare a gazelor, mai rapid!...gindeste-te ca sistemul are inclusiv catalizator, evident si ala este mult redus fata de cel original si de asemenea este cu trecere rapida a gazelor! ...nu vreau sa fac alte modificari deoarece eu sunt foarte multumit de situatia in care ma aflu, daca as vrea cai cu nemiluita mi-as lua HP2 enduro si gata, cu ala s-a terminat cu smecheria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Asta e schimbarea de CIP sau Eprom, ala cu 10-15cai si Nm in plus ?! Asta e ala cu detoate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 In afara de Bavaria, unde se mai poate sincroniza mobra? Vreun garaj ... ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 In afara de Bavaria, unde se mai poate sincroniza mobra? Vreun garaj ... ceva? Cavalerul de deasupra sau Bavaria. Nu recomand personal "garaje", pentru ca este chiar "mare branza" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Am asa, ramase de la GS: o semnalizare spate completa iar cealalta completa mai putin sticla galbena si surubul. Care aveti nevoie de ele/ ea... dat in PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) Bre, afar' de faptul ca esti tradator ( ) ca detesi GeeSu pe aia, nici nu pusesi poze cu a noua! PAI CE FACI, e corect?! Da sa vedem si noi, DEZVOLTA, de unde , de ce, etece! Editat Aprilie 12, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 http://tinypic.com/player.php?v=2u9pdtv&s=5 Din 95, 43k km avea cand am luat-o, ABS, coburi originale si top case original, tankbag original... Motorul merge foarte bine, insa scapa ulei pe la simeringu stang de la furca, treaba remediata in 4 ceasuri, intr-o seara dupa ce am iesit de la munca, cu ajutorul unui prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) Mi-am lungit semnalele pentru a se potrivi cutiile. Editat Aprilie 12, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Faina treaba ai mesterit Daca tot te deranjeaza becurile ca se decojesc, de ce nu bagi niste leduri? Fata + spate, si faci mod-ul la releu, si nu mai consuma 84 de W pe avarii ci 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Apai nu ma pricep plus ca nu am ledurile.Ar trebui sa pun ledurile pe sockets originali.Chiar mi-i lene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Mi-am lungit semnalele pentru a se potrivi cutiile. ce dimensiuni au coburile astea?? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 44 x 22,5 x 38 cm (35L) respectiv 44 x 26,5 x 38 cm (41L) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 44 x 22,5 x 38 cm (35L) respectiv 44 x 26,5 x 38 cm (41L) Asta incercam sa le explic celor ce isi confectionau cutii de aluminiu. Cutia de pe partea cu evacuarea trebuie sa fie mai mica. Daca sunt egale adio simetrie./index.php?showtopic=373915&st=80 Frumoase, mai ales motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Poti sa lasi evacuarea jos si sa montezi doua cutii identice. Insa n-ar mai fi GS cu evacuarea jos,ar fi un amarat de RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Poti sa lasi evacuarea jos si sa montezi doua cutii identice. Insa n-ar mai fi GS cu evacuarea jos,ar fi un amarat de RT Asteptam interventia de la Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 44 x 22,5 x 38 cm (35L) respectiv 44 x 26,5 x 38 cm (41L) mie mi se par mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.