petrisor Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 ohlins ? ala are o butelie separat. incape si ala pe acolo? e si o gramada de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Poti sa incerci si Fournales, amortizoare pe aer din Franta. Din ce stiu, sunt cele mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Parerea mea e ca asa se termina prea brusc! Pitbull ti-ai tras ...eh, ce sa fac?...ma enerva la culme ca aripa aia este mai lunga decit roata fata si total inutila!..am gasit si rezolvarea eleganta!..o masca de tip bmw! eBayISAPI.dll.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Nu are gaz in el. Daca ar avea, ar avea si butelia De reparat la noi in Ro nu prea stiu unde se poate face asta, in UK stiu doar. Este foarte posibil sa fie hidraulic (de aia am zis "cred ca e pe gas") actionat de rotita. Oricum,trebuie sa vedem o poza cu lichidul si locul ude/de unde curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Cutiile s-au dat. Ce bujii recomandati la R1100 GS? Se merita schimbatul tobei si scosul catalizatorului? cum functioneaza motorul cu alta toba, trebuie ceva modificari la motronic? Vreau sa o schimb nu neaparat din privinta zgomotului, ci mai mult a greutatii. mersi. Editat Aprilie 1, 2010 de cristialex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 3.3 Which spark plugs can I use? XXX: Shall we list only what the documentation says, or also what is deemed "equivalent"? 1100 : 1150 : BMW, the designer and manufacturer, specifies NGK BKR 7 EKC. 1200 : BMW, the designer and manufacturer, specifies NGK: DCPR8EKC, DCPR8EIX or Bosch YR5LDE. That being said, here is a list of spark plugs that are believed to work equally well (or better) on the 1150 at least: Bosch FR5DTC Bosch FR6DDC Bosch FR6LDC Bosch YR6LDE (snd of twin spark models) Bosch FR6DP1 Bosch FR6DS (silver) Bosch 4417 Bosch 4418 NGK BKR7EKC NGK BCPR7ET NGK BCR6EIX-11 (iridium) NGK IZFR6 B (iridium use at your own risk, very long protrusion, does NOT touch piston, sleep well) Autolite 3923 Champion RC7YC© Champion RC8YCC Champion RC9YC (-4) Spark plugs for REAL EMERGENCY ONLY on the road: CHAMPION RC12YC Denso iridium IQ20 hot Denso iridium IQ22 cold Denso iridium IK20 hot Denso iridium IK22 cold Brisk DR15ZC hot Brisk DR14ZC cold Brisk DOR14LGS Brisk DOR12LGS very cold Mesaj completat Cutiile s-au dat. Se merita schimbatul tobei si scosul catalizatorului? cum functioneaza motorul cu alta toba, trebuie ceva modificari la motronic? Vreau sa o schimb nu neaparat din privinta zgomotului, ci mai mult a greutatii. mersi. Sub nici o forma nu schimba toba originala. O sa constati ca o sa mearga mult mai prost cu una aftermarket Trebuie facute mult prea multe modificari ca sa il aduci la un mers lin, frumos; alt filtru, alta harta, alta plm. Deci nu o schimba. Nu se simte asa mult diferenta de greutate daca o dai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Sub nici o forma nu schimba toba originala. O sa constati ca o sa mearga mult mai prost cu una aftermarket Trebuie facute mult prea multe modificari ca sa il aduci la un mers lin, frumos; alt filtru, alta harta, alta plm. Deci nu o schimba. Nu se simte asa mult diferenta de greutate daca o dai jos. ...eu am schimbat-o pe a mea si merge mai bine!...este fabricata din inox f gros, are catalizator dar mult redus fata de cel original si are un sunet extraordinar!...nu deranjeaza prin galagie si este un sunt grav in tonalitati joase! ...e adevarat ca nu sunt prea multe tobe care sa fie acreditate de bmw dar se poate schimba!...ZACH este cam singura acreditata pt motorizarea bmw 259, nu akrapovic, nu leovince nu alte figuri!.. ..pe modelele mai noi au fost acceptate si alte marci dar pe cele vechi este singura care pastreaza parametrii motorului si chiar da un plus de4-5 cai, evident in combinatie cu filtru de aer k&n!.. ...ai aici un ttest comparativ!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Stiam postul de pe advrider, cautam o recomandare locala la bujii, poate ceva ce se gasesc mai usor sau mai bune etc. Dar daca scot catalizatorul la toba originala, stie careva ce efect ar avea? Maine vin proiectoarele le montez si pe alea mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Stiam postul de pe advrider, cautam o recomandare locala la bujii, poate ceva ce se gasesc mai usor sau mai bune etc. Dar daca scot catalizatorul la toba originala, stie careva ce efect ar avea? Maine vin proiectoarele le montez si pe alea mersi. Avand in vedere ca le schimbi f rar, de ce sa nu iei OEM? Alea au 3 electrozi. Ideea cu electrozii e urmatoarea: pe masura ce se "mananca" un electrod, scanteia se formeaza intre centru si electrodul urmator, in ipoteza in care scanteia se formeaza tot timpul intre centru si cel mai apropiat electrod. Intelegi ideea. Sau poti pune si ngk de pe louis, cu iridiu. Editat Aprilie 1, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Avand in vedere ca le schimbi f rar, de ce sa nu iei OEM? Alea au 3 electrozi. Ideea cu electrozii e urmatoarea: pe masura ce se "mananca" un electrod, scanteia se formeaza intre centru si electrodul urmator, in ipoteza in care scanteia se formeaza tot timpul intre centru si cel mai apropiat electrod. Intelegi ideea. Sau poti pune si ngk de pe louis, cu iridiu. Sunt producatori care fac bujii cu 2,3 sau chiar 4 electrozi in ideea ca arderea e mai buna si mai rapida de vreme ce sunt mai mult scantei. La o bujie cu 4 electrozi energia care in mod normal se livra la 1 electrod acuma se livreaza la 4, deci energia/per electrod e 1/4,teoretic bujia ar trebui sa tina de 4 ori mai mult de vreme ce fiecare electrod e incarcat doar la 1/4 din capaciatatea lui maxima. Oare energia mai mica /electrod e suficienta sa aprinda combustibilul,care in mod normal ara aprins de o scanteie dar zdravana; sau ajuta faptul ca sunt 4 cumulate?. Cica ar fi mai durabile dar nu dau performante asa bune.Sa fie pana la urma doar o chestie de marketing? Mi se pare corect sa pui OEM,pana la urma producatorul agregatului stie ce-a facut Editat Aprilie 1, 2010 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) I-auzi una i-auzi doua : 1. Bujiile le pui Bosch, asa cum recomanda la manual(AU 3 ANOZI!) sau o sa ajungi la reprezentanta sa iti spuna ei asta. Sunt FF bune si oricum cele mai ieftine. Nu merita NGK , sunt scumpe si cateodata, PREA DES proaste. Nu te complica. 2. Toba eu am REMUS, de pe Touratech, fara catalizator. Sa-ti spun ca trage sparge asfaltul ?! 3.Nu are nici un fel de modificare, la cip sau la pana mea. CRED ca este posibil sa faci un reglaj de motor, dupa ce schimbi asta, adica reglat aerul si acceleratia. Vorbesti la Cluj(Dan Cata) sau la Bucuresti (la reprezentanta, nu te complica cu prostii). 4. REFERITOR LA ASTA: "..pe modelele mai noi au fost acceptate si alte marci dar pe cele vechi este singura care pastreaza parametrii motorului si chiar da un plus de4-5 cai, evident in combinatie cu filtru de aer k&n!.." GET REAL! 3.12 CAI ... Si-ii numeri cand accelerezi! Filtrul merita K&N, dar este ultima prioritate. Din aceiasi bani schimbi 5 filtre normale, adica 100.000 km! SUCCES CU ASTIA ! 5. DACA N_AI, ia-ti hard parts (intri pe Touratech) ! ANIMALU" meu saptamana trecuta: Mesaj completat ADICA REMUS REVOLUTION ASA>>>> Editat Aprilie 1, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Domnu MCN, ala e 1150? Sau e 1100le ala pe care voiam eu sa-l vad de muuulta vreme? Editat Aprilie 1, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Domnu MCN, ala e 1150? Sau e 1100le ala pe care voiam eu sa-l vad de muuulta vreme? ) ...ala cu muuulta ! A ramas atunci ca suni sa-ti spun exact ziua si ora! ...am fost pina la urma in Buc! Iei aparatul la tine la prima intalnire si o pun sa-ti faca striptease ! (N-ai voie sa pui mana ca iese pestele ! ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Sunt producatori care fac bujii cu 2,3 sau chiar 4 electrozi in ideea ca arderea e mai buna si mai rapida de vreme ce sunt mai mult scantei.La o bujie cu 4 electrozi energia care in mod normal se livra la 1 electrod acuma se livreaza la 4, deci energia/per electrod e 1/4,teoretic bujia ar trebui sa tina de 4 ori mai mult de vreme ce fiecare electrod e incarcat doar la 1/4 din capaciatatea lui maxima. Oare energia mai mica /electrod e suficienta sa aprinda combustibilul,care in mod normal ara aprins de o scanteie dar zdravana; sau ajuta faptul ca sunt 4 cumulate?. Cica ar fi mai durabile dar nu dau performante asa bune.Sa fie pana la urma doar o chestie de marketing? Mi se pare corect sa pui OEM,pana la urma producatorul agregatului stie ce-a facut Q8. Why do some spark plugs have multiple ground electrodes? A8. This is an attempt by the manufacturers to increase the service life of the spark plug. The ground electrodes can wear down rapidly in some engines. Tiny particles of metal are removed from the ground electrode each time the plug fires hence they gradually wear away. There is a misconception that a multi ground plug will produce mutiple sparks - this is not true, only the nearest electrode to the centre (i.e. currenty the longest) will spark, as that becomes worn, another electrode will become the longest and replace it as the sparking electrode. Intotdeauna poti invata lucruri noi Domnu MCN, ala e 1150? Sau e 1100le ala pe care voiam eu sa-l vad de muuulta vreme? 1100 in cea mai buna forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Intotdeauna poti invata lucruri noi Da Toata viata invatam si tot prosti murim... Editat Aprilie 1, 2010 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. brmm brmm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 am dat jos amortizorul. am spalat totul bine in zona cu ulei(in partea de jos , unde se prinde in surub) si am montat la loc.acum,vreau sa fiu atent la prima picatura care va aparea. mi ar placea sa fie de la busonul airboxului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. brmm brmm poc poc Consumul din oras nu e elocvent, dar pare sa se apropie de normal. Poti face 100m in 3 minute sau ii poti face in 3 secunde Daca chiar vrei sa verifici, verifica culoarea bujiilor sau noxele la un tester, dar ma indoiesc sa fie ceva in neregula daca zici ca ai schimbat filtru de aer. Frumos ar fii sa si sincronizezi admisia, si aia poate afecta consumul. am dat jos amortizorul. am spalat totul bine in zona cu ulei(in partea de jos , unde se prinde in surub) si am montat la loc.acum,vreau sa fiu atent la prima picatura care va aparea. mi ar placea sa fie de la busonul airboxului... Daca cumva e dus telescopul, gasesti pe ebay SH, insa nu intotdeauna e calitatea la care te astepti. Telescoape fata gasesti si la 9 eur, iar spatele pe la 60, 70 eur... Depinde de licitatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Revin cu o poza facuta la 400 km dupa ce am schimbat uleiul in FD. Astea mi se par ramasite de data trecuta (nu am sters ca lumea,asta stiu sigur). Este deci foarte posibil ca rulmentii de paralever sa fie toata problema mea. De fapt acuma cred in proportie de 99% ca trebuie sa pun bucsile. Sper sa pot strange rulmentul acum ca sa micosreze un pic din joc. Jocul clar se va mari pe masura ce voi merge insa nu am bucsile la mine.Inca. Uleiul fu curat ca lacrima.Pare intunecat la culoare in poza insa e foarte galbui/rosiatic in realitate. Deh,flash pe pahar... Editat Aprilie 1, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Am facut primii 50 km asfalt. prima impresie excelanta. foarte manevrabila si etc... problema: vibreaza putin. Se simte in scarite si ghidon. Un fel de vibratie de mare frecventa. E normal? Dupa prima impresie se simte la toate turatiile, si frecventa vibratiei creste cu turatia. Are cineva un manual( owners manual, repaire manual) in engelza? un .pdf ceva? Ceva specific pentru R1100GS? Il am pe cel pentru toate modelele R, dar vreau ceva specific pe model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) problema: vibreaza putin. Se simte in scarite si ghidon. Un fel de vibratie de mare frecventa. E normal? Dupa prima impresie se simte la toate turatiile, si frecventa vibratiei creste cu turatia. Ai doua chestii de facut : sincronizarea la TB si supapele. Doua joburi usor de facut,iti trebuie un set de lere si un furtunas transparent diametru ... sa zic 4 mm.Nu am manual de 1100 insa sigur se gaseste pe net. Daca se simte puternic in ghidon s-ar putea sa fie rulmentul de la jug.Oricum,inainte de toate,sincronizeaza si regleaza supapele. Editat Aprilie 1, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. brmm brmm poc poc Stiu mobra aia. Si mai stiu ca nu-i deloc in mintile ei. Pregateste-te sufleteste si financiar de un top-end job (scaune de supape sigur, arcuri de valve, poate chiar si noi axe cu came), dar si de o segmentare (pe cilindrul stang daca-mi aduc bine aminte). Motorul ala pierde multa compresie pe la valve si suge o tona de ulei. Un consum normal de oras e intre 7 si 8%, depinde cat de tare o forjezi. Apropos, TKC-urile alea (care, btw, nu sunt de cross, sunt doar gume de strada foarte cramponate care se duc in 5000 km) sunt de schimbat. Vezi la Heidenau, cam cu 5 mil iti incalti mobra cu K76. Am facut primii 50 km asfalt. prima impresie excelanta. foarte manevrabila si etc... problema: vibreaza putin. Se simte in scarite si ghidon. Un fel de vibratie de mare frecventa. E normal? Dupa prima impresie se simte la toate turatiile, si frecventa vibratiei creste cu turatia. Are cineva un manual( owners manual, repaire manual) in engelza? un .pdf ceva? Ceva specific pentru R1100GS? Il am pe cel pentru toate modelele R, dar vreau ceva specific pe model. Cum a zis si Budd, sincronizare si jocul supapelor. Al meu in stare perfecta incepe sa vibreze semnificativ doar de la 140km/h (indicati) sau 4500rpm. E vorba de vibratia secundara, motorul 259 neavand arbore de echilibrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuda66 Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 de ce asa ieftin ? nu inteleg http://www.secondamano.it/iad/auto-e-moto/...304631&sid= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Stare tehnica deplorabila, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Apropos, TKC-urile alea (care, btw, nu sunt de cross, sunt doar gume de strada foarte cramponate care se duc in 5000 km) sunt de schimbat. Vezi la Heidenau, cam cu 5 mil iti incalti mobra cu K76. Nu cumva sunt Karoo-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.