Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Am verificat jocul la supape,totul ok,am ajustat f. putin,in schimb cand am ajuns sa verific culbutorii...jale!!!

Unul dintre ei avea un joc imens,nici vorba de max 0.4 mm.Asa ca i-am reglat la minim(0.05)si acum motoru toarce ca o pisica.

Multumesc pt. informatie !

:smoke:

 

Daca ii faci la 0.05 o sa sune mai bine.

 

Dar, dupa un reglaj la supape musai o sincronizare.

Mesaj completat

Dragii mei, e cineva din Cluj sau din imprejurimi care sa aiba un R 1100 GS cu suporti BMW? Vreau sa-mi fac ceva suport la HeavyDuties (oamenii din Cluj) dar au nevoie de prezenta motocicletei pentru masuratori :lol: Eu am drum incolo abia prin August si, sincer, as fi vrut sa am piesa pana atunci...

Nu o vrut tovarasu sa te ajute? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:smoke:

 

Daca ii faci la 0.05 o sa sune mai bine.

 

Dar, dupa un reglaj la supape musai o sincronizare.

 

 

Intreb si eu: daca in carte este prevazut 0.15 pt supape si reglezi la 0.05, o sa sune mai bine motorul, intradevar, mai ales rece, dar, nu cumva se va pierde compresie din cauza dilatarii supapelor? Adica nu se vor mai inchide complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu: daca in carte este prevazut 0.15 pt supape si reglezi la 0.05, o sa sune mai bine motorul, intradevar, mai ales rece, dar, nu cumva se va pierde compresie din cauza dilatarii supapelor? Adica nu se vor mai inchide complet.

Man... confunzi!

 

0.15 la admisie si 0.3 la evacuare! Astea is supapele

 

Colbutorii se regleaza la 0.05 si 0.4 adica in intervalu asta. Daca il faci mai catre 0.05 o sa sune mai putin motorul :smoke:

 

Rocker arms is rocker arms si supapele is supape :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu: daca in carte este prevazut 0.15 pt supape si reglezi la 0.05, o sa sune mai bine motorul, intradevar, mai ales rece, dar, nu cumva se va pierde compresie din cauza dilatarii supapelor? Adica nu se vor mai inchide complet.

Dragii mosului, e vorba de doua chestii diferite.

 

La BMWurile astea se regleaza jocul la supape (tacheti-supape, parca), pe admisie si evacuare, ca la toate motoarele 4t de soiu asta, dar se mai regleaza si jocul culbutorilor (cred ca jocul lor in lungul axei cu came) -- astia au o toleranta muult mai mare (intre 0.05mm si 0.4mm e dat in cartea tehnica) si nu influenteaza asa radical mersul motorului.

 

Supape admisie: 0.15mm, fara balarii

Supape evacuare: 0.30mm, fara balarii

Culbutori: 0.05mm - 0.40mm, cum ai chef; cat mai putin = atat mai silentios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului, e vorba de doua chestii diferite.

 

La BMWurile astea se regleaza jocul la supape (tacheti-supape, parca), pe admisie si evacuare, ca la toate motoarele 4t de soiu asta, dar se mai regleaza si jocul culbutorilor (cred ca jocul lor in lungul axei cu came) -- astia au o toleranta muult mai mare (intre 0.05mm si 0.4mm e dat in cartea tehnica) si nu influenteaza asa radical mersul motorului.

 

Supape admisie: 0.15mm, fara balarii

Supape evacuare: 0.30mm, fara balarii

Culbutori: 0.05mm - 0.40mm, cum ai chef; cat mai putin = atat mai silentios

Corect, numa ca colbutorii is parghiile care sunt actionate de axele cu came si actioneaza supapele. Deci nu prea is ei in lungul axei cu came, mai exact perpendiculari :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, numa ca colbutorii is parghiile care sunt actionate de axele cu came si actioneaza supapele. Deci nu prea is ei in lungul axei cu came, mai exact perpendiculari :smoke:

 

Corect,problema este ca nu se prea verifica jocul la culbutori(cel putin in cazul meu),si la 75k era un joc mult mai mare decat cel admis(aproape dublu).

Acum ,cu 0.05 altfel sta treaba :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' p-asta l-ati vazut?

Nu cred ca am vazut motor mai urat decat cel atasat. ;)

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca am vazut motor mai urat decat cel atasat. ;)

Beauty is in the eyes of the beholder sau degustibus sau nu te poti in gusturile omului samd.

Personal,o gasesc urata insa e puiut mic pe langa alte mobre. Mi se pare exact ca un KTM vopsit negru.Ceea ce nu e chiar atat de urat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' p-asta l-ati vazut?

post-5780-1277979066_thumb.jpg

R 1100 HP2? ;)

Angi, arata ca un slabanog de 89 de ani cu cinci penisuri de armasar facute sul in loc de organ genital.

 

Groaznic, zic eu. Prefer saua sport de la touratech plus desierto ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ciudata combinatie de fiare!!...e, ok dar hai sa zicem ca am vazut noi si motoare mai urite!.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand eram mai tanar si aveam GS, am dat jos manerul ala de care ar trebui sa se prinda pasagerul si am prins de suruburile alea doua placa de la Givi, si de gaurile din spate din codita. Deci top-case-ul a venit mai in fata. Nu era problema pentru pasager :( Adica nu s-a plans niciodata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...