Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

uzura de care vorbesti e fireasca la cauciucul de pe fata pentru ca in cazul asta apare stress mare doar in cazul franarilor si stress mic in cazul rularii normale. in cazul rotii spate fenomenul nu e normal deoarece uzurile aparute din cauza franarilor sunt compensate de uzurile datorate acceleratiilor mai viguroase. daca uzura crampoanelor spate e evident inegala inseamna ca ori nu franezi cu spatele, ori acceleratiile sunt foarte lente.

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La o motocicleta ca R1100-le, daca accelerezi ca dementu si nu folosesti deosebit de mult frana de motor (doar e prea jmechera frana fatza + abs), e posibil sa apara ceva uzura inegala longitudinala si pe spate.

 

Daca tu vorbesti de tocire laterala sau diagonala, de vina e probabil presiunea prea mica si curbele luate la viteza prea mare cu cauciucuri prea incinse. Am vazut gume noi noute (Michelin Sirac) cu crampoane facute terci (mancat alandala, diagonal), din cauza ca dementu le-a pus si s-a dat grav pe curbe cu presiune foarte mica (1.3 - 1.4 in loc de 2.0-2.2), asta la 40 de grade si soare arzator. Nu era vorba de 1100gs, dar omu are greutate si avea si pasager si bagaje.

Mesaj completat

------

 

Are vreun Bucurestean un R1150GS Adventure? Sau stie cineva cum e cu compatibilitatea sheii de 1150adv la modelele mai vechi (in speta R1100GS)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat eu mai demolt de treaba asta, si e destul de greu de facut modificarea. Greu in sensul de scump. Si de ce vrei sa de 1150 GSA cand toti ownerii de 1150 GSA vor sa de 1100? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se pare mult mai gandita o sa din doua bucati, e mult mai utila.

Personal,consider o greseala saua dintr-una la 1150 GSA.Drept dovada, la 1200 s-a trecut la saua din doua. In al doilea rand, Dan Cata m-a bazait sa-i dau a doua mea sa de GSA pentru ca o vroia pe 1100 lui,deci argumentul lui cade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre Dominator si R1100GS, nu cunosc pasagera care sa aprecieze calitatile sheii de BMW in detrimentul celei de domi. Si pararea celor care stau in general in spate conteaza mai mult decat parerea mea care voi fi tot timpul la ghidon (deci mi-e perpendicular din cate bucati e saua).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal,consider o greseala saua dintr-una la 1150 GSA.Drept dovada, la 1200 s-a trecut la saua din doua. In al doilea rand, Dan Cata m-a bazait sa-i dau a doua mea sa de GSA pentru ca o vroia pe 1100 lui,deci argumentul lui cade.

Da, am mai citit pe advrider despre sei si castiga aia din 2 bucati de 1100/1150 in detrimentul aleia de 1150 GSA :laugh:

Mesaj completat

Dintre Dominator si R1100GS, nu cunosc pasagera care sa aprecieze calitatile sheii de BMW in detrimentul celei de domi. Si pararea celor care stau in general in spate conteaza mai mult decat parerea mea care voi fi tot timpul la ghidon (deci mi-e perpendicular din cate bucati e saua).

Ijntreaba pasagera mea cum e fara sa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW. Ce ai scapat inauntru?

Singura data cind am vazut asa ceva a fost cind am scapat o saiba in carburatorul de la Dacie. Nu am vazut si mi-a tras acea saiba intr-un cilindru unde a facut ceva semne pe piston. Oricum a trebuit sa desfac motorul.

Deh, vremuri de mult trecute... ;)

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

 

Nu e motorul meu... E de pe ukgser, un 1150 GSA, 2 bujii pe cilindru. Nu stie inca nimeni ce si cum :|

Mesaj completat

Balken Temp °C Temp °F

10 175°C 347°F

9 170°C 338°F

8 160°C 320°F

7 150°C 302°F

6 130°C 266°F

5 105°C 221°F

4 90°C 194°F

3 80°C 176°F

2 65°C 149°F

1 40°C 104°F

0 <33°C <92°F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea, recent am cumparat si eu un r 1150gs (un vis mai vechi ). nu stiti de unde as putea descarca manualul service pentru el ? pun si eu doua poze(in prima poza este cu fosta)

post-21796-1286741119_thumb.jpg

post-21796-1286741293_thumb.jpg

Editat de basea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea, recent am cumparat si eu un r 1150gs (un vis mai vechi ). nu stiti de unde as putea descarca manualul service pentru el ? pun si eu doua poze(in prima poza este cu fosta)

 

 

http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html

 

Am gasit si priza aia,iti trimit saptamana asta.

Salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@switch

 

de unde ai clontzu si cat $$$ a fost? trebuie modificari majore sa se potriveasca?

 

multam

Clontzu-i de pe i-bei. Is la vreo suta de coco bucata. Iti mai trebe burdufurile de cauciuc de R1150gs pe care le iei ori de la cel care ti-a vandut ciocu de pe ebay, ori le iei pe oem in 3-4 saptamani de la bavaria cu vreo 20e.

 

Acu, ca sa-l potrivesti, iti trebe rabdare, imaginatie si indemanare. Nu e greu, e cam evident ce trebe facut, dar dureaza. Problema e ca farul/radiatorul la 1150 e cu vreo 2-3 cm mai in fatza decat la R1100gs. Asa ca daca pui ciocu nou direct ai un spatiu intre unde se termina ciocul si unde incepe farul/radiatorul. Cum il umplii pe ala -- acolo e distractia. La mine e fabricata o piesa din plastic (care arata groaznic) pe care am acoperit-o elegant cu plasa din aia faina. Care iti ia ochii si nu iti vine sa te uiti ce e in spatele ei (si asa nu te sperii de ce-i acolo).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...