Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Pai ar fi asa:

- Rezervor mai mare (30L)

- Suspensii mai jmechere si cu o cursa mai lunga

- shaua dintr-o bucata si mai inalta

- crashbar si scut aluminiu

- parbriz mai mare

- mai multe optiuni de accesorii, sau unele accesorii deja stock la adventure

- cutiile nu stiu daca erau sau nu stock

cred ca si cutia are niste diferente la rapoarte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corect, viteza a 6a la adventure are raport normal, nu extra lung (cum e la non-adventure), iar una din accesoriile posibile doar pt adventure e viteza 1 foarte scurta (pt offroad tehnic, de ex).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, viteza a 6a la adventure are raport normal, nu extra lung (cum e la non-adventure), iar una din accesoriile posibile doar pt adventure e viteza 1 foarte scurta (pt offroad tehnic, de ex).

si mai este o diferenta!...pretul...mwink.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mi-am luat gumele noi, printre informatii, am citit ca daca e mai vechi de 6 ani nu e safe sa il pui, chiar daca e nou cauciucul. Asta recomandat de producatorii ce vand gume. Repet, la masina.

..dane, pt pretul corect sunt bune si gumele mai vechi!..daca tii cont de faptul ca sunt alunecoase chiar te poti distra de milioane cu ele!...eu trag niste frine si niste drifturi cu ale mele de sta ceasu in loc!...chiar ma bucur ca s-au inventat si gume mai tari si alunecoase...biggrinbounce2.gif

 

HP2 Enduro

 

da, interesant motor...urit ca o baba gravida dar puternic si distrugator de piste de cross..thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

287 kg plin fata de 254

30 litri rezervor plus 4 rezerva fata de 26 plus 4 rezerva

cursa suspensii plus 20 mm si adapatata suspensia mai pt enduro

protectie mai buna vant datorita rezervorului mai lat si a parbrizului mai mare

treapta 1 a si a 6 a mai scurte

shaua dintr-o bucata cu inaltimea de 90 mm fata de 84

creashuri hepco/baker si lampi aditioanale da sau nu din fabrica

scut aluminiu mai masiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ar fi asa:

- Rezervor mai mare (30L)

 

- crashbar si scut aluminiu

 

- cutiile nu stiu daca erau sau nu stock

 

Cutiile nu erau stock si am impresia ca nici macar crashbar-ul.

Rezervorul mare nu mai stiu daca era optional dar sigur era posibil (optional?) si pt. GS simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor! Am revenit in randul posesorilor de 1100 GS cu un exemplar din 1998 cu care am socializat vineri pe un drum de Praid - Mangalia cu cateva opriri strategice la Sighisoara si Sinaia. Acestea fiind spuse vreau sa va intreb de unde pot cumpara un simering pentru transmisia finala (cel care tine uleiul din grup) si o recomandare pentru o cheie dinamometrica si 2 vacuumetre (sunt ok cele de pe LOUIS?)pentru ca vreu sa-i execut un reglaj de supape si o sincronizare.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor! Am revenit in randul posesorilor de 1100 GS cu un exemplar din 1998 cu care am socializat vineri pe un drum de Praid - Mangalia cu cateva opriri strategice la Sighisoara si Sinaia. Acestea fiind spuse vreau sa va intreb de unde pot cumpara un simering pentru transmisia finala (cel care tine uleiul din grup) si o recomandare pentru o cheie dinamometrica si 2 vacuumetre (sunt ok cele de pe LOUIS?)pentru ca vreu sa-i execut un reglaj de supape si o sincronizare.

Toate cele bune!

Poti sa iti iei de pe Louis linistit. Stiu mai multi care cu astfel de scule lucreaza.

 

Simeringul (presupun ca e cel de la rulmentul rotii, nu cel dinspre cardan) il cumperi ori de la reprezentanta BMW, ori - in cazul in care nu ai una aproape - de pe http://www.motorworks.co.uk. Eu prefer sa evit BMW si sa iau online -- ies doar putin mai scump dar stiu ca am piesele intr-o saptamana, nu 2 luni. Eventual intreaba-l pe Dan Cata daca nu stie vreo varianta mai ieftina decat OEM (el mai face rost de chestii din astea).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este simeringul de la rulmentul rotii si ultima data Uzunu m-a rezolvat cu unul luat din Bucuresti de la Badi si costa vreo 11 RON bucata parca... numai ca nu prea am cum sa ajung eu prin zona. Voi lua cotele si voi incerca sa iau legatura cu ei prin telefon (poate reusesc sa ii conving sa-mi trimita prin posta). Intentionez sa iau de pe Louis vacuumetrele astea: ROTHEWALD SYNCHRONISER cel cu 2 ceasuri la 60 de EUR (sper ca sunt OK).

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa ma uit la motoru meu sa vad daca imi curge. Daca nu, e buna solutia lu' Uzunu :P

 

01 Shaft seal 85X110X10 1 33127663482 $36.46 +core

 

Pare-mi-se ca ar avea diam. interior 85, exterior 110 si grosime 10. Atentie la instalare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am gasit semering la un magazin de piese de camioane, 11 lei. sa fi atent la ce cumperi, trebuie sa aiba 2 "buze" de etansare, aia exterioara e pt praf. poti incerca la magazine de rulmenti, piese auto etc... al meu tine de vreo 7-8 k,e posibil sa pice maine sau sa tina inca vreo 50 de k. Se poate monta si fara sa desfaci carcasa rulmentului dar e mai dificil, si sunt sanse sa il pui stramb sau sa il ciupesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca te pot ajuta eu, stiu un magazin care aduce de-astea.

Da-mi cotele exacte si descrie-l cit mai exact(cite "buze" are, etc).

Eventual fa-i o poza clara si trimite pe adresa de mail vicluigi@yahoo.com

Vezi daca ai loc acolo sa pui mai lat in buza, poate nu gasesc exact la marime si au mai late, daca ai loc acolo merg fara probleme.

Ma pot duce la magazin sa ti-l caut, dupa care ti-l pot pune la posta cu plata ramburs.

Nu uita sa-mi lasi numarul tau de telefon, eventual pe PM sa-ti spun ce am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa gasiti niciodata cu 2 buze pe dimensiunea asta. Si nici nu iti trebuie sincer. De la orice magazin de simeringuri gasesti, costa 6 ron. Ia cel putin 2 ca primu il strici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

ma cam bate gandul sa-mi iau un bmw 1100 gs (am deja un ktm 690 enduro bun de dat pe coclauri, dar caut mobra de mers cu nevasta la drum).

am citit primele 20 de pagini din topicul asta, urmeaza sa citesc si restul pe masura ce am timp.

 

avand in vedere ca bugetul ar fi de vreo 3000 euro (+/-) m-am gandit la modelul 1100 gs.

 

ma tot uit pe mobile.de si am gasit mai multe variante, din mai multi ani.

 

din ce an ar fi bine sa caut (cel mai vechi)?. eu am gasit o pagina cu modificarile aduse in cursul anilor: pe pagina asta, un pic mai jos, scrie Model History: http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html

 

dupa mine cred ca ar fi bine sa fie dupa 96, cand au schimbat rezervorul, dar vad ca in 97 au umblat la cutia de viteze, in 98 au facut ceva sa consume mai putin ulei si in 99 au modificat ABS-ul.

 

ABS-ul era optional sau "default"? am gasit una din 99, cu 3400 euro, cu masca de la TT cu cele 2 faruri, la vreo 88000km (pers privata). nu scrie nimic de ABS acolo.

 

si orice alt sfat e binevenit. bikeshopul nu merge, si nu gasesc alte anunturi prin ro

 

multumesc,

Bob

Editat de bob66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

ABS-ul era optional sau "default"? am gasit una din 99, cu 3400 euro, cu masca de la TT cu cele 2 faruri, la vreo 88000km (pers privata). nu scrie nimic de ABS acolo.

 

ABS nu e standard nici acum la 1200GS; deci, nu era standard. Iar daca nu scrie, 99% nici nu are.

Parerea mea: nu lua fara ABS si nici cu chiar asa multi km, (chiar daca unii zic ca abia si-a facut rodajul si alte texte). Cred ca gasesti si pe la 40-50.ooo la pret ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

ma cam bate gandul sa-mi iau un bmw 1100 gs (am deja un ktm 690 enduro bun de dat pe coclauri, dar caut mobra de mers cu nevasta la drum).

am citit primele 20 de pagini din topicul asta, urmeaza sa citesc si restul pe masura ce am timp.

avand in vedere ca bugetul ar fi de vreo 3000 euro (+/-) m-am gandit la modelul 1100 gs.

ma tot uit pe mobile.de si am gasit mai multe variante, din mai multi ani.

din ce an ar fi bine sa caut (cel mai vechi)?. eu am gasit o pagina cu modificarile aduse in cursul anilor: pe pagina asta, un pic mai jos, scrie Model History: http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html

dupa mine cred ca ar fi bine sa fie dupa 96, cand au schimbat rezervorul, dar vad ca in 97 au umblat la cutia de viteze, in 98 au facut ceva sa consume mai putin ulei si in 99 au modificat ABS-ul.

ABS-ul era optional sau "default"? am gasit una din 99, cu 3400 euro, cu masca de la TT cu cele 2 faruri, la vreo 88000km (pers privata). nu scrie nimic de ABS acolo.

si orice alt sfat e binevenit. bikeshopul nu merge, si nu gasesc alte anunturi prin ro

multumesc,

Bob

salut!

daca ai motor de mers pe coclauri, de ce nu iei un 1100 rt? pt touring e mai bun decat gs. alt confort la el.

ia in calcul si varianta asta. sotia o sa fie incantata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

daca ai motor de mers pe coclauri, de ce nu iei un 1100 rt? pt touring e mai bun decat gs. alt confort la el.

ia in calcul si varianta asta. sotia o sa fie incantata.

 

Salut. raspunsul ar fi ca vreau sa merg si pe drumuri de tara si ceva forestier usor :)

(am mers cu sotia cu un 990 si am iesit de pe asfalt si a fost super - bani de 990 mai nou n-am acum)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...