GIV 32 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Pai ar fi asa: - Rezervor mai mare (30L) - Suspensii mai jmechere si cu o cursa mai lunga - shaua dintr-o bucata si mai inalta - crashbar si scut aluminiu - parbriz mai mare - mai multe optiuni de accesorii, sau unele accesorii deja stock la adventure - cutiile nu stiu daca erau sau nu stock cred ca si cutia are niste diferente la rapoarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Corect, viteza a 6a la adventure are raport normal, nu extra lung (cum e la non-adventure), iar una din accesoriile posibile doar pt adventure e viteza 1 foarte scurta (pt offroad tehnic, de ex). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Corect, viteza a 6a la adventure are raport normal, nu extra lung (cum e la non-adventure), iar una din accesoriile posibile doar pt adventure e viteza 1 foarte scurta (pt offroad tehnic, de ex). si mai este o diferenta!...pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 aham...in sfarsit m-am luminat si eu cu privire la diferente! dar imi spune-ti va rog si ce model de boxer e acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 HP2 Enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Cand mi-am luat gumele noi, printre informatii, am citit ca daca e mai vechi de 6 ani nu e safe sa il pui, chiar daca e nou cauciucul. Asta recomandat de producatorii ce vand gume. Repet, la masina. ..dane, pt pretul corect sunt bune si gumele mai vechi!..daca tii cont de faptul ca sunt alunecoase chiar te poti distra de milioane cu ele!...eu trag niste frine si niste drifturi cu ale mele de sta ceasu in loc!...chiar ma bucur ca s-au inventat si gume mai tari si alunecoase... HP2 Enduro da, interesant motor...urit ca o baba gravida dar puternic si distrugator de piste de cross.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Mda...si urat si de o persoana doar...bleah...nu ne trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Home made Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 De ce nu si-a pus gratii si la parbriz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 da n-o facut parnaie, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 287 kg plin fata de 254 30 litri rezervor plus 4 rezerva fata de 26 plus 4 rezerva cursa suspensii plus 20 mm si adapatata suspensia mai pt enduro protectie mai buna vant datorita rezervorului mai lat si a parbrizului mai mare treapta 1 a si a 6 a mai scurte shaua dintr-o bucata cu inaltimea de 90 mm fata de 84 creashuri hepco/baker si lampi aditioanale da sau nu din fabrica scut aluminiu mai masiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Am patit-o si eu o data cu GS-ul pe polei Mi s-a ridicat parul pe maini cand am retrait evenimentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Pai ar fi asa: - Rezervor mai mare (30L) - crashbar si scut aluminiu - cutiile nu stiu daca erau sau nu stock Cutiile nu erau stock si am impresia ca nici macar crashbar-ul. Rezervorul mare nu mai stiu daca era optional dar sigur era posibil (optional?) si pt. GS simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 287 kg plin fata de 254 ........... Multam, doctore Toate astea se simyt si la pret, aia e clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Buna ziua tuturor! Am revenit in randul posesorilor de 1100 GS cu un exemplar din 1998 cu care am socializat vineri pe un drum de Praid - Mangalia cu cateva opriri strategice la Sighisoara si Sinaia. Acestea fiind spuse vreau sa va intreb de unde pot cumpara un simering pentru transmisia finala (cel care tine uleiul din grup) si o recomandare pentru o cheie dinamometrica si 2 vacuumetre (sunt ok cele de pe LOUIS?)pentru ca vreu sa-i execut un reglaj de supape si o sincronizare. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Buna ziua tuturor! Am revenit in randul posesorilor de 1100 GS cu un exemplar din 1998 cu care am socializat vineri pe un drum de Praid - Mangalia cu cateva opriri strategice la Sighisoara si Sinaia. Acestea fiind spuse vreau sa va intreb de unde pot cumpara un simering pentru transmisia finala (cel care tine uleiul din grup) si o recomandare pentru o cheie dinamometrica si 2 vacuumetre (sunt ok cele de pe LOUIS?)pentru ca vreu sa-i execut un reglaj de supape si o sincronizare. Toate cele bune! Poti sa iti iei de pe Louis linistit. Stiu mai multi care cu astfel de scule lucreaza. Simeringul (presupun ca e cel de la rulmentul rotii, nu cel dinspre cardan) il cumperi ori de la reprezentanta BMW, ori - in cazul in care nu ai una aproape - de pe http://www.motorworks.co.uk. Eu prefer sa evit BMW si sa iau online -- ies doar putin mai scump dar stiu ca am piesele intr-o saptamana, nu 2 luni. Eventual intreaba-l pe Dan Cata daca nu stie vreo varianta mai ieftina decat OEM (el mai face rost de chestii din astea). Editat Mai 16, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Este simeringul de la rulmentul rotii si ultima data Uzunu m-a rezolvat cu unul luat din Bucuresti de la Badi si costa vreo 11 RON bucata parca... numai ca nu prea am cum sa ajung eu prin zona. Voi lua cotele si voi incerca sa iau legatura cu ei prin telefon (poate reusesc sa ii conving sa-mi trimita prin posta). Intentionez sa iau de pe Louis vacuumetrele astea: ROTHEWALD SYNCHRONISER cel cu 2 ceasuri la 60 de EUR (sper ca sunt OK). Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Stai sa ma uit la motoru meu sa vad daca imi curge. Daca nu, e buna solutia lu' Uzunu 01 Shaft seal 85X110X10 1 33127663482 $36.46 +core Pare-mi-se ca ar avea diam. interior 85, exterior 110 si grosime 10. Atentie la instalare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 eu am gasit semering la un magazin de piese de camioane, 11 lei. sa fi atent la ce cumperi, trebuie sa aiba 2 "buze" de etansare, aia exterioara e pt praf. poti incerca la magazine de rulmenti, piese auto etc... al meu tine de vreo 7-8 k,e posibil sa pice maine sau sa tina inca vreo 50 de k. Se poate monta si fara sa desfaci carcasa rulmentului dar e mai dificil, si sunt sanse sa il pui stramb sau sa il ciupesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 16, 2011 Admin Share Postat Mai 16, 2011 Daca te pot ajuta eu, stiu un magazin care aduce de-astea. Da-mi cotele exacte si descrie-l cit mai exact(cite "buze" are, etc). Eventual fa-i o poza clara si trimite pe adresa de mail vicluigi@yahoo.com Vezi daca ai loc acolo sa pui mai lat in buza, poate nu gasesc exact la marime si au mai late, daca ai loc acolo merg fara probleme. Ma pot duce la magazin sa ti-l caut, dupa care ti-l pot pune la posta cu plata ramburs. Nu uita sa-mi lasi numarul tau de telefon, eventual pe PM sa-ti spun ce am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Nu o sa gasiti niciodata cu 2 buze pe dimensiunea asta. Si nici nu iti trebuie sincer. De la orice magazin de simeringuri gasesti, costa 6 ron. Ia cel putin 2 ca primu il strici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Salut ma cam bate gandul sa-mi iau un bmw 1100 gs (am deja un ktm 690 enduro bun de dat pe coclauri, dar caut mobra de mers cu nevasta la drum). am citit primele 20 de pagini din topicul asta, urmeaza sa citesc si restul pe masura ce am timp. avand in vedere ca bugetul ar fi de vreo 3000 euro (+/-) m-am gandit la modelul 1100 gs. ma tot uit pe mobile.de si am gasit mai multe variante, din mai multi ani. din ce an ar fi bine sa caut (cel mai vechi)?. eu am gasit o pagina cu modificarile aduse in cursul anilor: pe pagina asta, un pic mai jos, scrie Model History: http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html dupa mine cred ca ar fi bine sa fie dupa 96, cand au schimbat rezervorul, dar vad ca in 97 au umblat la cutia de viteze, in 98 au facut ceva sa consume mai putin ulei si in 99 au modificat ABS-ul. ABS-ul era optional sau "default"? am gasit una din 99, cu 3400 euro, cu masca de la TT cu cele 2 faruri, la vreo 88000km (pers privata). nu scrie nimic de ABS acolo. si orice alt sfat e binevenit. bikeshopul nu merge, si nu gasesc alte anunturi prin ro multumesc, Bob Editat Mai 17, 2011 de bob66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 ABS-ul era optional sau "default"? am gasit una din 99, cu 3400 euro, cu masca de la TT cu cele 2 faruri, la vreo 88000km (pers privata). nu scrie nimic de ABS acolo. ABS nu e standard nici acum la 1200GS; deci, nu era standard. Iar daca nu scrie, 99% nici nu are. Parerea mea: nu lua fara ABS si nici cu chiar asa multi km, (chiar daca unii zic ca abia si-a facut rodajul si alte texte). Cred ca gasesti si pe la 40-50.ooo la pret ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Salut ma cam bate gandul sa-mi iau un bmw 1100 gs (am deja un ktm 690 enduro bun de dat pe coclauri, dar caut mobra de mers cu nevasta la drum). am citit primele 20 de pagini din topicul asta, urmeaza sa citesc si restul pe masura ce am timp. avand in vedere ca bugetul ar fi de vreo 3000 euro (+/-) m-am gandit la modelul 1100 gs. ma tot uit pe mobile.de si am gasit mai multe variante, din mai multi ani. din ce an ar fi bine sa caut (cel mai vechi)?. eu am gasit o pagina cu modificarile aduse in cursul anilor: pe pagina asta, un pic mai jos, scrie Model History: http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html dupa mine cred ca ar fi bine sa fie dupa 96, cand au schimbat rezervorul, dar vad ca in 97 au umblat la cutia de viteze, in 98 au facut ceva sa consume mai putin ulei si in 99 au modificat ABS-ul. ABS-ul era optional sau "default"? am gasit una din 99, cu 3400 euro, cu masca de la TT cu cele 2 faruri, la vreo 88000km (pers privata). nu scrie nimic de ABS acolo. si orice alt sfat e binevenit. bikeshopul nu merge, si nu gasesc alte anunturi prin ro multumesc, Bob salut! daca ai motor de mers pe coclauri, de ce nu iei un 1100 rt? pt touring e mai bun decat gs. alt confort la el. ia in calcul si varianta asta. sotia o sa fie incantata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 salut! daca ai motor de mers pe coclauri, de ce nu iei un 1100 rt? pt touring e mai bun decat gs. alt confort la el. ia in calcul si varianta asta. sotia o sa fie incantata. Salut. raspunsul ar fi ca vreau sa merg si pe drumuri de tara si ceva forestier usor (am mers cu sotia cu un 990 si am iesit de pe asfalt si a fost super - bani de 990 mai nou n-am acum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.