io, bogo Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) uzura de care vorbesti e fireasca la cauciucul de pe fata pentru ca in cazul asta apare stress mare doar in cazul franarilor si stress mic in cazul rularii normale. in cazul rotii spate fenomenul nu e normal deoarece uzurile aparute din cauza franarilor sunt compensate de uzurile datorate acceleratiilor mai viguroase. daca uzura crampoanelor spate e evident inegala inseamna ca ori nu franezi cu spatele, ori acceleratiile sunt foarte lente. Editat Septembrie 23, 2010 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 La o motocicleta ca R1100-le, daca accelerezi ca dementu si nu folosesti deosebit de mult frana de motor (doar e prea jmechera frana fatza + abs), e posibil sa apara ceva uzura inegala longitudinala si pe spate. Daca tu vorbesti de tocire laterala sau diagonala, de vina e probabil presiunea prea mica si curbele luate la viteza prea mare cu cauciucuri prea incinse. Am vazut gume noi noute (Michelin Sirac) cu crampoane facute terci (mancat alandala, diagonal), din cauza ca dementu le-a pus si s-a dat grav pe curbe cu presiune foarte mica (1.3 - 1.4 in loc de 2.0-2.2), asta la 40 de grade si soare arzator. Nu era vorba de 1100gs, dar omu are greutate si avea si pasager si bagaje. Mesaj completat ------ Are vreun Bucurestean un R1150GS Adventure? Sau stie cineva cum e cu compatibilitatea sheii de 1150adv la modelele mai vechi (in speta R1100GS)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 M-am interesat eu mai demolt de treaba asta, si e destul de greu de facut modificarea. Greu in sensul de scump. Si de ce vrei sa de 1150 GSA cand toti ownerii de 1150 GSA vor sa de 1100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Si mie mi se pare mult mai gandita o sa din doua bucati, e mult mai utila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Si mie mi se pare mult mai gandita o sa din doua bucati, e mult mai utila. Personal,consider o greseala saua dintr-una la 1150 GSA.Drept dovada, la 1200 s-a trecut la saua din doua. In al doilea rand, Dan Cata m-a bazait sa-i dau a doua mea sa de GSA pentru ca o vroia pe 1100 lui,deci argumentul lui cade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Dintre Dominator si R1100GS, nu cunosc pasagera care sa aprecieze calitatile sheii de BMW in detrimentul celei de domi. Si pararea celor care stau in general in spate conteaza mai mult decat parerea mea care voi fi tot timpul la ghidon (deci mi-e perpendicular din cate bucati e saua). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Personal,consider o greseala saua dintr-una la 1150 GSA.Drept dovada, la 1200 s-a trecut la saua din doua. In al doilea rand, Dan Cata m-a bazait sa-i dau a doua mea sa de GSA pentru ca o vroia pe 1100 lui,deci argumentul lui cade. Da, am mai citit pe advrider despre sei si castiga aia din 2 bucati de 1100/1150 in detrimentul aleia de 1150 GSA Mesaj completat Dintre Dominator si R1100GS, nu cunosc pasagera care sa aprecieze calitatile sheii de BMW in detrimentul celei de domi. Si pararea celor care stau in general in spate conteaza mai mult decat parerea mea care voi fi tot timpul la ghidon (deci mi-e perpendicular din cate bucati e saua). Ijntreaba pasagera mea cum e fara sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Ijntreaba pasagera mea cum e fara sa Ii place, dar nu in mers Mesaj completat ...ce face omu cand n-are ce face? Mesaj completat Ce sa fie, ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 S-a spart bujia inauntru sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Editat Octombrie 4, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) WOW. Ce ai scapat inauntru? Singura data cind am vazut asa ceva a fost cind am scapat o saiba in carburatorul de la Dacie. Nu am vazut si mi-a tras acea saiba intr-un cilindru unde a facut ceva semne pe piston. Oricum a trebuit sa desfac motorul. Deh, vremuri de mult trecute... Editat Octombrie 4, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Nu e motorul meu... E de pe ukgser, un 1150 GSA, 2 bujii pe cilindru. Nu stie inca nimeni ce si cum :| Mesaj completat Balken Temp °C Temp °F 10 175°C 347°F 9 170°C 338°F 8 160°C 320°F 7 150°C 302°F 6 130°C 266°F 5 105°C 221°F 4 90°C 194°F 3 80°C 176°F 2 65°C 149°F 1 40°C 104°F 0 <33°C <92°F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) salutare la toata lumea, recent am cumparat si eu un r 1150gs (un vis mai vechi ). nu stiti de unde as putea descarca manualul service pentru el ? pun si eu doua poze(in prima poza este cu fosta) Editat Octombrie 10, 2010 de basea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Tradatorule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 cu regrete oricum dupa super tenere....(daca as putea le-as tine pe amandoua ,dar....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Am remarcat si eu BMW-ul asta. Zicea ca-i da jos colantul ala negru la cerere. Si eu m-as baga la un R1150GS adventure, asa ca... sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 intradevar mi-ar fi placut gsa-ul dar nu ma incadram la bani...(nici pe aproape) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 salutare la toata lumea, recent am cumparat si eu un r 1150gs (un vis mai vechi ). nu stiti de unde as putea descarca manualul service pentru el ? pun si eu doua poze(in prima poza este cu fosta) http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Am gasit si priza aia,iti trimit saptamana asta. Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Sa il folosesti sanatos! Orice intrebari ai sau nelamuriri, intreaba-ne si iti vom raspunde Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Before: After: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 @switch de unde ai clontzu si cat $$$ a fost? trebuie modificari majore sa se potriveasca? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) @switch de unde ai clontzu si cat $$$ a fost? trebuie modificari majore sa se potriveasca? multam Clontzu-i de pe i-bei. Is la vreo suta de coco bucata. Iti mai trebe burdufurile de cauciuc de R1150gs pe care le iei ori de la cel care ti-a vandut ciocu de pe ebay, ori le iei pe oem in 3-4 saptamani de la bavaria cu vreo 20e. Acu, ca sa-l potrivesti, iti trebe rabdare, imaginatie si indemanare. Nu e greu, e cam evident ce trebe facut, dar dureaza. Problema e ca farul/radiatorul la 1150 e cu vreo 2-3 cm mai in fatza decat la R1100gs. Asa ca daca pui ciocu nou direct ai un spatiu intre unde se termina ciocul si unde incepe farul/radiatorul. Cum il umplii pe ala -- acolo e distractia. La mine e fabricata o piesa din plastic (care arata groaznic) pe care am acoperit-o elegant cu plasa din aia faina. Care iti ia ochii si nu iti vine sa te uiti ce e in spatele ei (si asa nu te sperii de ce-i acolo). Editat Octombrie 11, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 multam fain. oricum inca nu ma intereseaza aspectul exterior asa de mult incat sa dau banii astia da oricum scimbarea se merita. sa-ti traiasca mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 multam fain. oricum inca nu ma intereseaza aspectul exterior asa de mult incat sa dau banii astia da oricum scimbarea se merita. sa-ti traiasca mobra... Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.